Elämme viimeisiä päiviä, nyt herätys

Aikaa on vähän

Tosiasiat osoittavat tämän rajoitetuksi ajaksi, jolla on tarkalleen määrätty alkunsa ja loppunsa. Se päättyy kun Jumala tuhoaa nykyisen pahan maailman ajan. Mikä helpotus onkaan, kun pettävät ja sortavat järjestöt ja ihmiset ja kaikki, jotka vaarantavat lähimmäistensä turvallisuuden, ovat menneet!
Kuinka pian se tapahtuu? Jumalan oma poika Jeesus Kristus antaa vastauksen, mitä Jeesus sanoi:
Matteus 24: 33 - 34

16

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45+8

      Herää itse unestasi.

      • Mistä tiedät että elämme viimeisä päiviä? Aina jehovan todistajat ja eräät hurmoshenkiset ovat eläneet viimeisä päiviä jo 1800 vuosisadan lopulta asti


      • Ilm.kirja kertoo sen
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Mistä tiedät että elämme viimeisä päiviä? Aina jehovan todistajat ja eräät hurmoshenkiset ovat eläneet viimeisä päiviä jo 1800 vuosisadan lopulta asti

        Tiedemiehet sanoo että Ilmastonmuutos eteneekin
        ennustettua hurjempaa vauhtia......

        olosuhteet vain huononevat Maapallolla,Tarttis Tehrä Jotain,
        Ihmiskunta ei pysty hommelia keskeyttämään
        rikä aikaa taaksepäin kääntämään...

        kyllä ,
        ollaan viimeisissä päivissä,
        pian Jumala pyyhkäsee maan pinnalta POIS ne,
        jotka
        *Maata saastuttavat ja vahingoittavat* tahallaan.


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Mistä tiedät että elämme viimeisä päiviä? Aina jehovan todistajat ja eräät hurmoshenkiset ovat eläneet viimeisä päiviä jo 1800 vuosisadan lopulta asti

        Ja ennen loppua ei ole mitään herätystä tuleva vaan luopumus ja eksytys väkevä eksytys

        2TESS.2:3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

        11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,


      • loppu PIAN
        Ilm.kirja kertoo sen kirjoitti:

        Tiedemiehet sanoo että Ilmastonmuutos eteneekin
        ennustettua hurjempaa vauhtia......

        olosuhteet vain huononevat Maapallolla,Tarttis Tehrä Jotain,
        Ihmiskunta ei pysty hommelia keskeyttämään
        rikä aikaa taaksepäin kääntämään...

        kyllä ,
        ollaan viimeisissä päivissä,
        pian Jumala pyyhkäsee maan pinnalta POIS ne,
        jotka
        *Maata saastuttavat ja vahingoittavat* tahallaan.

        ILMASTOkirjaa kun katsot,
        hätkähdät
        kun näet Jääkarhujen hädän
        ja pohjoisten jäätikköjen sulamisen,
        jotkut saarivaltiot lakkaavat olemasta kun jäävät nyt jo veden allle...


        Siperiassa IKIROUTA sulaa ja laskee samalla
        valtavia kaasupäästöjään ilmaan,
        aina vaan kiihdyttäen lisää ilmastomuutosta...


      • Luopumus NÄKYY JO
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Ja ennen loppua ei ole mitään herätystä tuleva vaan luopumus ja eksytys väkevä eksytys

        2TESS.2:3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

        11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

        totuusonvoittaja18.9.2014 01:380 SULJE
        Ja ennen loppua ei ole mitään herätystä tuleva vaan luopumus *****

        Suurin osa maailmastahan on JO NYT
        luopuneet Jumalasta
        ja täysin jumalaton meno käynnissä joka paikassa.

        Entisaikaan sentäs Jumalan Sanaa Raamattua kunnioitettiin, nyt sille naureskellaan ja
        sanotaan
        *Paimentolaisten Satukirjaksi*

        Raamatun terveellisistä opeista on luovuttu ja
        tehdään kaikkea ihan julkijumalatonta,
        mikä ennen oli ihan lailla kielletty.

        Kuten homous.
        Nyt sitten on kirkossa saarnaamassa
        *homopappeja* vaikka Raamattu jyrkästi tuomitsee koko sellaisen käytöksen...


      • Luopumus NÄKYY JO kirjoitti:

        totuusonvoittaja18.9.2014 01:380 SULJE
        Ja ennen loppua ei ole mitään herätystä tuleva vaan luopumus *****

        Suurin osa maailmastahan on JO NYT
        luopuneet Jumalasta
        ja täysin jumalaton meno käynnissä joka paikassa.

        Entisaikaan sentäs Jumalan Sanaa Raamattua kunnioitettiin, nyt sille naureskellaan ja
        sanotaan
        *Paimentolaisten Satukirjaksi*

        Raamatun terveellisistä opeista on luovuttu ja
        tehdään kaikkea ihan julkijumalatonta,
        mikä ennen oli ihan lailla kielletty.

        Kuten homous.
        Nyt sitten on kirkossa saarnaamassa
        *homopappeja* vaikka Raamattu jyrkästi tuomitsee koko sellaisen käytöksen...

        Aivan kohta meillä hyväksytään homolaki ja arkkipiispa on jo homojen puolella


      • Jo Paavali kertoi
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Aivan kohta meillä hyväksytään homolaki ja arkkipiispa on jo homojen puolella

        nopeasti lähtönsä jälkeen tulevista susista, jotka eivät laumaa säästä.


      • lopunaikaNYT
        Jo Paavali kertoi kirjoitti:

        nopeasti lähtönsä jälkeen tulevista susista, jotka eivät laumaa säästä.

        Nyt on julkihomoja Pappeja
        ja evl srk:ssa
        rekisteröidyssä parisuhteessa olevia kirkon työntekijöitä,
        diakonia ja diakonissaa.

        Olikos sillon Paavalin jälkeen heti
        Diakonit julkihomoja ja miehet kuin heteroparit?

        mitä VIELÄ riettaampaa raatelua srk voi kokea ...?


      • Nyt on todellakin
        lopunaikaNYT kirjoitti:

        Nyt on julkihomoja Pappeja
        ja evl srk:ssa
        rekisteröidyssä parisuhteessa olevia kirkon työntekijöitä,
        diakonia ja diakonissaa.

        Olikos sillon Paavalin jälkeen heti
        Diakonit julkihomoja ja miehet kuin heteroparit?

        mitä VIELÄ riettaampaa raatelua srk voi kokea ...?

        lukematon määrä erialaisia lahkoja, mutta Jeesus on Yksi Israelin Herra.


    • Ei vielä ainakaan

      sen seitsemän vuoden ajanjakson alku ole tapahtunut, mutta voi alkaa hyvinkin aika lähivuosina tai sitten myöhemmin myös. Vain Isä Jumalana tietää sen Ilmestyskirjassa kerrotun ajanjakson alun tarkan päivämäärän. Toki kun alkaa tapahtua niin Jeesuksessa Jumalan pyhät myös nopeasti ymmärtävät sen ajanjakson alkaneen, ja Jumalan Hengen vuodatus on tästä merkkinä.

    • 19+11

      Ihminen tuhoaa aineellisia maailmoja, Jumala tuhoaa henkisiä maailmoja, kun ne ovat aikansa eläneet.
      Vääristyneet ajatukset ovat henkisiä maailmoja, joiden pohjalta teot syntyvät.

      Väärityneet ajatukset synnyttävät tuhoavia tekoja ja ne joutavatkin mennä.

    • Aikaa on vähän

      Miksi "LOPUN AIKA"
      Jumalan pitkämielisyys on varannut meille tilaisuuden asennoitua lujasti hänen valtakuntansa puolelle ja siten välttyä tuholta. Raamattu auttaa meitä katsomaan tätä asiaa oikeassa valossa sanoessaan:
      2. Pietarin kirje 3:9
      Matteus 24:21 - 22
      Jumala on tässä tarkoituksessa varannut aikaa erottelutyölle näinä "viimeisinä päivinä". Kuvaillessaan "maailman ajan loppua" Jeesus ennusti tämän sanoen:
      Matteus 25:31 - 46

    • Tsutsunen Är

      Heitä hiiteen tuo joutava häräkehtäminen jos nyt täyvellä järellä möykkäät. lapsellista touhua tuommonen!

    • Nämä 2 000 vuotta

      ovat olleet viimeisiä päiviä, eli viides ja kuudes, ja kun Jeesus tulee alkaa seitsemäs.

    • Herätys hyvää

      Laodikean ajan uskoville, ja samoin kaikille, joilla ei ole valkoisia vanhurskauden vaatteita ja tämän tapahtuessa suuri ilo on taivaassa Isän Jumalan enkeleillä, ja toivottavasti myös monilla ihmisillä, vaikka aina on erilaisia näkemyksiä näistä asioista ja itsekin ihmisinä voimme vain tutkia, kuinka on katolisten ja ortodoksien ja luterilaisten ja muiden protestanttisten ja vapaiden suuntien ja tärkeimpänä juutalaisten suhde Jeesukseen, rakkaudellinen vai penseä vai jopa vastustusta?

      Jälleen voimme taas todeta että Jeesus Nasaretilainen on Israelin Yksi Herra varmuudella, ja pelastuksemme on juutalaisuudesta.

      Autuaita eli onnellisia ovat kaikki ihmiset jotka Jeesukseen turvavat nimessään ja näin myös Isän Jumalan siunauksen saavat elämäänsä varmuudella ja sydämessään on iloa ja rauhaa ja vanhurskautta, vaikka myös ahdistuksen maailmassa ja kenties vainoakin, tämä on tapauskohtaista ja myös pimeyden herran palvelijat pyrkivät salassa tekojaan tekemään kuten helppo ymmärtää tässäkin ajassa tapahtuvana, eikä ymmärretä tästä juuri mitään edes Laodikeassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe