Uskomatonta.
Sain eilen joltain elämäänsä katkeroituneelta mieheltä haukkumaviestin, jossa kehotti lukemaan profiilitekstini uudelleen ja miettimään miksi olen vielä sinkku ja lapseton...Siis ei täyttäynyt ilmeisesti kriteerejäni tai mitä lie. Vastasin hänelle, että opettelisi ensinnäkin kirjoittamaan ja sen jälkeen keskittäisi enregiansa niihin, joille haluaakin kirjoitella.
Tänään kirjauduin treffeille sisään, ja kas, puoli vuotta saitilla ollut täysin asiallinen profiilini oli jumankekka JÄÄDYTETTY ASIATTOMAN SISÄLLÖN takia...
En vaan löydä mitään, mitä voisin korjata profiilissani...se on täysin asiallinen.
Onko tämä todella niin villi länsi, että ylläpito poistaa/jäädyttää ihmisen profiilin vain jonkun vihamielisen painaessa nappulaa "ilmianna asiaton profiili"? Eihän tämä voi toimia näin?
Katkera häirikkö sai profiilini jäädytettyä!!!
17
546
Vastaukset
- 1+3
nirso paska on nirso paska.. minkäs teet
- uskomattominta
Höpö höpö- profiilini on/oli hauska ja ystävällinen eikä siinä ollut yhtään kriteerilistaa mistään, eikä lainkaan ulkonäkövaateitakaan.
No, teen ilmoituksen tuosta häiriköstä, terveisiä Hämeenlinnaan vaan, ja jos Suomi24.fi ei palauta täysin asiallista profiiliani, otan siitä kopion ja vien asian eteenpäin- täällä ei juridisestikaan ajatellen voida toimia niin, että klikkaillaan asiattomiksi profiileja, joissa lukee muutakin kuin "Moi, kysy lisää!" ja sen jälkeen ylläpito poistaa profiilit edes lukematta niitä.- Kiitos tiedosta
Hyvä tietää jos tuo on noin helppoa. Ilmoitan jokaisen naisen profiilin asiattomaksi jotka eivät vastaa viesteihini. Menenkin heti puhdistamaan pirkanmaata nirsoista, käyttäytymistaidottomista diivailijoista.
- lapsellista...
Kiitos tiedosta kirjoitti:
Hyvä tietää jos tuo on noin helppoa. Ilmoitan jokaisen naisen profiilin asiattomaksi jotka eivät vastaa viesteihini. Menenkin heti puhdistamaan pirkanmaata nirsoista, käyttäytymistaidottomista diivailijoista.
Siinähän etnistä puhdistustasi suoritat, pitäisiköhän sitten tehdä vastaava miehille. Meinaan täällä Pirkanmaalla nimenomaan yksikään keski-ikäinen mies ei vastaa, jos heille kirjoittaa. Mitä lie diivoja nirppanokkia hekin.
Kaiken maailman kakarat ja kahelit näillä deittisaiteilla jaksavat riehua. Luulisi että täällä etsitään aikuinen toista aikuista, mutta ei kun on vaan pikkumaisia pässejä joita ei oikeasti edes kiinnosta keskittää energiaansa ja aikaansa muuhun kuin kiusantekoon sen takia että sai pakit.
Akkojako miehet ovatkin...? - niinpä...
lapsellista... kirjoitti:
Siinähän etnistä puhdistustasi suoritat, pitäisiköhän sitten tehdä vastaava miehille. Meinaan täällä Pirkanmaalla nimenomaan yksikään keski-ikäinen mies ei vastaa, jos heille kirjoittaa. Mitä lie diivoja nirppanokkia hekin.
Kaiken maailman kakarat ja kahelit näillä deittisaiteilla jaksavat riehua. Luulisi että täällä etsitään aikuinen toista aikuista, mutta ei kun on vaan pikkumaisia pässejä joita ei oikeasti edes kiinnosta keskittää energiaansa ja aikaansa muuhun kuin kiusantekoon sen takia että sai pakit.
Akkojako miehet ovatkin...?Pöh. Miehet vastaa aina. Naiset katsoo kuvan ja päättää. Anteeksi vain, että soimaan sukupuoltamme, mutta näin se menee useankin tuttavani kesken. Miehet on vaan niin helppoja.
- lapsellista...
niinpä... kirjoitti:
Pöh. Miehet vastaa aina. Naiset katsoo kuvan ja päättää. Anteeksi vain, että soimaan sukupuoltamme, mutta näin se menee useankin tuttavani kesken. Miehet on vaan niin helppoja.
Ei siinä ole mitään soimattavaa että katsoo kuvan ja päättää. Luonto on järjestänyt niin että jokainen hakee mahdollisimman hyvännäköistä kumppania, koska kauneus eli symmetriset piirteet on merkki siitä että kumppani on terve. Eli hänellä on hyvät geenit ajatellen lisääntymistä.
Jos on saanut biologisessa bingossa paskat pelikortit, minkäs sille voi. Ihan turha potkia tutkainta vastaan.
