http://www.iltalehti.fi/perhe/2014090618632095_pr.shtml
Lasta haluava itsenäinen koulutettu sinkkunainen ottaa sperman mieluummin ruiskeena klinikalla, kuin suosisi luonnonmenetelmää.
Tavismies ei kelpaa naiselle edes siittäjäksi
17
235
Vastaukset
- ätmi
Ehkä saa minun spermaani. Aika monta satsia olen luovuttanut Väestöliiton lapsettomuusklinikalle. Ihan hauska ajatus, että voin saada biologisia jälkeläisiä, vaikka todennäköisesti en koskaan tule saamaan seksiä ja tyttöystävää, kun en ole tähän ikään (34) menessäkään vielä saanut.
- En usko.
Kyllä siellä joku naamaraja on. Ei sinne mikään ätmi-sperma kelpaa.
- sweet revenge
Olis kohtalon ironiaa, jos joku nirso nainen saisi ätmin spermaa sisäänsä ja ätmin geenit lapselleen.
- ätmi
En usko. kirjoitti:
Kyllä siellä joku naamaraja on. Ei sinne mikään ätmi-sperma kelpaa.
Ei siellä mitään naamarajaa ole. Jos ei ole perinnöllisiä sairauksia tai sukupuolitauteja niin sperma kelpaa.
ätmi kirjoitti:
Ei siellä mitään naamarajaa ole. Jos ei ole perinnöllisiä sairauksia tai sukupuolitauteja niin sperma kelpaa.
Ei kelpaa. Suurimman osan sperma ei kestä pakastamista. Muistaakseni vain neljännes huolitaan.
- ätmi
outsider1 kirjoitti:
Ei kelpaa. Suurimman osan sperma ei kestä pakastamista. Muistaakseni vain neljännes huolitaan.
Oma spermani kesti. Olen luovuttanut nyr spermaa kymmenen kertaa.
ätmi kirjoitti:
Oma spermani kesti. Olen luovuttanut nyr spermaa kymmenen kertaa.
Olen kateellinen sinulle. Levittäisin mielelläni "geenejäni" tällä tavalla, mutta pienen onnistumistodennäköisyyden vuoksi en jaksa käydä sitä luovuttamisrumbaa läpi.
- Ätmin spermat
sweet revenge kirjoitti:
Olis kohtalon ironiaa, jos joku nirso nainen saisi ätmin spermaa sisäänsä ja ätmin geenit lapselleen.
Ätmit, nyt äkkiä liittymään spermanluovuttajiksi;)
Nainen ei saa miestä, siis ytmiä, ja edes ketmit ei kelpaa. Sitten keinohedelmöityksessä naisee pumpataan ätmin spermat. On kyllä huvittava scenaario tämä.
- Ikisinkku M
"Suurin osa yksin elävistä hedelmöityshoitoja harkitsevista naisista on 35-40 -vuotiaita. Heitä on nyt yhä enemmän. "
"Toivanen sanoo, että monet hoitoja harkitsevista itsellisistä naisista ovat eläneet pitkissäkin parisuhteissa, mutta perheen perustamista ajatellen sopivaa kumppania ei vain ole löytynyt. "
aika 20-30v. siis kului bilettäessä, erilaisten jännäjyystäreiden patjana ja hyväksikäytettävänä, nainen itsekin ymmärsi ettei niistä miehistä ollut isäksi
30-35v. meni "sitä oikeaa" etsiessä mutta koska ylimitoitetut haaaveet (miljoonan vuodessa tienaava temperamenttinen kiltti skoda mies Brad Pittin naamalla ja jätti kyr..llä) ja todellisuus ei kohdanneet nainen on edelleenkin yksin ja siementä vakoon pitäisi saada, nyt on jo kiire. - sdef r4rw4t
HYI moraalin rappio, keinotekoisesti tuottavat yksin huoltajia,haluavatko ne tuhota tämän maan
- Itse asiassa
lapset varmistavat tulevaisuuden.
- Kylmät naiset
Nainen ottaa mielummin sperman tuolla tavalla jotta ei tarvitse jakaa lasta oikean isän kanssa. Näkeehän sen avioerojen yhteydessäkin, nainen tekee kaikkensa jotta miehen saa ulos lastensa elämästä. Tarvittaessa kylmästi valehdellaan pahoinpitelystä sun muusta. Nainen nauttii kun saa hallita miestä lapsen avulla.
- ätmi runkkari
Olen luovuttanut spermaa. Ainakin 30 naista on saanut minun mällit sisäänsä.
- ätmi
ätmi runkkari kirjoitti:
Ei se ihan noin mene, yhden luovuttajan spermalla "tehdään" korkeintaan 5 lasta. Tässä käytännössä tosin voi olla klinikkakohtaisia erojs. En tiedä varmasti. Spermaa ei sitä paitsi läheskään sina ruiskuteta naisen sisään vaan munasolu hedelmöitetään koeputkessa ja alkio sijoitetaan sen jälkeen kohtuun. Joissain tapauksissa sekä siittiö- että munasolu ovat luovutettuja.
ätmi runkkari kirjoitti:
Juu ei kolmellekymmenelle anneta siittiöitäsi, ja onneksi useimmissa paikoissa joutuu ensin psykologin haastatteluun. Myös pituus ja hiusten silmien väri kirjataan ylös.
Ja 18 vuoden kuluttuahan ne kullanmurut voivat sitten ilmestyä oven taakse. Ei niillä oikeutta perintöön ole, mutta voivatpahan ainakin käydä katsomassa että kuka antoi niin huonot geenit. Olisipa huvittava skenaario, kun ätmin siittiöistä kasvaisikin jännämies.
- Ujo atm 25
Olen harkinnut että kävisin kanssa joskus luovuttamassa spermaani mutta toisaalta haluanko sitä että joku sosiopaatti ämmä saa lapsen minun spermani avulla?
Ainut ajatus mikä siinä lohduttaa että kävisin luovuttamassa spermaani on se etten ainakaan jäisi sukuni viimeiseksi yksilöksi vaikka tämä lasten äiti sitten olisikin joku sosiopaatti. - naiseuden
alennusmyynti näemmä jatkuu ja alennukset senkun kasvatat.. nyt siis naiset eivät saa edes miestä sisäänsä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354025- 693172
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171650
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207