Millä perusteella

hän tekee

Kuka paskapää tekee tällästä?? Ensin ollaan mielinkielin ja flirttaillaan ja sitten kun löytyy toinen nainen, niin sanotaan vaan, että kyllä meistä tulee ihan onnellisia ja älä kanna kaunaa!! Eikö tuo täytä jo kiusaamisen kriteerit !!! Tekisi mieli pamauttaa nimi tiskiin, niin saisitte tietää kuka on kyseessä. Saatana millä logiikalla mies toimii näin?? Ilkeä ihminen helvetti soikoon.

14

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkä takia mies vaihtaa aina "Nuorempaan ja parempaan"?

• Hän tekee

Älä selitä

• shoguni

Kyllä idiooteille saa tehdä noin. Ja pitääkin!

• hän tekee

Millä perusteella olen mielestäsi idiootti??

• emmäätiiää

Ehkä ongelma on enemmänkin siinä, että otit hänen flirttinsä liian vakavasti?

• hän tekee

Ehkä!!! Joo kyllä tää on naurettava palsta, ei voi mitään

• Jee Jee

Moikka modelli, sunst on tainnu tulla oikein ammattilohduttaja.
      Pikkasen sulla on nyt karkeat otteet.
      (hän tekee) saattaa olla hyvinkin murheissaan
      ja suorasukaisuus ei nyt olis paikallaan.

Ihan vihjeeksi,
      mä en ole täällä ollu nyt itkemäs...kuin musaketjus.

Öitä!

• Olen vissiin aika karkea tyyppi, kun en osallistunut koko keskusteluun, mut huippukivaa sullekin:D

ps. tarjoon sulle pitkänlounaan jos saat kyyneleen tirahtamaan mun poskelle noilla stooreilla, sekin kuuluu evoluution kuvioon, että nainenkin saa pakit....sairauskertomuksia ei lasketa mukaan!

• Jee Jee
        modelli kirjoitti:

Olen vissiin aika karkea tyyppi, kun en osallistunut koko keskusteluun, mut huippukivaa sullekin:D

ps. tarjoon sulle pitkänlounaan jos saat kyyneleen tirahtamaan mun poskelle noilla stooreilla, sekin kuuluu evoluution kuvioon, että nainenkin saa pakit....sairauskertomuksia ei lasketa mukaan!

No niin herra charmantti, joka puuskuttaa eteenpäin kuin juna kiskoillaan.
        Löytyykö täältä muitakin yhtä suoraviivaisia partaveitsen käyttäjiä kuin sä?
        (pahansuopaisia haukkujia ja ilkeilijöitä kylläkin on,
        mut en laske sua ihan niiden joukkioon)

Tosta poikki...tohon jengat..ja se on siinä, noin se toimii.
        Siinä sitä on hienovaraista neuvoa..murheelliselle.

Se on sun tapas tulkita asioita; siis mun mielestäni.
        Sorry, jos erehdyin mut tuskin mieltäs pahasti pahoitit! ???

• zoobla

Me ihmiset usein, yrittäessämme ymmärtää toisten logiikkaa, tulkittsemme ja selitämme tilanteita ja toimintaa niiden periaatteiden mukaan joilla itse toimisimme. Tästä syystä useimmiten olemme myös väärässä, etenkin silloin kun ymmärtäminen olisi olennaisen tärkeää...

Aloittajan kysymykseen vastaus on maailman yksinkertaisin, ei siinä pitäisi olla mitään miettimistä - eikä siinä sukupuolella ole mitään tekemistä(jos kokemukset miehistä/naisista ovat pelkästään tietynlaisia, on aika katsoa peiliin ja miettiä mitä asioita toistaa elämässään.

Itsekkyys ja oman hyvänolon ja edun tavoittelu. Siinä on vastaus ja siitä löytyy ihminen joka toimii noin.

