Naisten taso deittipalstoilla vs. reaalimaailmassa

Helsingin kaduilla

kun kävelee ja kaupoissa kun käy niin näkee usein todella kauniita naisia, mutta deittipalstoilla ei ole lähelläkään yhtä kauniita naisia. Mistä johtuu tasoero? Viedäänkö kauniit naiset käsistä ja ne muut naiset joutuvat turvautumaan deittipalstoihin?

327

7972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf7654

Miksi sinä joudut turvautumaan nettideittipalstoihin jos se on "joutumista"?

• there are catfishes

Jos nettideittisivustolta löytyy nainen, jolla on kauniita kuvia, niin hän on todennäköisesti oikeasti ruma ja läski.

Ja myös toisinpäin, jos normaali nainen löytää miehen, jolla on uskomattoman hyvännäköisiä kuvia, on myöskin tämä suurella todennäköisyydellä feikkiprofiili.

Jos tapaamanne henkilö ei suostu videochattiin kanssanne, voitte olla varmoja, että kyseinen henkilö ei ole sitä mitä väittää.

Jos hän myös jatkuvasti lykkää tapaamista ja/tai keksii tekosyitä miksi ette voi tavata, hän kusettaa teitä 6/0.

Nettideittailussa on vaaransa, pitäkää varanne. Suosittelen enemminkin oikealla elämässä deittailua.

• there are catfishes kirjoitti:

Jos nettideittisivustolta löytyy nainen, jolla on kauniita kuvia, niin hän on todennäköisesti oikeasti ruma ja läski.

Ja myös toisinpäin, jos normaali nainen löytää miehen, jolla on uskomattoman hyvännäköisiä kuvia, on myöskin tämä suurella todennäköisyydellä feikkiprofiili.

Jos tapaamanne henkilö ei suostu videochattiin kanssanne, voitte olla varmoja, että kyseinen henkilö ei ole sitä mitä väittää.

Jos hän myös jatkuvasti lykkää tapaamista ja/tai keksii tekosyitä miksi ette voi tavata, hän kusettaa teitä 6/0.

Nettideittailussa on vaaransa, pitäkää varanne. Suosittelen enemminkin oikealla elämässä deittailua.

Jaa, että villataan linssiin, jos ei halua käyttää videochattia...? Selvä.

Oletko koskaan kuullut sellaisesta ongelmasta kuin ujous? Tai vaikkapa sellaisesta vekottimesta kuin web-kameraton tietokone?

Ei kaikki halua käyttää videochattia, koska ovat ujoja tai kokevat sen turhaksi. Sitä paitsi on kuvottavaa edes aloittaa videokeskustelua kun heti alkuun ruudun toisella puolella näkyykin joku alaston pervo muna kädessä, ei kiitti!

Itse en käytä videocahttia juurikin siksi, että koen sen turhaksi ja olen ujo. Sen lisäksi mulla ei edes ole camia enkä aio sitä hankkiakaan, kiitos vaan aiempien kuvottavien kokemusten. Joten feikkiä tai ei, mutta näin se ainakin mun kohdallani on. Livedeitit on kivempia, mutta niillekin ujouden vuoksi lähden vasta kun on jonkun aikaa tutustuttu viestittelemällä.

• sheanya kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sellaisesta ongelmasta kuin ujous? Tai vaikkapa sellaisesta vekottimesta kuin web-kameraton tietokone?

Ei kaikki halua käyttää videochattia, koska ovat ujoja tai kokevat sen turhaksi. Sitä paitsi on kuvottavaa edes aloittaa videokeskustelua kun heti alkuun ruudun toisella puolella näkyykin joku alaston pervo muna kädessä, ei kiitti!

Itse en käytä videocahttia juurikin siksi, että koen sen turhaksi ja olen ujo. Sen lisäksi mulla ei edes ole camia enkä aio sitä hankkiakaan, kiitos vaan aiempien kuvottavien kokemusten. Joten feikkiä tai ei, mutta näin se ainakin mun kohdallani on. Livedeitit on kivempia, mutta niillekin ujouden vuoksi lähden vasta kun on jonkun aikaa tutustuttu viestittelemällä.

korjaan *viilataan, ei villataan

• Ruma-iita

Vili vei......tuuli toi....Reimareista viis....Karille ajettaessa ruokahalu ja rohkeus sen kun kasvaa.

• syksyä
        there are catfishes kirjoitti:

Noista väitteistäsi nyt ei mikään pitänyt paikkaansa, vain se kuinka kuvittelet itse olevasi jotain muuta kuin ruma. Monetkaan naiset eivät viitsi yksinkertaisesti iskeä miehiä kaupoissa jne, kaikella rajansa. Deittipalstoilla käydään myöskin vain tutustumassa ihmisiin, ei sieltä ole pakko kaveria hakea, onhan se kiva katella.

• Katsomotäynnä
        syksyä kirjoitti:

Noista väitteistäsi nyt ei mikään pitänyt paikkaansa, vain se kuinka kuvittelet itse olevasi jotain muuta kuin ruma. Monetkaan naiset eivät viitsi yksinkertaisesti iskeä miehiä kaupoissa jne, kaikella rajansa. Deittipalstoilla käydään myöskin vain tutustumassa ihmisiin, ei sieltä ole pakko kaveria hakea, onhan se kiva katella.

Aika monetkin naiset iskevät miehen vaikka paskahuusista jos tämä on kylliksi varakkaan ja vaikutusvaltaisen oloinen, ja siis senverran iso vonkale, että "kannattaa rakastua".
        .
        "Onhan se kiva katella". Juuri näitä on runsaasti. Melko paljon ilmeisesti työporukoita, jotka huvittelumuotona onkivat ns.puskan takaa, selkoa, kuka kukin on. Ja sitten vedätetään yksinkertaista miestä . Kyllähän silläkin tavalla varmasti monet hörönaurut saa kahvitauoille.......Varsin yleinen toimiala näyttää olevan: Sosiaali- ja terveydenhoitoala .

• Kaunis_nainen

En ikinä suostu mihinkään videochattaluun tai edes annan numeroni että toinen soittaisi. Ihan älytöntä jakaa puh.nomeroa idiooteille, tai alkaa videochattailua jos oikeasti siellä on joku helvetin pervo. Ja normaalit miehet eivät koskaan edes inisseet mistään puh.numerosta tai webcamerasta. Sovitaan tapaaminen ja sillä siisti. Jos ihmisellä on niiin paljon kiinni toisen ulkonäöstä,minua ei voi vähempä kiinnosta koko ihminen. Joten jos mies halua web tai puh.numeroa soittaa.... selvä merkki ettei kannata sekaantua koko tyyppiin.

• Ujo mies 32
        sheanya kirjoitti:

Sama täällä. Ujous estää. Meitä ujoja löytyy molemmista sukupuolista. Mielelläni ensin tutustun myös kirjoittamalla. Vaikka minulla ei ole noita pervoja kokemuksia, koska harvemmin naiset niitä harrastaa.

• ffsdfdsfdsfd
        Kaunis_nainen kirjoitti:

En ikinä suostu mihinkään videochattaluun tai edes annan numeroni että toinen soittaisi. Ihan älytöntä jakaa puh.nomeroa idiooteille, tai alkaa videochattailua jos oikeasti siellä on joku helvetin pervo. Ja normaalit miehet eivät koskaan edes inisseet mistään puh.numerosta tai webcamerasta. Sovitaan tapaaminen ja sillä siisti. Jos ihmisellä on niiin paljon kiinni toisen ulkonäöstä,minua ei voi vähempä kiinnosta koko ihminen. Joten jos mies halua web tai puh.numeroa soittaa.... selvä merkki ettei kannata sekaantua koko tyyppiin.

mikä on pervo? Kerro mitä se tarkoittaa. Onko se henkilö, joka pitää seksistä? Pidätkö sinä seksistä siis oletko pervo?

Mitä on "normaali" seksi?

• 3+4
        ffsdfdsfdsfd kirjoitti:

mikä on pervo? Kerro mitä se tarkoittaa. Onko se henkilö, joka pitää seksistä? Pidätkö sinä seksistä siis oletko pervo?

Mitä on "normaali" seksi?

Pervoa on sitä, kun et edes tunne ihmistä ja hän alkaa esitellä sulle elimiä. On myös niitä jotka kuvia lähettelee, hyi. Sanot ettei kiinnosta niin sieltä sitten tulee joku kullin kuva. Pitääkö sen kullin perusteella nyt sitten miettiä että totta todellakin haluan tavata tän kullin omistajan..... joskus ei oma järkeä riitä ymmärtämään mitä toisen oikein kuvittelevat. Ja kullien lähettäjistä joka kerta tekee mieli tehdä joku ilmoitus vaikka poliisille, jos onkin joku pedofiili.

• Ujot hyi
        Ujo mies 32 kirjoitti:

Sama täällä. Ujous estää. Meitä ujoja löytyy molemmista sukupuolista. Mielelläni ensin tutustun myös kirjoittamalla. Vaikka minulla ei ole noita pervoja kokemuksia, koska harvemmin naiset niitä harrastaa.

Ujo nainen on täydellisen epäseksikästä vaikka hän olisi fyysisestikin täydellinen.

Ujon naisen kanssa kun ei voi tehdä mitään muuta kuin nysvätä ja ihmetellä kaikenlaisia päivänselvyyksiä ja äänestää kokoomusta.

• ön elimiä
        3+4 kirjoitti:

Pervoa on sitä, kun et edes tunne ihmistä ja hän alkaa esitellä sulle elimiä. On myös niitä jotka kuvia lähettelee, hyi. Sanot ettei kiinnosta niin sieltä sitten tulee joku kullin kuva. Pitääkö sen kullin perusteella nyt sitten miettiä että totta todellakin haluan tavata tän kullin omistajan..... joskus ei oma järkeä riitä ymmärtämään mitä toisen oikein kuvittelevat. Ja kullien lähettäjistä joka kerta tekee mieli tehdä joku ilmoitus vaikka poliisille, jos onkin joku pedofiili.

kyllä elimiä vöi esitellä jös hälyää

• Ujokkeli mies 1985
        ön elimiä kirjoitti:

kyllä elimiä vöi esitellä jös hälyää

"ön elimiä"
        (kyllä elimiä vöi esitellä jös hälyää.)

Sinähän varmasti niin teetkin, senkin yökkeli :). Näkeehän se nainen ne vehkeet sitten myöhemmin.

• Ujot nam
        Ujot hyi kirjoitti:

Ujo nainen on täydellisen epäseksikästä vaikka hän olisi fyysisestikin täydellinen.

Ujon naisen kanssa kun ei voi tehdä mitään muuta kuin nysvätä ja ihmetellä kaikenlaisia päivänselvyyksiä ja äänestää kokoomusta.

No nyt meni yli... miten ihmeessä ujous liittyy politiikkaan??? Siis muuten kuin siten että ujosta tuskin tulee poliitikkoa.

Ujous ja häveliäisyys on täydellisen seksikästä. Vai pidätkö ennemmin helpoista huorista jotka on heti haarat levällään ennen kuin on edes tutustuttu?

• Shoppailu prinsessat
        Ujot nam kirjoitti:

No nyt meni yli... miten ihmeessä ujous liittyy politiikkaan??? Siis muuten kuin siten että ujosta tuskin tulee poliitikkoa.

Ujous ja häveliäisyys on täydellisen seksikästä. Vai pidätkö ennemmin helpoista huorista jotka on heti haarat levällään ennen kuin on edes tutustuttu?

Se liittyy siten politiikkaan, että kun ei omaa minää ujolla ihmisellä juurikaan ole, hän seuraa muita.

Eli hän äänestää mitään sanomatonta "kuluttajan valinta" kokoomusta.

• huoriin menijä
        Shoppailu prinsessat kirjoitti:

Se liittyy siten politiikkaan, että kun ei omaa minää ujolla ihmisellä juurikaan ole, hän seuraa muita.

Eli hän äänestää mitään sanomatonta "kuluttajan valinta" kokoomusta.

Mee lääkäriin. Ujo ei tarkoitai nössöä. Ujo ei seura muita, hän ei seura ketään! Hänellä on omat ajatukset ja mielipiteet, joita kerrotaan vain ihmisille jotka ovat tuttuja ja läheisiä. Jalkojaan heti levittävä onkin sinun tasoa, muista vaan että hän niitä muillekin helposti levittää, kun siveellisyydestä ei ole hajuakaan.

• Älä sekoile kokkare
        huoriin menijä kirjoitti:

Mee lääkäriin. Ujo ei tarkoitai nössöä. Ujo ei seura muita, hän ei seura ketään! Hänellä on omat ajatukset ja mielipiteet, joita kerrotaan vain ihmisille jotka ovat tuttuja ja läheisiä. Jalkojaan heti levittävä onkin sinun tasoa, muista vaan että hän niitä muillekin helposti levittää, kun siveellisyydestä ei ole hajuakaan.

En kyllä ollut maininnut mitään jalkojaan levittelevien horojen ihanuudesta. Sinähän sen tähän keskusteluun lisäsit mukaan.

Miksi ujo ihminen ei voi niitä asioitaan ja itseään tuoda julki kelle tahansa? Ainoastaan valituille salaisille ystävilleen voi kertoa.

Taitaa olla syyllisyyden tuntoa ja tiedostamista siitä, että on väärässä asioiden suhteen. Sekin kuvaa jälleen kokoomuslaista "etuoikeutetun" ajatusmaailmaa.

• Olipa napakka nainen
        Ujokkeli mies 1985 kirjoitti:

"ön elimiä"
        (kyllä elimiä vöi esitellä jös hälyää.)

Sinähän varmasti niin teetkin, senkin yökkeli :). Näkeehän se nainen ne vehkeet sitten myöhemmin.

Naurua, hyvin vastattu :)))

• :))))))

Löysin nettisivustolta miehen, jolla oli tosi hyvännäköisiä kuvia. Omassa profiilissani ei ollut kuvia lainkaan. Otin yhteyttä ja mies vastasi.

Chatattiin pari kuukautta ja tavattiin. Mies oli oikeastikin hyvännäköinen ja yllätys, yllätys, minäkin hänen mielestään. Yhdessä ollaan oltu lähemmäs 10 vuotta. Molemmille olisi edelleen vientiä. Aina ei yleistykset osu ihan kaikkiin. :)

• huoriin menijä kirjoitti:

Nimenomaan: Ujo ei tarkoita nössöä eikä seuraa muita!

Mä oon vaan aina ollut ujo aluksi kun tapaan uusia ihmisiä, mutta kun olen tutustunut niin ujous katoaa ja meno paranee. Tietty, jos on jotain yhteistä, niin on helpompaa olla vähemmän ujo kun on jotain jutun juurta eikä tartte väkisin keksiä jotain.

Ja mitään politiikkaan tulee, niin mua ei vois kyseinen aihe vähempää kiinnostaa!

• Oletko frigidi
        Kaunis_nainen kirjoitti:

Otatko edes suihin eka treffeillä?

• Ole nyt rehellinen
        Älä sekoile kokkare kirjoitti:

En kyllä ollut maininnut mitään jalkojaan levittelevien horojen ihanuudesta. Sinähän sen tähän keskusteluun lisäsit mukaan.

Miksi ujo ihminen ei voi niitä asioitaan ja itseään tuoda julki kelle tahansa? Ainoastaan valituille salaisille ystävilleen voi kertoa.

Taitaa olla syyllisyyden tuntoa ja tiedostamista siitä, että on väärässä asioiden suhteen. Sekin kuvaa jälleen kokoomuslaista "etuoikeutetun" ajatusmaailmaa.

No miksi et kirjoita omalla nimellä? Taitaa olla jotain syyllisyyden tuntoa ja pelkoa että on väärässä kun ei voi rehellisesti kirjoitella asioita omalla nimellä.

Miksi et samalla kirjoita omaa elämänkertaa tänne, vaan ainoastaan kerrot niistä joillekin salaisille ja valituille ihmisille? Ettei kuitenkin olisi taustalla se ujous?

• 12+20
        Katsomotäynnä kirjoitti:

Aika monetkin naiset iskevät miehen vaikka paskahuusista jos tämä on kylliksi varakkaan ja vaikutusvaltaisen oloinen, ja siis senverran iso vonkale, että "kannattaa rakastua".
        .
        "Onhan se kiva katella". Juuri näitä on runsaasti. Melko paljon ilmeisesti työporukoita, jotka huvittelumuotona onkivat ns.puskan takaa, selkoa, kuka kukin on. Ja sitten vedätetään yksinkertaista miestä . Kyllähän silläkin tavalla varmasti monet hörönaurut saa kahvitauoille.......Varsin yleinen toimiala näyttää olevan: Sosiaali- ja terveydenhoitoala .

Toivottavasti mainitsemasi työporukat joutuvat linnaan ja toivottavasti heillä ei ole lapsia: ei aikuiset saa olla lasten tasolla nettimoraaliltaan, viitaten tohon, että "työporukat" onkivat työkavereistaan ja pilkkaavat jne....

• 17+11
        Älä sekoile kokkare kirjoitti:

Ujoilla ei ole "salaisia ystäviä", hörhö. Ujot ovat ihmisiä, jotka eivät koskaan ole netissä tutustuneet yhteenkään ihmiseen. PISTE.

• Hieno homma
        17+11 kirjoitti:

Ujoilla ei ole "salaisia ystäviä", hörhö. Ujot ovat ihmisiä, jotka eivät koskaan ole netissä tutustuneet yhteenkään ihmiseen. PISTE.

Jaahas, PILKKU

• rollis

Eikun jullia...jullia...jullia

• Olisiko tässä vika
        sheanya kirjoitti:

"Sitä paitsi on kuvottavaa edes aloittaa videokeskustelua kun heti alkuun ruudun toisella puolella näkyykin joku alaston pervo muna kädessä, ei kiitti!"

Olisiko syytä vähän perehtyä siihen kirjeenvaihtoon. Ei tuo nyt ihan noinkaan ole. Naiset vaan ei vastaile ja sitten ne näköjään vastailevat vaan tuommoisille ammattiroikkujille, jotka osaavat vetää oikeasta juuri oikeasta narusta.

• nuppuinen kukka
        sheanya kirjoitti:

Nimenomaan: Ujo ei tarkoita nössöä eikä seuraa muita!

Mä oon vaan aina ollut ujo aluksi kun tapaan uusia ihmisiä, mutta kun olen tutustunut niin ujous katoaa ja meno paranee. Tietty, jos on jotain yhteistä, niin on helpompaa olla vähemmän ujo kun on jotain jutun juurta eikä tartte väkisin keksiä jotain.

Ja mitään politiikkaan tulee, niin mua ei vois kyseinen aihe vähempää kiinnostaa!

Joku on nyt kyllä täysin hakusessa eikä todennäköisesti ole ikänä edes yrittänyt tutustua siihen ujoon.

Ujous ei tarkoita nössöä tai itsekästä. Ujous voi myös olla hyvä itsesuojeluvaisto että ei se pelkkää pahaa ole. Myöskin jos ihmisellä on toisista ihmisistä tullut niin paljon vastoinkäymisiä negatiivisessa mielessä niin eipä siinä enää tuntemattomiin luoteta sormia napsauttamalla vaan se vaatii aikaa ja luottamusta! Mikäli ihmisellä ei ole aikaa hankkia luottamusta niin turhaan sitä minusta missään treffipalstoilla ollaan jos kaikki pitää saada just nyt heti tänne kaikki mulle meiningillä.

• Asiakas on kunkku
        nuppuinen kukka kirjoitti:

Joku on nyt kyllä täysin hakusessa eikä todennäköisesti ole ikänä edes yrittänyt tutustua siihen ujoon.

Ujous ei tarkoita nössöä tai itsekästä. Ujous voi myös olla hyvä itsesuojeluvaisto että ei se pelkkää pahaa ole. Myöskin jos ihmisellä on toisista ihmisistä tullut niin paljon vastoinkäymisiä negatiivisessa mielessä niin eipä siinä enää tuntemattomiin luoteta sormia napsauttamalla vaan se vaatii aikaa ja luottamusta! Mikäli ihmisellä ei ole aikaa hankkia luottamusta niin turhaan sitä minusta missään treffipalstoilla ollaan jos kaikki pitää saada just nyt heti tänne kaikki mulle meiningillä.

Ei heikkous ole heikkouta, jos ostat jotain, kun kerta kehutaankin.

Olette menneet myyntimiesten höblään, kuten kokkareilla on tapana.

• mentori

kyllä se on juuri noin, että kauniit ja hyvät yksilöt viedään käsistä ilman mitään deittisivustoja. Deittisivustoilla keikkuu se jäljelle jäänyt sakka, joka syystä tai toisesta kelpaa huonosti vastakkaiselle sukupuolelle tai on itse asettanut epärealistiset kriteerit vastapuolelle ja eivät omaa huonouttaan kelpaa kriteerit täyttävälle miehelle.

Netin deittisivustot ovat täynnä epärealistisia naisia, joilta puuttuu terve itsekritiikki. Tuollaiset tapakset sitten keikkuvat vuosia kriteerilistoineen netissä ja kerta toisensa jälkeen heidän suhdeviritelmänsä kaatuu jo alkumetreillä. Syy on heissä itsessään, eikä miehissä. Nuo naiset hakevat jotain sellaista, mihin eivät todellakaan itse pysty vastaamaan.

Kun totuus lopulta iskee kasvoihin ja biologinen kello tikittää voimakkaasti, niin katkerana niitä kriteereitä lasketaan ja annetaan jonkun "epäkelvollisen" yksilön siittää itsensä. Ja koska tuo siittäjä on ollut jo lähtökohtaisesti kriteerien alapuolella, niin häneen tuskastutaan helposti ja "epäkohdat" käyvät hermoille. Se "epätäydellisyys" alkaa käydä sietämättömäksi, kun suhteeseen syntyy lapsi ja tulee hieman painetta lisää, josta seuraa lopullinen tuskastuminen jo alunperin "epäkelpoon" mieheen ja ero varma. Lopputulos on jälleen yksi isoper_seinen yh-lähiöakka ja kaikki tämä vain epärealistisen naisen ajatusmailman takia. Naiset osaa vaatia, mutta eivät itse pysty vastaamaan huutoon. Tuollaiset em. tapaukset täyttävät netin seuranhakusivustot, hyvät yksilöt eivät tarvitse nettiä saadakseen parisuhteen ja perheen itselleen.

• miesvm_1967x

En ole samaa mieltä ollenkaan. Et taida ymmärtää elämästä mitään :(

Oma naiseni on huippuyksilö, sattui nyt vaan löytymään S24 treffeistä :D

• miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

En ole samaa mieltä ollenkaan. Et taida ymmärtää elämästä mitään :(

Oma naiseni on huippuyksilö, sattui nyt vaan löytymään S24 treffeistä :D

Tai siis vaimoni nykyään.. :)

• mentori x2
        miesvm_1967x kirjoitti:

Tai siis vaimoni nykyään.. :)

olet nainen ja sulla on netissä deitti-ilmoitus.

• muna vai munakas?

Mitenkäs kun olen ollut useamman vuoden nettideiteissä ja koko sen ajan nähnyt samat miehet täällä? Noissa miehissä sitten ei ole mitään vikaa, kun ovat täällä ikuisesti?

Jos ottaa yhteyttä mieheen, ei tämä vastaa. Mutta ilmeisesti on yhteydenoton noteerannut kun käväisee korjaamassa ikähaitariaan alaspäin niin että öpauttia oman ikäinen ei enää ihannenaisen kriteereitä vahingossakaan vastaa.

• mentori
        muna vai munakas? kirjoitti:

Mitenkäs kun olen ollut useamman vuoden nettideiteissä ja koko sen ajan nähnyt samat miehet täällä? Noissa miehissä sitten ei ole mitään vikaa, kun ovat täällä ikuisesti?

Jos ottaa yhteyttä mieheen, ei tämä vastaa. Mutta ilmeisesti on yhteydenoton noteerannut kun käväisee korjaamassa ikähaitariaan alaspäin niin että öpauttia oman ikäinen ei enää ihannenaisen kriteereitä vahingossakaan vastaa.

ne miehet eivät täytä naisten asettamia kriteereitä, siksi ovat vuodesta toiseen täällä. He saattaisivat kelpuuttaa monenkin naisen jostakin deittisaitilta, mutta naiset eivät kelpuuta heitä. Nettideittisivustolla miehet kelpaa huonosti naisille.

