Ilmastomarsseilla yli puoli miljoonaa ihmistä

Luulen kaiken

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmastosta asiaa

      GREENPEACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      • Luulen kaiken

        kumoa väittämä, äläkä huuda alarmihuutoasi.


      • ilmastosta asiaa
        Luulen kaiken kirjoitti:

        kumoa väittämä, äläkä huuda alarmihuutoasi.

        Mikä väittämä? Greenpeace jyrää!


    • Sähköteurastaja
    • jnnjnjjnnj

      Tiurihan totesi, ettei ihminen aiheuta muutosta, joten Ilmastomarsseilla vastustetaan auringon aktiivisuuden muutoksia.

    • Luulen kaiken

      Tehdään yhteenveto:

      EI jengi:
      Muutaman Blogin, muutaman keskustelupalstan kirjoittajan, joidenkin yksittäisten ajattelijoiden joiden mielestä heidän päässään on implantti ja oletettavasti 95 vuotiaan sähköalan professorin mielestä ilmastonmuutoksen torjunta on väärin.

      Tiede:
      Noin 200 valtion tiedeyhteisöt, sadat tuhannet eri tutkimukset, IPCC, todistetut mittaustulokset, kenttähavainnot, ilmakehän analyysit, fysiikan lait aineiden käyttäytymisen, 97% aktiivisen ilmastotiedettä tutkivien tutkimustulokset ja miljoonien kansalaisten mielestä ilmastonmuutos on todellinen ja sille on tehtävä jotain.

      Kumpaa uskot?

    • Sähköteurastaja

      No mutta kun tuo 97% on repäisty hanurista, ja nuo tiedeyhteisötkin keksivät selityksiä sille miksei lämpene vaikka lämpenemisestä oli joskus 97% konsensus.

      • Luulen kaiken

        Taidat kuulua tuohon hauskan hassuun tieteenvastaiseen ei jengiin? Ihan sama ja ei jengin koulutustausta suomessa tiedetään jo (vähän koulutettua, kristillisdemokraatteja, maaseudun asujia ja iäkästä väkeä).


    • 9492384293

      Denialistimarssilla kuulemma ollut joku persuplokkaaja, mikkomäkinen -niminen nobody ja perstuntumassa sähköpuliukko tieteenpelosta jäykkänä. Muita ei näkynyt, marssireitin varrelta kuului yleisön ankaraa naurua ja hohotusta.

    • Sähköteurastaja

      Minkä tieteenvastaiseen?

      Jos johtavin ilmastotiede on tuottanut ainakin 53 eri selitystä
      sille ettei lämpene, en suinkaan vasrtusta, tosin samalla nauraen denialisteille jotka kieltävät johtavimman ilmastotieteen selitysten olemassaolon.

      • Luulen kaiken

        53?

        Jos kysymys on jostain blogilistasta, niin unohda se. Tai ainakin ensin katsot mihin blogi viittaa. Huvittavimpia denialistien blogilähteissä on joskus se, että:
        - ensimmäinen blogi viittaa toiseen ,
        - toinen blogi viitaa taas uuteen blogiin ja
        - viimeisenä vihdoinkin löytyy alkuperäinen teksti Twitteristä.
        -Twitterissä on joku mr.nobody kirjoittanut parin rivin epäilyksen jostain


    • Sähköteurastaja

      Eikö johtavin ilmastotiede ole siis esittänyt selityksiä lämpenemättämyydelle
      kun FMI johtaja Alestalokin selitti lämpöjen kadonneen merten uumeniin vai kiistättekö Alestalon selityksen?

    • Työpaikanpuolesta

      Olisi voinut olettaa, että ilmastonmuutoksesta elävät palkolliset olisivat olleet marssilla mukana, mutta ei. Heitä olisi pitänyt olla marsseilla kymmeniä miljoonia.

    • Sähköteurastaja

      Olisi se ollut somaa että FMI,n johto olisi johtanut marssia pukeutuneina jääkarhuiksi.

    • Sähköteurastaja
    • Sähköteurastaja

      Mikkomäkisen kanssa meillä on kyllä ..kröhöm... yhteistyötä. Sillä on kyllä hyvät pakarat vaikka onkin persu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe