ei mulla muuta
Voiko olla älykäs tietämättään?
9
383
Vastaukset
- 17+18
Varmaan joku varsin introvertti ihminen. Useimmilla on koulussa ja sosiaalisissa yhteyksissä sen verran vertaisarviointia että osaa suurin piirtein luokitella itsensä, hoksaako muita paremmin.
- öäöäöäöäöä
Vöi öllä äsperger jös häluää
- Piilonero
Riippuu hieman lahjakkuuden lajista. Jotkut puhkeavat vasta kukkaan, kun pääsevät kokonaan itse määrittämään ongelmat, jotka haluavat ratkoa. Tosin kohtuullisen fiksuiltahan he ovat yleensä vaikuttaneet siihenkin saakka.
- 14+5
Enemmän ajattelisin aloittaneen kysymyksestä, että voiko ihminen olla tyhmä tietämättään, minä luultavasti olen sitä, kun tänne kirjoitan.:/
höpinä, minusta on kiva kun jostain saisi vastauksia mutta nykyään ihmiset on joko yhtä tietämättömiä kuin minäkin.
Jotenkin tuntuu että sitä meille syötetään, ettei me herättäisi puolustamaan kotiamme.- Voi olla
moraalinvartija kirjoitti:
höpinä, minusta on kiva kun jostain saisi vastauksia mutta nykyään ihmiset on joko yhtä tietämättömiä kuin minäkin.
Jotenkin tuntuu että sitä meille syötetään, ettei me herättäisi puolustamaan kotiamme.Voi olla koska mua haukuttiin koulussa tyhmäks ja aikuisena menin testiin sain hirmuisen hyvät pinnat! Koko nuoruuden luukin olevani tyhmempi kuin muut mutta aikuišena tajusin asia voi olla toiste ja testuutin ! :)!
- Been_there
Voi olla kirjoitti:
Voi olla koska mua haukuttiin koulussa tyhmäks ja aikuisena menin testiin sain hirmuisen hyvät pinnat! Koko nuoruuden luukin olevani tyhmempi kuin muut mutta aikuišena tajusin asia voi olla toiste ja testuutin ! :)!
Haukkuminen kohdistuu yleensä siihen joka poikkeaa jotenkin joukosta.
- nälypää
Voi olla. Ei älykäskään aina voi ymmärtää miten tyhmiä muut ovat.
- ihmiskoe_snr6941
Ei älykkyyttään voi tietää jos ei ole käynyt testissä.
PS. Tiesittekö että sekä nimimerkki ihmiskoe_snr6945 että ihmiskoe_snr6944 ovat varattuja, eli niitä ei voi käyttää Suomi24:ssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346