Tänään A2:ssa keskustellaan koulukiusauksesta

työtön naiseton

13

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos toivot marttyyrinkruunua, niin ainakaan minä en sitä ojenna. Olet itse vastuussa tunteistasi ja siitä, miten koulukiusaamiskokemuksiasi työstät ja haetko siihen ammattiapua vai et. Sellaista aikakonetta ei ikävä kyllä ole, millä voitaisiin palata siihen aikaan ja lopettaa kiusaaminen ennen kuin se alkoikaan. Tapahtunut on tapahtunutta ja voit valita joko sen, että et anna kiusaajien enää lannistaa itseäsi vaan porskutat elämässä eteenpäin, tai sitten voit antaa heille lopullisen voiton pilaamalla oman, ainutlaatuisen elämäsi tästä eteenpäinkin. Kiusaajasi eivät siitä kärsi, päinvastoin, saattaisivat jopa nauttia. Sinä itse kärsit.

• ap.

Tuo oli vain tuollainen surullisenhupaisa läppä palstan miehille samaistumisen kohteeksi. Pääasia oli tänään tuleva ohjelma. Nykyään minulla menee ihan hyvin, vaikka rahaa ja naista ei olekaan.

• ätmi

helkasta on näköjään tullut itseä niskasta kiinniottamisen asiantuntija sen jälkeen, kun sen kaverit järjesti sille sokkotreffit.

• ajoitus on kaikki

Jos se koulutus ja nainen on nuorena jäänyt hankkimatta kiusaamisen aiheuttamista itsetunto- ja mielenterveysongelmista johtuen, on turha haaveilla normaalista elämästä johon kuuluisi suhde nätin naisen kanssa ja kunnollinen työura. Toki myähemminkin periaatteessa voisi opiskella mutta myöhäisheränneet ovat väistämättä huonommassa asemassa mitä työpaikkoihin ja potentiaalisiin naissuhteisiin tulee.

• Jii007

Täytyypä katsoa jos muistaa. Itseänikin on kiusattu ihan kohtuullisesti melkein koko ikäni, niin fyysisesti kuin henkisesti. Henkisen kiusaamisen kyllä kestin, mutta se pataan ottaminen ei niin kauheasti naurattanut.
      Nyt kun en ole käynyt oikein missään pariin vuoteen niin on saanut olla rauhassa kiusaamiselta.

Myönnän valitettavasti senkin, että olen itsekkin hieman kiusannut muita, mutta jokaisen kanssa olen asiat sopinut kasvotusten. Toki voi olla, että jotain on jäänyt heillekin hampaan koloon minua kohtaan, mutta ymmärrän sen ihan täysin.

Itseni harrastama kiusaaminen oli lähinnä vittuilua ja oman itsetunnon kohotusta muiden kustannuksella, mutta aika nopeasti tajusin, että siitä tulee vain huonompi olo kun kuitenkin tajuaa itsekin suunnilleen miltä siitä toisesta tuntuu. Kiusasin muita senkin vuoksi, koska porukkani teki sitä ja halusin kuulua siihen. Sekin oli syynä, että kun kiusasi muita niin pääsi hetkeksi eroon niistä omista kiusaajistaan.
      Ihan vitun tyhmää kun miettii jälkeenpäin.

• dildo in my ass

"Itseni harrastama kiusaaminen oli lähinnä vittuilua ja oman itsetunnon kohotusta muiden kustannuksella"

tyypillistä kiusaajan puhetta, jolla vastuuta omasta käytöksestä vähätellään ja lievennetään. Kiusaaminen onkin vain vittuilua tai oman itsetunnon kohotusta muiden kustannuksella, toisilllehan saa vittuilla ja toisten kustannuksella kohottaa itsetuntoa. Olet toiminut täysin väärin ja myönnä se rehellisesti ilman selittelyosia.

