Terve
olen juuri suorittanut green cardin mutta en ole vielä liittynyt minkään seuran jäseneksi. Onko minun liityttävä ensin johonkin seuraan ennenkö pääsen pelaamaan vai voinko käyttää green fee:tä
Green fee
7
5762
Vastaukset
- rautaseiska
Tarvitset tasoituskortin, jonka voit saada vain liittymällä johonkin seuraan.
- raksu
Usein lisäksi vaaditaan se pelioikeuden hommaaminen joko vuokraamalla tai osakkeen ostamalla.
- rautaseiska
raksu kirjoitti:
Usein lisäksi vaaditaan se pelioikeuden hommaaminen joko vuokraamalla tai osakkeen ostamalla.
Osakkeenoston ja pakollisen pelioikeuden voi kiertää liittymällä kaukojäseneksi vaikka Nakkilaan.
- Tikru
raksu kirjoitti:
Usein lisäksi vaaditaan se pelioikeuden hommaaminen joko vuokraamalla tai osakkeen ostamalla.
eerikkalagolf on halpa etäjäsenelle http://www.eerikkalagolf.fi/
- Aloittelja
Mita tarkoittaa green fee?
- hcp
Green fee on vieraspelaajan kierros- tai päivämaksu
- Golferno
Et tarvi, pelaamaan vaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446