Biologisista syistähän keski-ikäiset naiset ovat niitä jotka eivät kovin helposti löydä kumppania. Vapaana olevat miehet alkavat olemaan aikamoisen onnettomia tapauksia, ja naisista taas sanotaan että turha niitä enää on panna koska on jo rupsahtaneisuutta - eli terveyden merkit puuttuu. - xcvcvcx
Juuri näin, kurppaantunutta isoäiti-ikäistä ei kiljuta kukaan joka voi valita.
- Puuhella3
Se ei ole profiilin poiston aiheellinen syy, jos joku häirikkö/reppana klikkailee poistopyyntöjä huvikseen. Jos näin käy, pyytäkään palveluntarjoajalta kirjallinen selvitys poiston syistä ja sitten vaan asia julkiseksi.
Jokaisen mainoksen perusteella ei tarvitse ostaa, eikä myöskään pillastua. Jos ylläpito poistelee ihmisten profiileja sen takia mielivaltaisesti, ottaa moni instanssi mielellään asiasta selkoa ihan virallisestikin. - Hallawei
Ehkä ylläpidolla on joku raja, esim jos 10 käyttäjää valittaa samasta profiilista, se jäädytetään. Voihan olla, että heppu on tehtaillut sinusta roppakaupalla ilmoituksia eri profiileilla. Viiripäillä riittää intoa ja aikaa nähdä vaivaa kiusaa tehdäkseen. Jos homma on näin, luulisi että tilisi jäädytys poístetaan kunhan joku ylläpidosta tapauksen näkee. Voi tosin olla, että olen liian optimistinen ylläpidon suhteen.
- (((
Aika paksua, jos profiili jäädytetään, syystä että joku on suivaantunut.
Olen törmännyt jopa törkeisiin profiileihin, mutta siellä ne vaan roikkuu.
Eikös nämä profiilit tarkasteta ennen julkaisua, vai olenko käsittänyt
väärin.
Ihmetyttää myös se, kun eräs häirikkö hu*rittelee vähän väliä oikein
nimellä tässä deittailuketjussa, siihen ei puututa millään lailla. - Ei ymmärrä
Olen mies ja minulla kävi nyt samoin!
Asiallinen profiili, mutta sama ilmoitus tuli, en ymmärrä. - tämmösiä on
No jopas on pe.....stä !! Olen viiskymppinen nainen pirkanmaalta. Kun minulla oli profiili suomi24:lla, lähestyi minua 10 v vanhempi mies. Laitoin hänelle, että ei kiitos, mutta et sovi kriteereihini. Hän olisi muuten sopinut, mutta hän oli ylittänyt ikäkriteerin 6 vuodella. Hän kysyi miksi ja ikävä kyllä laitoin rehellisesti, että ikäkriteerin vuoksi. Voi jummi mikä kirjotusryöppy siitä tuli ja hän blokkasi minut ;) Näin toimii miehet pirkanmaalla.
Selvitä asia ja pistä meille tänne tietoa. - Ihmettelijä
Täällä myös jäädytetty, profiili ollut kuitenkin samanlaisena jo ainakin kaksi kuukautta. Onkohan nyt joku häirikkö tai katkeroitunut liikkeellä ja ilmoittelee noista jotain? En myöskään keksi mitään siivottavaa profiilissani. Tietääkseni kukaan ei ole minua edes blokannut, vai tietääkö noita ilman plussaa?
- näitä riittää
Tuolla sinkut-palstan puolella on ainakin joitakin katkeria miehiä, jotka ovat tehneet erilaisia profiileja (usein jopa saman henkilön tekemiä) tarkoituksenaan vaan käydä haukkumassa naisia deitissä. Siksi en itse enää aio käyttää S24-treffejä koskaan, tosin spämmäävät varmaan kaikilla ilmaisilla deittisivustoilla.
Lihavat, rumat, yh:t jne. saavat kuulla "kunniansa", jos nainen antaa pakit niin siellä alkaa huorittelu ja lutkittelu. Tosin ei näillä miehillä ole siis tarkoitustakaan tavata treffeistä ketään, kunhan vaan antavat naisille opetuksia.
Saattaa siis olla just noiden samojen ihmishylkiöiden tekosia. - Merlinad
Mulla jäädytettiin yli kahden vuoden käytön jälkeen varoittamatta, kun tekstissä oli s24 sähköpostiosoite, johon pyysin kuvattomia laittamaan kuvansa. Ei saa ilmeisesti laittaa yhteystietoja (näin tulkitsin noita sekavia sääntöjä). Ihan kiva, ei mitään varoitusta. Olisivat ensin vaan pyytäneet. Nyt tässä menee ties kuinka kauan ja keskustelukaverit ihmettelee, että mihin häivyin. On tosi hyvää asiakaspalvelua. Onneksi näitä palveluita on muitakin, poistun kyllä heti kun vaan saan saan kiinni ne, joiden kanssa olen nyt jutellut.
- kkenutsika
Kaksi ja puoli vuotta saitilla. Kerrotaan monestikko päivässä ja missä paikoissa ja että halutaan säilyttää kaikki entiset panot ja mitä vaaditaan ja kuinka hyviä itse ollaan: AKKOJEN TOUHUJA!! Joutaakin poistaa mokomat narsisti-feikit palstalta.
- Poke2
Sama kävi minulle tänään en löytäny mitään asiatonta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145