Skodan hinnassa tuhansia ilmaa

tyhmä maksaa liikaa

20

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko näin?

      Ja hyvittävät vanhasta autosta?

    • Harharetki

      ossssssssssiko se siellä huseeraa?

      Varovasti nyt niiden ulkomaan hintojen kanssa. Varusteet ulkomailla saattavat poiketa paljonkin niistä vakiovarusteista, jotka Helkama on Suomessa sopinut autoon laitettavaksi. Pelkkä hintojen vertaaminen ilman tietoa varustetasosta saattaa olla kohtalokasta.

    • Mitähän se myyjä häpeää, kun ei ole kehdannut laittaa edes myytävästä kohteesta kuvaa? Ilmeisesti ei osaa photoshopata tuotteesta autonnäköistä.

      • ölöllköllköllk

        Mitähän sinä länttilörtti nyt höriset? Mitä tahansa olet ottanutkin, älä ota enempää!


      • mokatorinic
        ölöllköllköllk kirjoitti:

        Mitähän sinä länttilörtti nyt höriset? Mitä tahansa olet ottanutkin, älä ota enempää!

        Jätettiinkö vaihteisto tahallaan kertomatta. Ei kai vaan DSG-murheenkryyni ?


      • olet nolo trolli
        mokatorinic kirjoitti:

        Jätettiinkö vaihteisto tahallaan kertomatta. Ei kai vaan DSG-murheenkryyni ?

        Mitä ihmeen puusilmiä täällä pyörii.

        Siinähän se on auton kuva, josta näkyy vaihdekeppi, ja lisäksi tekstissä sanotaan selvällä suomenkielellä että vaihteisto on manuaali.

        Hanki opaskoira.


      • landlordin frendi
        olet nolo trolli kirjoitti:

        Mitä ihmeen puusilmiä täällä pyörii.

        Siinähän se on auton kuva, josta näkyy vaihdekeppi, ja lisäksi tekstissä sanotaan selvällä suomenkielellä että vaihteisto on manuaali.

        Hanki opaskoira.

        On mutta kuva ei ole myytävästä kohteesta niin jotainhan siinä on hävettävää. Kyllä Landlord on oikeassa.


      • IandIord
        landlordin frendi kirjoitti:

        On mutta kuva ei ole myytävästä kohteesta niin jotainhan siinä on hävettävää. Kyllä Landlord on oikeassa.

        Itse asiassa kuvahan on täysin viitteellinen. Lafkahan mainostaa toimittavansa auton tehdastilauksena, joten siitä ei voi olla autenttista kuvaa. Tajusin sen kyllä. Mutta lähdin trollaamaan aiheen vierestä.


      • amisviiksi
        IandIord kirjoitti:

        Itse asiassa kuvahan on täysin viitteellinen. Lafkahan mainostaa toimittavansa auton tehdastilauksena, joten siitä ei voi olla autenttista kuvaa. Tajusin sen kyllä. Mutta lähdin trollaamaan aiheen vierestä.

        On, mutta auto ei ole sama malliltaan. Ihme homma.


      • landlordin disputant
        amisviiksi kirjoitti:

        On, mutta auto ei ole sama malliltaan. Ihme homma.

        Kerropa amisviiksi länttilörtti, mitä eroa kuvassa siis on? Taidat vaan vedättää. Mallihan on ihan oikea, no varustelun suhteen sisäkuva saattaa poiketa, kuten edellä todettiin, Euroopassa varusteet saattavat olla erilaisia kuin virallisesti maahantuoduissa autossa ja rekisteritunnus nyt ei tietenkään pidä paikkaansa.


    • hyvä skodaveijo!

      Skodaveijot maksaa ensin ylihinnan ja sitten viiden tonnin rempan (moottori_hajoaa)

      • Olet erehtynyt

        Nyt ei ole kyseessä uitto-mesen tuonti takavalotakuulla Saksasta.


    • jykke§

      On oikein ottaa tyhmiltä rahat pois.

    • Helppoa rahaa

      Skoda on saatava, maksoi mitä maksoi. Skoda-tollot ovat autokauppiaiden unelmaryhmä. Tervetuloa, yritän pitää pokerini.

      • Täyskäsi?

        Taisipa sinulta pettää pokka kun Octavia oli taas kirkkaasti eniten rekisteröity automalli syyskuussa. Meitä tolloja on paljon liikkeellä, vai mitä? hahahahahahahahahahahahahahaha.


      • Björn Leonia

        Miksi ei aito länsiauto Seat kelpaa? Lähes yhtä suuri länsiauto-kerroin kuin Bemarissa, saati Volkkarissa. Espanja on lännessä. Ei tehdä Seattia Kiinassa.


      • Vitsi vitsi
        Täyskäsi? kirjoitti:

        Taisipa sinulta pettää pokka kun Octavia oli taas kirkkaasti eniten rekisteröity automalli syyskuussa. Meitä tolloja on paljon liikkeellä, vai mitä? hahahahahahahahahahahahahahaha.

        Kyllä, ja raha kelpaa aina. Hyvitetään sun vanhasta Ocusta reilusti! Hahahahahahahahahahahahahahah.


      • Leonid Breznev
        Björn Leonia kirjoitti:

        Miksi ei aito länsiauto Seat kelpaa? Lähes yhtä suuri länsiauto-kerroin kuin Bemarissa, saati Volkkarissa. Espanja on lännessä. Ei tehdä Seattia Kiinassa.

        En nyt viitsi konserniveljeä mollata, mutta ne manjana-kertoimet kyllä tiedetään.

        Siihen, miksi Seat ei suomalaisille kelpaa, saat itse vastata.

        Seatia tehdään ainakin Solomonovossa, Ukrainassa, joten ihan samanlainen itäauto se on kuin Skodakin.


      • Björn Leonia
        Leonid Breznev kirjoitti:

        En nyt viitsi konserniveljeä mollata, mutta ne manjana-kertoimet kyllä tiedetään.

        Siihen, miksi Seat ei suomalaisille kelpaa, saat itse vastata.

        Seatia tehdään ainakin Solomonovossa, Ukrainassa, joten ihan samanlainen itäauto se on kuin Skodakin.

        Että Seat on kommariloota idästä! Nyt pomppaa. Ei ihme, ettei kauppa käy. Ja Toledokin tulee Skodan hihnalta, juuri kuulin. Törkeää!

        Espanja on hieno maa. Siellä paistaa aurinko ja Kanarialla tarkenee talvellakin. Nykäsen Matti kanssa viihtyy siellä, Seiskasta luin.


      • Potki ittees vaan
        Vitsi vitsi kirjoitti:

        Kyllä, ja raha kelpaa aina. Hyvitetään sun vanhasta Ocusta reilusti! Hahahahahahahahahahahahahahah.

        No kyllähän niistä hyvitetäänkin. Eräs parhaiten arvonsa säilyttävistä automalleista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe