Elämäni paras breikki

wanna-be player

Tein eilen elämäni parhaan breikin snookerissa, 8 palloa meni putkeen! 21 pts.

Miten muilla?

7

1718

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaEiOsaa

      Taitaa paras olla joku 3 punasta ja 2/3 väriä jos sitäkään. Jos tarkemmin ajattelen ni taitaa olla 2 2 paras. Biljardissa kylläkin sekä 8:ssa että 9:ssä useita aloituksesta tyhjäksi.

      Se on kyllä laji toi snookeri. Ei mun tärisevillä käsilla ja ylikankealla vartalolla saa millään hyvää ja tasapainoista vakiolyöntiasentoa. Täytyy noita ammattilaisia ihailla, on se niin helpon näköistä. Paremmin mun mielestä O'Sullivan ja Hendry on rahansa ansainnu ku joku rivi-NHL-jyrä.

    • vierii... vieriii..(kuuluu ...

      tosi kova saavutus!

      itse pelaan vähemmän snookeria. kasipallossa sain kerran avauksessa 3 palloa. mikä lienee tässä ennätyksesi? entä maailmanennätys?

      • Jorkkeli

        On muuten mielettömän vaikee peli tuo snooker ku esim. pooliin vertaa. Itellä ennätysbreikki 27. Poolissa kyllä tulee alotuspartteja tehtyä viikottain.


      • SSS
        Jorkkeli kirjoitti:

        On muuten mielettömän vaikee peli tuo snooker ku esim. pooliin vertaa. Itellä ennätysbreikki 27. Poolissa kyllä tulee alotuspartteja tehtyä viikottain.

        Peli pahimmasta päästä. Enkkabreikki on 40 jo vuosien takaa, käsittämättömän hyvän fiiliksen muistan ja kaverin ilmeen. Siihen loppui kehitys, sitten jäi pelihommat vähemmälle, tekniikka hukassa eikä enää ole päässyt kovin hääville tasolle. Nykyisin suosin muutamaa bisseä ja ysipalloa.


    • jotain57

      Lopetin pelaamisen yli kymmenen vuotta sitten eikä sillonkaan tullut paljoa snookeria pelattua vaan lähinää ysiä. Paras breikki oli muistaakseni jotain 55-60. Kävin viime vuonna pelaamassa snookeria yli kymmenen vuoden tauon jälkeen ja kyllä siinä pari 20-30 pisteen breikkiä sai sentään tehtyä kun sai vähän tuntumaa.

    • Tony

      Snookerin ennätys 33
      8- pallossa olen tehnyt kaksi eri kertaa kolme aloitusparttia putkeen, mutta mitäs väliä sillä nyt on... ai niin, 14/1:sessä on sama ennätys. 33

    • Händy

      Snookerissa Paras Break vain 138-
      Poolissa (8-pallo) kuusi aloitusparttia peräkkäin.

      Händy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe