pastakastikkeeseen? Olisiko 4-5 sopiva, mitä sanot?
Monta kynttä (valkosipuli)
5
276
Vastaukset
- ....
100
- kyllä mä
Laittaisin 4-8
Siirto enemmän aihetta käsittelevälle palstalle: Ruoka ja juoma -> Ruoanlaitto.
- etsilleen
Riippuu kastikkeen määrästä.
Itse käytän pastakastikkeen pohjana Pastellan pientä purkkia (noin kaksi desiä), mikä riittää hyvin kahden hengen ateriaan - puolikas yksikyntinen tai 2-3 kynttä riittää hyvin riippuen kynsien koosta. Valmiita kastikkeita täytyy aina tuunata - maista kastikkeen kuumennettua, että mitä se kaipaa lisäksi - makeutta, mausteita tai hapokkuutta ja lisää niitä makusi mukaan - ehkä vähän hunajaa, peppaa, chiliä, hapokkuutta viinietikasta, tuoreita yrttejä jne...
Pilko valkosipuli hyvin pieneksi tai käytä puserrinta ja anna sen kypsyä hyvin kastikkeessa muhien 10-15 minuuttia ja samalla keitä pasta.
Kun pasta on kypsä niin valuta se, sekoita kastike joukkoon ja tarjoile raikkaan salaatin ja juustoraasteen kera. - Paksukyntinen
Entisen naapurini antama annosteluohje:
”Valkosipulia pitää käyttää ruokiin niin paljon, että ääni haisee kahden päivän päästäkin kahden metrin päähän.”
Tähän ei ole paljoakaan lisättävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904362
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?522840Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1092279- 351973
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2181667Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791446