älykkäitä kiusataan?

cvbnnhh

Sain nettitestistä 136.ja mulla on skitsofrenia. .

10

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallinen tallaaja

      et sinä saanut, sinä sait :)

      oikeesti, kannata etes kokeilla trollata :)

    • tavallien tallaaja

      vitun tollo, oikeasti, vituttaa miten tuollainen etes on syntynyt.

      perkele vitun röllin yritys, ääliö.

      Yritä edes jotain!?!

      • Tavallinen tallaaja

        aha, olen selvästi 3,56 promillen jurrissa, kiitän ja kuittaan


    • 15+3

      Älykkäät eivät välitä vittuakaan kiusaajista.
      Jos välität, et ole älykäs.

      • yhhjnnn

        Mäkin sain nettitestistä 136 ja minulla on skitsofrenia.


      • Veikok.

        Älykkäät eivät välitä vittuakaan kiusaajista.
        Jos välität, et ole älykäs.

        Se on pimeää älyä. Jos älykäs on viisas, hän yrittää pelastaa viisauttaan vasta etsivän liukkaalta tieltään, hieman varovaisemmin astelemaan.

        Minä yritin hallita itseäni humalassa, sain kummallisen raivokohtauksen lopuksi, sitä en ymmärrä, enkä halua sitä uudestaan, käyttäydyin huonosti....

        Salomo ehkä hallitsi viinihoureensa, minä en, minulle riittää tupakkia kuitenkin turputella, eikä minun keuhkoni ole vielä siihen höyryyn hukkuneet....Jos haluat elää ilman nautintoja, olet jokin Buddha, tai Krishan kultaa etsivä, mutta et buddhan elämää ole ymmärtänyt, kun hän askeettisuuden hylkäsi samasta syystä kuin Jeesus: "Elämän jano täytyy tyydyttää, muuten lähdet täältä yhtä tyhjänä kuin tulit".
        Jos kyllästynyt viiniisi, tai maitoosi tai mihin hyvänsä millä sydämesi täytät, sinä ravistat sen pois, mutta mistä löydät korvaajan, jos valitset ylpeitä kieltäymyksiä, joista saat vain kipua.....


    • Krevo.

      Mää voisin todistaa helposti 116:ni, mulla on se facebookin sivulle siirrettynä, palasena kuvasta....On mulla kotisivutkin.
      Sääkin voit. Eräs Jyrr sanoi olevansa 180, mutta sepä olikin älykästä, ei varmasti ole....
      Minulla ei ole skitsofreniaa, järkyttävä paljastus, minä olin vain liian runkku.....
      "Hulluus tarttui nuorukaiseen, ja kunnon kuritus ajoi sen pois", sanoi Salomo....
      Mutta se tuli 7 vielä vahvemman kanssa takaisin, kuten Jeesus kertoi pyhien henkien kanssa leikkineelle.... Mutta Herra on mun tykönä, ei ne pyhät ole kuin hieman rivompia kuin pahat.....EN halua pahaa henkeä, se on valinta, voi olla paha tai pyh- pyhä....

      Jos et ole 136, ja olet skitsofreenikko, tee se testi silti.

      • Aki V.

        https://www.facebook.com/aki.karppinen2
        http:/personal.inet.fi/koulu/karppi

        Samanalaista itsensä palajstelua kuin kellä hyvänsä....
        Kertokaa tekikin jotain itsestänne, mieluummin tosiasioita, vaikka eihän kaikki asu Tampereella....


      • Tosta voi kilkata.

    • Järjesteli sattuman

      Vannomatta paras ettei tuokin fdjdskljfsdlkfj pääsisi Mensaan vaikka, jos vain synnynnäinen älynsä tai yksinkertaisesti ja joissain kohdissa TUURINSA olisi hyvä.
      Mutta se on suurempi kuin lottovoitto jos vain arvalla heittää noin 30 kpl vastausta 10 kaikki oikein, vaihtoehdosta, todennäköisyys 1/10^30. Se ei ole vielä mahdollista, mutta jos ikuisuuden vain arpoisi, niin voisi olla kyllä liiankin pitkä ikuisuus? On se silloin, jos joku kertoo sinulle alkuperäiset vastaukset, onko sellaisia tietäjiä olemassa? Se on äärimmäisen älykäs, joka osaa ennustaa tulevasta tapahtumasta tekstiinsä jotakin, minä en kiirehdi asioiden edelle vielä. Koska olen Aika-aki, ja Paavali sanoi, että AIKA ON PAHA!

      Mutta silleen hyvä, etten saanut superälyä, melko normaalin(116, 12% kaikista saa paremman), olisi voinut käydä niin, että rahat olisi loppunut jo pelkästään Mensan jäsenmaksuun... Minä haluan ystäviä, minä annan kaverille ja joskus tuntemattomallekin, rahani jos se pyytää, mutta vitsi on se, että sitä on niin vähän, ettei niillä rahoilla ole kenellekään suurtakaan merkitystä, ei edes ittelleni, mutta yli laskujeni hinnan en mielellään anna, Kuin "Lesken Ropo", on minun uhrilahjani Jumalalle, kirkolle en nykyään suuremmiten uhraa, eikä minulla ole pakollista kirkollisveroa, eikä veroa ollenkaan, koska verotuksen alarajan alapuolella olen, Olen kuitenkin erittäin hyvin toimeentuleva, koska Kela maksaa päälle 1200 joka kuukausi vaikka PAKKO maksaa laskuihin siitä (1213-273) euroa. Täällä on kavereita tusina joka päivä saman pöydän ääressä, Psykooseja kokeneiden Kolhoosi tai Kibbutsi, missä asun, ja ryhmiä, ja opiskellakin voi yrittää samaan aikaan jossakin koulussa. Jos selviätte skitsofreniastanne, teidän siis voi käydä hyvin. Tänne ei vaarallisia hulluja kuitenkaan mielellään pitkäksi aikaa majoiteta.

      Minä olen typerys, varmaan Salomon mielestä, koska kirjoitan KAIKEN mitä mieleen juolahtaa, mietin vain silloin, kun ajatusten punainen(milloin kultainen?) lanka menee solmuun hetkeksi, joku noita senkin langan joskus katkaisee, mutta ei se ole minun vallassani, koska tietäjille, velhoille ja noidille on annettu ylin tieto maailmassa, vaikka eivät olisi Insinöörejä....Valhetiedot ovat huonoja, vaikka näkisi minkälaisen harhan, koska oli mahdotonta jokin, mikä niissä tapahtui, mutta enpä tiedä tästäkään koneesta, onko tässäkään kaikki vain totuuden varassa....Jos on, niin silloin maapallossa ei ole puoltakaan sen massasta. Kvanttifysiikka perustuu todennäköisyyteen, hiukkasten liikettä ei voi tappaa pelkäksi käyräksi, koska ne ovat henkiolentoja, ne liikuttavat silti matemaattisten keskiarvoihin nojautuen massojaan tiettyyn päätepisteeseen. Luulemalla voi saada jotakin järkkymään, mutta niin monet tiedot on vannottu, että siksi massa on monessa asiassa suuresti kirottu ja kirjoitettu.

      Kuka järjesteli tämänkin sattuman? Yhden nimen tiedän, jolle siitä kunnian annan, minä, vaikka osaan pistää asioita Raameihin, ja lakienkin muotoon joskus, en kykene jännitämään sielullani mitään, siksi olen usein vailla voimaa....Janne on siinä parempi.
      (119).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe