Kannattaako hankkia Polar V800. Luoksen, hiihdän, uin? Nyt minulla on Polat T4. Hyvin silläkin tulee toimeen, mutta mitä lisää tuo Polar V800 tuo?
Polar V800
2
291
Vastaukset
- Einari Pitopohja
Eikös siinä ole ainakin mm sis rakennettu gps..
- kaikkijakoonpakosta?
Polar V800 Black sykemittari ja Polar H7-sykevyö
http://www.keskisenkello.fi/polar-v800-black-hr-sykemittari-p-11546.html?gclid=CPSNncXgpsICFcH7cgodaUEAYQ
Polar tili: https://flow.polar.com/ pitää luoda käyttääkseen polarpersonaltrainer.com- tai Polar Flow -verkkopalveluja?
Pystyykö Polar V800 -liikuntatietokonetta käyttämään jollain sovelluksella Windows-koneessa niin etteivät tietosi mene saman tien Polarin pilvipalveluun?
Onko V800 -liikuntatietokoneen ominaisuuksien tarkempi käyttö mahdollista ainoastaan jakamalla tiedot verkkoon, vai löytyykö tietokoneohjelmaa jolla voit tarkastella niitä vain kotikoneella?
Haluaisin pitää tarkkaa kirjaa harjoituksista ilman että tiedot ovat netissä, onnistuuko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5843015Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892562Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211641Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771562Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451446- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141312- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193