" Suomalainen nainen on läski, meikkaamaton, lyhyttukkainen ja huonosti pukeutuva."
Tehdään galluppi. Kertokaa nyt oletteko tuollaisia? Jotain noista? Itse en ole mitään noista.
Suominainen
22
230
Vastaukset
- ujo atm40
Mitä sinulla on nyt päälläsi?
- nainen39v
Ei mitään.
- anonyymi kurppa
Mulla on liikaa painoa, meikkaan kyllä, hiukset eivät ole lyhyet ja pukeudun "mukaviin" vaatteisiin eli varmaan huonosti. En pukeudu kylläkään tuulipukuun mutta viime päivinä on ollut päällä mm. tuulta ja vettä hylkivä ulkoilutakki.
- Nainen 20.v
Läski? Riippuu tietysti keneltä kysyy mutta yleisen mielipiteen tai BMI:n mukaan en. Meikkaamaton? Meikkaan vain juhlatilaisuuksiin. Lyhyt tukkainen? Nope. Huonosti pukeutuva? Metsäretkille valitsen juu käytännöllisyyden etusijalle, muuten pukeudun kyllä varsin siististi.
Eli 3/4 ei pidä kohdallani paikkaansa. - 20+16
En ole läski, olen pitkähiuksinen, meikkaan ja pukeudun suomalaismittapuun mukaan "yli", olen henkisesti enemmän slaavi kuin perussuomalainen.
- mämmyttti
Jos nainen painaa 80kg niin onko se liikaa?
- nainen 1986
hoikka, lähes meikkaamaton, pitkät hiukset ja hyvin pukeutunut eli noin 3.5/4 ei pidä minun kohdallani paikkaansa
- absoluuttinen totuus
Meikkaamattomuudessa ei ole mitään vikaa. Meikkaaminen on turhaa hömppötystä. Hiukset ei tarvi olla välttämättä kovin pitkät kunhan nyt ei mitään siiliä kuitenkaan ole. Pukeutuminen on sivuseikka. Vaatteet ei tee kenestäkään rumaa tai kaunista. Läskiys on sanoinkuvaamattoman vastenmielistä.
- 11+3
Ulkomaalaissyntyinen ystävättäreni ei ole läski, on lyhythiuksinen, ei meikkaa ja pukeutuu käytännöllisesti.
- surullinen kurppa
Painoindeksini on alle 20, mutta taidan olla sellainen parjattu laihaläski. Työssäni ei saa käyttää meikkiä, joten valitettavan usein liikun ihmisten ilmoilla ehostamattomana. Aina tilaisuuden tullen (kuten nyt vapaapäivänä) pakkeloin kyllä naamaani ihan omaksi piristykseksenikin. Hiukseni ovat pitkät. Pukeutumiseni hyvyyttä en oikein osaa arvioida, mutta kiinnitän huomiota vaatteiden väreihin, materiaaleihin ja mittasuhteisiin enkä esimerkiksi käytä urheiluvaatteita muuten kuin urheillessani.
- ????????????????????
En ole läski, kiinteytyä toki voi aina lisää. Meikkaan viikonloppuisin, arkena todella harvoin. Hiukset puolipitkät, yleensä nutturalla tai ponnarilla. Pukeudun paremmin silloin kun on fiilistä. Töissä työvaatteet, ulkona ulkoiluvaatteet sään mukaan. Kotona on lökärit, joten pukeudun luultavast huonosti.
- ---
Onpa täällä paljon lurkkaavia naisia.
läski: ei
meikkaamaton: joo
lyhyttukkainen: ei
huonosti pukeutuva: riippuu kuka arvioi; suosin kyllä laatukamaa, mutta arvostan enempi käytännöllisyyttä ja mukavuutta kuin miesten (toisinaan varsin kummallisia) mielipiteitä siitä mikä on seksikästäLäski: kyllä. Lääkäri sanoi, että minulla on hiukan ylipainoa mutta palstan lihavuusfasistimiesten mielestä olen hirveä läskilyllerö. Oksennus soikoon.
