Mitä ruokia pitää välttää?
Seborrooinen ekseema, finnit
5
159
Vastaukset
- Ruokakauppaan
Aloittaisin välttelemällä viljoja ja sokereita. Tämä sokerittomuus koskee siis myös hedelmiä. Einekset ja lisäaineet jätät seuraavaksi.
Teet itse ruokasi luonnonmukaisista ruoka-aineista, etkä syö mitään elintarviketeollisuuden tuotoksia. - joo..
Voisiko laktoosi aiheuttaa?
- dfaywer
Maito rasvoittaa ihoa ja lisää kaikenlaisia finnejä ja muita ongelmia. On kokemusta pitkältä ajalta. Maitoituotteita voi finninaama syödä vain vähän tai ei ollenkaan. Viljojen poisjättäminen auttaa ehkä promillea finninaamoista. Suurimmalla osalla ruokavalio ei vaikuta mitenkään. Vain kokeilemalla tiedät.
- erästeräs
Olen lukenut jutun, jossa joku sai avun proteiini valmisteen käytöstä. En tiedä sisältikö valmiste hivenaineita myös. Kokeilla voi jauheena jogurtissa esim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244