Terve
Hommasin 3l pullon paineilma projektiin mutta nyt ongelmaksi jäi se että en löydä kierrekappaletta joka muuttaisi DIN-liitännän tuumaseksi kierteeksi. Olisi tosi jees jos joku voisi selittää mistä saisin hommattua kierrekappaleen joka muuttaa tuon DIN-kierteen vaikka 1/4'' messinki nippaan meneväksi. Googletuksessa tulee esille adaptereita jotka muuttavat kai DIN-liittimen eri regulaattori liittimeksi (en tiedä).
Kiitos paljon!
Säiliön DIN-liitäntä ja sen adapteri kappale
3
982
Vastaukset
- ei sukellustarvike
Käy jossain putkitarvikkeita myyvässä liikkeessä kyselemässä, sukellustarvikkeista tuskin löydät tuollaista. Tuo "DIN-liitin" on ihan normaali metrinen kierre, muistaakseni 22mm hienokierre (eli kierteen nousu on "normaalia" pienempi).
Jos ei kaupasta löydy sopivaa suoraan niin teetä jossain ammattikoululla, maksaa ehkä kympin.- Lisäystä...
Ai niin, unohtui tuosta yksi helppo vaihtoehto. Haet sukellusliikkeestä DIN-kierteeseen "tulpan" jota käytetään sankaliittimen kanssa, käytännössä "kierretangonpätkä" joka kierretään sinne reikään ja siinä on päissä o-rengas urat tiivistettä varten. Noissa on keskellä 6-kulmainen läpireikä josta se kiristetään paikalleen. Poraat sitä reikää halutun kierteen alkureiän kokoiseksi 1/2 tai max 2/3 pituudelta ja tapilla kierre, kun jätät riittävästi sitä 6-kulmaista reikää jäljelle toiseen päähän saat sen edeleen kiristettyä paikalleen 6-koloavaimella. Kun et riko sitä ulkopuolelle jäävää o-renkaan uraa niin pullon saa täytettyä sankaliittimellä ilman sen adaptein irroitusta.
- Lujuuslaskut?
Lisäystä... kirjoitti:
Ai niin, unohtui tuosta yksi helppo vaihtoehto. Haet sukellusliikkeestä DIN-kierteeseen "tulpan" jota käytetään sankaliittimen kanssa, käytännössä "kierretangonpätkä" joka kierretään sinne reikään ja siinä on päissä o-rengas urat tiivistettä varten. Noissa on keskellä 6-kulmainen läpireikä josta se kiristetään paikalleen. Poraat sitä reikää halutun kierteen alkureiän kokoiseksi 1/2 tai max 2/3 pituudelta ja tapilla kierre, kun jätät riittävästi sitä 6-kulmaista reikää jäljelle toiseen päähän saat sen edeleen kiristettyä paikalleen 6-koloavaimella. Kun et riko sitä ulkopuolelle jäävää o-renkaan uraa niin pullon saa täytettyä sankaliittimellä ilman sen adaptein irroitusta.
Huh,huh... Ja toi patentti kestää >200 bar paineen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2201496- 961296
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle181200Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61177Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43851Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813