Tervehdys!
Kellään hajua mitenkä saisi edes sinnepäin maistuvan valkosipulidipin tehtyä, kuin mitä Rollsissa on? On niin penteleen hyvää...
Rollsin valkosipulidippi
7
6500
Vastaukset
- fatmaster
Thänk juu. Tosin epäilen tuota mätitahnaa?
- fatmaster
Joo ei ollut tuosta ohjeesta Rollsin dipiksi. Kokeilin omalla reseptillä ja tuli melkein niinkuin Rollsissa.
maustamaton tuorejuustoa
majoneesia
smetanaa
valkosipulijauhetta
suolaa/aromisuolaa hyppysellinen
sitruunamehua sen verran että vähän piristää makua (vähän)
Tuorejuusto, majoneesi ja smetana sevon. Laitoin kaikkia yhtä paljon, paitsi ehkä hiukan enemmän tuorejuustoa. Valkosipulijauhetta sekaan maun mukaan. Lisää suola ja sitruuna. Jääkaappiin pariksi tuntia ja vot, hyvä dippi. Eikun ranskiksia dippailemaan. - grerg
Oikeaa valkosipulia, ei jauhetta.
- Valmista.kauraa
Isojen kauppojen hyllyissä on useita vaihtoehtoja vs. majoneeseista ja aioleista.
- rolssinjaralssin
Eli kaupan majoneesia ja sekoittaen vähän valkosipulisuolaa sekaan ja siinä on sulla dippi.
Et kai tosissasi luule ketjuraflan tekevän jotain karmee-dippiä - nuu tuskin. - Anonyymi
Hellmannin majoneesiin pääsi valumaan pari tippaa muijan anushikeä. Tuli niin penteleen hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086