Meikkaamaton: 99.9 % kyllä. Saatan laittaa ripsaria jos lähden Hesaan mutta tänä vuonna olen tehnyt niin kolme kertaa. Eikä se ripsari kyllä paljon auta tässä naamassa :-D
Lyhyttukkainen: ei. Puolipitkät.
Huonosti pukeutuva: Oh yes. Pukeudun enimmäkseen Suomen kansallispukuun eli tuulipukuun. En paljon muihin housuihini mahdukkaan, kun olen niin plöde nykyisin. Hoikempana pidin muitakin vaatteita kuin tuulipukua mutta ei minulla mitään "hienoja" vaatteita ole. Vanhoja rytkyjä vaan.- kiltti atm
Hauska juttu. Painan 75kg ja olen 166cm pitkä. Lääkärini oli 164 ja painoi 98kg. Se sanoi että mun pitäis laihtua 12 kg. Jalkaprässin enkkani on 300kg 6 toistoa. Haukuin lääkärini pystyyn mutta se ei sitä tajua. Sanon vaan että naiset ei atmiin luota
kiltti atm kirjoitti:
Hauska juttu. Painan 75kg ja olen 166cm pitkä. Lääkärini oli 164 ja painoi 98kg. Se sanoi että mun pitäis laihtua 12 kg. Jalkaprässin enkkani on 300kg 6 toistoa. Haukuin lääkärini pystyyn mutta se ei sitä tajua. Sanon vaan että naiset ei atmiin luota
Kiltin miehen passiivisaggressiivisuus käy taas hyvin ilmi tästä viestistä; "haukuin lääkärini pystyyn". Itse en kyllä kilttiin mieheen todellakaan luottaisi, sen verran epästabiilia käytöstä on paljastunut näistä kirjoituksista, pahimpana rynkyllä lyöminen ja nyrkillä toiselta nenän murtaminen.
Jos mies jankuttaa olevansa kiltti niin kannattaa juosta ja kovaa.- Super ATM
helka kirjoitti:
Kiltin miehen passiivisaggressiivisuus käy taas hyvin ilmi tästä viestistä; "haukuin lääkärini pystyyn". Itse en kyllä kilttiin mieheen todellakaan luottaisi, sen verran epästabiilia käytöstä on paljastunut näistä kirjoituksista, pahimpana rynkyllä lyöminen ja nyrkillä toiselta nenän murtaminen.
Jos mies jankuttaa olevansa kiltti niin kannattaa juosta ja kovaa.Kyllä. Vain pelimiehiin voi luottaa.
- kiltti atm
Jotkut naiset ovat. Ei kaikki. Ne ketkä eivät ole, ovat jännämiesten panemia lutkia jotka haluaa että niitä petetään. Kunnollisia naisia on vain vähän.
- Bodaaja
Vaikka nainen on läski, se haluaa salilla bodaavan miehen. Mikä siis on pielessä?
- 710710
Sinä olet pielessä. Ei kukaan nainen halua bodaavaa miestä. Miesten harha. Bodarit kuvottavat normaaleja naisia, ehkä johonkin lähiöpubiruusuun voisit vedota.
- Ljnszäojsn
Suomalainen mies on sekin kyllä läski, naama aknearpia täynnä, silmälasit, tukkaa ei ole ollenkaan, pukeutuu vielä huonommin kuin naiset ja viinaan menevä sekä mielenterveysongelmilla varustettukin vielä. En yhtään ihmettele, kun niin moni nainen mieluummin pysyy sinkkuna.
Läski: varmaan palstalaisten mielestä.
Meikkaamaton: noup. Ehostan aina (poikkeuksena kuntoilu ja kotipäivät).
Lyhyet hiukset: noup. Pitkät vaaleat.
Huonosti pukeutuva: noup. Laadukkaita, tyylikkäitä, naisellisia (seksikkäitäkin, olematta mauton) vaatteita ja asusteita. En edes omista perinteistä tuulipukua tai esim. crocseja.
3/4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143320Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261384- 931268
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2641121Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661034- 42945
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798