Naisten asettamia kriteereitä, toiveita/ haaveita vastaavia miehiä ei ole deittisivustoilla.

• miesvm_1967x
        mentori x2 kirjoitti:

olet nainen ja sulla on netissä deitti-ilmoitus.

Väärin meni mentori. Olen mies jolla oli netissä deitti-ilmoitus. Sitä ja tätä -suhdetta pukkasi kunnes lopulta natsas ihan joka tavalla :) Mentori, olet kateellinen panettelija :D

• epäkelpoja miehiä
        mentori kirjoitti:

ne miehet eivät täytä naisten asettamia kriteereitä, siksi ovat vuodesta toiseen täällä. He saattaisivat kelpuuttaa monenkin naisen jostakin deittisaitilta, mutta naiset eivät kelpuuta heitä. Nettideittisivustolla miehet kelpaa huonosti naisille.

Naisten asettamia kriteereitä, toiveita/ haaveita vastaavia miehiä ei ole deittisivustoilla.

Nettimiehet ovat mielenterveyshäiriöisiä juoppoja, pelureita tai pettureita. Kelpuuttaisiko kukaan mies sellaista naista, jolla viiraa päässä, pää vedetään viinaa täyteen joka päivä, petetään ja pelataan toisten tunteilla?!

• 2+8
        epäkelpoja miehiä kirjoitti:

Nettimiehet ovat mielenterveyshäiriöisiä juoppoja, pelureita tai pettureita. Kelpuuttaisiko kukaan mies sellaista naista, jolla viiraa päässä, pää vedetään viinaa täyteen joka päivä, petetään ja pelataan toisten tunteilla?!

no jos noin on, niin miksi naiset laittaa deitti-ilmoja nettiin?!! :O

• muna vai munakas?
        mentori kirjoitti:

Et sitten lukenut mitä sanoin.

"Jos ottaa yhteyttä mieheen, ei tämä vastaa."

Edellytät että naisten pitäisi olla vastuussa sekä omasta kelpaamisestaan että miehen kelpaamisesta. Mutta nettideiteissä, jos missä, olen huomannut että varsinkin me keski-ikäiset olemme jo niin väsyneitä innostumaan ja ihastumaan, että sellaista niin taivaallista ihmisiä ei ole olemassakaan että tuosta noin vaan humpsis rakastaa. Tämä koskee myös miehiä! Eivät hekään ota ketä tahansa naista, vaan sen pitää olla suoraan iltasadusta oleva prinsessa.

Kukaanhan ei enää sellainen kuninkaallinen ole kun naama alkaa roikkumaan ja kaikki muutkin paikat. Mutta vanhenevat nämä miehet itsekin (eivät tosin vain vaihda ikinä kuvaansa deitti-ilmoitukseen, joten ei pääse näkemään sitä rupsahtamisprosessiaan).

Mutta kukaan ei pysty pakottamaan itseään rakastumaan, jos ei vaan rakastu. On ihan turhaa posmottaa naisille että teidän pitää sitä ja tätä, kun miehet itse eivät kykene yhtään sen paremmin. Ne miehet jotka kaikkein innokkaimmin ottavat itse yhteyttä ja todennäköisesti vastaisivatkin jos nainen ottaisi, ovat yleensä jotenkin niin kummallisia tapauksia ettei mikään ihme etteivät ole pariutuneet.

• epäkelpoja miehiä
        2+8 kirjoitti:

no jos noin on, niin miksi naiset laittaa deitti-ilmoja nettiin?!! :O

Laittaa.. toteaa, että noin on.. ottaa deitti-ilmon pois.

• järki käteen ja etsi

Tuollaisilta miehiltä nainen saa viestejä, jos laittaa profiilin pystyyn ja jää vain odottamaan. Johtuu siitä, että nuo tasottomat miehet lähettelevät massoittain copy-paste-viestejä toivoen, että tuurilla osuu. Naisen pitää olla aktiivinen ja etsiä sopiva mies itse. Ei pidä tuudittautua viestien määrään, vaan pitää käyttää omaa päätä.

• hgfdssa

Sinä olet juuri sitä samaa sakkaa, huono yksilö, johon joutuu tyytymään, kun kerran olet nettideitannut. Ethän muuten voisi tietää tästä asiasta yhtään mitään.

Olet pahinta pohjasakkaa, johan sen toki näkee katkerista teksteistäsi täällä. Kirjoitat sekä "mentori"-nimellä, että asdfg.... vastailet aina samaa virttä veisaten, ja myötäilet itseäsi. Tämän huomaa, kun silloin tällöin näitä keskusteluja lukee.

• epäkelpoja miehiä
        järki käteen ja etsi kirjoitti:

Tuollaisilta miehiltä nainen saa viestejä, jos laittaa profiilin pystyyn ja jää vain odottamaan. Johtuu siitä, että nuo tasottomat miehet lähettelevät massoittain copy-paste-viestejä toivoen, että tuurilla osuu. Naisen pitää olla aktiivinen ja etsiä sopiva mies itse. Ei pidä tuudittautua viestien määrään, vaan pitää käyttää omaa päätä.

Taso on ihan sama, vaikka itse laittaisi aloitusviestejä. Aktiivisella etsinnällä löytyy enimmillään kaksi kiinnostavaa, muut ovat saman tien turn-offeja. Nämä kaksikin osoittautuu lopulta turn-offeiksi.

• 13+13

Taso on ihan sama, vaikka itse laittaisi aloitusviestejä. Aktiivisella etsinnällä löytyy enimmillään kaksi kiinnostavaa, muut ovat saman tien turn-offeja. Nämä kaksikin osoittautuu lopulta turn-offeiksi.

Jaa jaa, minuun ei ole kukaan ottanut tänä vuonna yhteyttä. En käytä alkoholia, en polta, käyn töissä, hyvin koulutettu, pitkä profiiliteksti, etsin tositarkoituksella itseni ikäisistä (25-35), ei lapsia mutta haluaisin... mutta jostain syystä totaalinen turn-off kaikille?

• 11+5

Ihan mielenkiinnosta kysyn: jos "mielenterveyshäiriöisiä, pelureita tai pettureita" ovat yleisimmät turn-off-syysi, miten tunnistat nuo asiat jo profiilista? Lukeeko miesten profiileissa: "hei, olen mielenterveysongelmainen pelimies ja etsin naista jota voisin aina välillä pettää"?

• epäkelpoja miehiä
        11+5 kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn: jos "mielenterveyshäiriöisiä, pelureita tai pettureita" ovat yleisimmät turn-off-syysi, miten tunnistat nuo asiat jo profiilista? Lukeeko miesten profiileissa: "hei, olen mielenterveysongelmainen pelimies ja etsin naista jota voisin aina välillä pettää"?

"mielenterveyshäiriöisiä, pelureita tai pettureita" ovat yleisimmät turn-off-syysi"

En kirjoittanut noin, mutta ymmärrän, että kirjoitukseni voi ymmärtää noinkin.

Olen selannut kaikki kriteereihini sopivat profiilit.. katsonut myös sovinko itse miehen kriteereihin.. Todella moni mies hakeekin oman ja minun ikäistä nuorempaa, joten se on minulle tietenkin turn-off, kuten minäkin hänelle ainakin ikäni puolesta. Moni muukin asia voi olla miehen toiveissa sellainen, etten sovi hänelle.

Yllättävän usea 40-50 -vuotias mies haluaa lapsia, minä en enempää halua
        -> turn-off

Viikko-viikko -isät ovat turn-off. Heidän kanssaan suhdekin on viikko-viikko -suhde.. juu ei kiitos.

Pelkkä "moi" tai muuta yhtä mautonta profiilissa, vaikka olisi kuvakin, niin ei nappaa.

It-alalla oleva -> TURN-OFF! (tunnekylmiä ihmistyyppejä!)

Jos kuva ja/tai teksti ei miellytä, miksi ottaisin yhteyttä?!

• epäkelpoja miehiä
        13+13 kirjoitti:

Jaa jaa, minuun ei ole kukaan ottanut tänä vuonna yhteyttä. En käytä alkoholia, en polta, käyn töissä, hyvin koulutettu, pitkä profiiliteksti, etsin tositarkoituksella itseni ikäisistä (25-35), ei lapsia mutta haluaisin... mutta jostain syystä totaalinen turn-off kaikille?

Syitä, ettei mies kiinnosta:

- asuu liian kaukaisella paikkakunnalla
        - kuva ei miellytä / kuvaton
        - profiiliteksti LIIAN pitkä (tai lyhyt) ja sisällöltään luontaan työntävä tai mitään sanomaton
        - pituus alle 170cm
        - ylipaino

Oletkos kokeillut tehdä erilaisia profiileja? Itse tein erilaisia ja totesin, että asialliset kirjoitukset eivät vedä puoleensa muuta kuin random-tyyppejä, mutta jos laittaa jotain erotiikkaan vihjaavaa, niin johan postia pukkaa.. Kokeilin sitäkin, että profiilissa ei ollut kuvaa eikä mitään tekstiäkään, eikä muuta kuin maininta, että olen hoikka ja valittuna, että haen ystävyyttä ja seksiä, niin huh huh, yhteydenottoja tuli n.150 tunnissa! Ympäri Suomea ja puolet varatuilta..

• 13+13

- profiiliteksti LIIAN pitkä (tai lyhyt) ja sisällöltään luontaan työntävä tai mitään sanomaton
        - pituus alle 170cm
        - ylipaino

Oletkos kokeillut tehdä erilaisia profiileja? Itse tein erilaisia ja totesin, että asialliset kirjoitukset eivät vedä puoleensa muuta kuin random-tyyppejä, mutta jos laittaa jotain erotiikkaan vihjaavaa, niin johan postia pukkaa.. Kokeilin sitäkin, että profiilissa ei ollut kuvaa eikä mitään tekstiäkään, eikä muuta kuin maininta, että olen hoikka ja valittuna, että haen ystävyyttä ja seksiä, niin huh huh, yhteydenottoja tuli n.150 tunnissa! Ympäri Suomea ja puolet varatuilta..

- asun pk-seudulla
        - kuvaa ei ole mutta profiilissa lukee että pyytämällä saa
        - teksti kai vajaan näytön mittainen, kaikki asia mielestäni tärkeää
        - pituus yli 170 cm
        - ei ylipainoa
        - en hae seksiseuraa vaan parisuhdetta, eivätkä minua kiinnosta sellaiset naiset jotka kirjoittaisivat tekstittömälle profiilille, vaan naisella pitää olla jotain kriteerejä miehelle ja kiinnostusta minun ominaisuuksiani ja ajatuksiani kohtaan

• Haloo miehet

Mitä tässä nyt on tullut palstoja seurattua, ongelma taitaa olla molemman puolinen? Nettideittipalstoilta myös miespuoliset hakevat väliaikaista tyydytystä normitarpeeseen mahdollisimman pienellä vastikkeella, kuvitellen olevansa joku super-alfauros ja oikeutettu mollaamaan sinne uskaltautuneita.

Omasta näkökulmastani seksi on yksi sekoittajista. Se on ihmisen perustarve, mutta parisuhteessa olevat ihimiset tuntuvat menettävän siihen mielenkiintonsa/suuntaavan energiansa johonkin muuhun. Alkaa kerääntyä paineita ja sitten päädytään vieraisiin/tai ollaan se kuvaamasi inhoittava lähiöaikka. Olisikohan jo aika ottaa peili kauniiseen käteen ja miettiä, onko kaikilla epärealistiset odotukset? Ja ehkä terveellisestä ruokavaliosta, ylensyönnnin välttämisestä ja liikunnasta olisi oikeutettua etsiä edes osittain vastausta.

Itse odotan innolla, että synnytysjärjestelmästä (lue synnytyssairaalat) poistuvat positiiviset kanssasisaret, jotka panttaavat tietoa eivätkä aidosti tue synnyttäviä kanssasisariaan, että pussimahoja sittne muodostuu, kun "unohdetaan antaa ajoissa jumppaohjeet " ja tukea synnyttäneen naisen kauneuden hoitoa ilman kirurgiaa. Puhumattakaan siitä, että ehkä pitäisi tehdä asiat kunnolla myös näissä tilanteissa kaikissa kohdissa (lue myös sektiot) niin ettei näitä ei synnyttäviä miehiä sitten olisi arvioimassa omasta neutraalista näkökulmastaan markkinoita.

Iän myötä parisuhteessa asiat menee vain niin, että parhaita paloja ei saa istumalla ja tuijottamalla itsetyytyväisenä omaa kuvaa. Niiden eteen joutuu tekemään töitä, tavalla tai toisella

• Kukko4

Kukko tietääääää,,, olen samaamieltä ovat toisellakieroksella avioliitossa loppuunpalaneita vanhoja synnyttäneistä ,mummotauti alussa ,,(Minä olen nainen) Suurin osa miehistä yrittää pyörittää jonkinlaista seksirinkiä , suuret tautivaarat pinnanalla vaanii kumpaakin osapuolta tiivistettynä ,,,,,, miehissä on A,,, B rapun miehiä,,,,, narsisteja ,osin hulluja ,,määrätyt persoonat kerääntyy samaan paikkaan.

• naiset on ronkeleita
        13+13 kirjoitti:

Mulla on ihan samat kokemukset näiltä "suomi" sivustoilta. Jos pärjäät englannilla niin koitas www.dateinasia.com

On syöntiä!

• 11+13
        11+5 kirjoitti:

häiriöisten olemuksesta usein näkee, että jotakin on vialla. Alkuun ei tiedä miatä on kyse ja kun lopulta muutaman viestin jälkeen lopettaa keskustelun. Tulee sellainen viharyöppy ettei ole tosikaan...
        Saa huokaista helpotuksesta ettei mennyt livenä tapaamaan moista raivoajaa...!

• 2kk profiili ollut

- pituus alle 170cm
        - ylipaino

Samoja kokemuksia mulla.
        Kuvattomia on varmaan 80% ja useimmilla profiiliteksti on lauseen mittainen. Sitten ihmetellään miksei kukaan ota yhteyttä... onko tämä sitä miehen logiikkaa???
        Ne joilla on kuva, ovat useimmiten panostaneet enemmän itse tekstiinkin. Mutta onko sitten miesten mielestä coolia jättää itsestään kertomatta joitakin oleellisia asioita kuten polttaako, kuinka usein juo tai minkälaisen arvomaailman omaa?

Olen huomannut myös sen, että hyvin suuri osa miehistä on naimisissaolevia, yrittäjiä ja urheilufriikkejä. Varatuille ei tietysti edes vastata, mutta näiden viimeksimainittujen kanssa jutellessa käy ilmi, että itse asiassa heillä ei ole edes aikaa seurustella. Ihmissuhde vaatii aikaa ja ilmeisesti siihen kaatuneet aiemmatkin suhteet.

• 6+4
        Haloo miehet kirjoitti:

Mitä tässä nyt on tullut palstoja seurattua, ongelma taitaa olla molemman puolinen? Nettideittipalstoilta myös miespuoliset hakevat väliaikaista tyydytystä normitarpeeseen mahdollisimman pienellä vastikkeella, kuvitellen olevansa joku super-alfauros ja oikeutettu mollaamaan sinne uskaltautuneita.

Omasta näkökulmastani seksi on yksi sekoittajista. Se on ihmisen perustarve, mutta parisuhteessa olevat ihimiset tuntuvat menettävän siihen mielenkiintonsa/suuntaavan energiansa johonkin muuhun. Alkaa kerääntyä paineita ja sitten päädytään vieraisiin/tai ollaan se kuvaamasi inhoittava lähiöaikka. Olisikohan jo aika ottaa peili kauniiseen käteen ja miettiä, onko kaikilla epärealistiset odotukset? Ja ehkä terveellisestä ruokavaliosta, ylensyönnnin välttämisestä ja liikunnasta olisi oikeutettua etsiä edes osittain vastausta.

Itse odotan innolla, että synnytysjärjestelmästä (lue synnytyssairaalat) poistuvat positiiviset kanssasisaret, jotka panttaavat tietoa eivätkä aidosti tue synnyttäviä kanssasisariaan, että pussimahoja sittne muodostuu, kun "unohdetaan antaa ajoissa jumppaohjeet " ja tukea synnyttäneen naisen kauneuden hoitoa ilman kirurgiaa. Puhumattakaan siitä, että ehkä pitäisi tehdä asiat kunnolla myös näissä tilanteissa kaikissa kohdissa (lue myös sektiot) niin ettei näitä ei synnyttäviä miehiä sitten olisi arvioimassa omasta neutraalista näkökulmastaan markkinoita.

Iän myötä parisuhteessa asiat menee vain niin, että parhaita paloja ei saa istumalla ja tuijottamalla itsetyytyväisenä omaa kuvaa. Niiden eteen joutuu tekemään töitä, tavalla tai toisella

"myös miespuolise hakevat väliaikaista tyydytystä"

Pitäiskö korjata että suurin osa miehistä hakee vain väliäikaista tyydytystä... mitä itse olen deittisivustoilla törmännyt.

• EntinenNettaaja
        11+13 kirjoitti:

häiriöisten olemuksesta usein näkee, että jotakin on vialla. Alkuun ei tiedä miatä on kyse ja kun lopulta muutaman viestin jälkeen lopettaa keskustelun. Tulee sellainen viharyöppy ettei ole tosikaan...
        Saa huokaista helpotuksesta ettei mennyt livenä tapaamaan moista raivoajaa...!

Näin menee. Kauniskin kaipaa luonnetta.

• edesmahdollisuus

Aika hyvä :)
        mutta voihan sitä antaa mahdollisuuden miehelle/naiselle. Moni mies joita olen käynyt aikoinani katsomassa on tuottanut pettymyksen mutteivät kaikki. En olisi ikinä muutoin heihin missään törmännyt. On ollut kilpa-ajajaa, musiikintekijää, inssiä ja proffakin. On myös ollut autonasentajaa, harvahampaista röökiltä tuoksuvaa mr. epätoivoa ja pää alhaalla riipputtavaa ujoa. Mikäs siinä.
        Olen käynyt upeissa paikoissa syömässä, laivalla ihailemassa vanhaa purkkaria, pelaamassa minigolfia, veneretkellä saaristossa, istunut laiturin nokassa ja jutellut erilaisten miehien kanssa maailman menosta, ihmissuhteista, kaikesta.
        Minustakin kyllä tuntuu siltä, että kaikilla on ongelmia omassa elämässään. Ehkä ne ongelmat juuri tuovat keskustelupalstoille.
        Sen sijaan kaupoissa kun katselee pariskuntia, ihmetystä aiheuttaa se, miten nuokin kaksi ovat toisensa valinneet. Naapurin ukoista en olisi ottanut ainuttakaan. Suurimmaksi osaksi ihmiset ovat aika rumia, taviksia: on möhömahaa, hassuja neniä, isoja leukoja, ylipainoa, rumia vaatteita jne. Näkyvät kuitenkin löytäneen kumppanin itselleen. Onko sillä suurtakaan väliä miten ja missä? Surkeinta on se, että jää täysin yksin eikä voi koskaan jakaa elämäänsä kenenkään kanssa. En usko kenenkään päätyvän yksiin jos ulkomuoto häiritsee. Kyllä se on sulatettava toisessa persoonaan kuuluvana osana. Kyll se vakka kantensa valitsee :)

• Kaunis nainen
        muna vai munakas? kirjoitti:

Minusta täälläkin treffi-sivulla on paljon kauniita naisia . Samaa ei voi sanoa miehistä . Olen lukenut ilmoituksia ihan vaan ajankuluksi . En etsi seuraa .

• Kyseenalaistaja

Mikä ihmeen biologinen kello? Ei kaikki ole treffipalstoilla lisääntymistarkoituksessa. Lapset on tehty ja perhe on ollut eikä ole enää sellaista tarkoitusta, eikä lisää omaisuuttakaan tarvitse, vaan jotain muuta. Löytää kiva ja fiksu kumppani jonka kanssa voi vanhentua yhdessä.
        Muutamat tapailukumppanit ja muutkin ovat sanoneet minua kauniiksi, vaikka en omasta mielestäni ole. Kyllä miehet kestävät ja haluavatkin kauniita naisia, mutta heitä pelottaa, jos nainen on älykäs.

• Paljon kauniita nais

Laittaa.. toteaa, että noin on.. ottaa deitti-ilmon pois.

Netti on täynnä www.englanniksi.com kaunottaria. Ne vain on löydettävä sieltä.

• niin miehetkin

Mentori: Miehet on ihan samanlaisia kuin mistä naisia haukut.

• Ei ole tullut
        Kaunis nainen kirjoitti:

Minusta täälläkin treffi-sivulla on paljon kauniita naisia . Samaa ei voi sanoa miehistä . Olen lukenut ilmoituksia ihan vaan ajankuluksi . En etsi seuraa .

netissä vielä yhtään yleisurheilua tai rytmistä voimistelua harrastavaa kaunotarta vastaan. Luulis, että joku heistä elelee sinkkunakin.

• Kerrankin joku osasi pistää sanoiksi sen, mitä ajattelen! Täten haluankin esittää kiitokseni sekä kuvitteellisen kumarrukseni sangen oivallisille sanavalinnoillesi! Uskon, että puit sanoiksi todella monen miehen ajatukset :D

• mentori
        Kyseenalaistaja kirjoitti:

Mikä ihmeen biologinen kello? Ei kaikki ole treffipalstoilla lisääntymistarkoituksessa. Lapset on tehty ja perhe on ollut eikä ole enää sellaista tarkoitusta, eikä lisää omaisuuttakaan tarvitse, vaan jotain muuta. Löytää kiva ja fiksu kumppani jonka kanssa voi vanhentua yhdessä.
        Muutamat tapailukumppanit ja muutkin ovat sanoneet minua kauniiksi, vaikka en omasta mielestäni ole. Kyllä miehet kestävät ja haluavatkin kauniita naisia, mutta heitä pelottaa, jos nainen on älykäs.

"heitä pelottaa, jos nainen älykäs" Eli deittipalstojen miehissä jälleen vika, eivät täytä kriteeriä olla pelkäämättä naisten älykkyyttä :D Noin se menee, kuten tuolla jo paljon aikaisemmin totesin...

• mentori
        niin miehetkin kirjoitti:

Mentori: Miehet on ihan samanlaisia kuin mistä naisia haukut.

ei ole. Kelpuuttaisivat monenkin naisen vaikka heti, mutta naiset eivät epärealistisine kriteereineen kelpuuta heitä! :D

• Tuskin miehet
        Kyseenalaistaja kirjoitti:

älykkyyttä pelkää. Kysymys on enemmän naisen itsevarmuudesta ja epävarmuudesta. Kaunista, älykästä ja itsevarmaa naista osa miehistä voi jonkin verran pelätä. Kaunista, älykästä ja hieman epävarmaa naista on huomattavasti helpompi lähestyä. Kauniin ja itsevarman naisen kannattaa yrittää näyttää tunteensa iskutilanteessa ja treffeillä miehelle sen sijaan, että pyrkii todistamaan miehelle kuinka älykäs nainen on.

• 66555678898765678pi6

No onhan ihmisessä jotakin vikaa jos joutuu nettideittailemaan.

• vialliset/viattomat

Jaa, pidätkö itseäsi täysin viattomana ihmisenä ;) Voisi sano niinkin, että onhan ihmisessä jotakin vikaa, jos kirjoittelee kommentteja nettideittailu-keskustelupalstalle :D

• 17+3

Voi olla vikaa, tai sitten voi olla niin massasta poikkeava, ettei vain löydä itsensä kaltaista kumppania helpolla. Erilaisuus ei ole vika (paitsi tietenkin keskivertotallaajan mielestä).

• 66555678898765678pi6
        vialliset/viattomat kirjoitti:

Jaa, pidätkö itseäsi täysin viattomana ihmisenä ;) Voisi sano niinkin, että onhan ihmisessä jotakin vikaa, jos kirjoittelee kommentteja nettideittailu-keskustelupalstalle :D

Ihan myöskin itsestäni puhun.

