Ätmien suurin ongelma

entinen atm

Tällä(kin) palstalla on varmasti satoja miehiä, jotka viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen poraavat, kun eivät saa naista. Ovat mielestänsä kunnollisia ja loistavaa perheenisäainesta jne...

Teidän suurin ongelma on se, että olette naimisissa tietokoneenne kanssa! Sulkekaa kone ja menkää ulos! Tavatkaa ihmisiä!

Vai olenko väärässä? Mitä olette tehneet esim. menneen kesän aikana sellaista, että joku nainen olisi voinut teidät löytää?

24

243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkku M

No olet ihan h..tin väärässä. Selkeästi suurin ongelma on laaudkkaiden naisten vähäisyys ja se että kun yhtä kohtalaistakin naista kohti on 200 miestä ja laadukasta naista kohti on vähintään 1000 miestä vapaana niin ne on tottuneet niin omanarvontuntoisiksi että turha niitä on edes yrittää.

"Mitä olette tehneet esim. menneen kesän aikana sellaista, että joku nainen olisi voinut teidät löytää? "

En mitään enkä teekään, tämän ansiosta menneenä kesänä on varmaankin säästynyt tuhansia euroja rahaa, hermot ei ole menneet ja itsekunnioitus on säilynyt, eikös ole ihan hyvä niin?

• 29+1

Ääh, en jaksa nyt avautua kovin paljoa, mutta tuollaisten lukumäärien esittäminen on aivan naurettavaa. 200 miestä, tuhat miestä, yksin nainen...

Kyllä niitä naisia on kuules pilvin pimein, kun vain menet sellaiseen paikkaan, missä naiset viihtyvät!

Oletko käynyt lavatansseissa? Laivaristeilyillä? Taidenäyttelyssä? Kesäteatterissa? Kahvilassa? Kirpputorilla?

Mä oon kiertänyt em. paikkoja tän kesän ja joka paikassa on ollut naisenemmistö. Ja usko tai älä, mutta naisiakin on tarttunut matkaan. Eikä puhettakaan, että olisi tarvinnut elää puutteessa.

Kyllä tavismieskin saa tavisnaisen aivan helposti, jos vain viitsii yrittää.

Elämä on valintoja.

• 9+13
        29+1 kirjoitti:

Ääh, en jaksa nyt avautua kovin paljoa, mutta tuollaisten lukumäärien esittäminen on aivan naurettavaa. 200 miestä, tuhat miestä, yksin nainen...

Kyllä niitä naisia on kuules pilvin pimein, kun vain menet sellaiseen paikkaan, missä naiset viihtyvät!

Oletko käynyt lavatansseissa? Laivaristeilyillä? Taidenäyttelyssä? Kesäteatterissa? Kahvilassa? Kirpputorilla?

Mä oon kiertänyt em. paikkoja tän kesän ja joka paikassa on ollut naisenemmistö. Ja usko tai älä, mutta naisiakin on tarttunut matkaan. Eikä puhettakaan, että olisi tarvinnut elää puutteessa.

Elämä on valintoja.

Ätmit ei olekaan mitään tavismiehiä. En minä naisia saisi vaikka kävisinkin missä tahansa.

• Ikisinkku M
        29+1 kirjoitti:

Elämä on valintoja.

Tai no joo, kävinhän minä tänä viikonloppuna baarissa, siellä oli ehkä yksi sen näköinen nainen joka olisi voinut oikeissa olosuhteissa kiinnostaakin mutta arvaapa mitä, sen juttusilla oli siinä jotain jenkkejä, rumia, sen näköisiä että jos ne olisi olleet suomalaisia muija ei olisi suostunut puhumaan niille mutta olikin ihqu-ulkkiksia niin nainen näytti olevan ihan innoissaan, join oluen loppuun ja läksin himaan kun yökötti, ne jenkit lähtivät varmaan harrastamaan ryhmäseksiä sen horon kanssa.

• N_23

Jännä juttu kun itse myöntää, ettei ole tehnyt mitään mutta kuitenkin kaikki laitetaan naisten syyksi...

Hyviä naisia on paljonkin. Jostain syystä heihin ei sitten ehkä kiinnitetä niin paljon huomiota.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Tai no joo, kävinhän minä tänä viikonloppuna baarissa, siellä oli ehkä yksi sen näköinen nainen joka olisi voinut oikeissa olosuhteissa kiinnostaakin mutta arvaapa mitä, sen juttusilla oli siinä jotain jenkkejä, rumia, sen näköisiä että jos ne olisi olleet suomalaisia muija ei olisi suostunut puhumaan niille mutta olikin ihqu-ulkkiksia niin nainen näytti olevan ihan innoissaan, join oluen loppuun ja läksin himaan kun yökötti, ne jenkit lähtivät varmaan harrastamaan ryhmäseksiä sen horon kanssa.

Hienoa päättelyä!

Onhan se ilman muuta niin, että kun nainen yksinäisenä, tylsistyneenä ja kyllästyneenä suomimiesten aloitekyvyttömyyteen ja yleiseen paskantärkeyteen suostuu juttelemaan niiden koko baarin ainoiden hänelle ystävällisten ihmisten kanssa, niin ryhmäseksin suunnitteluksihan se keskustelu oitis kääntyy.

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Hienoa päättelyä!

Onhan se ilman muuta niin, että kun nainen yksinäisenä, tylsistyneenä ja kyllästyneenä suomimiesten aloitekyvyttömyyteen ja yleiseen paskantärkeyteen suostuu juttelemaan niiden koko baarin ainoiden hänelle ystävällisten ihmisten kanssa, niin ryhmäseksin suunnitteluksihan se keskustelu oitis kääntyy.

Joopa joo, se lortto oli varmaan niiden jenkkien kuullut keskenään keskustelevan ja oli työntynyt sitten tarjoutumaan niille "oppaaksi" tutustumaan kaupunkiin ja suominaisen saloihin jokaista onkaloa myöten. Olisi siellä ollut kymmeniä suomalaisiakin miehiä jotka varmasti olisi olleet ystävällsiä mutta kuinka ollakaan jenkkijengi vain saa tekemään lähestymisiä, ihan niin kuin se aussijannukin selitti siinä iltiksen jutussa.

• Ujo atm 25
        29+1 kirjoitti:

Elämä on valintoja.

Joo mutta kun kaikilla näillä naisilla on jo mies tai jos nainen on vapailla markkinoilla niin vähintään kymmeniä muita miehiä on kokoajan kärkkymässä samoilla apajilla niin turha näin surkeilla sosiaalisilla "lahjoilla" mitään on yrittää. Loput vapaana olevista naisista onkin sitten joko lesboja tai sellaisia joiden kanssa ei muuten vaan voisi olla.

• Ujo atm 25
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Joo mutta kun kaikilla näillä naisilla on jo mies tai jos nainen on vapailla markkinoilla niin vähintään kymmeniä muita miehiä on kokoajan kärkkymässä samoilla apajilla niin turha näin surkeilla sosiaalisilla "lahjoilla" mitään on yrittää. Loput vapaana olevista naisista onkin sitten joko lesboja tai sellaisia joiden kanssa ei muuten vaan voisi olla.

Eikä sitä muutenkaan naisille kannata mennä juttelemaan kun yleensä eivät katsokkaan minuun päin. Tällöin se olisi vain ahdistelemista jos menisin juttelemaan.

• Ujo atm 25
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Eikä sitä muutenkaan naisille kannata mennä juttelemaan kun yleensä eivät katsokkaan minuun päin. Tällöin se olisi vain ahdistelemista jos menisin juttelemaan.

Kieltämättä ihan perseestä kun monista suomalaisista naisista on tullut täysin ylimielisiä. Lisäksi jotkut Suomi-naiset tuntuvat käyttäytyvän äijämäisemmin kuin miehet.

• ätmi

Äskenkin kävin kaupassa, enkä saanut pillua.

• ÄTMI!!!!!!!!!!

Kävin viemässä roskat enkä saanut pillua. TÖRKEETÄ!!!!!!!

• Kotoahan nämä uusavuttomat pitäisi hakea. Tosin eivät ne kyllä avaisi ovea vaan hiljentäisivät nopesti musiikin tai pelin äänet ja teeskentelisivät, ettei ketään ole kotona.

Tai sitten ne pitäisi poimia tuolta Treffit-palstalta. Naisen pitäisi tehdä aloite, eikä siihen aloitteentekoon saisi vaikuttaa miehen ulkonäkö, harrastukset (tai niiden puute), työmarkkinatilanne, varallisuus tai luonne (esim. ujous/itsevarmuus). Naisen pitäisi mystisesti osata tunnistaa kaikkien miesten profiilien joukosta ne, joille ketkään muut naiset eivät vastaile, ja lähestyä heitä. Mutta heitäkin vain yhtä kerrallaan, koska muuten on lortto.

Ei ole isot vaatimukset, eihän?

• Totuus.

"Naisen pitäisi mystisesti osata tunnistaa kaikkien miesten profiilien joukosta ne, joille ketkään muut naiset eivät vastaile"

Kaikki miesten profiilit ovat tuollaisia. Enkä minä ainakaan jaksa tehdä mitään treffi-profiilia.

• Ikisinkku M

No ei nuo nyt mitenkään kohtuuttomat vaatimukset ole. Kyllä ovi avataan kaikille halukkaille ja koska kerran ihan palstakertomustenkin mukaan naisia lähestytään aina ja kaikkialla niin onko tuo nyt ihan mahdottomuus odottaa vastaavanlaisia lähestymisiä naisilta. joo, ja kyllä voisin laittaa profiilinkin jos uskoisin että naiset sieltä yhtään ketään juurikaan poimivat.

• 12+10
        Ikisinkku M kirjoitti:

No ei nuo nyt mitenkään kohtuuttomat vaatimukset ole. Kyllä ovi avataan kaikille halukkaille ja koska kerran ihan palstakertomustenkin mukaan naisia lähestytään aina ja kaikkialla niin onko tuo nyt ihan mahdottomuus odottaa vastaavanlaisia lähestymisiä naisilta. joo, ja kyllä voisin laittaa profiilinkin jos uskoisin että naiset sieltä yhtään ketään juurikaan poimivat.

Ilmoita osoite, hanki punkkua ja suklaata, eiköhän ala tapahtua.

• Ikisinkku M
        12+10 kirjoitti:

Ilmoita osoite, hanki punkkua ja suklaata, eiköhän ala tapahtua.

Ei kai sitä nyt voi täällä julkisesti alkaa osoitettaan jakelemaan :D Punkkua kyllä löyytyy aina sen verran että siitä yhdelle kolkuttajalle riittää ja suklaatkin on sitten aika nopsaan järjestettävissä :)

• Ujo atm 25

Kyllä ne ongelmat ovat paljon monimutkaisempi ja monisyisempiä kuin virtuaalimaailmassa eläminen. Se on vain hyvä keino paeta ja olla kohtaamatta omia ongelmiaan. Näin ainakin itse näen asian. Tottakai olisin menneenäkin kesänä tehnyt vaikka mitä sen naisen löytämisen eteen jos vain olisin pystynyt. Hävisin kuiten taas tämänkin erän sosiaalisia rajoitteitani vastaan.

• -M-

En tiedä mitä olisin voinut tehdä vielä enemmän jotta joku nainen olisi voinut löytää minut. Reissasin kotimaassa, istuskelin kahviloissa ja terasseilla ja yökerhoissakin tuli käytyä. Toki olin paljon myös sellaisissa tapahtumissa joissa en edes odota mitään löytämistä tapahtuvan. Nettitreffien puolellakin oli postilaatikko valmiina ottamaan viestejä vastaan.

Mikä oli saldo naisten puolelta? Yksi nainen tuli aikamoisessa humalassa juttelemaan. Huonomminkin olisi siis voinut mennä, ei tosin paljoa.

• eräsmies241

Mistä löytää naisia, jos ei juo alkoholia? Baariin luonnollisesti ei kauheasti huvittaisi mennä...

• Ujo atm 25

Ei oikein mistään paitsi nettisivuilta missä on maksullisia naisia. Suomessa on pakko käydä baareissa ja juoda alkoholia jos haluaa että on edes pieni mahdollisuus saada nainen.

Omalla kohdallani vain olen jo todennut baareissa käymisenkin turhaksi enkä enää jaksa sellaista yhtään. Kaippa tässä sitten menee koko loppuelämä ilman naista.

• örrimörri

Osuit aivan oikeaan osoitteeseen.
      Kyllä, myönnän...olen liikaa koneella. Ikävä kyllä opiskelenkin kyseistä alaa insinööri opintoina. Eihän siitä paskaa parempaa voisi tullakkaan!

Kyllä, myönnän olisin kunnollinen perheen isä, en kuitenkaan heti tässä elämäntilanteessa 23 -vuotiaana hankkisi lapsia ja eipä kukaan todennäköisesti täysin "loistava" ole vanhempana eli nic. entinen atm vaikuttaisi kyllä olevan provo ja ihan nykyinen atm.

Väitän kuitenkin myös niin, että tapaan ihmisiä vapaa-ajalla. Tosin kaverit nyt sattuvat olemaan miehiä, kun ei ole muijaa sattunut kohdalle.
      Miten ihmeessä voisin tavata uusia ihmisiä?
      Noh, joku huudahtaa tähän tietysti: "Hei, insinööri mee baariin sieltä löytyy tiski!". Kyllä kesällä tuli käytyä baarissa ja elämäni ensimmäisillä musafestareilla.
      Kävin uimarannalla, tuskinpa kellään kuitenkaan fetissiä rannalta napata ketään mukaansa... --> Lopputulos kaveripiirini ei tuollaisissa paikoissa laajene. Mietin tässä lähinnä, jos pääsisi NASA:n tutkimuksiin osalliseksi voisivat lähettää lähimpään mustaanaukkoon, ehkä sieltä löytyisi jokin? Todennäköisesti sieltä mustasta-aukosta heräisin kuitenkin vain Einsteinin vehje otsassa.

Nyt kun opiskelut taas syksyllä jatkuu, eipä tarvitse opiskelijabudjetilla viihteellä käydä. --> Lopputulos yhtä köyhä kaveripiiri kuin aina ennenkin, mies valtainen oppilaitos.

...olinkin tässä jo ripustamassa kattoon narua, että hyvästi ystävät!

• Naisasialooseri.

Takana 13 vuotta baarielämää ja olen myös käynyt erilaisissa muissa tapahtumissa sekä kotibileissä ja vaikka missä.

• ootko käyny

varissuolla nuschimassa darkkista sen yksiössä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3320
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1384
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1268
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      264
      1121
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1116
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1034
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      42
      945
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      798
    Aihe