Eli exä oli laittanut facebookissa, että olis mukava nähä pitkästä aikaa minua.. mitä teen? on se kai sinkku, mutta miehän se heitin sen silloin jokunen vuosi sitten.
Exä haluu nähdä minut!
18
109
Vastaukset
- SekaSikiö
Joko se on kaipaillu sua jokusen vuoden ja viimeinkin yrittää palata luoksesi.
Tai sitten siihen on koira haudattuna, en vain tiedä mikä.
Näkemällä selviää, jos sitä haluat enää nähdä.- juoppoätmi
Saattaahan siinä olla koira haudattuna, mutta täytyy olla varovainen.
- SekaSikiö
juoppoätmi kirjoitti:
Saattaahan siinä olla koira haudattuna, mutta täytyy olla varovainen.
Haluat siis nähdä sen?
Hieno homma ja good luck!
Ole varovainen :) - juoppoätmi
SekaSikiö kirjoitti:
Haluat siis nähdä sen?
Hieno homma ja good luck!
Ole varovainen :)Olihan minulla sen kanssa hyvätkin ajat, että olisihan se kiva nähdä :)
Kiitos paljon, ja olen varovainen :)
- puzzled??
Ätmi on dumpannut naisen?
Juu, minäkin kiinnitin huomiota tuohon, että mahtaakohan aloittajalla nyt olla käsitteet täysin hallussa.
- juoppoätmi
Dumppasin sen syytä, että en nähnyt sen kanssa mitään tulevaisuutta.
- Ikisinkku M
Jos et silloin nähnyt yhteistä tulevaisuutta niin tuletkohan nytkään näkemään kun ihmiset voi tietysti muuttua mutta muuttuvatko niin paljon että ne eron syyt olisi täysin menettäneet merkityksensä?
- juoppoätmi
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos et silloin nähnyt yhteistä tulevaisuutta niin tuletkohan nytkään näkemään kun ihmiset voi tietysti muuttua mutta muuttuvatko niin paljon että ne eron syyt olisi täysin menettäneet merkityksensä?
Uskon siihen kyllä, että kyllä ihminen muuttuu :) se on ruvennut opiskelemaan uudestaan, mikä on minusta todella hyvä juttu.
- SekaSikiö
Ikisinkku M kirjoitti:
Älä kiusaa sitä. Se vaa haluu nähä sen ku niillä oli hyvätkin ajat. Mitä väärää siinä on? Ei tannut puhua unelmistaan yhteisestä kodista ja koirasta.
- Ikisinkku M
juoppoätmi kirjoitti:
Uskon siihen kyllä, että kyllä ihminen muuttuu :) se on ruvennut opiskelemaan uudestaan, mikä on minusta todella hyvä juttu.
Lykkyä pyttyyn sitten vaan vaikkakin epäluuloisesti voisi tuostakin äkkiä ajatella että tarvitsekohan elättäjää opiskeluajaksi? Parisen tapausta tiedän joissa nainen on lähtenyt kiitämään samantien sitten kun on saanut koulun loppuun mutta eipähän siihen ole pakko liian isoja sitoumuksia heti tehdä.
- Ikisinkku M
SekaSikiö kirjoitti:
Älä kiusaa sitä. Se vaa haluu nähä sen ku niillä oli hyvätkin ajat. Mitä väärää siinä on? Ei tannut puhua unelmistaan yhteisestä kodista ja koirasta.
niin no ei kai siinä mitään häviäkään jos näkee ja katsoo tilanteen. Itse vaan taidan olla vähän turhankin epäluuloinen :)
- SekaSikiö
Ikisinkku M kirjoitti:
niin no ei kai siinä mitään häviäkään jos näkee ja katsoo tilanteen. Itse vaan taidan olla vähän turhankin epäluuloinen :)
Positiivisuutta positiivisuutta :)
- juoppoätmi
Ikisinkku M kirjoitti:
Lykkyä pyttyyn sitten vaan vaikkakin epäluuloisesti voisi tuostakin äkkiä ajatella että tarvitsekohan elättäjää opiskeluajaksi? Parisen tapausta tiedän joissa nainen on lähtenyt kiitämään samantien sitten kun on saanut koulun loppuun mutta eipähän siihen ole pakko liian isoja sitoumuksia heti tehdä.
En kyllä rupea sponsoroimaan hännen opiskeluja, enkä mittää muutakaan.
Tiedän itsekkin tuon, koska olen kokenut yhden teiniopiskelian kanssa saman jutun, se sai aina minulta ilmaiset ruuat. - juoppoätmi
SekaSikiö kirjoitti:
Positiivisuutta positiivisuutta :)
Positiivisuuttahan tässä tarvitaankin :) sillä onhan minulla sille yks hyvä positiivinenkin asia sanottavana, mitä nyt olen tässä parin vuoden aikana parantanut itseäni.
- juoppoätmi
Meitä yhdisti paljon eläimet silloin, ja sen kautta tutustuttii ja siite se vain sitten vain alettin seurustelemaan kun tavattiin aika monesti eläimien takia :) seurusteltiin noin 4kk silloin.. mikä ei varmaankaan ole kovin pitkä aika, mutta kuiteskin edes senkään verran.
- Kunnian nainen
Kuulut sille naiselle, joka on sinut korkannut.
- mies 32.
Myös minun exä otti yhteyttä. oli selvästi ollut jonkun jännämiehen patjana vuoden verran ja kertoili pitkästi kuinka huonosti se oli sitä kohdellut. Sanoin sille että voi harmi, se mut jätti. Se halusi myös tulla mun luokse koska oli ikävöinyt, katsellut yhteisiä valokuvia ja muistellut meitä. Sanoin sitten sille että ei kannata tulla koska olen tylsä, en juo enkä käy baareissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143320Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261384- 931268
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2641121Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661034- 42945
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798