Surullisen ristiriitaista on se että mainitun kaltaisesti toimivat ihmiset keräävät/vetoavat/houkuttelevat/koukuttavat/haluavat/tarvitsevat/heitä tarvitsee ihmiset jotka välittävät ja haluavat tulla välitetyiksi. Näiden ihmisten kanssa suhteissa olleiden on usein aivan mahdotonta tajuta kuinka he itse ovat olleet mehupurkkina joka vaihtui vain parempaan. Halutaan edelleen sitä ymmärtämistä ja hyväksyntää, mutta sieltä mistä sitä ei koskaan saatu oikeasti eikä voi saada. Vain toimintaa joka edesauttaa itsekkään yksilön hyvinvointia tai tilanteessa mukavaa lisää...

Naisista ja miehistä löytyy näitä, kuin myös löytyy heitä jotka jäävät kiinni roikkumaan ja ikuisesti odottamaan sitä hyväksyntää ja omien tunteiden ja tarpeiden oikeutusta-mitä ei tule.

Itse elämää opetellessa ymmärsin-miehenä- että lopulta yksi askel kohti onnellista elämää on se että pyrkii olemaan ihmisten kanssa jotka tekevät olon hyväksi, eikä niiden jotka aiheuttavat ristiriitaisia tarpeita tai pahaaoloa joka sitten -vain-hetkellisesti helpotetaan kunnen ollaan taas samassa.

• Kertakäyttösuhteilija, -tunteilija siis.
      Näihin pätee minusta vain kaksi suhtautumistapaa. Joko olet yhtä mielinkielin ja flirtti hänen seurassaan, kun häneen törmäät, mutta et anna itsestäsi yhtään mitään (etkä ala suhteilemaan tai tunteilemaan luonnollisestikaan) ja _unohdat_hänet heti, kun hän on poissa silmistä. Eli tavallaan samaa lääkettä, mitä tarjoaa sinulle.

Tai:
      ignooraat ja olet tyly.Tämä saattaa herättää kysymyksiä liikaa joissakin tapauksissa, niin tässä miehessä kuin ympäristössä, joten tilanteen mukaan kannattaa varmaan toimia.

Edellä jo hyvin neuvottiinkin; ei kannata viihtyä, niin fyysisesti kuin henkisestikään sellaisten seurassa, joista tulee paha olo itselle. Kun katsot ympärillesi, näet varmasti paljon sinulle hyviä ja hyvää tarkoittavia ihmisiä. Onnea tästä eteenpäin.

• runontaja off

Monikin tekee noin, niin mies kuin nainen.

Eräs tuttuni totesi kerran "Sitten kun olen päässyt lakanoiden väliin alkaa kyllästyminen". Hänen haasteensa oli saada nainen sänkyyn ja sen jälkeen alkoi etsimään uutta.

Itselläni alkaa kyllästyminen jo aikaisemmin, parin tapaamisen jälkeen

• Jospa leikit liian pitkään "vaikeasti tavoiteltavaa" ja mies teki asiasta johtopäätöksensä ja siirtyi seuraavaan kohteeseen?

Minulla on kokemus moisesta. Yritin pokata yhtä pirkkoa aika pitkään. Se alkoi seurustelemaankin välillä toisen miehen kanssa. Kun sitten löysin toisen naisen, hän kehtasi olla loukkaantunut ja minä olin kuulemma leikkinyt hänen tunteillaan. Hänhän se siinä leikki ja pelaili.

• nuorinainenihanainen

Evoluutioa, valitettavasti.
      Aina pitää olla varapläni ja tavoitella parempaa. Jos ei saa parempaa otetaan varapläni tässä tapauksessa sinut. Näin toimivat alkukantaiset ihmiset itseni mukaan lukien. Ehkä jos suhde olisi vakaa ja vakava..liitto.. unohtaisin varapänit, mutta jopa kun seurustelen vuosia vakavasti pidän monia miehiä lämpiminä, flirttaan ja lupailen. kaiken varalta. yksin on niin kamalaa olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      677
      3568
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2748
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1741
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1622
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1611
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1550
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      374
      1529
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1520
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1369
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1273
    Aihe