En enää ikinä halua naista fyysisesti

Palstaa lukeneena, ihmisiä tavanneena, ihmisten kanssa keskustelleena en enää enää ikinä halua naista fyysisesti.

Mikään edellämainituista ei anna merkkiäkään etteikö joka nainen jossain kohtaa elämää suoraan sanottuna HUORAISI ja minähän en talouteeni huoraa ota elätettäväksi, en edes vaikka kävisi palkkatöissä ja maksaisi itse omat menonsa, sitäpaitsi "salarakas", "mieskaverit", vanhemmat ja "yhden illan jutut" ne naisen menot maksaa muutenkin.

Ikävää huomata tässä iässä ilman lapsia, että millaisia huoria naiset on, mutta eipä noista vaginatelineistä vaimoksi ole tai pitkäaikaiseen suhteeseen eikä varsinkaan kasvattamaan tyttäriään.

Olen puhunut.

21

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee Jee

      Aivan niin dazu, aivan niin...

      • Jee Jee

        Nyt liputan kerrankin vahvasti trolliseni kanssa.

        Oli aloittaja kuka tahansa, niin ei pidä yleistää....
        Vai sanotko samaa äidistäsikin?

        Enkä ole puolustus kannalla itsekkäästi...
        mut sä syyttelet nyt vaan kaikkia naisia.

        Samalla perusteella sä olet raiskaaja!
        Sullahan on munat!
        Vai onko?


    • nus-sija

      Kuulostaa suunnitelmalta, naisväki kiittää, niiaa ja poistuu nus-simaan.

    • massapostitusta

      Kuinka monelle palstalle olet ajatellut linkittää tämä aloituksen?

    • Sdssun henkilö

      Aloittajalla ei ole mitään taloutta vaan se on itsekin yhteiskunnan elätettävänä.

      • En tunne aloittajaa, mutta on helppo yhtyä hänen mielipiteeseensä, koska olen useasti ihmetellyt sitä, kuinka estottomasti suhteessa elävät naiset ovat olleet valmiita alkamaan pelehtiä kanssani. Mitä enemmän asiaa ajattelen sitä tympe'ämmäksi se muuttu. Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu.


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        En tunne aloittajaa, mutta on helppo yhtyä hänen mielipiteeseensä, koska olen useasti ihmetellyt sitä, kuinka estottomasti suhteessa elävät naiset ovat olleet valmiita alkamaan pelehtiä kanssani. Mitä enemmän asiaa ajattelen sitä tympe'ämmäksi se muuttu. Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu.

        Modelli olet tulossa vanhaksi tai olet, ja muistiskin alkaa jo pettää...

        Keväälä sä haaveilit pelien aikaan...kun toiset miehet katselee pelejä...sä pelehdit niiden vaimojen kanssa...ja naisia kuulemma olis enempi jaossa kuin ...

        ja nyt...

        "Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu."

        Aika tekopyhää diipa daapaa sulta.
        Tosi asioita en todellakaan tiedä,(eikä välikskään tietää)
        mut textiäs olen lukenut...enemmäl ja vähemmäl mielenkiinnolla.
        Syystä et kuulostat aikast paljon mun faijalta..toisinaan.


      • nyyh.......
        modelli kirjoitti:

        En tunne aloittajaa, mutta on helppo yhtyä hänen mielipiteeseensä, koska olen useasti ihmetellyt sitä, kuinka estottomasti suhteessa elävät naiset ovat olleet valmiita alkamaan pelehtiä kanssani. Mitä enemmän asiaa ajattelen sitä tympe'ämmäksi se muuttu. Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu.

        Oletko suuttunut taas Pistaasialle?


      • Jee Jee kirjoitti:

        Modelli olet tulossa vanhaksi tai olet, ja muistiskin alkaa jo pettää...

        Keväälä sä haaveilit pelien aikaan...kun toiset miehet katselee pelejä...sä pelehdit niiden vaimojen kanssa...ja naisia kuulemma olis enempi jaossa kuin ...

        ja nyt...

        "Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu."

        Aika tekopyhää diipa daapaa sulta.
        Tosi asioita en todellakaan tiedä,(eikä välikskään tietää)
        mut textiäs olen lukenut...enemmäl ja vähemmäl mielenkiinnolla.
        Syystä et kuulostat aikast paljon mun faijalta..toisinaan.

        Ai, tulisin sit appiukkoni kanssa varmaan hyvin toimeen. Mitä tuohon pelehtimiseen tulee niin sanotaanko nyt näin, että ovat osapuolet saaneet mitä ovat ansainneet. En rupee asiaa sen kummmemmin selittelemään, koska maailma muuttuu tyttöseni ja minä sen mukana.


      • nyyh....... kirjoitti:

        Oletko suuttunut taas Pistaasialle?

        Keneltä kysyt? Jos minulta kysytään, niin en ole suuttunut kenellekään ja varsinkaan pistaasialle.


    • Ou JEA:.!1#%?+

      .

      "Bat whats thö problem?????????????" hyväksikäyttöä

      har!11

      .

    • Kannataa harkita elintenluovutusta.
      Jollekin saattaisi jopa kelvata vähänkäytetty mulkku.

      • Jorma.

        Miehekästä puhetta.


      • Jee Jee

        Vau.
        Aika paha heitto...en olis odottanut kyllä ton kaltaista heittoa sulta. =))))))))))


      • -zz-
        Jee Jee kirjoitti:

        Vau.
        Aika paha heitto...en olis odottanut kyllä ton kaltaista heittoa sulta. =))))))))))

        Elisakettu näytti kyntensä :)


    • Dont worry

      Ostit siis paskan. Se ei kuitenkaan tarkoita,että kaikki naiset olisivat paskoja. Voin vakuuttaa, että löytyy paljon naisia, joiden kohdalla hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan!

    • Varoittava esimerkki mitä palstailu voi tehdä!

      • Minusta, hän on varoittava esimerkki syrjäytyneistä ihmisistä.


    • "Ikävää huomata tässä iässä ilman lapsia"
      no sinun ikään, olen kerennyt lapsien isän kanssa, kohta 5 lasta tekemään; eikä se muusta puhu kuin vanhoilla päivillä tehdä vielä kaksi.

      "Mikään edellämainituista ei anna merkkiäkään etteikö joka nainen jossain kohtaa elämää suoraan sanottuna HUORAISI"

      Tuon rumasti sanottu.
      olen saanut kyllä kirjavia tyyppejä enne miestäni, eikä siihen ihmeitä tarvittu.

      Kukaan ei ole vaan halunnut suhteeseen, en nyt seksuaalisena ihmisenä jätä kokeilematta toimiiko sänky puuhat, varsikaan kun en ole mikään uskon lahkolainen.
      Ehkä jostain uskovista voit löytää sinetöityjä naisia, joilla on ommeltu reikä tai viety klitoris.
      ehkä heidän kulttuuri on sinun kanssasi samaa mieltä


    • Kiitos, tuo tieto helpotti. Mä jo pelkäsin, että sä viet kaikki naiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe