siis k´lähinnä maastopyöräilyyn,varsinaisia pyöräilyhousuja en käytyä kesälläkään vaan ihan juoksutrikoissa tai sortseissa...jos laittaa tekniset housut alle niin pärjää aika kylmälläkin mutta ei ne pidä vettä...sitten mulla on gore tex kalvollisia skimbahousuja mutta me on istuvinakin löysähkäköjä..löytyykö siis vedenpitäviä tiukahkoja housuja jotka olis lämpöset? ja ilman niitä persepehmusteita...
Pyöräilyyn talvihousut?
4
213
Vastaukset
- j h
Itsekin voisi katsella jotain edullisia housuja -- siis halvempia kuin nämä http://varuste.net/Arcteryx Trino Tight Men
39;s?_tu=53601 - gkgifgigig
Joo, noi on liian tyyriit, tänään katoin xxl kaupas 99 hintaisia craftin kalvohousuja, mitään tietoa ei ollut kalvosta...noinkohan tuo windstopper pitää vettä hyvin tai ollenkaan....takissa luotan gore-tex kalvoon :)
- Alkup. Maantiepyöräi
gkgifgigig kirjoitti:
Joo, noi on liian tyyriit, tänään katoin xxl kaupas 99 hintaisia craftin kalvohousuja, mitään tietoa ei ollut kalvosta...noinkohan tuo windstopper pitää vettä hyvin tai ollenkaan....takissa luotan gore-tex kalvoon :)
Itse ajan keväällä ja syksyllä italialaisissa talvihousuissa. Lähtöhinta Suomessa oli päälle 200€, mutta aleräkistä 70€! Pääosa ajovaatteistani on joko alennuksesta tai Fillarimessujen tarjouksista.
Kun italialaisilla talvihousuilla ei enää tarkene, niin sitten on kerrospukeutumista. Alle lyhyet ajohousut, väliin kerrasto ja päälle Gorebikewearin softsell housut. Jos niilläkään ei tarkene, niin sitten kerraston päälle fleecevälihousut ja jos fleece on kovin paksu, niin kuorihousut softsellin tilalle.
Kuorihousuina on tälä hetkellä Yokon pyöräilyhousuiksi tarkoitetut ja Haltin retkeilyhousut. Jälkimmäiset ovat paremmat, koska lahkeet pystyy kiristämään niin, etteivät ne lepata.
Eli hakenet tuollaisia Gorebikewearin housujen tapaisia pehmustamattomia housuja.
http://www.bobshop.de/en/Brands/Gore-Bike-Wear/Men-s/Cycling-shorts/Bib-tights/?_artperpage=60&adword=Google/EN/Gore Bike Wear/Bib Tights/ gore bike wear bibtights
Tuosta listasta ainakin nämä ovat ilman pehmustusta.
http://www.bobshop.de/en/Brands/Gore-Bike-Wear/Men-s/Cycling-Shorts/Tights-without-pads/GORE-BIKE-WEAR-Power-2-0-Bib-Tights-w-o-Pad-black.html?force_sid=r5616ejkrcgh5d3ks38ottfre1
- Rukan
Hiihtoasu hyvä pyöräilyyn, etuosa tuulenpitävä ja takaosa hengittää, alle kelin mukaan vaatetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006