En enää ikinä halua naista fyysisesti

Palstaa lukeneena, ihmisiä tavanneena, ihmisten kanssa keskustelleena en enää enää ikinä halua naista fyysisesti.

Mikään edellämainituista ei anna merkkiäkään etteikö joka nainen jossain kohtaa elämää suoraan sanottuna HUORAISI ja minähän en talouteeni huoraa ota elätettäväksi, en edes vaikka kävisi palkkatöissä ja maksaisi itse omat menonsa, sitäpaitsi "salarakas", "mieskaverit", vanhemmat ja "yhden illan jutut" ne naisen menot maksaa muutenkin.

Ikävää huomata tässä iässä ilman lapsia, että millaisia huoria naiset on, mutta eipä noista vaginatelineistä vaimoksi ole tai pitkäaikaiseen suhteeseen eikä varsinkaan kasvattamaan tyttäriään.

Olen puhunut.

21

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee Jee

Aivan niin dazu, aivan niin...

• Jee Jee

Nyt liputan kerrankin vahvasti trolliseni kanssa.

Oli aloittaja kuka tahansa, niin ei pidä yleistää....
        Vai sanotko samaa äidistäsikin?

Enkä ole puolustus kannalla itsekkäästi...
        mut sä syyttelet nyt vaan kaikkia naisia.

Samalla perusteella sä olet raiskaaja!
        Sullahan on munat!
        Vai onko?

• nus-sija

Kuulostaa suunnitelmalta, naisväki kiittää, niiaa ja poistuu nus-simaan.

• massapostitusta

Kuinka monelle palstalle olet ajatellut linkittää tämä aloituksen?

• Sdssun henkilö

Aloittajalla ei ole mitään taloutta vaan se on itsekin yhteiskunnan elätettävänä.

• En tunne aloittajaa, mutta on helppo yhtyä hänen mielipiteeseensä, koska olen useasti ihmetellyt sitä, kuinka estottomasti suhteessa elävät naiset ovat olleet valmiita alkamaan pelehtiä kanssani. Mitä enemmän asiaa ajattelen sitä tympe'ämmäksi se muuttu. Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu.

• Jee Jee
        modelli kirjoitti:

En tunne aloittajaa, mutta on helppo yhtyä hänen mielipiteeseensä, koska olen useasti ihmetellyt sitä, kuinka estottomasti suhteessa elävät naiset ovat olleet valmiita alkamaan pelehtiä kanssani. Mitä enemmän asiaa ajattelen sitä tympe'ämmäksi se muuttu. Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu.

Modelli olet tulossa vanhaksi tai olet, ja muistiskin alkaa jo pettää...

Keväälä sä haaveilit pelien aikaan...kun toiset miehet katselee pelejä...sä pelehdit niiden vaimojen kanssa...ja naisia kuulemma olis enempi jaossa kuin ...

ja nyt...

"Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu."

Aika tekopyhää diipa daapaa sulta.
        Tosi asioita en todellakaan tiedä,(eikä välikskään tietää)
        mut textiäs olen lukenut...enemmäl ja vähemmäl mielenkiinnolla.
        Syystä et kuulostat aikast paljon mun faijalta..toisinaan.

• nyyh.......
        modelli kirjoitti:

En tunne aloittajaa, mutta on helppo yhtyä hänen mielipiteeseensä, koska olen useasti ihmetellyt sitä, kuinka estottomasti suhteessa elävät naiset ovat olleet valmiita alkamaan pelehtiä kanssani. Mitä enemmän asiaa ajattelen sitä tympe'ämmäksi se muuttu. Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu.

Oletko suuttunut taas Pistaasialle?

• Jee Jee kirjoitti:

Modelli olet tulossa vanhaksi tai olet, ja muistiskin alkaa jo pettää...

Keväälä sä haaveilit pelien aikaan...kun toiset miehet katselee pelejä...sä pelehdit niiden vaimojen kanssa...ja naisia kuulemma olis enempi jaossa kuin ...

ja nyt...

"Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu."

Aika tekopyhää diipa daapaa sulta.
        Tosi asioita en todellakaan tiedä,(eikä välikskään tietää)
        mut textiäs olen lukenut...enemmäl ja vähemmäl mielenkiinnolla.
        Syystä et kuulostat aikast paljon mun faijalta..toisinaan.

Ai, tulisin sit appiukkoni kanssa varmaan hyvin toimeen. Mitä tuohon pelehtimiseen tulee niin sanotaanko nyt näin, että ovat osapuolet saaneet mitä ovat ansainneet. En rupee asiaa sen kummmemmin selittelemään, koska maailma muuttuu tyttöseni ja minä sen mukana.

• nyyh....... kirjoitti:

Oletko suuttunut taas Pistaasialle?

Keneltä kysyt? Jos minulta kysytään, niin en ole suuttunut kenellekään ja varsinkaan pistaasialle.

• Ou JEA:.!1#%?+

.

"Bat whats thö problem?????????????" hyväksikäyttöä

har!11

.

• Kannataa harkita elintenluovutusta.
      Jollekin saattaisi jopa kelvata vähänkäytetty mulkku.

• Jorma.

Miehekästä puhetta.

• Jee Jee

Vau.
        Aika paha heitto...en olis odottanut kyllä ton kaltaista heittoa sulta. =))))))))))

• -zz-
        Jee Jee kirjoitti:

Vau.
        Aika paha heitto...en olis odottanut kyllä ton kaltaista heittoa sulta. =))))))))))

Elisakettu näytti kyntensä :)

• Dont worry

Ostit siis paskan. Se ei kuitenkaan tarkoita,että kaikki naiset olisivat paskoja. Voin vakuuttaa, että löytyy paljon naisia, joiden kohdalla hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan!

• Varoittava esimerkki mitä palstailu voi tehdä!

• Minusta, hän on varoittava esimerkki syrjäytyneistä ihmisistä.

• "Ikävää huomata tässä iässä ilman lapsia"
      no sinun ikään, olen kerennyt lapsien isän kanssa, kohta 5 lasta tekemään; eikä se muusta puhu kuin vanhoilla päivillä tehdä vielä kaksi.

"Mikään edellämainituista ei anna merkkiäkään etteikö joka nainen jossain kohtaa elämää suoraan sanottuna HUORAISI"

Tuon rumasti sanottu.
      olen saanut kyllä kirjavia tyyppejä enne miestäni, eikä siihen ihmeitä tarvittu.

Kukaan ei ole vaan halunnut suhteeseen, en nyt seksuaalisena ihmisenä jätä kokeilematta toimiiko sänky puuhat, varsikaan kun en ole mikään uskon lahkolainen.
      Ehkä jostain uskovista voit löytää sinetöityjä naisia, joilla on ommeltu reikä tai viety klitoris.
      ehkä heidän kulttuuri on sinun kanssasi samaa mieltä

• Kiitos, tuo tieto helpotti. Mä jo pelkäsin, että sä viet kaikki naiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8883
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6790
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6540
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5421
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      4793
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3531
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3365
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3122
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2932
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2916
    Aihe