• Jii007
        dildo in my ass kirjoitti:

"Itseni harrastama kiusaaminen oli lähinnä vittuilua ja oman itsetunnon kohotusta muiden kustannuksella"

tyypillistä kiusaajan puhetta, jolla vastuuta omasta käytöksestä vähätellään ja lievennetään. Kiusaaminen onkin vain vittuilua tai oman itsetunnon kohotusta muiden kustannuksella, toisilllehan saa vittuilla ja toisten kustannuksella kohottaa itsetuntoa. Olet toiminut täysin väärin ja myönnä se rehellisesti ilman selittelyosia.

En liioitellut, mutta en vähätellytkään asiaa, vaan se meni noin kuten sanoin. En ollut mikään HC-kiusaaja vaan lähinnä sellainen kuittailija, joka haki itselleen parempaa oloa sillä muiden kiusaamisella. Kiusaaja mikä kiusaaja.

Kiusasin neljää ihmistä ja kaikkien kanssa sovin asiat ja olin kaverikin heidän kanssaan tapahtuneiden jälkeen. Yhden kanssa olin kaveri jo ennen kiusaamistakin, mutta siinä välillä tapahtui kaikkea, välit meni hetkeksi poikki ja aloitin hänen kiusaamisensa.
        Ei mikään tietysti poista sitä tosiasiaa, että KIUSASIN heitä. Ja en muuten missään vaiheessa ole sanonut, että toisille saa vittuilla ja kohottaa itsetuntoaan siten.
        Tuo vittuilu oli osittain sitäkin, että omassa kaveriporukassa vittuiltiin keskenään ja se oli ihan ok kaikille. En sitten ihan tajunnut, että joku ei ota sitä samalla tavalla vastaan kuin minä tai kaverini.
        No olen sen oppinut monella tapaa, että sanat saattaa satuttaa enemmän kuin teot.

• Ujo atm 25

Koulukiusaus romutti ja tuhosi minun elämäni. Sen takia ei ole itsetuntoa eikä naista.

• Ujo atm 25

Niin ja olen jo kyllä hakenut kaiken mahdollisen avun mitä voi olla ja yrittänyt työstää itseäni pois kiusaamisen aiheuttamista traumoista turhaan. Turha enää tulla lässyttämään että oma vika kun en ole tehnyt mitään parantaakseni tilannettani.

• Ujo atm 25
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Niin ja olen jo kyllä hakenut kaiken mahdollisen avun mitä voi olla ja yrittänyt työstää itseäni pois kiusaamisen aiheuttamista traumoista turhaan. Turha enää tulla lässyttämään että oma vika kun en ole tehnyt mitään parantaakseni tilannettani.

Minullakin menee ihan kohtalaisen hyvin, naista ei toki ole mutta rahaa on riittävästi. Silti kyllä nauttisin siitä kun saisin kiduttaa kiusaajani hengiltä. Erittäin hauska ajatus. :)

• Bullshitteroinen
        Ujo atm 25 kirjoitti:

Oletko hakeutunut terapiaan kaupungin parhaimmalle traumaterapeutille?

Ai etkö? Sitähän mäkin.

• esjgkldfjgq

No mitä piditte?

• Jii007

En ihan alusta katsonut, mutta ei ollut mitään kovin mullistavaa ainakaan sinä aikana kun katsoin.
        Meno oli ihan kuin täällä palstalla, että samat naamat hoki aika samoja juttuja jatkuvasti ja kaikki oli omasta mielestään ehdottoman oikeassa.
        Olisi ollut hyvä saada muutama kiusaajakin mukaan, mutta siellä taisi olla vain se yksi nuori nainen, joka iltapaskoillekin kertoi, että on kiusannut muita.
        Hyvä kuitenkin, että asiaa tuodaan esille, ja toivottavasti edes muutama tajuaa tekevänsä väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1397
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1230
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      6
      1152
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      865
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      860
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      713
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      84
      693
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      26
      668
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      656
    Aihe