Olen tilanteessa että olen tapaillut jonkun kerran mukavaa nuorta miestä. Tunnemme jo vuosien ajalta. Olen tänä aikana lihonnut huomattavasti niin että nyt jo noin 100kg. En todellakaan halua olla lihava ja yritän parhaani pudottaa kiloja (osa kiloista on tullut kaikennäköisen vaivan vuoksi, kilpirauhasen vajaatoiminta, masennuslääkitys, vaikea stressi ja unettomuus jne). Nyt olen muuten kunnossa paitsi kilppari vielä vaivaa. Osa kyllä ihan tullut rehellisesti syömällä liikaa, masentuneena ja väsyneenä ei jaksanut katsoa mitä suuhunsa laittaa...
Tapailemani mies treenaa kohtalaisen paljon, pitää huolta vartalostaan ja syö terveellisesti. Hän ei ole koskaan deittaillut kuin hoikkia naisia ennen minua. Tunnen jatkuvasti alemmuutta siitä, että olen tällainen kuin olen. Hän tietää vähän taustastani ja siitä, että teen kovasti töitä laihtuakseni. Mietin koko ajan, etten ole tarpeeksi hyvä ja viehättävä hänelle. Olemme aikoinaan harrastaneet seksiä, mutta olin silloin 35kg hoikempi... en uskalla riisuutua tämänkokoisena hänen edessään, pelkään että häntä kuvottaisi läski vartaloni.
Kaipaisin miesten logiikkaa ja perustelua, miksi tämä mies haluaa tapailla minua vaikka olen selvästi hänen ihanteensa vastainen?
Lihavan naisen kanssa seurustelun aloittaminen
6
116
Vastaukset
Miksi hän haluaa tapailla sinua? No sitä me emme voi tietää mutta koska haluaa niin ainakaan ylipainosi ei ole sen esteenä koska sehän selvimmin näkyy päälle.
Sinussa vaan sitten on sitä jotain:)Sinulla menee ristiin masennus ja kilpirauhasen vajaatoiminta.
Lääkärit diagnosoi helposti masennuksen, väsymyksen vuoksi mutta yleinen syy on kilpirauhasen vajaatoiminta(tuottaa väsymystä), joka hoitamattomana tuottaa lihavuutta, Tyroksiini on hoitava lääke.
masennus lääkkeetkin vaan lamaannuttaa ja vie vedon( kokemuksen ääni )masennuslääkkeistä lihotti 3 kk 30kg ja lisättiin vaan annoksia jos lisää masensi.
Se ei ole ilopilleri.Lihoo vielä masentaa ja lisätään lääkkeitä, eli noidan kehä muodostuu lopulliselle sairaseläkkeelle.
- isompikaveri
Ihmisillä on erilaiset kauneusihanteet. Se että painat mitä painat ei tee sinusta automaattisesti rumaa. Asenne ja hymy tekevät jo paljon. Mies varmasti arvostaa myös sitä että yrität tehdä asialle jotakin.
Älä ajattele itsestäsi noin tai hänkin alkaa pitää sinua vääränä itselleen.
Klisee mutta arvosta itseäsi niin muutkin arvostavat.
Onnea suhteellenne! Et ole hänelle "lihava nainen", vaan Sinä,sama ihana ihminen kuin ennenkin.
Koska painosi kuitenkin häiritsee sinua, sille kannattaa tehdä jotain. Ei tähdätä välttämättä mihinkään 35 kg:n pudotukseen, vaan vähempikin varmaan riittää.
Itsellä on myös kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta lääkitys siihen. Se ei ehtinyt vaikuttaa itselläni painoon, mutta väsymykseen kyllä. Kun lääkitys on siinä kunnossa, painonnousua ei sen takia enää pitäisi tapahtua. Masennuslääkityksestä ei ole kokemusta itsellä, mutta ymmärtääkseni niissä lääke vaikuttaa ruokahalun lisääntymiseen, ei niinkään suoraan painon nousuun. Eli vaatii normaalia enemmän itsehillintää, mutta ei estä laihtumista.
Oletko koettanut koskaan ulkoilua, esim. kävelyä silloin kun masentaa? Siis syömisen sijaan. Monella juuri se piristää kummasti mielialaa, enemmän kuin hetken syömishuuma.
Noin yleisesti, et välttämättä ole hänen ihanteidensa vastainen ollenkaan, ehkä jopa ihanteiden mukainen, enkä nyt välttämättä tarkoita ulkoisesti, vaikka en sitäkään poissulje. Joten tsemppiä!Tiiätkö mitä? Ei se aina mene niin, että kun itse on hoikka ja kovasti treenannut kroppaansa niin automaattisesti haluaa itselleen kumppaniksi samanlaisen hoikan ja treenatun. Ihmiset hirmu usein tuudittautuu tähän kehäpäätelmään, mutta katselu ympärille todistaa ettei se mene aina ja automaattisesti niin.
Ihmisillä on syitä tehdä asioita ja tykätä muista ihmisistä eri syistä, kuin itsestään. Jos itseltään vaatii jotain ei sitä välttämättä vaadi muilta. Esimerkiksi vaikka juuri hoikkuus ja treenattu keho.
Sinussa on varmasti monia eri syitä ja asioita miksi hän sinusta tykkää. Luota siihen, että mies itse tietää mistä pitää ja ole onnellinen, että sinä kelpaat itsenäsi. :)
Se on valtavan paljon enemmän, kuin väkisin koittaa olla jotain muuta jotta tykätään. Itsesi takia varmasti kevennys tekee hyvää, sillä terveys ja itsetunto tukee toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145