Kaikki huomauttavat suuresta massastani ja voimastani, vaikka todellisuudessa suuri osa minusta on läskiä. Pelaan joka päivä jalkapalloa pari tuntia, usein niin että hiki pukkaa koko ajan. Käyn myös 3-4 krt lenkillä viikossa, joka kestää runsaan puoli tuntia. Päivittäinen kalorimäärä nousee usein jopa 5000 kilojouleen. Apua, auttakaa minua, sillä haluan laihtua mahdollisimman nopeasti, niin ettei ihmiset enää huomauttelisi suuresta massastani.Painoa minulla oli 62 kiloa ja pituutta jok 174 ja olen 19 vuotias pönäkkä nainen...
apua! kaikki sanovat tukevaksi...
4
840
Vastaukset
- jokotai
enpä nyt tiedä oletko lihava, minulla on pituutta vaivaiset 162,5cm ja painoa n.62,5kg eikä minulla edes ole suurta lihasmassaa.omasta mielestäni olen aivan normaalipainoisen näköinen nainen..
- mewe
.. joo oot painoltas aika pönäkkä. ite oon 175cm ja painan 53,5, ja vielä pikkusen ois laihduttava... ite laihduin ihan vaan lenkkeilemällä ja katsoin mitä suuhun pistin! söin silloin tällöin n.20 g karkkeja, mutta pidin pääsääntöisesti kalorimäärat n.3000kjssä. tsemppiä laihduttamiseen.
- nasu
Viestin kirjoittaja oli mielestäni oikein hyvissä mitoissa, varsinkin kun harrastaa liikuntaa noin paljon. Lihas painaa enemmän kuin läski, joten pituus/paino suhdetta ei voi suoraan verrata eri ihmisillä.
- sassa
Miksi ihmeessä haluat vielä laihtua? Olet mittojesi perusteella aika painottomassa tilassa. Mielestäni viestin aloittajan mitat kuulostivat ihan ok:lta. Itse entisenä syömishäiriöisenä tiedän hyvin, kuinka helposti TURHASTA laihduttamisesta lähtee homma kokonaan hanskasta. Please, älkää laihduttako ilman painavaa syytä, vaan olkaa tyytyväisiä itseenne ihan sellaisina kuin olette!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2482831Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31584- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868
- 63861