Ateisti sanoisi, että "prfetianhenki" on ihmisen oma psykoosi, saada omia kuvitelmiaan ja näkyjään todeksi. Tämä ei ole koko totuus, koska ihmiseen on usein otettu yhteyttä, telepaattisesti ja näkyinä ja ilmestyksinä, ja jos joku sellaisen ihmeen pystyy lähimmäiselleen tekemään, ettei hän ala vain omasta kulahtaneesta päästään kaikkea juoruilemaan ja sepittämään ei hän ole väärä profeetta. "Siellä missä kaksi tai kolme, yhdessä Messiaan kanssa hyväksyy ja rukoilee jotakin, siellä kaikki toteutuu". Mooses tosin kielsi ennustamasta, mutta eipä tuota noudattanut Jeesuskaan, en tiedä miksi sitä ei kannattanut noudattaa.. Merkeistä ennustaminen, on tietysti kova sana vieläkin, mutta näyistä ennustaminen on isompi asia...
Eli oikea profeetta EI KERRO OMIA ajatuksiaan, tämä on vaikea joidenkin hihhulien ymmärtää. Joku alkaa suorastaan itte kuvittelemaan kaikenlaista, ja näkemään jos mitäkin maalimansotia, vaikka kaksi ja oli ja seuraavaan menee varmaan yli 800 vuotta, koska Ilmestyskirja lupasi jopa 1000 vuotta nyt rauhaa.. Säälittävää tietysti, että väärät profeetat eivät kunnioita isiensä ja setiensä kuolemaa vihan aikana, vaan ruvetaan heti uudestaan manamaan esiin tusina uutta vihanaikaa, puutuvine 7 vuosinepäivineen Danielin näystä esimerkiksi, ja muutetaan sekin ties miksi lähitulevaisuuden ajaksi, jossa kaikki pyhät olisi temmattu murhattuina Tuonelan pilviinsä Taivaaseen. YMMÄRTÄKÄÄ: Jo Ilmestyskirja 19 sisälsi Pedon nousun ja tuhon, kun se soti Karitsaa vastaan, ja todella, 1900-luku sisälsi kaksi maailmansotaa... Mutta seuraavalla kerralla niin helppo samaistus: luku per sata vuotta EI TOIMI, se helevetin helppo Saatana luvataan sitoa 2000-luvun alussa, ja se on nyt tehty....
1000 vuotta? Saattana sanoo, että se on vain binäärinen ja 8 vuotta, ja Muslimit kyllä riehuivat Syyriassa ja Libyassa, juurikin tuohon aikaan, ja olivat vanhan aatun vallassa kristitykin Ukrainassa, kun luulivat kirjoitusvirheeksi 1000 vuotta => 1000 = 8 binäärisenä.... Se on kuitenkin pitempi rauhan aika.... Myöskin Ilmestyskirjan 18 luvun portto sidotaan ja Isebel, tekemästä liikaa aviottomia lapsiaan, jotka ovat liian haureita, ja kaikenlaisten murhavimmojen vallassa, kuten paraskin Amerikan leffa aina on.
Mihin profetian henki perustuu?
Pakstori.
3
53
Vastaukset
- Sitä on luvassa
Sellaistahan se on kun paha on maailmassa ja aina pahemmaksi menee.
Se joku kun on tullut tuhoamaan ja tappamaan. "Eli oikea profeetta EI KERRO OMIA ajatuksiaan"
_______
Käsitykseni mukaan profetia on vajavaista. Kaikki pitää tutkia ja hyvä on syytä pitää. Henkimaailma on todellinen. Sielu ja sielullisuus ovat todellisia. Siksi on Raamattu. Näin olen asiat ymmärtänyt. Raamattu antaa uskon. Mitä muuta ihminen tarvitsee?- ååppå
"Ateisti sanoisi, että "prfetianhenki" on ihmisen oma psykoosi"
Ei. Sanon että se on kirjoitusvirhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381