• 66555678898765678pi6
        17+3 kirjoitti:

Voi olla vikaa, tai sitten voi olla niin massasta poikkeava, ettei vain löydä itsensä kaltaista kumppania helpolla. Erilaisuus ei ole vika (paitsi tietenkin keskivertotallaajan mielestä).

Itsekin tykkään "erikoisista" ihmisistä mutta omasta kokemuksestani 99% nettideittailijoista kuuluu ryhmään tavis.

• 14+6
        66555678898765678pi6 kirjoitti:

Itsekin tykkään "erikoisista" ihmisistä mutta omasta kokemuksestani 99% nettideittailijoista kuuluu ryhmään tavis.

Olet oikeassa, että valtaosa nettideitissä on taviksia. 17 3 on oikeassa, että poikkeusyksilöt joutuvat nettideittailemaan erilaisuutensa vuoksi, vaikkei heissä välttämättä vikaa olisikaan. Siinä sinä olet väärässä, että " onhan ihmisessä jotakin vikaa jos joutuu nettideittailemaan".

• Ei kiitos
        17+3 kirjoitti:

Itse olen yksinhuoltaja, köyhä, vaikkakin töissä käyvä. Ylipainoa on 20 kiloa ja ikää yli 50 vuotta. En käy baareissa, eikä kukaan oikeasti täysissä järjissään pokaa miehiä kauppareissuilla tms. En ole myöskään kaunis, viehättävä tai henkevä. Hyvin tavallinen nainen, jota kadulla ei massasta huomata.

Kaverit kehottivat katsastamaan tarjonnan deittipalstoilta ja hetkeksi mielenkiintoni heräsikin. Olen käynyt katsomassa jo 4-5 vuotta sitten ekan kerran Suomi24-deittipalstoilla, ja nyt taas vuosien jälkeen halusin nähdä, onko tilanne samanlainen. Yllätyksekseni siellä oli samojen miesten ilmoituksia kuin jo 5 vuotta sitten. Siihen lopahti oma mielenkiintoni noita palstoja kohtaan. Olen mieluummin lopun elämäni yksin kuin otan yhteyttä mieheen, joka on "unohtanut" ilmoituksensa tälle palstalle vuosikausiksi. Niin epätoivoisiin ihmisiin en halua olla missään yhteydessä, sillä yksinäisyydestäni huolimatta elämä sujuu ihan mukavasti työn, lasten, ystävien ja harrastusten kanssa. Vuosi vuoden jälkeen se toisen ihmisen ikävä vähenee koko ajan, elämä ei silti siitä huonommaksi muutu.

• pois_nettideitistä

Itse en enää ikinä laita viestiä yhdellekään naiselle koska vastausta ei kuulu. Jos olen arvon neitien mielestä täysi paska niin olkoon sitten niin..

• Potaskaa

En tiedä millä deittisaiteilla aloittaja oikein on mutta itse olen törmännyt nettideiteissä paljon kauniimpiin naisiin kuin mitä näkee tuolla ulkomaailmassa. Välillä ihan ihmetyttää että miten netissä voi olla ne kaikkein kauneimmat? Ei edes tiedä mistä valita kun heitä on niin paljon.

• bisnes pyörii

Taidat olla maksullisella deittisivustolla, johon ylläpito on hankkinut kauniita kuvia hölmöjen miesten houkuttelemiseksi.

• bisnes pyörii
        bisnes pyörii kirjoitti:

Taidat olla maksullisella deittisivustolla, johon ylläpito on hankkinut kauniita kuvia hölmöjen miesten houkuttelemiseksi.

Meinaan oletko sieltä sivustolta tavannut niitä kauneimpia naisia ihan livenä? Ai et vai, yllätys...

• Maksulliset
        bisnes pyörii kirjoitti:

deittipalvelut ovat tarkoitettu rikkaille mutta sosiaalisesti estyneille miehille. Suurin osa naisten profiileista on niissä huijausta ja vain pieni osa on todellisia naisia.

• Potaskaa
        bisnes pyörii kirjoitti:

En vaan Tinderissä. Miten ne ihmiset olisivat netissä sen erilaisempia kuin tuolla ulkomaailmassakaan? Netissä pyörii vaikka minkänäköistä porukkaa, laidasta laitaan.

• niin, potaskaa olet
        Potaskaa kirjoitti:

En vaan Tinderissä. Miten ne ihmiset olisivat netissä sen erilaisempia kuin tuolla ulkomaailmassakaan? Netissä pyörii vaikka minkänäköistä porukkaa, laidasta laitaan.

Kauniit naiset menevät Tinderiin todistaakseen suosionsa. Ei se tarkoita, että he oikeasti sieltä seuraa etsisivät.

• Potaskaa
        niin, potaskaa olet kirjoitti:

Kauniit naiset menevät Tinderiin todistaakseen suosionsa. Ei se tarkoita, että he oikeasti sieltä seuraa etsisivät.

Voi olla mutta ne naiset joita olen sen kautta tavannut eivät olleet mitään suosiota kerääviä bimboja vaan fiksuja ja mukavia ihmisiä. Minulla onkin käynyt helvetin hyvä tuuri tämän deittailun suhteen. Että menepä siitä muualle vinkumaan älykääpiö.

• itse olet
        Potaskaa kirjoitti:

Voi olla mutta ne naiset joita olen sen kautta tavannut eivät olleet mitään suosiota kerääviä bimboja vaan fiksuja ja mukavia ihmisiä. Minulla onkin käynyt helvetin hyvä tuuri tämän deittailun suhteen. Että menepä siitä muualle vinkumaan älykääpiö.

Potaskaa: sinulla on käynyt hyvä tuuri nettideiteissä, mutta monilla muilla ei. Joten mene itse muualle vinkumaan siitä idiootti.
        Etkö ymmärrä lukemaasi. Ei kaikilla ole samanlaisia kokemuksia kuin sinulle, osalla on myös huonoja kokemuksia.

• 1+12

Kauniit naiset menevät Kinderiin vai mikä lie Tinder?:D Salli mun nauraa: kauniit ja ÄLYKKÄÄT naiset eivät edes tiedä mikä on joku Tinder, kuulostaa vammaselta. Onks se join älypuhelinsovellus vai missä ihmiset jorisee tuntemattomille? Ei kiesus tyhmyyden huippua.

Ja munakuvia saaville naisille - olen sukupuoleltani nainen eli uskallan kirjoittaa: ehkä ei kannata hakea huomiota netistä vääriltä saiteilta... Meette vaan seuranhakijat OMILLA NIMILLÄNNE VAIKKA OMAAN FACEBOOKIINNE JA ILMOITATTE SIELLÄ, ETTÄ OLETTE ERITYISEN VIEHÄTÄVIÄ., ÄLYKKÄITÄ, SOSIAALISIA, TAITEELLISIA, VIISAITA JA FILMAATTISIA ja sieltä saatte varmaan tuntemiltanne mielipiteen, ettö oletteko oikeasti vaiko ette, tosin riippuen siitä, että onko teillä kavereina kavereita vaiko uppo-outoja joiden henkilöllisyyksiä ette tyhmyyttänne edes ole varmistaneet soittamalla kaverillenne itse, että onko Facebookissa vaiko eikö ollenkaan ( yli kolme miljonaa suomalaista EI ole Facebookin jäsenistöön kuuluvia).

Kaunis nainen on sellainen, joka ei koskaan elämässään ole laittanut yhtäkään poseerauskuvaa nettiin. Ainakin sellainen, jossa yhdistyy järki ja oikeissa mitoissa oleva narsismin taso. Ja munankuvia postaavat saattavat postata niitä munankuviaan viattomienkin miesten nimissä, että hölmöläiset älkää luulojenne perusteella horisko.

En ole koskaan käyttänyt webbikameraa, vaikka mulla sellainen koneessani onkin. En tartte sitä.

• tinteri

Kyllä näyttäisi että Tinder on se tämän päivän juttu
        http://someco.fi/blogi/kesan-kuumin-ja-kohutuin-tietysti-tinder/

• Potaskaa
        itse olet kirjoitti:

Potaskaa: sinulla on käynyt hyvä tuuri nettideiteissä, mutta monilla muilla ei. Joten mene itse muualle vinkumaan siitä idiootti.
        Etkö ymmärrä lukemaasi. Ei kaikilla ole samanlaisia kokemuksia kuin sinulle, osalla on myös huonoja kokemuksia.

En minä ole missään väittänytkään etteikö muilla voisi olla erilaisia kokemuksia mutta nyt olikin kyse MINUSTA, joten sinun itsesi kannattaa opetella lukemaan, ääliö.

• Kuvat on

Kauniit naiset kuvattomina haluavat välttää kaikki törkyviestit, jokaiselta seksinvonkaajalta.......

• 17:51

Ehkä todella kaunis tietää mikä on miesten taso deittipastoilla. Nämä naiset tavoittelevat sitä miesjoukkoa, jota tavoittelevat kaikki naiset. Ja näillä miehillä on riittävästi sutinaa.

• sinkkumies.

Deittipalstoilla ollaan koska ollaan rumia tai nirsoja kun emme kelpaa kenellekkään. Lisäksi naiset ovat saaneet huonoa kohtelua joten nyt ovat entistä nirsompia. Etsivät jotain george clooneyn kaltaista hurmuria. Jos on pari vuotta deittipalstalla niin on selvää että ei kelpaa kenellekkän.

• niinpängfff

Ja jos olet ruma ja nirso mies niin silloin saat vain kaltaisesi, ruman ja nirson naisen. Herää päiväunistasi. Jos ei sinua kukaan huoli niin eikö mene jo kaaliisi että tyydy tasoiseesi tai ole ilman. Niin tekee suurin osa ihmisistä. Tosiaan, siinä se pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

• sadonkorjuun aika

Jos (kun) olette rumia naisia kohdelleet huonosti niin saatte vain ansionne mukaan.
        Niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Oma vikasi, rumilus.
        Sitä niität, mitä kylvät.

• Pata kattilaa soimaa

Eli olet itsekin ruma ja nirso koska nettideiteissä pyörit?

• Pii on 3.0

Eli olet itsekin ruma ..."
        Pitää paikkansa , Ja muistelen kaiholla Suomen ainoaa kaikkien alojen asiantuntijaa , -Spedeä , joka asiantuntijana ehdotti , että kun meillä on kaunotarkilpailut , niin sitten pitää olla myös Rumatarkilpailut , Siilä enemmistönä olleet ns, Rumattaret saadaan suureen suosioon , ja kaikki missitkin tunkee Rumatarkilpailujen valintalavoille ,
        ja miehille pitää järjestää omat -Rumahinen - kilpailut , ja järjestäjälle pitää antaa päärumahinen-arvonimi palkinnoksi Kansakunnan hyväksi tehdystä työstä ,-

• Ani 38

Ehkä peiliin vilkaisu auttaisi,
      en ainakaan itse (63kg) halua
      vierelleni kulkemaan kauhtuneissa
      verkkareissa kulkemaan jotain 100 kg karjua!
      Mutta jokaiselle on joku jossain,
      palaa omalle tasollesi,niin varmasti löydät sen oikean ja
      voithan sentään katsella meitä ja haaveilla!

• aa jätkä

onhan sivuilla kauniita naisia esim tapasin erään pike t nimisen oli kaunein ja sexikäin nainen ikinä. mutta niinkuin kaikki kaikki kaunis niin katosi hänkin johonkin. no siitä on jo ainakin 10v mutta voisinpa isalmeen poketa jos vaikka tapais hänet vahingossa.

• jjkkll

Eiköhän se oo ihan sama niiden miestenkin kohdalla kuin naistenkin että niillä palstoilla käyvät vain epätoivoiset henkilöt jotka eivät muuten mitään löydä tai jotka etsivät vain seksii. Poikkeukset ovat tosi harvassa, toki niitäkin varmasti löytyy

• mmnnoo

No en mä nyt sanois noinkaan. Kyllä kai siellä (täällä) aika moni hakee ihan vakavaakin suhdetta. Se että kuka on epätoivoinen ja onko niitä enemmän netissä vai baarissa onkin vaikeampi kysymys. Kummassakin on tullut pyörittyä ja en tiedä kumpi on epätoivoisempaa :) Ainakin netissä on halvempaa.

• "Rumassa repussa voi olla hyvät eväät...!" Ja useimmiten onkin. Enkä tiedä kyllä yhtään rumaa naista - kaikki ovat yksilöitä...! ;-)

-Pena

• vitu-n ääliöt

Mikä siinä on, kun miehen kanssa alkaa juttelemaan ja saa sen kameran auki, niin ensimmäisenä siellä ky-rpä heiluu??
      On tullut liian monta tollasta ääliöö vastaan, niin oon lopettanut netissä miesten kanssa juttelun!

• bdfsbsd

ne on just niitä pornofilmien aiheuttamia vääristymiä yksinäisen miehen aivossa, kun kuvittelee että ku tuntemattomalle naiselle vehkeensä näyttää niin se olis heti aivan innoissaan sitä lipittelemässä.

• icilclc
        bdfsbsd kirjoitti:

ne on just niitä pornofilmien aiheuttamia vääristymiä yksinäisen miehen aivossa, kun kuvittelee että ku tuntemattomalle naiselle vehkeensä näyttää niin se olis heti aivan innoissaan sitä lipittelemässä.

Väärin. Deittipalstoilla pyörii paljon miehiä, joilla on jonkinasteinen kehitysvamma. Kukaan tervepäinen, ei edes yksinäinen, aikuinen mies läväytä lerssin kuviaan julkiseen jakeluun tai ala runkkaamaan non- stoppina.

• Ehkä jotkut miehet

kuvittelevat, että nainen ei pysty vastustamaan isokaluista miestä ja ottaa siksi heti vehkeensä esille webchatissä? Reaalimaailman huonoa naismenestystä nämä miehet perustelevat sillä, että naiset eivät tiedä kuinka iso vehje heillä on.

• lukasin läpi

Tämä viestiketju olikin teineille tarkoitettu.

• valitan

Vain epätoivoiset etsivät seuraa netistä, koska eivät sitä muualta löydä...

• Kätevää

Kuka sitä nyt missään baareissa jaksaa aikaansa tuhlata.

• onni onnettomuudessa

Jäin leskeksi 28-vuotiaana, olin lapsen kanssa kahdestaan 3 vuotta, kunnes tuskastuin ja aloin haluta taas miestä elämääni. Baareissa en ollut koskaan viihtynyt ja olen töissä naisvaltaisella alalla josta miehiä ei löydy. En myöskään harrastanut mitään sellaista missä olisi voinut miehiin törmätä. Ajattelin että netin avulla voisin "rauhassa"valikoida sopivaa ehdokasta. Että se siitä "kaikissa on jotain vikaa" ja "vain jämät on netissä" ajattelusta!!

• Tango & Cash

Olet yli 30-vuotias nainen, jolla on lapsi ja olet kaiken lisäksi on leski - ja jonka sosiaaliset ympyrät ovat mitä ilmeisemmin vähintäänkin suppeat. Eikös tässä ole jo vikaa ihan tarpeeksi?

• Onni onnettomuudessa
        Tango & Cash kirjoitti:

Olet yli 30-vuotias nainen, jolla on lapsi ja olet kaiken lisäksi on leski - ja jonka sosiaaliset ympyrät ovat mitä ilmeisemmin vähintäänkin suppeat. Eikös tässä ole jo vikaa ihan tarpeeksi?

Tango& Cash: No johan pomppas! Onko oma vikani jos jäin yksin vasten tahtoani? Onko yli 30v-nainen vanha? Jos pitää lapsista se ei ole este! Ja suurimman osan ystävät voidaan laskea yhden käden sormilla, ( sitäpaitsi viihdyn kotona..en vain ole kovin sosiaalinen) Jos haluat virheettömän ja "käyttämättömän" naisen, niin ota 18v neitsyt!!

• mitä väliä

Kyllähän varmasti sekä netissä että real life törmää sekä miehiin että naisiin joissa voisi sanoa olevan jotain vikaa, mutta yhtälailla on niitä joissa päinvastoin kaikki on kohdallaan.
      Itse en jaksa kovinkaan paljoa laittaa toivoa sille että tapaisin netissä sen elämäni miehen (eli kyllä, minulla siis on profiili nettideittipalstalla). Mutta olen kyllä törmännyt useaankin varteenotettavaan mieheen, mutta homma ei vain syystä tai toisesta ole toiminut.
      Omalta osaltani pystyn ehkä jossain määrin allekirjottamaan tuon mitä joku sanoi että naiset deittipalstalla omaavat liian korkeat kriteerit - miehet jotka olen tavannut netissä ja jotka olen ns. hylännyt, ovat olleet tapauksia jotka eivät ole jaksaneet kauheasti pitää huolta itsestään. Eli jos se lasketaan liian korkeaksi kriteeriksi, niin ilmeisesti näin sitten on. Toinen syy miksi olen joutunut miehen jättämään omille poluilleen, on se että mies on ollutkin naimisissa. Edelleen, jos edellytys vapaasta miehestä on liian korkea kriteeri, myönnän omaavani liian korkeat kriteerit.
      Mutta yhtä lailla törmään näihin samoihin tapauksiin ja tarinoihin myös oikeassa elämässä, eli kuten jo aloittaessano totesin; eiköhän sekä meitä naisia että miehiä ole ihan joka lähtöön niin netissa kuin netin ulkopuolella.

• Älä luovuta

En minäkään näe niin suurta eroa netin ja "oikean" elämän välisissä suhteissa. Molemmissa lötyy kaikkea. Netin suojissa on helpompi feikata ja törkykäyttäytyä ja sitä roskaa on enemmän, mutta se on helppo tunnistaa. Seassa on kyllä helmiäkin. Itse olen ainakin tavannut upeita naisia, sellaisia joita tuskin olisin baareista löytänyt, ovat sen itse sanoneetkin. Enkä nyt puhu ulkonäöstä. Se että ne suhteet eivät ole kantaneet lopullisesti ei ole tapaamismuodon vika, ei liialliset kriteerit, eikä harhainen profiili, vaan normaalin seurustelun tulos. Joskus toimii, joskus havaitaan ajan myötä että ei. Itsestään huolehtiminen ja vapaa ovat ihan perusjuttuja, ei edes mitään kriteerejä. Ehkä nettideittailun petollinen helppous "katsoa vielä seuraava" voi tehdä valikoivaksi, en tiedä. Ihmissuhteen löytämiseksi joutuu tekemään työtä, pahus sentään, kivempi olisi vaan rakastua ensisilmäyksellä tai -postauksella ;)

• 19v nainen

Olette oikeassa. Naiset asettavat liian korkeat kriteerit. Minunkin eräs ystävä on ruma kuin harakka mutta tahtoo miehen tasoa Justin Bieber. Jos kaupungillakin sanon jotain miestä söpöksi niin hän on "Ää ei toi nyt mitään oo, ruma ku mikä"

Ystäväni taitaa olla tuleva ikisinkku.....

• patrisi

Harakka hyvin kaunis lintu!

• Harakkafani
        patrisi kirjoitti:

Harakka hyvin kaunis lintu!

Ja koko eläinkunnan viisaimpia eläimiä.

• harakat on ihania
        Harakkafani kirjoitti:

Ja koko eläinkunnan viisaimpia eläimiä.

Eipä loukata harakoita!

• miehetkin

Miehetkin asettavat naisille liian kovat kriteerit tasoonsa nähden.

• 23423423423432432432

Aloittaja vastasit omaan kysymykseeksi, eli tiedät jo vastauksen

• hmmm, entä söpö ja kaunis nainen kadulla ja deittipalstoilla ?:D

• tosi elämään

Kauniit ja ihan tavallisenkin näköiset löytää parempaa seuraa ihan tosi elämässä: ravintoloista, kirjastosta, lenkkipolulta tms. Lihavat ja kaljut lymyilee netissä. Tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin. Ihmiset vain menee mainosmiesten lankaan liittyessään nettitreffisivuille. Luuletteko tosiaan, että joku mainoskuvien kauniista ihmisistä etsisi netistä seuraa. Ei, ne ovat mainoskuvia.

• 19+13

No onneksi hain mieheni netistä. Minä kun juuri etsin sellaista lihavaa ja kaljua nallekarhua. Minusta hiukset miehen päässä on inhottavaa. No valitettavasti nallekarhuni laihtui lihaksikkaaksi kaljupääksi, mutta rakastan silti. Ei kukaan voi olla täydellinen, vaikka mahaa onkin ikävä..

• No chance

Miten isket ihmisen kirjastossa!?! Tai lenkkipolulla!?! Eihän Suomessa voi edes hymyillä kenellekään ilman leimautumista sekopääksi! ( tuolla on lääkitys kohdallaan..) vähän vaikeeta :/

• deittitita

NUORENA JA KAUNIINA EI PYSY KUKAAN KOSKAAN
      PAREMPI SIIS TYYTYÄ MUOVINUKKEEN .

• zzopi

niinko

• x-z

Kauniit naiset on poimittu ilman epätoivoisia deittipalstoja.

• Mies 27v

Mä olen tavannut netin kautta muutamia naisia. Monet heistä ovat olleet keskinkertaisen näköisiä ja monet minusta todella kauniita. Melkein kaikki heistä olisivat minulle ulkonäkönsä puolesta kelvanneet. Jostain syystä kuitenkin moni näistä naisista on aina jossain välissä alkanut saamaan jotain raivokohtauksia. Olenkin miettinyt, että tämänkö takia he eivät vuosien etsinnälläkään onnistu löytämään miestä, vai onko minussa ollut jotain vikaa? Suurin osa näistä ovat olleet itseäni muutaman vuoden nuorempia.

• ......

Miehestä pääse parhaiten eroon raivokohtauksilla. ;)

• puunkilluja

Nyt se on loppu! Niin ristin rahoitus kuin perseen nuoleminenkin!

• Ei kaunis

Oikeinko tasoero. Voi pyhä yksinkertaisuus.

• fsrtyaajy

Asiahan on varsin yksinkertainen..
      Kauniit naiset ei tarvitse deittipalstoja seuraa löytääkseen.. tunti ravintolassa niin kaunis nainen on katsastanut mitä löytyy.. ja valita haluamansa.
      Deittipalstojen naisten naisten koko on keskimäärin XL,(toki molempiin suuntiin on hajontaa.. mutta valtaosa menee tuohon XL-luokkaan) heille ei ole niin paljon kysyntää baareissa ja muilla "markkinoilla".. Deittipalstoilla voi hieman muuttaa totuutta jolloin pääsee tapaamaan ja saa sitten helposti sitä mitä haluaa.
      Deitti ja chat palstan kautta kun naiset yleensä lupailevat miehille "kaikkea kivaa" niin silloin vähän heikompikin nainen kelpaa kun saanti on varmaa.
      Ja jos se näkö ei ole kriteeri niin myös fiksummat naiset on hakemassa seuraansa muualta.
      Pääsääntöisesti deittipalstoilla ja chateissa liikkuu keskimäärin mm. XL-naiset , pienenmän ÄO:n omaavat naiset, epätoivoiset tai muuten vaan luuserit sekä ne jotka etsivät elättäjää lapsilleen tai maksullista seksiä tarjoavat.

• kaljurotat netissä

Ja sama pätee miehiin: kaljuja, lihavia, syrjäytyneitä, työttömiä. Siis porukkaa, joka ei tosielämässä saa seuraa.

• Höpö höpö

Pienemmän ÄO:n.... Höpö höpö.

• karliina

Tulen omillani toimeen, en ole nuori enää, mutta mielestäni vielä hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen. Miehet, joita olen tavannut, ovat netin suurkuluttajia, joilla puhelin soi jatkuvasti, ja luulevat olevansa suuriakin hurmureita, vaikka koulutusta ei ole juuri lainkaan, hyvä kun osaavat mitään kirjoittaa. Edes kahvin maksajiksi heistä ei ole, kun ovat täydellisen tyhjätaskuja, kulkevat naisen luota toisen luo syömässä ja naimassa, jos ikinä vain joku huolii. Ei siis kiitos, nettimiehet.

• 18+20
        kaljurotat netissä kirjoitti:

Ja sama pätee miehiin: kaljuja, lihavia, syrjäytyneitä, työttömiä. Siis porukkaa, joka ei tosielämässä saa seuraa.

Kiinnostavaa, vaikka vahvistaakin käsitystäni, että koskaan en tule netistä seuraa hakemaan.... Sanot, että netissä on "kaljuja, lihavia, syrjäytyneitä, työttömiä miehiä". Luultavasti onkin totuus, jos kerran olet nettideittailusta tietävä alan spesialisti (mihin välttämättä en usko, van uskon että mua fuulataan näissä keskustelupalstakeskusteluissa).:D Mitä mä itse mietin, että millainen ihminen mies ei sais niinkuin oikeessa elämässä naisista seuraa, niin siinä pitäisi olla öykkäri, mutta tuskin edes välttämättä lihavuus, kaljuus, syrjäytyneisyys (joka aika rasistinen käsite), työttömyys, EI - noi itsessään ei veisi miehen kiinnostavuutta jos mies muuten olisi ystävällinen, fiksu . huumorintajuinen ja lempeä ja hygieniatasoltaan ja käytöstasoltaan ihmisen tasolla.

Tietysti sitä ei voi olettaa, että akateemisen koulutuksen omaava nainen kiinnostuis vaikka vankilasta vapautuvasta tai vankilassa olleesta kriminaalista, jolla on epämääräisiä tuttavia ( olis uhka omalle elämälle) jos nainen ei itse ole rikollinen, eikä sitä, että kukaan kaunis tai edes kohtuullisen sievä nainen kiinnostuisi vaikka miehestä, joka olis pituudeltaan lyhyempi kuin nainen itse ( tän sanon sillä, että mua melko hentoa ja itsekin lyhyttä naista ahdisteli aikoinaan alle 160- senttinen mies riippumalla työpaikan aulassa kaulassani seksuaalisella ahdistelulla, sellainen ruma ja laiha mies, enkä ikinä unohda sitä oksetuksen tunnetta, etä sellainen kuvitteli muka olevansa mun tasoa parisuhdemielessä, eikä luovuttanut, vaikka kuinka ystävällisesti sanoin, että en ole kiinnostunut...).

Se on kyllä totta, että jokainen hakee parisuhteeseen potentiaalisen seuran omasta piireistään, jos ja mikäli edes on vailla mitään ihmissuhdetta, ja kaikki eivät halua parisuhdetta. Keskiluokkaisen perheen kakara ei hengaa minkään ghettonuoren kanssa, eikä akateemiset aikuiset hae seuraa tissien esittelijöistä, noin yksinkertaistetusti ilmaisten.

Kiva kun kerrot, oikeesti, että koskaan ei kannata edes harkita nettideittailua.:) Olen aina ajatellutkin siten. Kun näitä huijaus- ja pilailukeskustelupalstoja Suomi24 paljon lukenut...

Poliisille vaan kaikki netissä huijatut! Varmaan nettideitit on pahin pesäke, missä niljakkeet esiintyy muiden nimissä.:(

• netistä vaan

Yhdyn no chancen mielipiteeseen. Joskus muinoin jopa kokeilin, lenkkipolulta iskeä miehen, johon olin siel useamman kerran törmännyt. Heti ensimmäisestä kysymyksestä meni hämilleen ja katosi ikuisiksi ajoiksi. Ja kysymys oli ihan viaton, lähtisitkö lenkkiseuraksi, jotta olisi juttuseuraa?

Kyllä se miel lopulta netistä löytyi ja on mukavan näköinen ja fiksukin :)

• Netti on paras

Just näin. Eihän nyt kukaan lenkkipolulta ketään löydä, täysin epäluonnollista. Aika keinotekoista se on baarissakin. Kyllä netti on paras, kirjeiden kirjoitteluhan se vasta romanttista on, kuin ennen vanhaan.

• liikunnallinen mies

höh, itse olen haaveillut tuollaisesta että joku nainen ottaisi kontaktia liikunnan parissa.

• lenkillä
        liikunnallinen mies kirjoitti:

höh, itse olen haaveillut tuollaisesta että joku nainen ottaisi kontaktia liikunnan parissa.

Itse löysin kullan lenkkipolulta. Usein kun samoilla poluilla liikuttiin, niin oli aika luonnollista alkaa moikkaamaan. Se sitten johti juttutuokioihin ja kaffelle. Tosin seurustelu sitten aikanaan päättyi, kun opiskelut veivät eri paikkakunnille.

• Hanne33

Kaipa deittipalstoillakin on ihan ok miehiä,
      ei ole kylläkään kokemusta,tapaan mielummin livenä ja
      sattuikin kiva asia n.kk sitten maanantaina,
      parjantaina sain "kivasti" rahaa Eurolotossa ja
      maanantaina menin kirjastoon viettää aikaa lukemalla
      lehtiä vapaapäivänä ja aloin juttelemaan siinä miehen kanssa ja
      hän olikin tosi avoin ja mukava,nyt treffailtu melkein joka päivä,
      ihan tavallisen näköinen mies,ei lihava/laiha omasta näöstä
      olen jäävi sanomaan mitään,mutta 171/62 ja vaalea
      tyytyväinen olen ulkonäkööni,mutta ei se ulkokuori kaikki
      kaikessa,vaan kemiat pitää osua,tosin tuskin treffaisin 100 kg miestä!

• juujuujuu14+10

Miksi miehet ja naiset karkoitatte toisenne ulos nettideittailusta? Naiset ei vastaile niille hyville tyypeille ja kiinnostavimmat naiset on hävinny saitilta kun saavat satojaviestejä päivässä? Lienee myöskin palvelun järjestäjässä vika ettei pysty suodattamaan porukkaa. Ai mutta voihan naiset laittaa sieltä että profiili asetuksistaan että vain match voi otta yhteyttä. Opetelkaa siis palvelun käyttö ennenkuin avaudutte täällä siitä kun saatte miljoona viestiä ja mikään ei nappaa.

• Mikä on totuus?

"Jos tapaamanne henkilö ei suostu videochattiin kanssanne, voitte olla varmoja, että kyseinen henkilö ei ole sitä mitä väittää."
      "Jos hän myös jatkuvasti lykkää tapaamista ja/tai keksii tekosyitä miksi ette voi tavata, hän kusettaa teitä 6/0. "

Miehet jotka vonkaavat kuvia, eivätkä halua kirjoitella, ovat erittäin epäluotettavia. Tämä juttu ei mene vain niin päin, että miehet siellä valitsisivat kauneimmat päältä. Naisilla voi olla omia mielikuvia minkälaista seuraa etsivät. Sellainen mies, joka tahtoo vain kuvan, hakee luultavasti juuri naista, jolla on niin heikko itsetunto, että tätä voi käyttää hyväkseen.

Yleensä miehet eivät suostu kirjoittelemaan pitkään. Heillä on salattavaa ja sillä tavoin oma lehmä ojassa. Onko niin, että fiksut miehet eivät ole niitä, jotka saalistavat netissä ja vinkuvat kuvia.

Oman profiilini olen poistanut, koska siihen tuli vain moskaa. Nettitreffellä ilmeisesti on vain moskaa.

• V.ASTAUS OL HYVÄ

Koska kysyntä, tarjonta ja evoluutio määrittävät paikkamme universumissa. KAUNIIT NAISET JA KOMIAT MIEHET MENEVÄT ENSIN: Ei tarvitse perjantai mennä kun ruokakauppaan niin on joku vastakkaisen sukupuolen edustaja tillittämässä. Ei kauniiden ja komeiden tarvitse mistään prk netistä mitään etsiä. Maailmahan on täynnä halukkaita. Nimimerk kok on

• Ei ruokakaupassa

Kuvauksesi ruokakauppa sekstaajista viittaa pohjasakkaan. Ei kaikki kauniit ole huoria tai pukkeja.

• Mikä on totuus?

Tuossa ei voi arvostelukyky olla lainkaan hanskassa. Minun mielestäni en joka kaupunkireissulla näe siellä hyvännäköistä miestä.

Että jos niitä ihan vilisee, halukkaitakin ovat ja tulevat tilittämään... Ehkä on kaljoittelulla osuutta. Jos et näe kaunista naista niin päässäsi on liian vähän vodkaa. Juoppojen touhuja.

• hmm...

No... Fiksukäytöksiset heistä jäävät rannalle ruikuttamaan. Hyvännäköiset huonokäytöksiset löytävät seuraa mistä vaan. Näin ainakin täällä etelämpänä Suomessa useimmiten menee.

• Ei ihan noinkaan

Itse kuulen jatkuvasti olevani kaunis enkä silti ole varattu, joten ei aina ole niin että kauniit menevät ensin. Joskus tuntuu siltä että ne rumemmat saavat helpommin suhteen.

• liian työlästä

Kyllä siellä on fiksuja miehiä ja naisia, on vaan vaikea löytää. Dorkat miehet taas pilasivat tuon suomi24 treffipalstankin epämääräisellä ja epätoivoisella kerjäämisellä ja pommittamisella. Fiksulla naisella ja miehellä on siellä täysi työ kohdata. Ja sitten nämä 20 -25 vee nöösipojat. Mitä ihmettä pommitetaan hulluina 35-55 vuotiaita naisia? Eikö toi jo onnu?

• miettii mitä laittaa

Jotain vikaa naisten profiileissa on, koska tuskinpa kauppareissuilla lähestytään seksin vonkaamisen toivossa näitä samoja neitoja jotka kyllästyy siihen kun profiiliin satelee satoja ehdotuksia päivässä.
      Ja juu aikahyvin pystyy rajaamaan sitä että keneltä niitä viestejä tulee ja mitä tarkemman profiilin tekee niin yhtäkkiä huomataankin ettei niitä viestejä tuukkaan ihan niin paljoa, ei välttämättä jokapäiväkään enää, mutta silloinhan nainen joutuu kriisiin, koska on aiemmin tottunut siihen että huomiota tulee jatkuvalla syötöllä, vaikka se ei kiinnostaisikaan.

• Mikä on totuus?

"mutta silloinhan nainen joutuu kriisiin, koska on aiemmin tottunut siihen että huomiota tulee jatkuvalla syötöllä, vaikka se ei kiinnostaisikaan. "

Ikäväksesi totean, että kaikki kauniit eivät ole riippuvaisia tuollaisesta huomiosta.

• hehhheh

no kas kun ymmärsit.

• En "oikeessa" elämässä kiinnosta ketään, enkä netissä. Olen siis tuomittu olemaan yksin. Eli näiden juttujen jälkeen olen se ruma harakka jolla on epärealistiset tavoitteet :D No, onneksi yksin oleminenkin on ihan kivaa ja eihän sitä koskaan tiedä. Yleistäminen on kuitenkin pahasta.
      Totta sekin, että ei vaikka itse en ole kedon kaunein kukka, en hyväksy vierelle ihan ketä vain siksi etten ns. muiden mielestä komeille kelpaa. :)

• patrisi

Useita kertoja olen yrittänyt puhua Skype ja miehet olivat sairaita, he haluavat virtuaalinen seksiä.

• Pii on 3.0

Kun minä menen vaikka tanssilavalle , niin aina siellä syntyy naisten joukossa kohinaa ;
        kaikki naiset säntäävät Parkuen karkuun ; ovista , ikkunoista , tuuletuusaukoista , -
        Rukoilevat soittajia polvillaan pelastamaan heidät tuon kynsistä ,
        ja kaiikea sellaista ,
        ole siis vakuuttunut siitä , että ulkomuotoni tekee naisiin vaikutuksen ,

• Piffi111

On tietysti päivän selvä asia, että kauneimmat naiset eivät joudu turvautumaan deittipalstoihin.

• rosmarina

Niin - samaa olen ajatellut miehistä että missä nämä komistukset piileksii?

• hoplaaaaaaaaa

On netissä myöskin kauniita. Mitenkähän kirjoittajan ulkoinen habitus mahtaa korreloida netin naisiin? Vilkaiseppa peiliin, ja käy pääkonttorilla päänvaihdossa.

• Eiköhän se naisten taso vastaa ainakin valittajan tasoa!

Kauneushan on katsojan silmässä joten vika saattaakin olla sinussa eikä niissä ihanaisissa!

Kauneutta ei ehkä edes kannata niin arvostaa koska se on katoavaista vaan rumuutta koska se vain lisääntyy ja kun siihen tottuu niin siitä jopa saattaa alkaa pitämään.

• jaaba jaa

Eiköhän deittaajat ole suurelta osin taviksia. Kauniille tarjotaan seuraa
      livenäkin, joten ellei asu takahikiällä, niin mihin nettiä tarttee.

Sitten tuleekin se, että vaikka suurinosa onkin taviksia, ei heille kelpaakkaan
      toinen tavis.

• Kira34

Oletan, että itse olet kaunis tai komea, kun noin sanot. Ethän kirjoittanut tuota vain koska susta nyt vain tuntuu, että asia on näin?

• Kyllä se treffi-ilmoitus voi olla netissä silti vaikka käy myös ihan oikeassa maailmassa treffeillä:)
      Sanoisin että treffi-ilmoituksissa on ihan samalla tavalla epäviehättäviä ja viehättäviä ihmisiä ihmisiä kuin oikeassakin maailmassa.

• Lady123

On siellä fiksuja ja komeita miehiä ja nättejä naisia. Jokainen vaan ei halua kuvaansa kaiken kansan pällisteltäväksi. Itse teen pitkää työpäivää ja iltaisin ei jaksa lähteä kiertelemään kaupungille, jos vaikka se minun mieheni tulisi vastaan, joten deittailen netissä, etsien puuttuvaa palastani. En käy baareissa viikonloppuisin, joten olen huomannut nettideittailun pelastavan yksinäiset viikonloppuni. Olen nätti ja hyvän mallinen, mutta jos se ei "kolahda" toisen kanssa, niin sitten uutta etsimään. En koe nettideittailua viimeiseksi "pelastuksekseni". Toki on siellä ihmisiä, jotka todellakin luovat sinne huonoa mainetta...

• Unta vain

No juu , käyn saleilla, lenkeillä ja tanssimassa, jopa kuulun tanssiseuraan ,osaan oikean viennin ja muuta , mutta ei niitä , minkääntasoisia naisia ole seuraani tunkenut , ei laumoittain eikä myöskään yksilötasolla ,-
        niinpä olen tullut siihen tulokseen , että iskelmän sanat "- kauneimmat unelmat on unta vain , " -ovat totta ,
        että Ihmisten yhteenmeno on julkisuusharhan esille tuomaa turhuutta ; -
        ihmiset jotka menevät yhteen , rauhastensa pakottamina , huomaavat kohta olevansa perhe- ja lapsiloukussa ,

• karu fakta

Eiköhän se koske molempia sukupuolia. Parhaimmille on ottajia jonoksi asti, ylijäämät yrittää sitten deittisivustojen kautta tyrkyttää itseään, 20 vuotta vanhalla kuvalla, osta sika säkissä-periaatteella.

• Nopeaa on

Totta. Ja jos oma luonne on normaali ok, oli mies tai nainen, ei kauaa mene pariutumisessa. Nopeasti on parisuhde kasassa.

• todettu.
        Nopeaa on kirjoitti:

Totta. Ja jos oma luonne on normaali ok, oli mies tai nainen, ei kauaa mene pariutumisessa. Nopeasti on parisuhde kasassa.

Naisille normaalin luonteen piiriin tietysti hyväksytään ujous, mutta jos mies on ujo niin silloin on epänormaali eikä kelpaa kellekään.

• Hassuveikko

Joo kai minäkin olen ylijämä 32 vuotias mies jolla huonompi pitempi seurustelu suhde takana. Neitti deitti on yksi tapa mielestäni poimia joku hyvältä vaikuttava sieltä yh-äitien keskeltä. En ole kranttu etsin koko läntisestä suomesta uutta naista vanhan tilalle koska minulla ei ole vakituisia harrastuksia työni takia ja kaveri porukkani on jo vakiintunutta niin täytyy kaikki oljen korret käyttää ja joka kivi kääntää että missä se muru luuraa.

• Kouluja käynyt

Ihan aluksi voisit hieman panostaa tuohon kirjalliseen ulosantiin. Hyvä keino on lukea kirjoittamansa teksti ääneen, jos ei pysty puuskuttamatta lukemaan, on lauseet liian pitkiä, pilkut puuttuu, ja mikä pahinta, yhdyssanat on pilkottu.
        Nimimerkkisi oli erittäin kuvaava.

• 8+10
        Kouluja käynyt kirjoitti:

Ihan aluksi voisit hieman panostaa tuohon kirjalliseen ulosantiin. Hyvä keino on lukea kirjoittamansa teksti ääneen, jos ei pysty puuskuttamatta lukemaan, on lauseet liian pitkiä, pilkut puuttuu, ja mikä pahinta, yhdyssanat on pilkottu.
        Nimimerkkisi oli erittäin kuvaava.

Äläpä herjaajalle sano, joka v-ttuilee jollekin tahallaan. T: lukukykyinen JA kouluja käynyt. Tiedätkö muuten, että kirjallisesti kaikkein lahjakkaimmat rikkovat joskus tahallaan pilkkusääntöjä, koska se on luovaa kielenkäyttöä? Täällä tosin on mahdotonta olla luova kirjoittaja täällä Suomi24:ssa, koska ylläpito määrää, kuka muka on idiootti ja kuka ei. No ovat vielä vastuussa herjauksesta joskus, sano mun sanoneen...

Itse en ottaisi miestä, joka etsii epätoivoisesti naista. Ja luultavasti parisuhteensa päättäneetkin ovat ihmisiä, jotka eivät säntää nettiin hakemaan seuraa, sanon nettideittailusta tietämättömänäkin. Ja siihenkin uskon, että fiksut miehet osaavat väistää nettinaiset, jotka hakisivat vain elättäjää itselleen ja välttää huijauksia, siinä missä naisetkin.

• yli koulutettu atm
        8+10 kirjoitti:

Äläpä herjaajalle sano, joka v-ttuilee jollekin tahallaan. T: lukukykyinen JA kouluja käynyt. Tiedätkö muuten, että kirjallisesti kaikkein lahjakkaimmat rikkovat joskus tahallaan pilkkusääntöjä, koska se on luovaa kielenkäyttöä? Täällä tosin on mahdotonta olla luova kirjoittaja täällä Suomi24:ssa, koska ylläpito määrää, kuka muka on idiootti ja kuka ei. No ovat vielä vastuussa herjauksesta joskus, sano mun sanoneen...

Itse en ottaisi miestä, joka etsii epätoivoisesti naista. Ja luultavasti parisuhteensa päättäneetkin ovat ihmisiä, jotka eivät säntää nettiin hakemaan seuraa, sanon nettideittailusta tietämättömänäkin. Ja siihenkin uskon, että fiksut miehet osaavat väistää nettinaiset, jotka hakisivat vain elättäjää itselleen ja välttää huijauksia, siinä missä naisetkin.

minä olen koulujakäynyt ja luku kykyinen rikon tahallani sääntöjä koska se on luovaa kielenkäytöä olen 32 vuotias mies muutan kohta pois äitini luota ja saan ihan oman vuokra yksiön haluan myös tasokkaan naisen vaimokseni sellaisen kaunottaren en ole epä toivoinen vaan todellinen helmi yksilö ja löytö jos vain joku nainen tajuaisi sen ethän polta tai ryyppää etkä petä tai jätä ja osaat siivoa ja laittaa ruokaa

• iisjdsp

Sitäki vois miettii miksi miehet deittipalstoilla on harvinaisen aivottomia! Ja kun miestarjonta on moinen niin eipä taija naisia kiinnostaa siellä olla.

• SULLA "HELSNGIN KADUILLA" ON SILMÄT KIINNI KUN LIIKUT IHMISVILINÄSSÄ!!
      KYLLÄ NIITÄ TOSI KAUNIITA NAISIA ON MIELIN MÄÄRIN VAPAANA JUOKSEMASSA JA MIESTÄ ITSELLEEN ETSIMÄSSÄ..;;)))
      AINAKIN TÄÄLLÄ POHJOIS-SUOMESSA RIITTÄÄ SILMILLE RUOKAA KAIKKINA PÄIVINÄ KAIKKIALLA MISSÄ LIIKUNKIN JOTEN SUNKIN KANNATTAIS MUUTTAA TÄNNEPOHJOISEEN JOS MIELIT SAADA NAISEN "SATINEEN"!!!

• lopskakki

Hei salmonella! Sulla on näppiksessä caps lock päällä. Netistä löytyy ohjeet ongelman ratkaisemiseksi.

• näin minun kohdalla

Minua on kauniiksi kehuttu,mutta en halua etsiä deittipalstoilta kumppania,vaikka sinkku olen. Minun pitää nähdä toinen luonnossa ja vähän aikaa seurata onko siitä minulle kumppaniehdokasta.

• Hyvä deittipalsta

Höpö höpö aloittaja! Jokaiselle on joku jossain ja kauneus on katsojan silmissä. 24 vuotias ystäväni on ujo ja useimman mielestä kaunis, söpö ja kaiken lisäksi hyvin fiksu. Hän ei vain ole oikein koskaan uskaltanut lähestyä miehiä baareissa. Toki hän juttelee kun hänelle tullaan juttelemaan, ja usko pois juttelijoita ja ottajia olisi riittänyt. Mutta useimmat heistä oli itseään täynnä olevia tatuoituja borareita joille ulkoinen olemus on kaikki kaikessa. Ehei, ystäväni haki miestä jolla on sydän paikallaan, pilkettä silmissä, huumorintajua, joka ei ihaile itseään peilistä. Mies joka ei ole naismainen vaan kunnollinen miehinen MIES, joka ei juo liikaa eikä viihdy kapakoissa. Ja seillaisen hän löysi ja arvaapa mistä ? Aivan oikein netissä hän miehen tapasi, juuri hänelle sopivan :)

• En lottoa

Tuohan nyt on selviö ja kysynnän ja tarjonnan laki. Ei heillä ole mitään tarvetta kun koiraspuoliset tarjoavat itseään joka puolella mihin jalallaan astuvat ja ihailevat katseet seuraavat. Netissä vanhenevat naiset, joilla ei ole enää ottajia, tarjoavat itseään niille, jotka huolisivat. Sama pätee vaan myös miehille, eli varmasti 95% ei löydä etsimäänsä. Nekin, jotka löytävät, joutuvat tekemään kompromisseja toiveittensa suhteen. Ihanneprinsessaa tai prinssiä ei netistä kyllä löydy kuin todella lottovoiton tapaan.

• umpppari

Minusta onkin kieroa täytellä etukäteen jotain vaatimustaulukkoa ihmisestä, jota ei ole vielä edes tavannut. Minulle on 40-vuotisen elämäni aikana kolahtaneet melko monenlaiset tytöt/naiset, kun ennakkoluulottomasti lähtee tutustumaan.

• tosinaiset muualla

Joku vikahan deitin naisissa täytyy olla kun ei ole kelvannut miehille netin ulkopuolella.

• kummitusjohtaja

Entäs toisinpäin onko näin

• Mikä on totuus?

Sinun maailmankuvassasi on jokin vinksallaan pahan kerran. Vai ei ole kelvannut. Johan vitsin väänsit.

• katohan peilii poju

Aloittajalle
      onko nainen tarjoustavara jota ostetaan ja myydään, siis muutkin kuin ne huo...... pakotetut.. Jos nainen "viedään käsistä", niin kenen käsistä? Kuka vahtii niitä "kauniita naisia?"
      Oletko itse " rodunmukainen virheetön uros"'

• Valitettavasti ei sitä täältä maitokaupastakaan deittejä saa. Otin vinkistä vaarin ja aloin harrastamaan kaikke mahdollista, tavatakseni ihmisiä. Ei, ei sillainkaan tapaa, kaikki ovat parisuhteissaan vakaasti. Ystäviä toki tulee, mutta sitä deitti/treffi kumppania ei. Viimeisin tosin sanoi minua rumaksi ja poistui paikalta, joten siihen siis uskominen. Ehkä se sitten joskus vastaan tulee se yhtä ruma jolloin molemmat olemme yhdessä rumia. Sehän se ois se lottovoitto, mutta en silti alkas veikkaamaan. Netistä olen viimeisimmät deitin kasannu ja huonolla menestyksellä. En tiedä miksi he minua edes tapaavat jos etsinnässä on mitoiltaan malli. Sen kuiten minusta tietävät etten ole. Harmittaa sekin, että nelikymppisellä ei sais olla lapsia ja niitä pitäisi vielä alkaa tekemään. Huh. Onneksi on elettyä elämää takana ja toivoa, että viisastuneena siitäkin elämästä voi nyt mennä kohti uusia tuulia..rumana mutta ah niin huippuna tyyppinä!

• totuudentorvi53

Hah,hah, selkeesti provo. Katsoppa miehiä deittipalstalla! 100 miehestä ehkä 1 on siedettävän näköinen, vaikka ukko kuin ukko kehuu itseään komeaksi ym. Suurimmassa osassa miesten ilmoituksissa "kauneus on katsojan omissa silmissä" :D

• tavallinen tallaaja

miettikää tätä hetkinen: ei kaunis oo kaunis, eikä ruma oo ruma, ku niitä kauan kattelee! tosi on!

• Elli48

Kummasti nämä "komeat ja fiksut ja filmaattisetkin" miehet tuntuvat tietävän tason vaikka eivät roiku suomen sivuilla vuosikausia.. ;) Joitakin miehiä treffien kautta aikoinani tapasin ja aika tavis tapauksia. Keski-ikäisiä, pönäköitä miehiä roikkuvissa farmareissaan ja virttyneissä T-paidoissa. Ikähaarukka 45-50 ja aika utopiaa olisi , että 20-25v nainen innostuisi näistä tapauksista.
      Vaan haaveitahan saa olla puolin ja toisin ja tarkempaan syyniin sen oma minäkuvakin ;)

• yx ex

Minun 5-kymppinen exrouvani käy myös nettitreffeillä. Koska hän vähän silmäniloakin haluaisi, näyttäisi haussa olevan sellainen 35-vuotias ulkomaalaistaustainen. Miksei tavallinen suomalainenkin.

Taitaa vaan olla niin, että pelkkää itkua on tarjolla ollut. Totuus lienee, että nuorempi mies hakee puumasta pelkkää panopuuta.
        Miksi ottaisikaan noin vanhan , koska ei siitä liitosta enää oikeaa ydinperhettä lapsineen kuitenkaan synny.

No tämä on vain yksittäistapaus, mutta kuitenkin valaisee epärealististen toiveiden vahingollisuutta myös naiselle.

Katkeraksi minua arveleville kerron, että olen uusissa naimisissa ollut jo pitkään.

• Poikavanha?

Tavallinen tässä itsekin on, ja totta kai korostunut näkemys omasta haluttavuudestaan. Mutta kun näin yksin koneen äärellä on pakko myöntää, että 40v. ikä, eron kautta tullut lastenhuoltokuvio vuoroviikkoineen ja muut kiireet eivät ainakaan lisää haluttavuutta. Käyn salilla, pituutta on yli 185cm ja painoa 77kg (heittelee 1 kilo?), koulutus tuli haettua korkeakoulusta ja tänä aikana täytyy olla onnellinen, että on "vaki"töissä edes tässä puolijohtavassa asemassa. Ulkonäkö? No jos olisin oikeasti komea, niin eiköhän tässä olisi näillä vuosilla uusi vakisuhde päällä sen sijaan, että takana on yksi pidemälle edennyt yritys ja lyhyitä virityksiä.

Nyt kun on saatu kehuttua itseään, voikin jatkaa aiheesta. Tavallisia tuntuvat naisetkin olevan, kas kummaa. Hyvännäköisiäkin on ollut joukossa, siis omasta mielestäni mutta näillä on ollut parempaa kysyntää. Tietyllä tavalla kyllä, jos nettideitistä on joku alkanut ja päätynyt jopa sänkyyn, on taustalla se että naisen on jossain mielessä ollut oltava aloitteellisempi ja aktiivisempi. Voi olla, että se normaali ulkonäkö lähes 4-kymppisenä on hiukan eri kuin parikymppisenä, jolloin nainen kuin nainen on oikein haluttava, ainakin ulkoisesti.

Jos unohdetaan ulkonäkö hetkeksi, tai ainakin edetään sen yli, niin kyllä niitä muita kriteerejäkin alkaa olemaan. Jos itsellä ei ole pieniä lapsia, niin niitä ei halua miehelläkään. OK, ihan ymmärrettävää, tarkoittaahan tämä myös sen yhteisen ajan vähenemistä.

Mutta sitä ei ymmärrä, että miehen pitäisi heti alusta alkaen olla niin vastustamattoman ihan, niin absoluuttisen sopiva, että polvet notkuvat heti. Ikäänkuin olisi oletusarvoisesti täydellisen romanttisen kumppanin löytyminen lähes 1-kriteerinä? Ymmärtäähän tämänkin osittain, mutta jos hakee lähtökohtaisesti täydellistä kumppania, niin ei tälläistä ole. Ehkä se tarjonnan suuri määrä ja yleinen saamisen helppous naiselle aiheuttaa tällälisen väkisin?

Nyt kun on netissä ollut haku päällä vuosikausia, niin alkaa tottumaan yksinäisyyteen. Omatkin kriteerit nousevat:
      - Kuvattomuus. Jos omassa profiilissiani on kuva, niin oletan kyllä naisellakin olevan sen esillä. Tämä on tasapuolista ja kun tälläliseen sattuu uskomaan, niin kuvan panttaaminen yksinkertaisesti on vain epäkohteliasta ja tälläinen nainen on ulkonäöstä riippumatta entistä epähaluttavampi.
      - Koulutuksensa tai erityisesti työtaustansa korostaminen. Haen naista, en ole rekrytoimassa keskitason johtoa. Kaikenlainen "olen menestyjä"-nostatus tekstissä.. ei kiitos, ainakaan omalla kohdalla.
      - Yksirivisyys. No varmasti tulee vastauksia, mutta huh..
      - Pitää kaikkia nettimiehiä lähtökohtaisesti ala-arvoisina. Ei ole minun tehtäväni puolustaa tätä seuranhakufoorumina tai ylläpitää kaikkien "kollegojen" lippua sen puolesta, että kuitenkin olemme kaikki tavallisia tallaajia täällä. Jos se oli vaikea hyväksyä naisen itsensä, että on kirjoittelemassa hakevansa seuraa netissä, niin ehkä prosessia pitää jatkaa vielä hetki. Olemme kuitenkin 2010-luvulla, emme sillä muinaisella 90-luvun loppupuoliskolla.
      - Ei halua kertoa itsestään nimeään, asuinpaikkaansa, millaisia töitä tekee jne.. Aivan OK, pitääkin olla varovainen. Mutta tietyn viestinvaihtopisteen jälkeen tämä on loukkaavaa. Kaikki miehet eivät ole sikastalkkerihulluja ja jos meitä lähtökohtaisesti sellaisena pidetään, on jälleen hetki jatkaa tätä Suomi24.fi-prosessia.

Edes auttavan vastavuoroisuuden vuoksi.
      Kuvallisuus. Ei tarvitse olla taideotosta, mutta nykyäänkin arvostan tätä paljon.
      Ei pidä pienistä lapsista tai ei halua eroisää elämäänsä. Voi olla vähän raakaa, mutta ymmärrettävää. Rehellisyys on plussaa, vaikka emme koskaan tapaakaan.

Itse olen liikkeellä avoimin mielin, avoimin kortein. "Menestys" on ollut huonoa, mutta vielä ei ole tullut otettua ilmoitusta pois tauonomaisesti. Lähellä se on ollut, mutta silloin on laatikkoon tullut yhteydenotto joltain naiselta, jonka on ehkä tavannutkin. Mutta sen verran pitkään tätä hakua on jo jatkunut, että ehkä se pidempi tauko on edessä. Parisuhteen puuttumisen ja sellaisen mahdollisen toteenkäymättömyyden hyväksyminen on vain aika raakaa ja ainakaan vielä siihen ei ole tainnut olla halua tai valmiutta. Mutta kaikkeen tottuu, näemmä.

• N32

Itselläni on sellainen tilanne, että vaikka olen kaunis nainen niin todella harvoin joku mies tulee iskemään missään ulkona, kaupassa, en ota mukaan baarit, koska siellähän mies on supermies kännissä ja selvinpäin häntä koipien välissä.

Kun elämä on muutenkin kiireistä, on paljon töitä, on harrastuksia, perhe, sukua, kavereita, niin mistä se mies edes etsitään? Kiusataan miehiä kadulla, salilla ja kaupan jonossako? Nehän juoksevat karkuun, miettien että tuohan on joku epätoivoinen mielivikainen ämmä. Vaihtoehdoksi jää juuri netti, vähän jutellaan, löydetään se sopiva hetki, tavataan ja mietitään mitä sitten. Jotkut taitavat ottaa liiankin vakavasti koko touhu, jos vaan valitetaan ja valitetaan, ja tietenkin on se helppoa nykyään valittaa kirjoittelemalla palstoilla.

• mies 38

Vain tosi peliimies ryhtyy iskemään naista ruokakaupassa. Pysy kaukana!
        Tutustumiseenkin pitää olla etukäteen jotenkin virittynyt. Jos joku tulee leikkeletiskillä tekemään tuttavuutta ilman etukäteisvaroitusta , hämilleenhän sitä mieskin menee ja karkuun lähtee.
        näin luulen, sillä eipä ole tilannetta kohdalleni osunut.

• N32
        mies 38 kirjoitti:

Vain tosi peliimies ryhtyy iskemään naista ruokakaupassa. Pysy kaukana!
        Tutustumiseenkin pitää olla etukäteen jotenkin virittynyt. Jos joku tulee leikkeletiskillä tekemään tuttavuutta ilman etukäteisvaroitusta , hämilleenhän sitä mieskin menee ja karkuun lähtee.
        näin luulen, sillä eipä ole tilannetta kohdalleni osunut.

Niin, kun tä juttu on mennyt siihen ettei ihmisiä enää voi tai saa lähestyä missään normaalielämässä, olet heti joku vammainen häirikkö. SIttenhan ne tilanteet ovatkin koomisia, kun näet jossain kivan miehen joka vaikuttaa jotenkin puoleensa vetävältä, ja hänkin katselee sua turhaan paljon...eli jotain kiinnostusta olisikin ...ehkä. Ja kumpikin miettii, ettei toista noin vaan voi tulla iskemää tässä Prisman jonossa. Seisotaan sitten, tuijotetaan, hymyillään, pakatan kassit ja lähdetään eri suuntiin. Pöh :( Ja jos hän olis tullut ja pyytänyt vaikka siihen Prisman kahvilaan, niin olisin suostunut ja kuka tietää, vaikka olisikin ollut mun elämäni mies.

• Sinun pitäisi

arjen tilanteessa selkeästi osoittaa miehelle, että olet kiinnostunut miehestä. Muuten mies ajattelee "onpa kaunis varattu nainen".

• tasa-arvoa
        N32 kirjoitti:

Niin, kun tä juttu on mennyt siihen ettei ihmisiä enää voi tai saa lähestyä missään normaalielämässä, olet heti joku vammainen häirikkö. SIttenhan ne tilanteet ovatkin koomisia, kun näet jossain kivan miehen joka vaikuttaa jotenkin puoleensa vetävältä, ja hänkin katselee sua turhaan paljon...eli jotain kiinnostusta olisikin ...ehkä. Ja kumpikin miettii, ettei toista noin vaan voi tulla iskemää tässä Prisman jonossa. Seisotaan sitten, tuijotetaan, hymyillään, pakatan kassit ja lähdetään eri suuntiin. Pöh :( Ja jos hän olis tullut ja pyytänyt vaikka siihen Prisman kahvilaan, niin olisin suostunut ja kuka tietää, vaikka olisikin ollut mun elämäni mies.

"Niin, kun tä juttu on mennyt siihen ettei ihmisiä enää voi tai saa lähestyä missään normaalielämässä, olet heti joku vammainen häirikkö. SIttenhan ne tilanteet ovatkin koomisia, kun näet jossain kivan miehen joka vaikuttaa jotenkin puoleensa vetävältä, ja hänkin katselee sua turhaan paljon...eli jotain kiinnostusta olisikin ...ehkä. Ja kumpikin miettii, ettei toista noin vaan voi tulla iskemää tässä Prisman jonossa. Seisotaan sitten, tuijotetaan, hymyillään, pakatan kassit ja lähdetään eri suuntiin. Pöh :( Ja jos hän olis tullut ja pyytänyt vaikka siihen Prisman kahvilaan, niin olisin suostunut ja kuka tietää, vaikka olisikin ollut mun elämäni mies."

Olisit itse pyytänyt miestä kahville,

• deittiä pukkaa

Kyllä niitä kauniita naisia on deittisaitella mutta ne löytyy ulkolaisilta sivustoilta.Itse deittailen sellaisella sivustolla,nytkin on kaunis nainen "lietsussa" tosin maasta jossa tällä hetkellä ei kovin hyvin mene ja mistä naiset haluaa länteen.
      Vaikka ovat kauniita niin silti haluavat antaa itsestään vielä vähän paremman kuvan, ei tosin kaikki.
      Eräät eivät ole kahteen vuoteen edes päivittäneet ikäänsä sivustolla,synttäreitä vietetään joka toinen vuosi kun ovat jo 35 vitosia,kielitaidokseen ilmoittavat esim. englannin kielessä tason "fluent".Eräällä neidolla englanti oli pari vuotta tuo "fluent" mutta nyt kun oli päivittänyt sivuaan se olikin "basic", joku kaveri varmaan huomauttanut neidolle tämän kielitaidosta vaikka neidolla yliopistotasoinen koulutus.
      Pikkuseikkojahan tuollaiset kohdat sinäänsä jos tutustuu tosissaan toiseen ja luovimista ja kompromisseja se yhteiselo toisen kanssa on kun ei itsekkään ole täydellinen.

• Suomalaisilla

deittisivustoilla kaikki kauneimmat naiset mielestäni ovat venäläisiä.

• jäämiesöz

"Viedäänkö kauniit naiset käsistä ja ne muut naiset joutuvat turvautumaan deittipalstoihin?"

HAAHHHAAHH Päivän parhaat naurut! Kuule, niitten todella kauniitten ei tarvi turvautua deittipalstoille. Ja ne muut: luuletko että ne on r e v i t t y käsistä :DDDD, ne liuhu liimaletti röllymahat on joutuneet parisuhteeseen, kun ovat pelänneet jäävänsä yksin. Joka akka saa aina miehen JOS haluaa ja tyytyy kaikenlaisiin ruhjakkeisiin. Sitten on niitä viisaita, jotka on tajunnut pysyä sinkkuina tai ainakin valita seuransa !

• Pariutumisen ABC

Deittipalstoilla tai ainakin Tinderissä on ihan vitusti kauniita naisia. Tuo on muuten totta että rumat ihmiset etsivät epätoivoisesti kumppania koska tietävät ettei tilaisuuksia sellaisen löytämiseen ole monia, joten ottavat suurin piirtein sen ensimmäisen vastaantulijan jonka sattuvat löytämään. Uutta tilaisuutta ei välttämättä ole näkyvissä ihan heti. Hyvännäköinen taas voi pysyä sinkkuna niin pitkään kuin huvittaa koska heille löytyy aina seuraa ja on varaa mistä valita. Ei ole pelkoa siitä että joutuisi jäämään yksin. Voivat etsiä seuraa milloin tahansa ja ehdokkaita on tarjolla riesaksi asti.

• Pariutumisen ABC

Deittipalstoilla tai ainakin Tinderissä on ihan vitusti kauniita naisia. Tuo on muuten totta että rumat ihmiset etsivät epätoivoisesti kumppania koska tietävät ettei tilaisuuksia sellaisen löytämiseen ole monia, joten ottavat suurin piirtein sen ensimmäisen vastaantulijan jonka sattuvat löytämään. Uutta tilaisuutta ei välttämättä ole näkyvissä ihan heti. Hyvännäköinen taas voi pysyä sinkkuna niin pitkään kuin huvittaa koska heille löytyy aina seuraa ja on varaa mistä valita. Ei ole pelkoa siitä että joutuisi jäämään yksin. Voivat etsiä seuraa milloin tahansa ja ehdokkaita on tarjolla riesaksi asti.

• Pariutumisen ABC

• hei halooo!!!

vai pitäis löytyä kaunis nainen suomalaismiehelle jolla heikko älyllinen taso, ovat väkivaltaisia, alkoholiin meneviä ja ehdottoman rumia kaikin puolin.

• varttunutnainen

Jos määki tamperelaisena saan sanoa :Epätoivo siellä deittipalstalla silmissä
      loistaa.Se ei ole kaunista kattottavaa,vaikka muuten onkin kaunis luonnollisessa
      ympäristössä like kaupassa.

• turhuutta.com

Nettideittailu on ehkä turhinta, mitä maailmasta löytyy. Mikään ei ole sinkulle huonompi vaihtoehto parin löytämisen kannalta, kuin istua kotona neljän seinän sisällä ja olla tietokoneella. No, onhan niitä nykyään älypuhelimia ja netti on kaikkialla, mutta kuitenkin...

MENKÄÄ ULOS JA TAVATKAA OIKEITA IHMSIIÄ!!!

• Mikä on totuus?

Nettideittailussa on omat puolensa. Mitä jos siellä ulkona tulee niitä samanlaisia hulluja kuin siellä netissä on. Totuus tulee ilmi vain vähän myöhemmin.

• 17+18
        Mikä on totuus? kirjoitti:

Nettideittailussa on omat puolensa. Mitä jos siellä ulkona tulee niitä samanlaisia hulluja kuin siellä netissä on. Totuus tulee ilmi vain vähän myöhemmin.

Netti on kylläkin paikka tämä josta tuonkin tekstin luen tästä julkiselta nimettömältä Suomi24-foorumilta keskustelupalstalta, jossa tunnutaan herjattavan eniten sosiaalisesti lahjakkaimpia, eli niitä ihmisiä joista kaikki ihmiseen lähemmin tutustuvat tai tuntevat pitävät, ne nettiherjaajat esittää netissä herjatussa valossa ja tän sanon ihan silti, vaikken tiedä mitään nettideittailusta... Kukaan nettisekopää ei laadi herjausprorofiileita ihmisille, joilla _ei_ ole maineena se, että ihminen on hyvin fiksu ja sosiaalinen ja pidetty omiensa keskuudessa, vaan ainakin tähän asti kaikki julkisuudessa ilmitulleet herjaustapauset ovat olleet niitä, että seinähullut nettitoimijat ovat lähteneet herjaamaan tai vainoamaan esimerkisi ihmisiä, joiden vaikka työnsä vuoksi, eikä huomionhaun netistä vuoksi, on jotenkin "pakko" olla esillä netissä. Merkkipoliitikot luultavasti saavat osakseen eniten ahdistelua, mutta kyllä hyvämaineisten tavistenkin maineita netissä kateelliset lokaavat.

Totuus voi joskus olla myös se, että netissä joku sekopääksi esitetty voi olla ihan tavis ihminen, joka ei kiusaa ketään. Ei kannata elää virtuaalimaailmoissa. Yritän sanoa, että ei kannata olettaa.

• kummitusjohtaja

Nettideittailu on aivan hirveetä iha kauheeta.

• elv3

Valitettavasti tässä globaalissa markkinataloudessa, kaikkinainen raha työ ja varallisuus on tullut myös nettideittailuun niin naisten kuin miesten keskuudessa. Puolin ja toisin vaaditaan monia tutkintoja, superälykkyyttä maallista mammonaa ja tavaraa, luxusmatkoja jne.
      Totuus on kuitenkin useimmiten se, että deittailijat ovat tavan työtä tekeviä, asuntovelkaisia, eronneita, yh-huoltaja, äitejä ja isiä. Joukkoon mahtuu molempien sukupuolien keskuudessa valitettavasti juoppoja, syrjäytyneitä. Valitettavasti avioliitoissa voidaan nykyään huonosti, liitoista on tullut talousliittoja, joten liikkeellä on paljon varattuja varsinkin miehiä, jotka etsivät ainoastaan seksiä.

• Mikä on totuus?

Keskustelemalla tuokin puoli selviää.

• Sinkkuelämää

Ei ole tarvinnut yhtään naista vielä hakea miltään deittipalstoilta. Kauniit ja älykkäät naiset haistavat alta aikayksikön menestyvän miehen. Tietysti hiukan auttaa, kun ajaa Jaguari XF:llä .... ja omistaa Uttern D66 - veneen ja Cessna 172M pienkoneen.... Ja kiva on cruisailla kauniina kesäpäivänä Triumph Rocket III:lla, 2.3 litraisessa moottorissa piisaa vääntöä !
      Eikä kilpatanssiharrastuksenikaan ole ollut pahitteeksi ! Jos joku epäilee ja ihmettelee mistä meikäläinen 27- vuotias poikamies on saanut rahaa tällaisiin vekottimiin, niin selitys on yksinkertainen: ökyrikkaat vanhemmat ja iso perintö isovanhemmilta! Mottoni onkin ollut " Paras tapa saada rahaa on joko periä sitä tai saada lahjakai ! " En silti ole tuhlailevainen, edes naisiin en tuhlaa rahojani. Mutta- kateellisia on kyllä ihan tarpeeksi. Niistä viis veisaan, kun on muutama todellinen ystäväkin.
      Haluan viettää vielä muutaman vuoden vauhdikasta opiskelija- ja poikamieselämää ja sitten vakiintua ja hankkia perheen. Sitä ennen nautin luxuelämästä kauniiden naisten ja hyvän viinin seurassa. Ei tarvitse deittailla ! :)

• 6+5

Juu, keksi paremman tarinan, niin ei olis aika ja tarvetta täällä deittipalstalla tyhmiä kirjoitella, luuseri :)

• Mikä on totuus?

Uskoisin, että tanssiharrastus on se ykkönen naisten mielestä. Sitten tulee todennäköisesti ulkonäkö ja sitten vielä tuo muu, niin sinulla on tarjota heille aktiviteettia ja saavat näkyvyyttä rinnallasi monin tavoin.

• vauhtipatu

Parhaat on kuule tuossa iässä otettu jo. Kuulut melkein keski-ikäisiin.

