Paljonko on 5 feet 7 inches senteissä?
Löytyisköhän netistä mitään sivustoa missä voisi kätevästi muuntaa mittayksiköitä toisiin?
Paljonko on?
6
704
Vastaukset 6
Yksi tuuma on 2,54 cm ja yksi jalka on 12 tuumaa eli 30,48 cm. Näillä perustiedoilla 5'7" vastaa 170,18 cm.
Niitä sivustoja on satoja jos ei tuhansia, kunhan vain viitsisit kuukkeloida esimerkiksi hakusanoilla "unit conversion length".- KT3
MIksi etsi googlella, kun google osaa itse muuttaa yksiköitä, kunhan vain osaa hieman englanti. Kokeilkaa vaikka, kirjoita googleen:
5 feet and 7 inches in centimeters
ja paina hakua
170.18 cm KT3 kirjoitti:
MIksi etsi googlella, kun google osaa itse muuttaa yksiköitä, kunhan vain osaa hieman englanti. Kokeilkaa vaikka, kirjoita googleen:
5 feet and 7 inches in centimeters
ja paina hakua
170.18 cmKappas vain. Tuosta laskintoiminnosta olin tietoinen, mutta en konversio-ominaisuudesta. Todella näppärää.
Kun vielä saadaan symbolimatematiikkaosuus integroiduksi Googleen, niin voidaan täällä matematikkapalstalla keskittyä täysin muuhun.- herkkua saanut
Jäärä kirjoitti:
Kappas vain. Tuosta laskintoiminnosta olin tietoinen, mutta en konversio-ominaisuudesta. Todella näppärää.
Kun vielä saadaan symbolimatematiikkaosuus integroiduksi Googleen, niin voidaan täällä matematikkapalstalla keskittyä täysin muuhun.Googlen kehitystä odottaessa voi kukin ratkoa symbolisia yhtälöitä vaikkapa ilmaisen Maxima:n avulla:
http://www.ma.utexas.edu/maxima.html herkkua saanut kirjoitti:
Googlen kehitystä odottaessa voi kukin ratkoa symbolisia yhtälöitä vaikkapa ilmaisen Maxima:n avulla:
http://www.ma.utexas.edu/maxima.htmlLisäksi pikasilmäyksellä syntaksi on lähellä Maplea, mutta tuskin Maxima on aivan yhtä monipuolinen. Mutta kyllä tällä lahjahevosellakin pääsee ainakin hyvään alkuun.
Tuli tässä mieleen, että tätä sivustoa olen itse käyttänyt ko. tarpeisiin
http://www.convertit.com/Go/Aerospaceonline/Measurement/Converter.ASP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri591541- 91991
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44777Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40760Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280724Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,245647- 49599
- 43593
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied69560Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l111540