Kyllä harmittaa hirveesti kun Piltti meni uudistamaan Persikka-banaanisoseen. Tyttö tykkäsi hirveesti syödä sitä ja sillä meni aamupuurokin hyvin alas kun sekaan sotki. Nykyinen Omena-persikka-banaanisose on ihan hirvittävän makuista. Kaapin perälle jäi kun tyttö ei suostu syömään ja totesin tämän soseen avulla et on omenalle allerginenkin, niimpä olen sitten itse yrittänyt syödä soseet pois, mut eipä ole kyllä mikään makunautinto yäh. Piltin aprikoosi ja mango tytölle nyt menee ja hyllyltä löytyi semperin mango-banaani joka on aika lähelle koostumukseltaan ja maultaan kuin tuo persikka-banaani. Mitä muut vauvat ovat olleet mieltä tästä uudesta piltin omena-banaani-persikkasoseesta?
Piltin Persikka- banaanisose
6
793
Vastaukset
- ...
Banaanisoseenhan saa suoraan tuoreesta banaanista muussaamalla.
- en usko menevän
En ole edes löytänyt tuota sosetta kaupasta valikoimista. Mutta ei se kyllä kovin herkulta kuulosta pienen ihmisen suuhun, liian monta makua samassa 1dl purkissa sanon minä. Tuskin omanikaan söisi vaikkei niin kranttu ole ruuan suhteen jos maut eivät käy keskenään.
- hjtre
Banaanin saa haarukalla soseeksi ei edes vaikeaa, hyvin on maistunut meidän pilteille.
- teiniäiti ?
taitaa olla ap lapsi vielä itekkin....
- kidsfirst
Älä syötä lapsellesi
- asiaan_perehtynyt
Lasten purkkiruoka on monikansallisten yritysten tuottama ravinneköyhä valmiste
http://www.safkatutka.fi/2014/10/23/lasten-purkkiruoka-monikansallisten-yritysten-tuottama-ravinnekoyha-valmiste/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849