Mikä ihme siinä on ettei next-golf järjestelmästä ei voi varata aikoja muille kentille kuin omalle jäsenkentälle? Elämme 2000 luvulla.
Next-golf ja varaukset
5
200
Vastaukset
- sdfsdfdsfd
Hahaa... golfboxin kautta voi.
Itse pidän silti nextgolffia parempana, koska sieltä löytyy mm. se, että monta kierrosta on tullutb pelattua. Golfboxista sitä tietoa ei saa.
Onko se nyt sitten niin vaarallista, että varausta ei voi tehdä. Onneksi on puhelimet jotka toimivat, vaihka ollaankin jo 2000 luvulla- Nykyaikaistaminen
Next golffin kehitys on valitettavasti jäänyt kesken. Järjestelmästä puuttuu monia nykypäivän toimintoja.
Illalla kun olisi aikaa miettiä seuraavan päivän pelejä niin toimiva nettivarausjärjestelmä parannus olisi tervetullut. Kentän toimistolle on paha soittaa kun se on illalla kiinni.
- Siis hä?
Mikä vitun next-golf?
- bandit1
www.teetime.fi
homma toimii kuin se kuuluisa junan vessa. - Anonyymi
Ihan uskomatonta, kehitys kesken
Hankalaa, talven aikana suosittelen
kehittelemään toimivan ohjelman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848