• Sinkkuelämää
        6+5 kirjoitti:

Juu, keksi paremman tarinan, niin ei olis aika ja tarvetta täällä deittipalstalla tyhmiä kirjoitella, luuseri :)

Arvasin, että kateellisia täälläkin riittää, ainakin " 6 5 " , kun niin kolahti! Et ole ainakaan turhalla koulutuksella pilattu päätellen kehnosta lauserakenteestasi. Sait sentään yhden lauseen joten kuten aikaiseksi :) Se on jo peruskoulupohjalla hyvä sekin! Mikä mielestäsi on kirjoituksessani tyhmää? Liikun niin erilaisissa piireissä normaalisti, että en oikein käsitä... Minulla on ollut varaa kouluttautua vaikka kuinka pitkälle ja ensi vuonna saan kauppatieteiden maisterin paperit. Sen jälkeen lähden Yhdysvaltoihin opiskelemaan taloustieteitä ja sen jälkeen lienee aivan sama onko minulla perittyä omaisuutta vai ei. Nimimerkki " 6 5 " osoittaa yhdessä lauseessa vielä tyhmyytensä sanomalla tätä keskustelupalstaa deittipalstaksi ! Että osaa tyhmyys tiivistyä yhteen ihmiseen!! Ainakin " 6 5 " todistaa kirjoituksellaan olevansa suomalaisen yhteiskunnan alinta kastia. Meikäläisen elämäntyyli tuntuu sinusta kai niin utopistiselta ettei sellainen VOI olla mahdollista! ? Kuitenkin niissä piireissä, joissa minä liikun, olen korkeintaan keskitasoa ja minua arvostetaankin enemmän koulutukseni, yritteliäisyyteni ja sivistyneisyyteni perusteella kuin varakkuuteni perusteella. Sinä näet minut ikäänkuin norsunluutornissa, minne itselläsi ei koskaan tule olemaan mitään mahdollisuuksia päästä. Ehkä samoin minä hieman kunnioittaen suhtaudun "Nalle" Wahlroosiin ja joskus toivon pääseväni hänen tasolleen talouselämässä. Ainakaan kunnianhimoa minulta ei puutu! Sitä toivoisin nimimerkille " 6 5" :kin eikä vain pelkkää kateutta! Se ei pitkälle elämässä auta. En ihmettele, jos pidät kirjoitustani tarinana, koska se on niin kaukana sinun elämäntyylistäsi. Koeta kuitenkin pärjäillä ja unohda toisten kadehtiminen! Koeta ajatella vaikka niin, että todennäköisesti jollain on asiat vielä huonommin kuin sinulla !! Josko se yhtään auttaisi ? Yhteen lauseeseen sait vielä haukuttua minua luuseriksikin :) Se jo osoittaa minkä tasoinen ihminen olet keskustelukumppanina. En minä loukkaantunut tuosta sanomisestani, päin vastoin: olet aika säälittävä kaikkine vajavaisuuksinesi.
        Tulepa katsomaan joskus Hyvinkään lentokentälle minua, tunnistat kyllä helposti minut ja Cessna 172M :n ! Tule sitten sanomaan luuseriksi, jos sinusta on siihen!
        Tervetuloa kentälle .... sinne tosin ei kulje kovin usein linja-autoja, mutta onhan sinulla todennäköisesti aikaa , koska tuskin sinua työt paljoa haittaavat :)

• 6+5
        Sinkkuelämää kirjoitti:

Arvasin, että kateellisia täälläkin riittää, ainakin " 6 5 " , kun niin kolahti! Et ole ainakaan turhalla koulutuksella pilattu päätellen kehnosta lauserakenteestasi. Sait sentään yhden lauseen joten kuten aikaiseksi :) Se on jo peruskoulupohjalla hyvä sekin! Mikä mielestäsi on kirjoituksessani tyhmää? Liikun niin erilaisissa piireissä normaalisti, että en oikein käsitä... Minulla on ollut varaa kouluttautua vaikka kuinka pitkälle ja ensi vuonna saan kauppatieteiden maisterin paperit. Sen jälkeen lähden Yhdysvaltoihin opiskelemaan taloustieteitä ja sen jälkeen lienee aivan sama onko minulla perittyä omaisuutta vai ei. Nimimerkki " 6 5 " osoittaa yhdessä lauseessa vielä tyhmyytensä sanomalla tätä keskustelupalstaa deittipalstaksi ! Että osaa tyhmyys tiivistyä yhteen ihmiseen!! Ainakin " 6 5 " todistaa kirjoituksellaan olevansa suomalaisen yhteiskunnan alinta kastia. Meikäläisen elämäntyyli tuntuu sinusta kai niin utopistiselta ettei sellainen VOI olla mahdollista! ? Kuitenkin niissä piireissä, joissa minä liikun, olen korkeintaan keskitasoa ja minua arvostetaankin enemmän koulutukseni, yritteliäisyyteni ja sivistyneisyyteni perusteella kuin varakkuuteni perusteella. Sinä näet minut ikäänkuin norsunluutornissa, minne itselläsi ei koskaan tule olemaan mitään mahdollisuuksia päästä. Ehkä samoin minä hieman kunnioittaen suhtaudun "Nalle" Wahlroosiin ja joskus toivon pääseväni hänen tasolleen talouselämässä. Ainakaan kunnianhimoa minulta ei puutu! Sitä toivoisin nimimerkille " 6 5" :kin eikä vain pelkkää kateutta! Se ei pitkälle elämässä auta. En ihmettele, jos pidät kirjoitustani tarinana, koska se on niin kaukana sinun elämäntyylistäsi. Koeta kuitenkin pärjäillä ja unohda toisten kadehtiminen! Koeta ajatella vaikka niin, että todennäköisesti jollain on asiat vielä huonommin kuin sinulla !! Josko se yhtään auttaisi ? Yhteen lauseeseen sait vielä haukuttua minua luuseriksikin :) Se jo osoittaa minkä tasoinen ihminen olet keskustelukumppanina. En minä loukkaantunut tuosta sanomisestani, päin vastoin: olet aika säälittävä kaikkine vajavaisuuksinesi.
        Tulepa katsomaan joskus Hyvinkään lentokentälle minua, tunnistat kyllä helposti minut ja Cessna 172M :n ! Tule sitten sanomaan luuseriksi, jos sinusta on siihen!
        Tervetuloa kentälle .... sinne tosin ei kulje kovin usein linja-autoja, mutta onhan sinulla todennäköisesti aikaa , koska tuskin sinua työt paljoa haittaavat :)

Kolahti sinulla, kyllä :) joten edelleen sitä mieltä, että luuser olet.

• hyvä poju
        Sinkkuelämää kirjoitti:

Sinulla on suuri tarve todistella itseäsi, mikä kertoo sinun epävarmuudesta. Ehkä olet vielä liian nuori ja kokematon. Huomiota et saa ilman autoja, veneitä ja lenkokoneita? On sinulla vielä opittava olla se Mies, eikä kakara, jolla nousi hiukan yli.

• Sinkkuelämää
        6+5 kirjoitti:

Kolahti sinulla, kyllä :) joten edelleen sitä mieltä, että luuser olet.

Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä :) Itse olet täydellinen epäonnistuja ja siksi kateellinen. :) Katselen teikäläisiä hyvin viistoon alaspäin ! ... Säälittävä tapaus..... Koeta nyt vaan epätoivoisesti provosoida minua, et raukka onnistu... kun järki ei riitä niin ei! Jää sinä tänne, minun on pakko lukea tenttiin, en ehdi teikäläisten kanssa enää jutella. Tai ethän sinä edes osaa keskustella, kun olet raukka niin tyhmä. Ei yhdellä lauseella saa paljoa aikaiseksi! Mutta- koeta jaksaa niin säälittävä kuin oletkin ! :) :)

• oilkuyjyhutojhn
        Sinkkuelämää kirjoitti:

Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä :) Itse olet täydellinen epäonnistuja ja siksi kateellinen. :) Katselen teikäläisiä hyvin viistoon alaspäin ! ... Säälittävä tapaus..... Koeta nyt vaan epätoivoisesti provosoida minua, et raukka onnistu... kun järki ei riitä niin ei! Jää sinä tänne, minun on pakko lukea tenttiin, en ehdi teikäläisten kanssa enää jutella. Tai ethän sinä edes osaa keskustella, kun olet raukka niin tyhmä. Ei yhdellä lauseella saa paljoa aikaiseksi! Mutta- koeta jaksaa niin säälittävä kuin oletkin ! :) :)

Sinkkuelämää sinun kirjoituksesi ei anna sinusta sivistynyttä tai älykästä kuvaa, päinvastoin. Taidat olla luuseri trolli joka juuri haluaa että ihmiset suuttuvat sinulle:) Hyvää mitätöntä loppuelämää sinulle.

• 6+5
        Sinkkuelämää kirjoitti:

Hyvinhän tämä onnistuu, ei monta sanaa edes tarvita, luuseri, niin roikut täällä selittelemässä surkeaa elämäsi. Onnea tenttiin, jospa oppisitkin jotain hyödyllistä.

• Sinkkuelämää
        hyvä poju kirjoitti:

Sinulla on suuri tarve todistella itseäsi, mikä kertoo sinun epävarmuudesta. Ehkä olet vielä liian nuori ja kokematon. Huomiota et saa ilman autoja, veneitä ja lenkokoneita? On sinulla vielä opittava olla se Mies, eikä kakara, jolla nousi hiukan yli.

Poikkesin vielä kurkistamaan, että kyllä näkyy köyhiä kirpaisevan toisten hyvinvointi ja varallisuus! Jos kellä on varma ja hyvä olo, niin minulla ! Olen terve, on rahaa, naisia ja kohta loppututkinto yliopistosta! Ja todella vahva itsetunto :) No, eihän köyhyys ole synti....
        Naurattaa oikein kuinka te köyhät mielesänne toivotte, että vähintäinkin putoaisin Cessnallani ja loukkaantuisin vakavasti ja vammatuisin loppuiäkseni... Suomalainen luonne ( varsinkin heikosti menestyvilä ja kateellisilla ) on sellainen, että he toivovat menestyjille epäonnea ja, että nämä menettäisivät omaisuutensa. Saksalainen taas on sellainen, että, jos naapurilla menee paremmin, ei kadehdi, vaan tekee entistä enemmän töitä, että menisi hieman ohi.... Ette raukat edes sitä tajua, että lentokone, pikavene,moottoripyörä ja Jaguar ym. ovat minulle vain mukavia ja rentouttavia harrastuksia opiskelujen lomassa, ei sen kummempaa! Samoin kauniit naiset . En todellakaan voi sille mitään, että ärsytän teitä ja että teitä harmittaa käytökseni. Voisin sormiani napsauttamalla saada teidät tekemään mitä hassuimpia asioita vain vaikka lupaamalla, että maksan kymppitonnin mieheen, kun tanssitte Eduskuntatalon rappusilla alasti ripaskaa :) :) Näin se vaan menee... Rahalla on köyhään taivaallinen voima ! :) Jos näätte jonkun tanssivan ripaskaa alasti Eduskuntatalon rappusilla, niin tiedätte, kuka on maksanut viulut....

• 17+11
        Sinkkuelämää kirjoitti:

Poikkesin vielä kurkistamaan, että kyllä näkyy köyhiä kirpaisevan toisten hyvinvointi ja varallisuus! Jos kellä on varma ja hyvä olo, niin minulla ! Olen terve, on rahaa, naisia ja kohta loppututkinto yliopistosta! Ja todella vahva itsetunto :) No, eihän köyhyys ole synti....
        Naurattaa oikein kuinka te köyhät mielesänne toivotte, että vähintäinkin putoaisin Cessnallani ja loukkaantuisin vakavasti ja vammatuisin loppuiäkseni... Suomalainen luonne ( varsinkin heikosti menestyvilä ja kateellisilla ) on sellainen, että he toivovat menestyjille epäonnea ja, että nämä menettäisivät omaisuutensa. Saksalainen taas on sellainen, että, jos naapurilla menee paremmin, ei kadehdi, vaan tekee entistä enemmän töitä, että menisi hieman ohi.... Ette raukat edes sitä tajua, että lentokone, pikavene,moottoripyörä ja Jaguar ym. ovat minulle vain mukavia ja rentouttavia harrastuksia opiskelujen lomassa, ei sen kummempaa! Samoin kauniit naiset . En todellakaan voi sille mitään, että ärsytän teitä ja että teitä harmittaa käytökseni. Voisin sormiani napsauttamalla saada teidät tekemään mitä hassuimpia asioita vain vaikka lupaamalla, että maksan kymppitonnin mieheen, kun tanssitte Eduskuntatalon rappusilla alasti ripaskaa :) :) Näin se vaan menee... Rahalla on köyhään taivaallinen voima ! :) Jos näätte jonkun tanssivan ripaskaa alasti Eduskuntatalon rappusilla, niin tiedätte, kuka on maksanut viulut....

"Kohta loppututkinto" - tohon lopahtais mun mielenkiinto ( en ole tosin nettideittailija), vaikka sulla olis kymmenen Jaguaria, Linna Ranskassa tai mitä tahansa materiaa... Ällöttävintä olisi keskustella ahdistuneen opiskelijan kanssa, sitä kokemusta ei halua jakaa eikä se herätä intohimoa keskustella opiskelemisesta. Sontatarinaa kaikki tuo, mutta opiskelleilla ei olekaan moottoripyörää, pikavenettä, lentokonetta ja räyskyttämääsi materiaa, jos ovat suomalaisissa yliopistoissa aikansa viettäneet itseään sivistäen. Olet amis, josta nimettömyydessä en tiedä ketä herjaat, mutta tiedätkö, että typeryys on vastenmielistä.

Pysypä siellä Saksassasi, jos se muka ihannemaa mielestäsi on. Minusta se on surullinen maa historialtaan. Ja ei sinulla tietysti rahaa ole, mutta haaveilet köyhien joutuvan tanssimaan alasti ripaskaa eduskuntatalon edessä, natsiparka.:/

Ymmärrän, että kukaan ei halua hakea seuraa Suomi24:sta, olen lukenut ja kommentoinut foorumin keskustelupalstakeskusteluja..;)

• iyutrgfeed
        Sinkkuelämää kirjoitti:

Sinä et oikeasti pikkuressukka omista mitään mitä väität:D Kunhan luuseri unelmoit..Kasva aikuiseksi ja hanki itsellesi munat. Nyt mene sinne äidin viereen kasvamaan-.hopi hopi.

• Sinkuelämää
        iyutrgfeed kirjoitti:

Sinä et oikeasti pikkuressukka omista mitään mitä väität:D Kunhan luuseri unelmoit..Kasva aikuiseksi ja hanki itsellesi munat. Nyt mene sinne äidin viereen kasvamaan-.hopi hopi.

Tämähän on oikeastaan aika kivaa härnätä teitä köyhiä juntteja! Uppoaa kuin veitsi voihin teihin muutamiin, joilla itsetunto on nollassa! Ja muuten - munat on meikäläisella kovassa käytössä! Kiihkeitä ja kiimaisia naisia riittää :) Täysillä päästellään menemään niin, että köyhiä saa hätistellä sivummalle jaloistaan! Ei minun tarvitse oikeastaan unelmoida mistään. Unelmointi on usein savuttamattoman tavoittelua, mutta minä saan suurin piirtein kaiken minkä haluan eikä tarvitse unelmoida! Rahalla on taivaallinen voima :) Eläkää te köyhät juntit vaan unelmianne ! Ja syökää kaurapuuroa, se on halpaa.

• jhgfdsa
        Sinkuelämää kirjoitti:

Tämähän on oikeastaan aika kivaa härnätä teitä köyhiä juntteja! Uppoaa kuin veitsi voihin teihin muutamiin, joilla itsetunto on nollassa! Ja muuten - munat on meikäläisella kovassa käytössä! Kiihkeitä ja kiimaisia naisia riittää :) Täysillä päästellään menemään niin, että köyhiä saa hätistellä sivummalle jaloistaan! Ei minun tarvitse oikeastaan unelmoida mistään. Unelmointi on usein savuttamattoman tavoittelua, mutta minä saan suurin piirtein kaiken minkä haluan eikä tarvitse unelmoida! Rahalla on taivaallinen voima :) Eläkää te köyhät juntit vaan unelmianne ! Ja syökää kaurapuuroa, se on halpaa.

Et sinä hämää ketään jos olisit rikas ja saisit naista ei sillä tarvitse kehua:) Minä saan sellaisia naisia joista sinä pelle vain haaveilet, mahtaa harmittaa kun en tarvitse siihen valtavaa omaisuutta, vain itseni:)
        Kyllä se sinun pieni muna on vain oman kätesi käytössä ja sekin sille nauraa.
        Hah taitaa osua ressukalla arkaan paikkaan kun pitää tulla vastailemaan:D
        Menehän nyt takas oikeasti sinne äidin viereen kasvamaan, ehkä sinusta jonain päivänä tulee vielä mies..ehkä.

• Sinkkuelämää
        jhgfdsa kirjoitti:

Et sinä hämää ketään jos olisit rikas ja saisit naista ei sillä tarvitse kehua:) Minä saan sellaisia naisia joista sinä pelle vain haaveilet, mahtaa harmittaa kun en tarvitse siihen valtavaa omaisuutta, vain itseni:)
        Kyllä se sinun pieni muna on vain oman kätesi käytössä ja sekin sille nauraa.
        Hah taitaa osua ressukalla arkaan paikkaan kun pitää tulla vastailemaan:D
        Menehän nyt takas oikeasti sinne äidin viereen kasvamaan, ehkä sinusta jonain päivänä tulee vielä mies..ehkä.

Sen takia vastailen, kun minulla sattuu olemaan hieman tässä vapaata ja mukava naureskella teidän junttien tyhmille jutuillenne :) Koeta nyt vaan epätoivoisesti pistää hanttiin. Katsotaan nyt mihin arkaan paikkaan minun kirjoitukseni ovat osuneet, kun kuitenkin tulet tänne itsekin vastailemaan. Ei ole kyllä ihan kaikki kotona sinullakaan, mutta ei kai se minun vikani ole, jos olet köyhä, työtön ja eukko lähtenyt kälppimään, asunto mennyt pankille ja olet katkera meille hyvin toimeentuleville " kauniille ja rohkeille " Minun ei tarvitse HAAVEILLA naisista, niitä on riittänyt ilman haaveilujakin. Minä pystyn tarjoamaan naiselleni kaikkea mitä tämä haluaa, mutta sinulla raukalla taitaa mennä nakkipuljusyömiseksi! No- onhan se hieno juttu, jos sinulla edes ottaa eteensä, niin on edes sitä lajia naiselle tarjota. Kuullostaa puheistasi, että se yksi kalu on sinulla ylpeyden aihe ja sitten jääkin siihen. Ajattelepas juntti sitä aikaa, kun sinulla ei enää seiso! Mitä sinulla on enää sitten naiselle antaa? Lämmintä kättä ja kaurapuuroa! Siihen se sinun elämänilosi loppuu, kun taas minä lentelen ja seikkailen ympäri maailmaa... Lohduttaudu sillä ettei köyhyys edes Suomessa ole synti. Kyllä minä pystyn sinutkin elättämään sossun kautta!

• jhgfdsa
        Sinkkuelämää kirjoitti:

Sen takia vastailen, kun minulla sattuu olemaan hieman tässä vapaata ja mukava naureskella teidän junttien tyhmille jutuillenne :) Koeta nyt vaan epätoivoisesti pistää hanttiin. Katsotaan nyt mihin arkaan paikkaan minun kirjoitukseni ovat osuneet, kun kuitenkin tulet tänne itsekin vastailemaan. Ei ole kyllä ihan kaikki kotona sinullakaan, mutta ei kai se minun vikani ole, jos olet köyhä, työtön ja eukko lähtenyt kälppimään, asunto mennyt pankille ja olet katkera meille hyvin toimeentuleville " kauniille ja rohkeille " Minun ei tarvitse HAAVEILLA naisista, niitä on riittänyt ilman haaveilujakin. Minä pystyn tarjoamaan naiselleni kaikkea mitä tämä haluaa, mutta sinulla raukalla taitaa mennä nakkipuljusyömiseksi! No- onhan se hieno juttu, jos sinulla edes ottaa eteensä, niin on edes sitä lajia naiselle tarjota. Kuullostaa puheistasi, että se yksi kalu on sinulla ylpeyden aihe ja sitten jääkin siihen. Ajattelepas juntti sitä aikaa, kun sinulla ei enää seiso! Mitä sinulla on enää sitten naiselle antaa? Lämmintä kättä ja kaurapuuroa! Siihen se sinun elämänilosi loppuu, kun taas minä lentelen ja seikkailen ympäri maailmaa... Lohduttaudu sillä ettei köyhyys edes Suomessa ole synti. Kyllä minä pystyn sinutkin elättämään sossun kautta!

Katos kun osuu pelleä arkaan paikkaan kun jaksaa pientä ininäänsä:) Veikkaan että olen sinua paljon fiksumpi ja mistähän sinä päättelet että olen köyhä?
        Kyllä ne tyhmät nutut tulee ihan sinun näppäimistöltäsi, taidat olla vain liian tyhmä tajutaksesi sitä:)
        Kyllä minulla kaikki on kotona, mutta sinulla ei selvästikään ole kun elelet mielikuvitusmaailmassasi.
        Veikkaan että minulla on asiat paremmin kuin sinulla, ihmehemmo kun arvelet minun olevan työtön, köyhä ja että eukkokin on lähtenyt...ettei sinulle olisi käynyt niin?
        Sinun älyllä ei kyllä kannata tehdä olettamattomuksia, jos on oikeasti toimeentuleva, rikas, komea ja onnellinen..ei tarvitse netissä huudella yhtään mitään mitä on:)
        Meidän ero on se että minä en kehu, sinulla taas ei ole muuta kuin omakehusi.

• Tuskimpa kukaan PELKÄSTÄÄN netistä treffiseuraa etsii:) Ainakin itse käyn treffeillä ja etsin treffiseuraa tuolta oikeassa maailmassa, vaikka ilmoiyuskin on.
      Jotkut naiset ovat sanoneet että on turvallisempaa ensin tutustua netissä mieheen.

Livenähän sen nopeammin huomaa natsaako kemiat yhteen vai ei, netissähän voi kuitenkin olla vaikka millainen kultakurrku mutta livenä onkin ujo tuppisuu.

Huonoin paikka varmaan livenä etsiä seuraa on kapakat, sieltä ei saa kuin yhdenillan juttuja ja itseä sellaiset ei pahemmin kiinnosta.
      Joku kirjoitti aikaisemmin että ei maitokaupasta saa ainakaan seuraa, voi saada..itse kerran lähdin treffeille maitokaupasta tapaamani naisen kanssa:)

• Mikä on totuus?

"Livenähän sen nopeammin huomaa natsaako kemiat yhteen vai ei, "

Ongelmana vain on, että livenä kemiat natsaavat varsinkin nuoremmalla väellä. Mikään muu ei sitten natsaakaan.

• Unohtiko joku

"Joku kirjoitti aikaisemmin että ei maitokaupasta saa ainakaan seuraa, voi saada..itse kerran lähdin treffeille maitokaupasta tapaamani naisen kanssa:"

Aivan niin eli sä sait yhden yön jutun maitokaupasta, toinen saa kapakasta. Patako sun kohdalla kattilaa soimaa?

• beauty30980
        Unohtiko joku kirjoitti:

"Joku kirjoitti aikaisemmin että ei maitokaupasta saa ainakaan seuraa, voi saada..itse kerran lähdin treffeille maitokaupasta tapaamani naisen kanssa:"

Aivan niin eli sä sait yhden yön jutun maitokaupasta, toinen saa kapakasta. Patako sun kohdalla kattilaa soimaa?

Treffit eivät tarkoita yhden yön juttua.

Mutta alkaa tuntua että monet miehet miettii että jos on suostunut treffeille = panolle... ja sitten itketään ja haukutaan ja valitetaan, että naiset vain nirsoilee.

Kävin treffeillä ehkä 14 kertaa, näistä 10 yritti heti ehdotella seksiä, ja tietenkin se oli se merkki mulle, ettei tarvi toista kerta miestä tavata. Panoseuraa saa helpoiten maksullisissa, eivät esitä eivät valita, eivät nirsoile.

• Unohtiko joku kirjoitti:

Tarkoitin että kyllä sitä treffiseuraa saa mitä erilaisimmista paikoista, enkä puhunut mitään yhden yön jutusta, mistä sen keksit? Kävin sen naisen kanssa useammilla treffeillä.

• köyhimys

Rikas mies saa kaunottaret arjessa ja deittipalstoilla. Jos mies on itse ruma-ei haittaa.

• Sinkkuelämää

Olet " köyhimys " aivan samaa mieltä kuin minä! Vaikken ole ruma, niin kohtalaisen rikas. Olen vahvasti sitä mieltä, että raha sinänsä ei vedä naisia vaan se valta ja menestys, jota raha tuo tullessaan. Sekä se, että sellainen ihminen, jolla on suuri omaisuus ja rahaa on muutenkin elämässään menestyvä ja hänellä on hyvä palkka ja hyvä työpaikka. Sen lisäksi pitää olla älyä, että saa kerättyä suuren omaisuuden. Tai, vaikka olisi saanut suuren perinnön niinkuin minä, niin vaatii silti älyä kasvattaa sitä omaisuutta!!

• Kanukki dear! Toki sitä seuraa vois ettiä muualtakin, mutta kun kauhalla ei voi ammentaa sitä, mitä on teelusikalla annettu! :)
      Jos et ole kiinnostavan näköinen, ei sinua noteerata edes siellä maitokaupassa!

Baarista ei saa yhtikäs mitään. Ei edes noita mainittuja yhdenillan juttuja. Netistä saa sentään jotakin juttuseuraa joskus, kun aikaa on.

Menkää ulos ja elkää istuko koneella. Mitä siellä ulkona on? Joo läjä ihmisiä, jotka sivuuttavat olemuksesi totaalisesti, ei auta ulos menot tai sisään tulot. :D

• näpyttäjä

En minä ettisi heilää internetin deittipälstöiltä, ky vöi säädä ihän reäälielämässäkin näisiä. Kyllä pärhäät näiset löytyy ihän kädyltä jä sitten ön niitä eriläisiä päikköjä, jöissä vöi säädä mäksyäkin västään, jöstä tösin peeveli ei pidä öllenkään.

• bannia paukkuu

ne kaikki bannataan

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12575810

• Mikä on totuus?

Miehet, jotka ei pysty iskemään naisia, ruikuttavat kuin kettu pihlajanmarjoista, että happamia ovat. Naisväki on keskimäärin huomattavasti siistimpää sekä henkisesti että fyysisesti kuin miehet.

• No voi itku!

Haista äitisi vit-tu. Siinä sulle happamia marjoja.

• Mikä on totuus?
        No voi itku! kirjoitti:

Haista äitisi vit-tu. Siinä sulle happamia marjoja.

Juuri noin, sinun tasoasi. Tuollaisia ovat. Mutta voi raukka pieni, ei auta vaikka täti säälisi.

• seurasta ei pulaa

Varatut naiset eivät ole niin epätoivoisia, että on pakko hakea seuraa netin iskupalstoilta.

• Mikä on totuus?

"Varatut naiset eivät ole niin epätoivoisia"

Aika usein se varatun naisen paikka on armopaikka. Armoa tulee tunnetusti ylhäältä, lapsilta (jotka eivät ole saaneet valita) ja omalta kumppanilta.

Armo tulee myös ympäristöstä vapailta naisilta, jotka eivät viitsi miestäsi viedä kun se ei ole heidän tasoa, vaikka niin tyhmässä päässään kuvitteleekin.

• Oranssi-61

Katsokaapa miesten profiileja ja kuvia.. Itse en juuri istuskele baareissa ja työskentelen kotona joten en tapaa kovinkaan paljon ihmisiä. Joten nettideittailu on ainoa vaihtoehto. En ole ruma, hieman ylipainoinen kylläkin mutta niistä yhteydenottajista on 1 kymmenestä edes jotenkin miehen näköinen. Vaikka ulkonäkö ei merkitse kaikkea niin joku taso kuitenkin.................

• Noi voi itku!

Olet siis läski akka joka odottaa että mies on miehen näköinen.

Mitäköhän se tarkoittaa?

Mitä jos hoikentaisit itsesi naisen näköiseksi niin palataan asiaan sitten.
        Tosin epäilen onko sinusta naisesta sittenkään, mutta yritys hyvä kymmenen.

• Mikä on totuus?

Täällä sitä sitten höyrytään ja paljastetaan ne todellisimmat karvat kun siellä nettideitissä ei saada sanaa kirjoitettua.

Ai niin, olihan siellä se "antaisit"...

• kariitta1

Joo tuolleehan se just joo onkin.Onkoha siel taas itteesä täys oleva ihminen.
      Iske sielt kadult itelles se eukko,mitä sinäkin sitte siel deitti palstoil touhuat.
      Eihän sun siel pakko oo olla, kadulta suoraan vaan täydellinen.
      Voi herramadee älykääpiö liikentees!

• Jätä se

Sika !

• Nulle kelpaa

Kaikki, kunhan on iloinen antaja.

• Siis Mulle

Mulle, mulle.

• Entinen kaunotar

Ulkomailla kaupoissa, kirjastossa, puistossa yms. paikoissa iskeminen on yleistä, mutta ei sovi ujoille suomalaisille. Junassa ja jääkiekko ottelussa minua on yritetty iskeä, mutta en muista ruokakaupassa, bussissa, kirjastossa ei kertaakaan. Olen jo vähän iäkkäämpi nainen, paras hehkeys mennyt.

• kääk

Eivät tietenkään laita kuviansa profiiliin.

• Abdi Mohammadi

Hyvää sunnuntai iltapäivä. Minä haluan nyt seksi.

• skördä

kauniita naisia ei kannata koskea edes tikulla, minä panen vaan rumia akkoja ja aina paljaalla.

• Miina...

Mää törmäsin netissä niin komiaan mieheen,jollasia ei todella näe edes kadulla.

• tuvemuija

Kaniit naiset saavat seuraa ilman hakuilmoituksia.

• + helpot

Ja huorat.

• Karvainen terska

Naiset ei tykkää kun mun terska kasvaa mustaa karvaa:(

• hämmästelevä mies

NAISILLE: Jo jonkin aikaa deittipalstoja käyttäneenä olen monesti jäänyt miettimään, että haluaako nainen oikeasti että mies kertoo hänelle jos pitää naisen lähettämää kuvaa kauniina?
      Olen kertonut asian naiselle, jos olen pitänyt hänen kuvaansa kauniina, mutta asia on jäänyt siihen, eikä nainen ole koskaan kehunut minun lähettämää kuvaa.
      Vaikka naiset voivatkin ajatella että miehet eivät liiemmin omasta ulkonäöstään piittaa, niin ei se silti sitä tarkoita että miehen ulkonäöstä ei tarvitse koskaan kertoa omaa mielipidettään!
      Kyllä mieskin haluaa kuulla mielipidettä hänen ulkonäöstään, varsinkin jos hän on ensin itse kertonut mielipiteensä naisen ulkonäöstä.
      Ja ei! Tiedän että en ole ruma mies! Neljä naista on sanonut ihan livenä nokan edessä että olen ikäistäni lähes 10 vuotta nuoremman näköinen.

Vai onko osa naisista tuolla palstalla vain nostattamassa omaa itsetuntoaan sillä, että mahdollisimman moni mies kehuisi heidän kuvaansa?

• Näin on marjat

No ainakin sellaisen käsityksen saa monesta naisesta, että ovat nettideitissä vähemmän tosissaan ja nostattavat itsetuntoaan, koska miehiä riittää ja jos naisen kuva on vähänkin nätti, tulee kuulemma paljon kehuvia viestejä (joihin ei juuri sitten vastailla).

• näinkö parempi?

Kerron kehuja kun siihen on aihetta, en pidä mielistelyä oikeana tapana. Miksi haluat että sulle valehdellaan? Eikös joskus asian kertomatta jättäminen on se kultainen keskitie, kuin totuuden kertominen suoraan naamaan? Jos mies on komea, kehun komeaksi, jos mies on ok...niin jätän vaikka kertomatta, vai pitääkö sanoa....olet ihan kiva, ei mikään komistus, mutta saat nyt kelvata? :)

• Rehellisyys kunniaan
        näinkö parempi? kirjoitti:

Kerron kehuja kun siihen on aihetta, en pidä mielistelyä oikeana tapana. Miksi haluat että sulle valehdellaan? Eikös joskus asian kertomatta jättäminen on se kultainen keskitie, kuin totuuden kertominen suoraan naamaan? Jos mies on komea, kehun komeaksi, jos mies on ok...niin jätän vaikka kertomatta, vai pitääkö sanoa....olet ihan kiva, ei mikään komistus, mutta saat nyt kelvata? :)

Tottakai sun pitää olla rehellinen, ja kertoa miehelle jos kerta ajattelet hänestä noin.
        Vai miltä susta tuntuisi jos mies ajettelisi sinusta että joo... olet ihan kiva, et mikään kaunistus, mutta saat nyt kelvata? :)
        Mutta ei kerro asiaa kuin vasta viikon kuluttua kun on kyllästynyt panemaan sua takaa päin, ja haluaa että poistut hänen asunnostaan mahdollisimman nopeaa :)

• Juuri noin
        Näin on marjat kirjoitti:

No ainakin sellaisen käsityksen saa monesta naisesta, että ovat nettideitissä vähemmän tosissaan ja nostattavat itsetuntoaan, koska miehiä riittää ja jos naisen kuva on vähänkin nätti, tulee kuulemma paljon kehuvia viestejä (joihin ei juuri sitten vastailla).

Näinhän se on, kauniit naiset kalastelevat kehuja netissä mutta harvat heistä tosissaan seuraa etsivät. Hyvännäköiset naiset saavat satoja viestejä miehiltä, nämä naiset vastaavat niihin jos jaksavat ja silloinkin vain pelkästä velvollisuuden tunnosta tai ystävällisyydestä.

• 57v

Löysin deittipalstalta kauniin ja ihanan naisen kaksi vuotta sitten. Kaikki on nyt tosi kivasti. Ja nainen on vieläkin tosi nätti. Että kyllä kauniita naisia on siellä. Joskos jossain muualla vika...........Niin.

• 57v

Ai niin, olen myös miespuolinen prostitoitu.

• fittness90

Olen sosiaalinen ja avoin ihminen, mutten tykkää roikkua baareissa enkä halua etsiä miestä työpaikaltani. Olin tämän vuoksi hetken deittisivustolla löytääkseni seuraa. Otin ilmoituksen pois, koska kyllästyin viesteihin, joissa vonguttiin seksiä tai vastaajalla ja minulla ei ollut mitään älyllistä tai yhteistä keskusteltavaa.

En koe olevani ruma, mutta pidän tason enkä ota ihan ketä vaan. Olen 164/53 fitnestä ja pikajuoksua ikäni harrastanut alle 30 v sinisilmäinen ja vaalea hiuksinen yliopistokoulutuksen omaava nainen hyvässä työssä. Pukeudun siististi ja huolehdin muullakin tavoin ulkonäöstäni. Osaan hassutella, olen hyvä käytöksinen, kiltti, rehellinen ja avulias ihminen (en mikään epäkohtelias narttu tai jokapaikan horo).

Tapasin lopulta nykyisen mieheni yhteisten tuttaviemme kautta. Meillä kohtasi yhteiset intressit ja molempien vaatimukset.

Nim. Onnelliset

• Abdi Mohammadi

En mä enä jaksa odotta, mä pane käsiseksi nyt

• I.Don't.Care

Kyllä netistäkin kauniita naisia löytyy, mutta usein he eivät hakeudu deittipalstoille vaan mille sivustoille nyt sattuu kiinnostamaan.

http://youtu.be/UxxajLWwzqY

• Seksikäsi

Siehä taijatkii sit olla oikee ´seksikäsj´ ,ku käs´siul´ hoitaa hommat......

• dggfjhklll

kakka puhetta
      itse kävin kuvan mukaan rehveillä ihan taviksen näköisen kanssa ja olikin todella kaunis nainen itse asiassa hänen pokaaminen alle ei ollut ihan helppo nakkin kun on 10 v nuorempi ja lapseton
      en muistakkaan nuoruudesta kuinka tiukka voi emätin olla synnyttämättömällä naisella

onneksi on oppinut jo ottamaan suihin
      yleensä naisen kun on iskenyt niin on pitänyt opettaa mällin nielentä alkeet että saa suihinkin välillä kassit tyhjentää
      on kyllä sellaisia naisia ollut jotka ei ime niin ne lähtee kiertoon koska loppupelissä suhde kärsii siitä

• iniinimef

Suu- ja anaaliseksi on ällöttävää.

• HEH HEH

Taisit hätäpäissäs kölkkiä sitä muijaa suoraan suoleen ja emätin on edelleenkin tiukka. HEH HEH

• 20+2

Mun mielestä livenä on todella vaikea tavata ketään jos ei ole todella sosiaalisesti taitava/rohkea ja ei käy baareissa, ei omaa suurta kaveripiiriä.
      Nettideittailu on melkeinpä ainut paikka missä voi tutustua, harmi vaan että ok-tasoisia naisia siellä on todella vähän.

• 20+2

Niin vielä lisäyksenä, olen yrittänyt harjoitella paljon käsin itseäni hinkaten, mutta ei tuota tulosta naismarkkinoilla.

• Nössö standardi

Tästä nettinössöydestähän voisi tulla uusi normi ihmisten sosiaalisessa elämässä. Vai joko se sitä onkin. Onko antisosiaalinen nössö enää naurun aihe? Nauraa heille kyllä pitäisi, jotta pysyy ohjat osaavien ihmisten käsissä.

• Mikä on totuus?

Riippuu naisesta, haluaako hän kuulla olevansa kaunis. Huono itsetunto kohoaa tuosta hetkeksi ehkä. Hyvä itsetuntoinen ei taida välittää kehuista. Niitä on tullut niin paljon elämän aikana, että alkaa kyllästyttää. Alan kohta miettimään että maksaisiko joku tuosta jotain. Pelkästä katselemisesta tarkoitan. Ja siis vain kasvojen. Toisaalta, en halua, että mies alkaa ennen aikojaan pitämään minua kauniina. Ainoastaan sellaisen mielestä tahdon olla kaunis kenestä itse olen kiinnostunut tosissani.

• Jos perustaisit

"Alan kohta miettimään että maksaisiko joku tuosta jotain."

maksullisen websivuston, jossa esiintyisit vaikka pelkissä rintaliiveissä niin veikkaan, että nettirunkkarit maksaisivat siitä erittäin hyvin.

• 16+6
        Jos perustaisit kirjoitti:

"Alan kohta miettimään että maksaisiko joku tuosta jotain."

maksullisen websivuston, jossa esiintyisit vaikka pelkissä rintaliiveissä niin veikkaan, että nettirunkkarit maksaisivat siitä erittäin hyvin.

Eräs Sampo Syreeni- niminen mieshuijari harrasti tuota, että en suosittele miehiä maksamaan naisille/ tai naisina esiintyville netissä, jotka esiintyvät jotenkin vähäpukeisina fiksujen kasvoilla tai kuvilla. Sampo Syreeni- niminen herra kun ilmeisesti Hesarin mukaan esiintyi mielellään "kauniina naisena" rintaliiveissä netissä maksusta, mutta oli todellisuudessa melko ruma, karvanaamainen, yksiössä asuva täysin syrjäytynyt kouluttautumaton miespuolinen ihminen...:(

Kukaan kaunis nainen ei muutenkaan hae seuraa vähäpukeisilla kuvilla, vaan kyseessä lienee lähes aina huijaus, jos netissä sellaista on.

• faktaa11111

Nää kauniit naiset netissä on vaativia kuspäitä, Kunnon silikooni pissiksiä joilla o meikkiä 4 metriä naamassa ja asuu meikkauspöydän ääressä. Ja jos sellaisen meinaa saada niin tulot pitää olla vähintään 100 000 vuodessa tai jopa kuukaudessa. Ja eka treffeillä pitää ostaa jahjaksi 40 paria kengiä ja timanttinen kaulakoru ja vihkisormus. Että elitaso sellaiselle huomioH*****lle on taattu. Nii ja ukon naama pitää olla vähintää siloinen ku posliini ja erittäin komeat kasvot

• hehheh.

Eli toisin sanoen tarkoitat jalkapallo/jääkiekkovaimoja?

• saa mistä maksaa

näitä naisia saa halvemalla ilotalosta, miksi vaivaudut noihin ja sitten valitat

• 4+15

Ei silokonirynnäsnaiset ainakaan niillä hehtodaisareilla mitään kauniita ole.:D Mä olen nainen, joka halvelsun nettiseuranhakua ja täällä viattomia ihmisiä herjaavia. Ja se on vammaisen näköistä, jos ikääntyvällä naisella on vaikka joku pitkä ylivaalennettu barbietekotukka.... Katsoin kerran jotakin "miljonääriääidit"- ohjelmaa jostakin kaupalliselta sontakanavalta olisko ollut Liv se kanava, ja ne ohjelman ne akat oli rumia kuin siat, kaikkien posket oli kiristetty leikkauksilla niin vinoon, ettei normaalia hymyä edes olisi kyenneet ilmaisemaan, huulet oli kaikilla törrölleen botoxilla pumpattuja kuin pornokauppojen kumibarbaroilla -valitettavasti Marilynin huulia ei kaikille suoda syntymässä ja se pitäisi eukkojen vaan hyväksyä. Sitten ne oli vielä laihdutettu niin ylilaihoiksi, että kaikkien pää näytti suhteettoman suurelta kroppaan nähden. Muuten: kauniilla aikuisella naisella paljo meikki rumentaa, rumalla naisella ei meikkikään pelasta, mistä syystä fiksu ja ruma nainen ei mikään pakkelipelle olekaan, eikä luonnonkaunis vaivaudu meikkaamaan itseään liikaa, se kun on tylsää.

Se sen sijaan on ihan normaali vaatimus, että jos nainen ei ole susiruma, ei se susirumaa piirteiltään kumppanikseen itselleenkään ota. Niin paljoa ihastus ei kestä.

Mahtaa olla hourula tollasten nettihörhöjen leikkikenttä... Mielipiteet kuin Anttilan akkuporakoneiden omainiasuuksia vertailevista kuvastosita, vaikka oletus kai on, että te puhutte ihmisistä. Niin, siis puhutte, herjate.

Moni on tältäkin foorumilta vielä linnassa, tältä foorumilta, jos ja kun joskus paljastetaan mun kaltaisille taviksillekin ja foorumia koskaan lukemattomille täysin foorumiin sivullisille, että millaisillahan nimillä täällä on rikolliset esiintyneet nettiseuranhakijoina.... Haisee pahasti nää keskustelut, jotenkin en luota.

• 4+17
        4+15 kirjoitti:

Ei silokonirynnäsnaiset ainakaan niillä hehtodaisareilla mitään kauniita ole.:D Mä olen nainen, joka halvelsun nettiseuranhakua ja täällä viattomia ihmisiä herjaavia. Ja se on vammaisen näköistä, jos ikääntyvällä naisella on vaikka joku pitkä ylivaalennettu barbietekotukka.... Katsoin kerran jotakin "miljonääriääidit"- ohjelmaa jostakin kaupalliselta sontakanavalta olisko ollut Liv se kanava, ja ne ohjelman ne akat oli rumia kuin siat, kaikkien posket oli kiristetty leikkauksilla niin vinoon, ettei normaalia hymyä edes olisi kyenneet ilmaisemaan, huulet oli kaikilla törrölleen botoxilla pumpattuja kuin pornokauppojen kumibarbaroilla -valitettavasti Marilynin huulia ei kaikille suoda syntymässä ja se pitäisi eukkojen vaan hyväksyä. Sitten ne oli vielä laihdutettu niin ylilaihoiksi, että kaikkien pää näytti suhteettoman suurelta kroppaan nähden. Muuten: kauniilla aikuisella naisella paljo meikki rumentaa, rumalla naisella ei meikkikään pelasta, mistä syystä fiksu ja ruma nainen ei mikään pakkelipelle olekaan, eikä luonnonkaunis vaivaudu meikkaamaan itseään liikaa, se kun on tylsää.

Se sen sijaan on ihan normaali vaatimus, että jos nainen ei ole susiruma, ei se susirumaa piirteiltään kumppanikseen itselleenkään ota. Niin paljoa ihastus ei kestä.

Mahtaa olla hourula tollasten nettihörhöjen leikkikenttä... Mielipiteet kuin Anttilan akkuporakoneiden omainiasuuksia vertailevista kuvastosita, vaikka oletus kai on, että te puhutte ihmisistä. Niin, siis puhutte, herjate.

Moni on tältäkin foorumilta vielä linnassa, tältä foorumilta, jos ja kun joskus paljastetaan mun kaltaisille taviksillekin ja foorumia koskaan lukemattomille täysin foorumiin sivullisille, että millaisillahan nimillä täällä on rikolliset esiintyneet nettiseuranhakijoina.... Haisee pahasti nää keskustelut, jotenkin en luota.

Ja lisään, että en ymmärrä, miksi ylläpito Suomi24 muokkaa minun viestintäni murteelliseksi, vaikken käytä murrekieltä tekstuaalisessa ilmaisussa koskaan ja kirjoitan tällä puhelikielisellä Suomi24-palstalla siten, kuin puhun muuallakin puhekieltä. En käytä lauseen sisällä kirjallisessa viestinnässä termiä "paljo meikki rumentaa", vaan että "paljon meikkiä rumentaa". Lisäksi en muutenkaan käytä sellaista murretta, mitä ylläpito muokkaa mun viesteihini. Mä kun avaan suuni, viestintäni ei juurikaan mitenkään ole mitään murteellista, koska olen suurimman osan elämästäni asunut Suomen siinä osassa, missä ei käytetä murrekieltä juuri ollenkaan ja lisäksi lapsuudenkodissani toinen vanhemmistani puhuu että "mä" ja toinen karjalaperäistä itäsuomea, mistä siitäkin olen oppinut kirjallisesti aika neutraalin murrekielen.

• 10+12

No ei kukaan nainen eikä mies hakisi seuraa Suomi24:sta, ainakaan mun piireissä. Että Suomi24:n ylläpidon etusivullansa olleeseen uteluun ja linkkirunkkailuun uteluun sellainen kysymys. Sen verran mulkvistin oloista porukkaa tän foorumin Suomi24- keskustelupalstoillakin pääosin kommentoi, ja netissä muutenkin viettävät aikaansa pääosin hörhöt, että vaikka en missikisoishin ulkonäölläni edes yrittäisi, en ole niin ala-arvoinen, että täältä hakisin seuraa. Eikä kukaan mun tuntemani ihminen hae. Rikosilmoituksen kyllä tekisin, jos mun identiteettiä olis käytettyy sellaiseen saastaan, se olis sama kuin että mut olis raiskattu, jos mun nimissä olis jollakin netissä joku seuranhakuprofiili, tai jonkun mun rakkaan sukulaisen tai ystävän nimissä jos olisi.

Normaalit jos on vaikka seuraa, saavat halutessaan fiksua seuraa ihan normaalisti arikelämästä, missä ihmisten henkilöllisyydet edes voi tietää, toisin uin täällä anonyymihlrhö- Suomi24- v-ttuilufoorumilla. Nettiseuranhaku on hörhöjä varten. Terveet välttävät nettiseuranhakua kuin ruttoa. Ja jos ja kun vaikka baareissakin yhdeksän kymmenestä miehestä on idiootteja, joiden kanssa ei jaksaisi jutella viittä minuuttia pidempään, niin mikähän on totuus netissä, missä kaikki luuserit voi väittää olevansa vaikka Kiinan keisareita, jos pokka riittää... En todellakaan halua edes tietää.

Mut erittäin vahvasti haluan linnaan ihmisille nettiin herjausprofiileita laittavat rikolliset, jne., identiteettirikolliset kaikki.

• Diskopallo

Miksi mennä nettiin? Diskossa pystyy tsekkaan tavaran heti. Kavereilta ei onnistu ja ne on siellä netissä. Lähinnä löytyny pihiä insinööriä. Näin se on nähtävä.

• 3+3
        Diskopallo kirjoitti:

Miksi mennä nettiin? Diskossa pystyy tsekkaan tavaran heti. Kavereilta ei onnistu ja ne on siellä netissä. Lähinnä löytyny pihiä insinööriä. Näin se on nähtävä.

"Siellä" tähh, tämä on kylläkin julkinen keskustelupalsta, mutta ei nettideittailua tämä keskustelupalsta Suomi24, vaiko olenko ymmärtänyt jotakin väärin? Onneks mulla ei ole tollaisia huolia, en todellakaan haluaisi seurustella yhtään kenenkään kanssa ja voin erittäin hyvin ilman parisuhdetta, joten kieltämättä mulle viimeinen vaihtoehto KOSKAAN olis hakea seuraa netistä mikä on täynnä huijareita, kun kerran reaalielämässäkin kerran tai kaksi kymmenessä vuodessa näen jonkun miehen joka oikeasti on minusta komea, enkä niidenkään kanssa haluais seurustelusuhdetta.

Uskon täysin sen, että netistä seuraa hakevat vain idiootit, sen verran kauhutarinoita olen kuullut. Ja olen nainen, mutta takuulla jokainen mies jolla yhtään on vientiä, saa naisen itselleen eliikäiseen liittoon ilman nettiäkin. Ja anteeks jos kuulostaa rumalta, mutta en luota virtuaaliseen ilmaisuun. Minussa mitään tunteita ei herätä kirjaimet eikä etenkään tässä Suomi24- ympäristössä, missä en tiedä keiden kanssa keskustelen. Tai no pelkoa tää foorumi kyllä herätttää, se on ihan aito tunne mulla. Pelottaa, että tätä keskustelupalstaa ja foorumia ei valvota.

• katsojan silmä

Kyllä kaunnita naisia löytyy.Kopioin tämän pätkän Lieksan palstalta. Surullinen tarina ja viimeinen linkki.

"kuka auttaa vanhempaa miestä
      1 Vastausta 109 Lukukertaa

Mr Pankakoski
      23.9.2014 15:13
      3
      Näin synkän syksyn kesken alkaa mennä mieli maihin kun en oikein keksi mitään tekemistä ja akkakin lähti Jojensuuhun jo pari vuotta sitten keittäen lähtiessään ison padallisen lihakeittoa.
      Homostelemaan minusta ei ole mutta käteenveto kyllä käy, mutta ei käykkään ilman sinisiä pillereitä ja niihin ei ole varaa kun pittee muutakin syödä.
      Näin tällä palstalla joskus kuvan jossa oli teksti jotensakin näin.
      "SDP on paperittomien koneinssien asialla".
      Laitoin kookkeliin sen monella keinon hakuun mutta kuvaa ei tullut.
      Muistan vaan että oli komia eukko siinä tuulettamassa laitostaan.
      Vieläkö se kuva jostakin löytyy niin kovasti kiitoksia laitan sille joka sen linkin laittaapi näytille.Kiitos jo etukätteen.

VASTAA
      Facebook
      Twitter
      share email
      share url
      Ilmoita asiaton viesti

sian naamari
      3.10.2014 13:27
      0
      Sulje
      Tämä on ehkä samasta ahiosta väsätty tekele, mutta ei tässä kyllä esiinny "komia eukko";)

http://www.network54.com/Forum/753584/message/1412274959/kolho kuva

• regve3w3we

Ehkä suurin osa deittiplastoilla olevista on vähän toivottomampia tapauksia, ei toki kaikki. Näilläkin deittipalstojen naisilla kyllä vientiä riittäisi, en tiedä mitä oottelevat sitten.

• doc

Kyllä asiaa tutkineena tämä on näin. Tosin muutama kaunis nainen hypettää
      itseään palstoilla ja nauttii saamastaan huomiosta ja taloudellisesta anteliaisuudesta. Toki muustakin anteliaisuudesta :)
      Kantsii liittyä jonoon!
      ps. kaikilla on alapään herpes!

• jono mikä jono

ps. vielä useammalla on yläpääherpes, sieltä se kivasti siirtyy muuallekin :D

• nätti nainen

Miehistä oon miettiny aivan samaa asiaa...

• Ei huonoo

Nätiksi kehuttu mies vastaa: "Olen jättänyt netti deittailut väliin, kun jotenkin tuntuu itselle vieraalta toiminnalta."
        Paljon on naisia framilla. kuitenkin sellainen itseä tarpeeksi kiinnostava tai sytyttävä yksilö on jäänyt kohtaamatta.
        Kauniita naisia kohtaa paremmin ihan jokapäiväisessä elämässä. Eri asia on onko aikaa jäädä jutustelemaan tai miten tuoda esille oma kiinnostuksensa hienotunteisesti. Tuntuu, että ovat useimmiten varattuja tai ainakin ovat olevinaan sitä. Jos on monen ex ei oikein kiinnosta "rikkinäistä alkaa parsia kokoon."
        Ehkä sitten joskus eläkepäivillä.

• Itte en uskonut netti deitaillu. Mutta huomanut se toimi! Koska ihmisiä voi vasta takaisin. Ei kaikki jäsenet tehdä näin. Mutta esimerkiksi treffit toimi kuin itset ymmärttää, nytt kannattaa vasta ja otta selvä ketä hän on. Mutta myös huomanut trendi myös. Koska monta jäsenet ett vältämättä haluan saada vastaukset. Monta ihmisiä blokka, jättä vastamatta ja poista oma ilmoitukset. Yksi juttu mitä minä ett koskkaan ymmärttää on: jäsenet pyydä kuva mutta en sitten jälkkeen vasta enä takaisin. Kuva voi kerto noin paljon että ihmisiä ett enä pystyi kiinosttaa. Minä tarvi aina otta selvä ketä on tehnyt ilmoitukset koska ett riittää vaan luke ilmoitukset ja katto kuva joss on kova ilmoituksessa. Haluan myös tunne toiset!

• marduk

Is that you karruuri ? Been missin' ya.

• aleksima

Eei vittu miksei miehet voi vaa panna miehiä ja naiset naisia. Ei tarvi alkaa sekottelee sukupuolia. Muutenki liikaa ihmisiä maailmas nii jos kaikki homoseksuaalei vähä aikaa nii maailma olis parempi paikka. Kiitos ja näkemiin !

• Beau40+

jututa bongaamaasi kaunista naista puolihuolimattomasti kaupassa? kysy osaako antaa ruoanlaittovinkin ja sitten vaikka vihjailevammin "käytsä usein täällä", voit saada daamista kahviseuraa kassan jälkeen ellei kylmäketju katkea.
      Itse olisin avoin tutustumaan livenä nettideittien sijasta, olisi ihan normaalia vastata täyspäisen näköiselle siistille miehelle jotain asiaanliittyvää kun sensijaan netissä on voinut saada ihan väärän kuvan siellä seuraa etsivästä miespuolisestakin. Livenä parempi ensivaikutelma!
      Tiedänpä yhden aasialaistaustaisen naisen iskeneen nuoremman miehen kadulta, sai kaverin vihillekin ja tiettävästi asuvat yhdessä edelleen. Mitä mieltä tällaisesta?

• rohkeampaa toimintaa

"Tiedänpä yhden aasialaistaustaisen naisen iskeneen nuoremman miehen kadulta, sai kaverin vihillekin ja tiettävästi asuvat yhdessä edelleen. Mitä mieltä tällaisesta?"

Tuollaista voisi olla enemmänkin. On sitä kuulemma suomalaisetkin vastaavaa tehneet. Harvempi nainen vain uskaltaa tutustua tuollaisessa tilanteessa kehenkään.

Naiset tekevät niin vähän aloitteita, että moni mies olisi iloinen jos tekisivät enemmän.

• Isto IsoTemmi

"kun kävelee ja kaupoissa kun käy niin näkee usein todella kauniita naisia, mutta deittipalstoilla ei ole lähelläkään yhtä kauniita naisia. Mistä johtuu tasoero? "

Uskon että näet kadulla myös aivan käsittämättömän rumia ihmisiä.

Et vaan noteeraa niitä.
      Etkä näe heitä netissäkään, kun et käy mansikki etsii sonnia -sivuilla?

Lisäksi kadulla näkee "yhdessä hujauksessa" satoja ihmisiä.
      Netissä 100 profiilin läpi käynti käy jo työstä

Lisöäksi kjadulla ihmiset liikkuvat, flirttailevat ja mukautuvat.

Netissä on vaan se polkkatulkkapirkko lehmän silmät tapiattaen ruudussa 99% ajasta.

Sitten jos sattuukin että se 1% osuu kohdalle, eli todellinen kaunotar, niin hän ei ole kiinnostunut juuri sinusta, koska olet aivan liiahn hikinen nettipeelo hänen tasolleen.

"Viedäänkö kauniit naiset käsistä ja ne muut naiset joutuvat turvautumaan deittipalstoihin? "

Joo.

• eipä ihme

Kyllä deittipalstoilla on kauniitakin naisia, mutta käytännössä kun susiruma nainenkin saa useita satoja viestejä netissä omalla kuvallakin (tästäkin tiedossa vähintään yksi tapaus), niin eipä ihme jos ylipäätään voi olla vaikeaa löytää minkäänlaista seuraa.

Miehiä on vastaajina niin paljon, että voikin olla monille paljon helpompaa löytää livenä seuraa kuin netin kautta. Kyse on enemmänkin tuurista.

• Joonatar

Eivät kauniit naiset ole kiinnostuneita aloittajasta =) Aloittaja tyytyy nyt vähemmän kauniiseen emäntään ja tyytyy vain katselemaan niitä prinsessoja. Näin se on luonnonlaki.

• muotoutuu...

Samalla tavalla muotoutuu perselimppu sillä kauniillakin vanhemmiten, saattaa tulla rumempikin rakkauden puutteessa elävä, jos pelkän ulkokuoren perusteella valitset. Nuorena kaunis ja hoikka, vanhana lihava limppu isoperseinen.... Paljon lapsia synnyttänyt...

• umpppari

Se suurin vika nettideittailussa taitaa juuri olla, että sellaista täydellistä kumppania, jota haetaan, ei ole olemassakaan. Livenä tutustuu ihmiseen kokonaisuutena, eikä sellaisena kun haluaa itsensä nähtävän.

• umpppari

Ymmärrän myös sen että haetaan kumppania, jonka ulkonäkö miellyttää, mutta pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Myös korvien väli pitää synkata, jotta jaksetaan olla yhdessä myös ensi kuussa.

• säälin teitä

Susirumat jätkät vaatii että pitää olla missitason naisia, järjetöntä! Sovinistisikoja ne ovat tuollaiset vaatijat!

• SeSeOn

Jep... narsistille ei normaali kelpaa :)

• Omat kokemukseni

Itse kokeilin ensin tätä S24:ää aikoinaan. Ei tullut mitään. Spontaaneja yhteydenottoja sain vain itseäni paljon vanhemmilta naisilta.

Johtopäätös #1) Ainakaan nuoret ja keski-ikäiset naiset eivät ota yhteyttä

Yritin itse kalastella. Sain aikaiseksi pari ihan asiallista kirjeenvaihtoa ja yhden ainoan tapaamisen. Kirjoittelusta jäi kuva, että naisilla oli jotenkin omituinen maailmankatsomus. Nainen halusi tavata, sekin oli käytännössä ilman kirjeenvaihtoa mutta kiinnostusta ei ollut puolin eikä toisin. Edes kuvia ei vaihdettu.

Johtopäätös #2) Monet naiset vaan haluavat nähdä kuvattoman miehen ja siinä se. Tuli vaikutelma että kahveilla oli käyty tiuhaan. Tapaaminen on naisen puolelta hätäinen jo alun perinkin.

Johtopäätös #3) Kyllä on vaikeaa jos ei voi kuvaakaan vaihtaa

No, itse olen jonkin verran matkustellut itänaapurissa ja osaan kieltä. Matkoilla oli vähän vaikea tutustua ja toisekseen, en oikein tykkää baarielämästä enkä varsinkaan niissä viihtyvistä naisista. Kokeilin mail.ru sivustoa ja yllätys oli suuri. Jo alkujaan ero oli huima. Tytöistä oli kauniit ja näyttävät kuvat ja varsin paljon kerrottuna itsestään. Ei muuta kuin tutkin muutaman kymmenen profiilia viikossa ja kirjoitin harvoille ja valituille. Melkein kaikki vastasivat ainakin jotain, mutta halusivat suunnilleen per heti kuvan ennen kuin halusivat kirjoitella enempää. Kuvia toki oitis lähetinkin. Monen kanssa kävin kirjeenvaihtoa ja muutama olisi halunnut tavatakin. Kirjoittelulla sain melko hyvin selville, millaista elämää ovat viettäneet ja mitä odottivat. Matkustin tapaamaan sitä yhtä, joka vaikutti kaikkein kiinnostavimmalta ja onnea on ainakin vielä piisannut. Kirjoittelimme pari kuukautta. Tämä josta tuli vaimoni ei ollut mikään baarikärpänen. Toisekseen, siellä vain harvoilla on rahaa istua ravintoloissa, kun se palkka tarvitaan elämiseen eikä rillutteluun.

Varoitus: Palsta kuhisee scämmereitä (kuten myös S24 ainakin tuolloin) mutta ne on helppo tunnistaa ja ottavat aina itse yhteyttä, kirjoittavat paljon ja vastaavat huonosti kysymyksiin. Huvikseni kävin "kirjeenvaihtoa" noiden scämmereiden kanssa ja kaikilla kolmella oli sama kuvio. Pyytävät lopulta rahaa matkustaakseen luoksesi. Lisäksi vastaavat melko lailla tasan tarkkaan kerran päivässä. Huonolla tuurilla voit itse ottaa yhteyttä huijariprofiiliin. Kuvat olivat jostakin kaapattuja mallin kuvia, ammattimaisesti otettuja ja kuvat niin pieniä tiedostoja, että näkyivät ruudulla vain puolen ruudun kokoisina. Tytöt myös epärealistisen nuoria, 100 % moitteettomia ja nuhteettomia.

Johtopäätös: Venäjällä ihan tavalliset naiset etsivät kunnollista miestä netistä. Eivät ole pyrkimässä ulkomaille mutta lopulta sekin vaihtoehto kyllä heille ilmeisesti melko hyvin käy. Tietävät hyvin ulkomaalaisten myös vain käyttävän heitä hetken leikkikaluinaan ja ovat siksi varovaisia mutta toisaalta erittäin kiinnostuneita.

• on niitä hurumykke.

Tota noin, kuljetko laput silmillä? x)

• Tämä pitää

Helsingin kaduilla näkee harvoin todella kauniita naisia koska heitä on niin vähän. Pantavia näkee useammin mutta se onkin jo eri juttu.

• Uskallan

väittää, että somen myötä ihmisiltä ovat katoamassa aidot vuorovaikutustaidot kuten toisen auttaminen, kunnioittaminen, huomaaminen, hellyys ym. Kaikesta kauniista on tehty rumaa. Rakkaus on vaihtunut himoon ym. Ihmiset kuolaavat kuvaruudun ääressä oli se sitten televisio tai tietokoneen näyttöruutu mutta näistä ei saa mitään taitoja arkielämään vaikka kuinka luullaan muutaman paukun jälkeen olevansa todellinen ritari!

• Face to face

Kaikkein kauneimmat naiset löytyy yleensä livenä kunnon tanssipaikoilta. Sielläkin "sika vie eväät" yleensä ennen klo 22.00:ta. Deitti palstoilla voi puhua vastoin totuutta kun taas face to face ei niinkään. Ilmeet ja eleet puhuvat puolestaan.

• lisää kaljaa

Miltä v itun tanssipaikoilta?

Ei heviä voi tanssia, PERKELE!

• juupasdoöasdöoasdasd

En tajua, mitä ihmeen joutumista se on nettideittailu. Kaikilla nyt ei vaan ole aikaa tai kiinnostusta vetää maksaa jättimäiseksi palloksi, tahi sitten mennä baariin jorisemaan mottipäisiä jollekin banaanikärpästen ympäröimälle heitukalle.

Toki sen oikean voi tavata ravintolassa, kadulla, bussipysäkillä, kaupan jonossa, raitiovaunussa, verovirastossa, verkkopaupan jonossa, ties missä ;) Myös nettideitistä voi löytää sen oikean.

Mielestäni nettideittailu on ihan hyvä tapa isompien jäiden murtamisessa, jolloin deittiin tutustuminen menee luontevammin ja sitten näkee, onko kyseessä se oikea, että loksahtavatko asiat kohdalleen. Kaikilla meillä vähääkään elämää nähneillä on omat juttunsa, ei nyt varsinaisesti luurankoja, mutta kirpaiseviakin kokemuksia menneisyydestä kuitenkin. Sen päälle meillä on omat arvomme, kullakin, lisäksi vielä kemioittenkin on kiva kohdata, joten se on hyvä että on menetelmiä tutustua uusiin ihmisiin.

Tasojutut nyt ovat kersojen keksimää huttua. Sopivasta aaltopituudesta voidaan puhua, mutta on täysin lapsellista puhua korkeamman tai matalamman tason ihmisistä. Johan sen geometriaakin ymmärtävä tietää, että kolmeulotteisessa avarauudessa (x,y,z) kaksi satunnaisesti määriteltyä 2-ulotteista tasoa z = ax by c leikkavat toisensa 100% todennäköisyydellä :p Todennäköisyydellä 0 saadaan aikaiseksi kaksi täsmälleen samansuuntaista tasoa, jotka eivät toisiaan leikkaa ;)

• dnwoweoidjowedojwe

on siis luontevampaa "keskustella" netissä, kuin oikeassa elämässä?

VÄÄRIN, NIIN VÄÄRIN. Netissä "keskusteleminen" ei ole oikeaa keskustelua, siitä nimittäin ei näe toisen kehon kieltä, tai mitään muitakaan reaktioita toisen sanomisiin.

• Isimies

Paskat!! Ensinnäkin.. Mikään ei ole kamalampaa kuin pataruma akka joka luulee olevansa hyvännäköinen ja toisekseen, kauniit naisetkin on valloitettavissa helpoilla nikseillä.. Älä ole tuppisuu ja huomio kaunotarta. Ei tarvii olla mikää hasselhoffi iskeäkseen mukavan ja kauniin muijan. Monasti tuo korvien väli tuppaa ratkaseen paljon enemmän.
      Tuulta purjeisiin ja pilkettä silmäkulmaan.
      Ja miten niin turvautumaan deittipalstoihin.. Yleensähän heillä on vaatimuksena siellä; huomioi minut pyyteettömästi ja on aina samaa mieltä kanssani ja on hyvä kuuntelija ja ruoanlaittaja ja siivoaa ja etc. Eli unelmamiehen tarvii olla homo.
      Vaatimukset on näillä deittipalstan inkereillä melkooset ja siitähän tuo yksinäisyys sit jo selittyykin.. :D

• Umpppari

Tätä juuri ajoin takaa omilla vaatimattomammilla viesteilläni. Tuntuu jotenkin siltä, että nettideittailussa vaatimukset ovat kertaluokkaa kovemmat kuin IRL. Osasyy voisi olla se, että ollaan aiemmin petytty rajusti ja/tai että ollaan suht kokemattomia ihmissuhdeasioissa. Voisin kuvitella että nettideittailussa moni on kuitenkin enemmän introvertti luonteeltaan? Ei ole omaa kokemusta, kommentoikaa!

• ei koskaan sellaista

Jaahas ja mihin sitä kaunotarta elämässä oiken tarvitaan ?

Minä otatisin mieluusti sellaisen akan joka osaa laittaa nopeasti hyvää ja edullista perusruokaa, joka on uskollinen kuolemaan asti eikä kitise koko ajan keittiöremontista tai pihasuunnitelmasta ynnä isommasta autosta ja ulkomaalomista.

niin ja jolta käy kaikki työt niin sisällä kuin ulkonakin. ainakin auton pesut ja renkaiden vaihdot.

mitä minä teen jollain kynsiä viilaavalla maalinaama netissä kaiken aikaa kaunottarella häh!?

• jäi pois tärkeä

niin ja jos tontille ilmaantuu ainutkin kaljapurkki tai nortintumppi, se on menoa saman tien isolla kiinalaiselal kumisaappaalla sinne kolmoskehän suuntaan.

• hyvä juttu

• HHUHUH

Etkö tiedä, että deittipalstoilla ovat vain epätoivoiset naiset ja miehet. Siellä ei ole normaaleja ihmisiä vain jotenkin puutteellisia. Normaalien ihmisten ei tarvitse roikkua senssipalstoilla.

• TheTruth00

Taitaa kyllä johtua ihan siitä, että kauniille naisille ei löydy vastinetta netistä, eli se miestenkään taso ei kummoinen kun nopeasti vilkaisin kuvia.

• ei kiitos

Jaa, en mä haluakaan sellaista h elvetin nirppanokkaa, joka vaan vaatii itselleen kaikkea ja pelkästään valittaa asioista mitä minä teen.

• mieti sitä

Minä olen huomannut, että netistä löytyy paljon ihmisiä joilla on ruma mieli. Oli keskustelun aihe mikä hyvänsä, se höystetään kirosanoilla ja rumilla nimityksillä. Ihmiset esineellistetään, kujetaan kuin ostajat kaupassa ja kysytään missä olisi paras/kaunein/halvin tarjokas. Missä olisi saitti, jossa ihminen voisi kohdata ihmisen?
      Missä voisi saada kunnioitusta ihmisyydelle, tulla nähdyksi ihmisenä ja nähdä lähimmäinen ihmisenä?

• nainen ****

Kyllä juuri tästä on kysymys. Olen luullut että asia on vain nettimiehissä tämä mutta nähtävästi meissä hameväen edustajissakin.

Netistä ulos ja maailmalle!!!

• Tosi on

Olen kyllä löytänyt montakin tosi kaunista ja miellyttävää naista deittipalstojen välityksellä. Tuo näkemys taitaa vain johtua siitä ettette itse osaa kirjoitaa muutakin "mennääkö sänkyyn ja kuinka iso kuppikoko sulla on". Jos mies on fiksu niin myös fiksut naiset haluavat hänen seuraansa.

• ruma maailma

harva nainen tai mieskään on ulkoisesti ja sisäisesti kaunis. Eikä mikään suhde voi perustua sellaiseen ajatukseen, että toinen maan miellyttää toista.

• 13+6

nuoria ok-tasoisia naisia on todella vähän nettideittailussa, se on mun mielestä nettideittailun isoin ongelma että siellä on vain harvat ihmiset.

• Kauniita naisia on joka paikassa. Minusta deittipalstoille ei jouduta.

• kame

Vai että ei löydä kauniita naisia... Vakka löytäisitkin niin oletko varma, että nämä kauniit naiset sinut huolivat? En tiennytkään että nettitreffailut ovat pintaliitäjäisiä nykyään. Että etitään sitä parasta mahdollista mitä voisi saada. ( kovempi homma taitaa olla löytää henkilö joka ei valehtele tai leventele itsestään kertomuksia vaan on oma itsensä)

Itse olen ollut sinkkuna koko elämäni enkä ole löytänyt sitä oikeaa joten joskus miettinytkin pitäisikö ruveta nettideittailemaan, mutta tullut siihen tulokseen että ei minusta moiseen ole.

Olen siis ruma ujo, joten kaippa sitte muile o helpotus etten tuhlaa aikaani siellä. Toinen ongelma on se aika. kun kaikki pitäisi löytää nopeasti ja jos toinen on nopeampi nii tottakai nopeampi saa (jos edes saa) mitä haluaa kun minä haluan tuntea toisen perusteellisesti ja kerätä luottamusta. Tosin en itse erota nettideittailun, trefailun tai kumppaninhaun eroja. Olisi mukavaa kyllä kulla tarinoita heiltä jokka ovat löytäneet kumppanin nettitreffin kautta. Ei varmasti ole sormia napsauttamalla tapahtunut vaan kovalla vaivannäöllä.

• kadulla on vain

niin kyllä se niin vaan on kadulla vaan näkee ainoastaan kauniita naisia ei netistä on huomattu

• Suomessa vakava nuorten naisten vaje .Ikä 15v.-50v. Miehiä on 52tuhatta enemmän kuin naista (4%) Ikä 25v.-40v. vaje pahin .30tuhatta miestä enemmän kuin naista (6%). Vanhoja puumanaisa riittää kyllä.

• Kävely avartaa

Kauniit kalat eivät ui verkkoon.
      Olen pannut useasti myös pannut merkille ettei valioyksilöt liiku valion verkkareissa toreilla et turuilla.
      Kauppamies osaa tuoda esille parhaat puoliskot kuin huomaamatta tyrkylle.
      Näppejään jää nuolemaan ne joilla ei nappaa kun hedelmä on valmis "kypsä" poimittavaksi.
      Deittipalsta on kuin muka kalastaisi vonkaletta yksin puskasta paskat jo housuissa tai odottelisi seuraavan pötkön tuloa entisen lörtsyn päälle.
      Lahnan saavat luiperot ja läskimoosekset.

• glitterelämää

Kyllä nää "kauppamiehet" on nähty, teennäistä sakkia.

Hieno luonteenpiirre se teeskentely ja mielistely.

Ja näihin ne typerät ämmät haksahtaa, kyllä on elämä hienoa.

• oujee88

Lampailta saa aina. Myös lehmät on kivoja, tuntuu kuin heiluttelisi patonkia messuhallissa. =)

• missä luuhaa

Kyllä siellä minusta on ihan yhtä paljon kauniita naisia, kuin on komeita ja rikkaita miehiä.

• whaimii

Toiselle ruma, toiselle kaunein näkemänsä. Omalta kohdaltani voin sanoa että kaunein näkemäni(ruma kuulemma :-D blaa blaa blaa) oli rakkaani. On edelleen. Mutta kun eise vaan mene niin...kaipaan niitä silmiä, sitä mitä meillä oli, mutta valheita en enää jaksa. Entiset nuoret, tai joku muu selitys....

Peace and love

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2632
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2536
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1757
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1405
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      985
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      955
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      779
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      734
    Aihe