Runontajalle päivä ja koko syksyn piristykseksi!
22
77
Vastaukset
- ruontaja off
Kiitoksia, etenkin kun älypuhelimeni on kaupan hyllyllä ja sinne jää
Onko runontajalla synttärit vai miksi hänet tänään erityisesti huomoit? Oli tai, onnea silti.
Mua joskus ärsyttää noi merkit, jotka olevinaan tarkoittaa jotain. Paskat ne mitään tarkoita tai on aivan liian helppo tukeutua johonkin merkkilainaukseen kun oikeasti ei rohkeus riitä sanoilla puhumiseen. Onks se niin vaikeata sanoa: ""mua vituttaa tää paska päivä"",""halaus"",""olet minulle tärkeä"" jne.?
Siksi toisekseen, merkki voi tarkoittaa toista toiselle. Ja ihmetellään miten toinen voi niin eri tavoin tulkita sanoman.
:O
Mitä tuostakin voisi päätellä?- runontaja off
"Vi**u kun v**uttaa"? päätelmä?
Eo löydy tämän vuoden puolelta synttäreitä minulle Runontaja on aina syksysin hieman alakuloinen mollivoittoisineen kommentineen, minun käy nii sääliksi tämä ja siksi ajattelin hieman piristää häntä. Mutta kuinkas kävikään....sain sinut repimään hiuksiasi...toivottavasti et hyppää partsilta:D ISOHALI hymiö sullekin.
- iso karvainen mies
modelli kirjoitti:
Runontaja on aina syksysin hieman alakuloinen mollivoittoisineen kommentineen, minun käy nii sääliksi tämä ja siksi ajattelin hieman piristää häntä. Mutta kuinkas kävikään....sain sinut repimään hiuksiasi...toivottavasti et hyppää partsilta:D ISOHALI hymiö sullekin.
Jaxuhalit sulle rakas D:
runontaja off kirjoitti:
Eo löydy tämän vuoden puolelta synttäreitä minulleEi siinä muuta ole kuin kaksoispiste ja iso oo. Tarvii mielikuvitusta kehitelläkseen sille sanoman. Todellisuudessa eleia tai mikä nyt olikaan tarkoitti: minulla on kovia kipuja ja haahuilen kahden ratkaisun välillä mitä sen hyväksi tai pahaksi aion tehdä.
- runontaja off
modelli kirjoitti:
Runontaja on aina syksysin hieman alakuloinen mollivoittoisineen kommentineen, minun käy nii sääliksi tämä ja siksi ajattelin hieman piristää häntä. Mutta kuinkas kävikään....sain sinut repimään hiuksiasi...toivottavasti et hyppää partsilta:D ISOHALI hymiö sullekin.
Ei minua piristä kuin 7 oikein lottovoitto ja talviloma 1.11.2014 - 1.5.2015 auringon lämmössä. Eikä sekään ole taattua
modelli kirjoitti:
Empatiasi on liikuttavaa modelli. Ei mulla oo partsia ja hiuksia riittäisi revittäväksi. Oot oikeasti silleen söötti kun luulet ärsyttäväsi. Iso hali sullekin!
- Jorma.
Miehekästä puhetta.
runontaja off kirjoitti:
Ei minua piristä kuin 7 oikein lottovoitto ja talviloma 1.11.2014 - 1.5.2015 auringon lämmössä. Eikä sekään ole taattua
No onhan toi ainakin joku mistä lähteä hakemaan sitä iloa. Mä totesin joskus itselleni, että ainoa tapa saada edes jonkinlainen lottovoitto on kuolla suomessa....ja töitä on tehty sen eteen. Tänään on pakko pitää välipäivä, koska ensi viikolla on vielä paljon tekemättömiä asioita.
- runontaja off
modelli kirjoitti:
No onhan toi ainakin joku mistä lähteä hakemaan sitä iloa. Mä totesin joskus itselleni, että ainoa tapa saada edes jonkinlainen lottovoitto on kuolla suomessa....ja töitä on tehty sen eteen. Tänään on pakko pitää välipäivä, koska ensi viikolla on vielä paljon tekemättömiä asioita.
Saattaapi tuo normaalia suurempi alakulo johtua tehdyistä töistä. Torstaina hain kaksi kaatunutta mäntyä metsästä, toki siinä oli traktori ja moottorisaha apuna. Traktorilla ja köydellä vedin pois metsästä, pinosin peräkärryn lavalle ja sahan terä oli tylsä. Normaalisti sahaus hyvällä terällä olisi vienyt tunnin, nyt kaksi.
Perjantaina siirrettiin käsivoimin kolme laituria merestä maalle ja yksi vene. Kun kyse on merestä, niin ei voinut jättää rantaan, vaan 5-10 m rannasta. Ja kun ne oli märkiä, painoivat noin puolta enemmän mitä tavallisesti. Lauantai menikin sitten lepäillessä ja voimia keräten. runontaja off kirjoitti:
Saattaapi tuo normaalia suurempi alakulo johtua tehdyistä töistä. Torstaina hain kaksi kaatunutta mäntyä metsästä, toki siinä oli traktori ja moottorisaha apuna. Traktorilla ja köydellä vedin pois metsästä, pinosin peräkärryn lavalle ja sahan terä oli tylsä. Normaalisti sahaus hyvällä terällä olisi vienyt tunnin, nyt kaksi.
Perjantaina siirrettiin käsivoimin kolme laituria merestä maalle ja yksi vene. Kun kyse on merestä, niin ei voinut jättää rantaan, vaan 5-10 m rannasta. Ja kun ne oli märkiä, painoivat noin puolta enemmän mitä tavallisesti. Lauantai menikin sitten lepäillessä ja voimia keräten.Miten hullu ihmisen pitää olla, että menee metsään ja vielä tylsän sahan kanssa, kas kun siinä sun traktorissa oli moottori, en olisi yhtään ihmetellyt jos olisit kertonut vetäväsi vielä moottoritonta traktoria.
elisakettu kirjoitti:
Empatiasi on liikuttavaa modelli. Ei mulla oo partsia ja hiuksia riittäisi revittäväksi. Oot oikeasti silleen söötti kun luulet ärsyttäväsi. Iso hali sullekin!
Pidä turpas kii!
- duunari mies
runontaja off kirjoitti:
Perjantaina siirrettiin käsivoimin kolme laituria merestä maalle ja yksi vene. Kun kyse on merestä, niin ei voinut jättää rantaan, vaan 5-10 m rannasta. Ja kun ne oli märkiä, painoivat noin puolta enemmän mitä tavallisesti. Lauantai menikin sitten lepäillessä ja voimia keräten.Mutta ruumiillisesta työstähän saa hyvän olon. Sellaista ei paperinpyörittelystä saa.
modelli kirjoitti:
Pidä turpas kii!
Enkä pidä! Lällällällää lää, modelliltapa pääsi pieruu... *näyttää kieltä*
duunari mies kirjoitti:
Mutta ruumiillisesta työstähän saa hyvän olon. Sellaista ei paperinpyörittelystä saa.
Saa jos käärii sätkiä.
elisakettu kirjoitti:
Enkä pidä! Lällällällää lää, modelliltapa pääsi pieruu... *näyttää kieltä*
Se joka toiselle kieltänsä näyttää niin tykkää siitä. Vanha kiinalainen viisaus!
runontaja off kirjoitti:
Eo löydy tämän vuoden puolelta synttäreitä minulleSunnuntaihali sitte, kun ei voi onnitellakaan. JA KOETA NYT PRKL VÄHÄN PIRISTYÄ SIELLÄ!
elisakettu kirjoitti:
Sunnuntaihali sitte, kun ei voi onnitellakaan. JA KOETA NYT PRKL VÄHÄN PIRISTYÄ SIELLÄ!
Olo ei sentään ole kuin kussalla, kissantappovideolla
modelli kirjoitti:
Miten hullu ihmisen pitää olla, että menee metsään ja vielä tylsän sahan kanssa, kas kun siinä sun traktorissa oli moottori, en olisi yhtään ihmetellyt jos olisit kertonut vetäväsi vielä moottoritonta traktoria.
Viila unohtui työkaluvarastoon, kun olen tottunut metsurikanisterissa roikkuvaan viilaan. Paluumatkalla sitten noukki sen viilan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6773568Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002748Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211741Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531611- 801550
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3741529Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901273