Täällä paljastelemme suomijenkkifutiksen parissa olevien henkilöiden alastonsuomi.com käyttäjänimiä. Ja siellähän niitä riittää… Mietin et mikä linja eri joukkueissa on kun poseerataan irstailevasti joukkueen varustuksissa? Puolesta vai vastaan
Sallittua vaiko kiellettyä
Sana on vapaa
Paljasta, mutta älä paljastu, ellet halua
Castrenin näkijä
5
412
Vastaukset
- 1+11
no itse jos olisin sponsori, en hyväksyisi että sponsoroimani seura sallitsee moisen.
- Hyvää päivää
Taida aloittajalla edes olla paljastettavaa
- pervbuster
Miksi olisit halunnut tietää enemmän?
- 3+3
jos muita futareita saitilla pyörii niin tervetuloa klubiini:
nfleuropetouchdownhero
see u there - lihamuki1
Pelaan linjassa pk-seudulla. Olen pistänyt muutaman herKULLISEN kuvan itsestäni kyseiselle palvelimelle. Yhdessä olen kiltti päällä, toisessa pelkät harttarit päällä. Molemmissa olen juhlakunnossa, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)) Eye blackit ja ball sackit.. Ainiin nimimerkkini on haarakiila69
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865