http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014090418632635_uu.shtml
Nämä kundit ovat todellisia YTM:iä joista jokainen nainen haaveilee!
Pitkäaikaisvangit tekivät KUUMAN musavideon
6
114
Vastaukset
- erkki-täti
”Paska palvelu ja nihkee meininki, hyvinvointivaltiokaan vois olla feikimpi."
Mitenköhän niillä uhreilla on asiat? ÖÖÖÖ.....
Voi voi vangit, ihan itse olette itsenne vankilaan hommanneet. Kovemmat olot vaan kaikille. Joka ikinen helpotus pitäisi ansaita omala käytöksellä, eikä odottaa automaatioksi. - Hampaat kolisee
Suomessa on aika hyvin turvattu rikollisten työolot? Esim. Jos vedät ryöstäjää kotonasi turpaan, joutuu ryöstettävä itse vankilaan.
- Hampaat kolisee
Typo. Tuli kysymysmerkki, vaikka piti käyttää pistettä.
- erkki-täti
Hampaat kolisee kirjoitti:
Typo. Tuli kysymysmerkki, vaikka piti käyttää pistettä.
Kyllä aika monta kertaa saa paukauttaa lyhyen ajan sisällä naamariin, ennenkuin linnaan pääsee. Vankilaan on oikeasti vaikea päästä. Jos nopeasti haluaa, niin pitää tappaa.
- Naisasialooseri.
Noilta miehiltä ei varmasti pillua puutu ja jokaista odottaa naisystävä muurien ulkopuolella.
Ei ole huonompaa kuin Cheek.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201