Tein eilen elämäni parhaan breikin snookerissa, 8 palloa meni putkeen! 21 pts.
Miten muilla?
Elämäni paras breikki
7
1820
Vastaukset
- MaEiOsaa
Taitaa paras olla joku 3 punasta ja 2/3 väriä jos sitäkään. Jos tarkemmin ajattelen ni taitaa olla 2 2 paras. Biljardissa kylläkin sekä 8:ssa että 9:ssä useita aloituksesta tyhjäksi.
Se on kyllä laji toi snookeri. Ei mun tärisevillä käsilla ja ylikankealla vartalolla saa millään hyvää ja tasapainoista vakiolyöntiasentoa. Täytyy noita ammattilaisia ihailla, on se niin helpon näköistä. Paremmin mun mielestä O'Sullivan ja Hendry on rahansa ansainnu ku joku rivi-NHL-jyrä. - vierii... vieriii..(kuuluu ...
tosi kova saavutus!
itse pelaan vähemmän snookeria. kasipallossa sain kerran avauksessa 3 palloa. mikä lienee tässä ennätyksesi? entä maailmanennätys?- Jorkkeli
On muuten mielettömän vaikee peli tuo snooker ku esim. pooliin vertaa. Itellä ennätysbreikki 27. Poolissa kyllä tulee alotuspartteja tehtyä viikottain.
- SSS
Jorkkeli kirjoitti:
On muuten mielettömän vaikee peli tuo snooker ku esim. pooliin vertaa. Itellä ennätysbreikki 27. Poolissa kyllä tulee alotuspartteja tehtyä viikottain.
Peli pahimmasta päästä. Enkkabreikki on 40 jo vuosien takaa, käsittämättömän hyvän fiiliksen muistan ja kaverin ilmeen. Siihen loppui kehitys, sitten jäi pelihommat vähemmälle, tekniikka hukassa eikä enää ole päässyt kovin hääville tasolle. Nykyisin suosin muutamaa bisseä ja ysipalloa.
- jotain57
Lopetin pelaamisen yli kymmenen vuotta sitten eikä sillonkaan tullut paljoa snookeria pelattua vaan lähinää ysiä. Paras breikki oli muistaakseni jotain 55-60. Kävin viime vuonna pelaamassa snookeria yli kymmenen vuoden tauon jälkeen ja kyllä siinä pari 20-30 pisteen breikkiä sai sentään tehtyä kun sai vähän tuntumaa.
- Tony
Snookerin ennätys 33
8- pallossa olen tehnyt kaksi eri kertaa kolme aloitusparttia putkeen, mutta mitäs väliä sillä nyt on... ai niin, 14/1:sessä on sama ennätys. 33 - Händy
Snookerissa Paras Break vain 138-
Poolissa (8-pallo) kuusi aloitusparttia peräkkäin.
Händy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684