Runontajalle päivä ja koko syksyn piristykseksi!

22

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruontaja off

      Kiitoksia, etenkin kun älypuhelimeni on kaupan hyllyllä ja sinne jää

    • Onko runontajalla synttärit vai miksi hänet tänään erityisesti huomoit? Oli tai, onnea silti.

      Mua joskus ärsyttää noi merkit, jotka olevinaan tarkoittaa jotain. Paskat ne mitään tarkoita tai on aivan liian helppo tukeutua johonkin merkkilainaukseen kun oikeasti ei rohkeus riitä sanoilla puhumiseen. Onks se niin vaikeata sanoa: ""mua vituttaa tää paska päivä"",""halaus"",""olet minulle tärkeä"" jne.?

      Siksi toisekseen, merkki voi tarkoittaa toista toiselle. Ja ihmetellään miten toinen voi niin eri tavoin tulkita sanoman.

      :O

      Mitä tuostakin voisi päätellä?

      • runontaja off

        "Vi**u kun v**uttaa"? päätelmä?

        Eo löydy tämän vuoden puolelta synttäreitä minulle


      • Runontaja on aina syksysin hieman alakuloinen mollivoittoisineen kommentineen, minun käy nii sääliksi tämä ja siksi ajattelin hieman piristää häntä. Mutta kuinkas kävikään....sain sinut repimään hiuksiasi...toivottavasti et hyppää partsilta:D ISOHALI hymiö sullekin.


      • iso karvainen mies
        modelli kirjoitti:

        Runontaja on aina syksysin hieman alakuloinen mollivoittoisineen kommentineen, minun käy nii sääliksi tämä ja siksi ajattelin hieman piristää häntä. Mutta kuinkas kävikään....sain sinut repimään hiuksiasi...toivottavasti et hyppää partsilta:D ISOHALI hymiö sullekin.

        Jaxuhalit sulle rakas D:


      • runontaja off kirjoitti:

        "Vi**u kun v**uttaa"? päätelmä?

        Eo löydy tämän vuoden puolelta synttäreitä minulle

        Ei siinä muuta ole kuin kaksoispiste ja iso oo. Tarvii mielikuvitusta kehitelläkseen sille sanoman. Todellisuudessa eleia tai mikä nyt olikaan tarkoitti: minulla on kovia kipuja ja haahuilen kahden ratkaisun välillä mitä sen hyväksi tai pahaksi aion tehdä.


      • runontaja off
        modelli kirjoitti:

        Runontaja on aina syksysin hieman alakuloinen mollivoittoisineen kommentineen, minun käy nii sääliksi tämä ja siksi ajattelin hieman piristää häntä. Mutta kuinkas kävikään....sain sinut repimään hiuksiasi...toivottavasti et hyppää partsilta:D ISOHALI hymiö sullekin.

        Ei minua piristä kuin 7 oikein lottovoitto ja talviloma 1.11.2014 - 1.5.2015 auringon lämmössä. Eikä sekään ole taattua


      • modelli kirjoitti:

        Runontaja on aina syksysin hieman alakuloinen mollivoittoisineen kommentineen, minun käy nii sääliksi tämä ja siksi ajattelin hieman piristää häntä. Mutta kuinkas kävikään....sain sinut repimään hiuksiasi...toivottavasti et hyppää partsilta:D ISOHALI hymiö sullekin.

        Empatiasi on liikuttavaa modelli. Ei mulla oo partsia ja hiuksia riittäisi revittäväksi. Oot oikeasti silleen söötti kun luulet ärsyttäväsi. Iso hali sullekin!


      • Jorma.

        Miehekästä puhetta.


      • runontaja off kirjoitti:

        Ei minua piristä kuin 7 oikein lottovoitto ja talviloma 1.11.2014 - 1.5.2015 auringon lämmössä. Eikä sekään ole taattua

        No onhan toi ainakin joku mistä lähteä hakemaan sitä iloa. Mä totesin joskus itselleni, että ainoa tapa saada edes jonkinlainen lottovoitto on kuolla suomessa....ja töitä on tehty sen eteen. Tänään on pakko pitää välipäivä, koska ensi viikolla on vielä paljon tekemättömiä asioita.


      • Jorma. kirjoitti:

        Miehekästä puhetta.

        ╭(╯^╰)╮


      • runontaja off
        modelli kirjoitti:

        No onhan toi ainakin joku mistä lähteä hakemaan sitä iloa. Mä totesin joskus itselleni, että ainoa tapa saada edes jonkinlainen lottovoitto on kuolla suomessa....ja töitä on tehty sen eteen. Tänään on pakko pitää välipäivä, koska ensi viikolla on vielä paljon tekemättömiä asioita.

        Saattaapi tuo normaalia suurempi alakulo johtua tehdyistä töistä. Torstaina hain kaksi kaatunutta mäntyä metsästä, toki siinä oli traktori ja moottorisaha apuna. Traktorilla ja köydellä vedin pois metsästä, pinosin peräkärryn lavalle ja sahan terä oli tylsä. Normaalisti sahaus hyvällä terällä olisi vienyt tunnin, nyt kaksi.

        Perjantaina siirrettiin käsivoimin kolme laituria merestä maalle ja yksi vene. Kun kyse on merestä, niin ei voinut jättää rantaan, vaan 5-10 m rannasta. Ja kun ne oli märkiä, painoivat noin puolta enemmän mitä tavallisesti. Lauantai menikin sitten lepäillessä ja voimia keräten.


      • runontaja off kirjoitti:

        Saattaapi tuo normaalia suurempi alakulo johtua tehdyistä töistä. Torstaina hain kaksi kaatunutta mäntyä metsästä, toki siinä oli traktori ja moottorisaha apuna. Traktorilla ja köydellä vedin pois metsästä, pinosin peräkärryn lavalle ja sahan terä oli tylsä. Normaalisti sahaus hyvällä terällä olisi vienyt tunnin, nyt kaksi.

        Perjantaina siirrettiin käsivoimin kolme laituria merestä maalle ja yksi vene. Kun kyse on merestä, niin ei voinut jättää rantaan, vaan 5-10 m rannasta. Ja kun ne oli märkiä, painoivat noin puolta enemmän mitä tavallisesti. Lauantai menikin sitten lepäillessä ja voimia keräten.

        Miten hullu ihmisen pitää olla, että menee metsään ja vielä tylsän sahan kanssa, kas kun siinä sun traktorissa oli moottori, en olisi yhtään ihmetellyt jos olisit kertonut vetäväsi vielä moottoritonta traktoria.


      • elisakettu kirjoitti:

        ╭(╯^╰)╮

        Toi on ylilihava nainen synnyttää hymiö!


      • elisakettu kirjoitti:

        Empatiasi on liikuttavaa modelli. Ei mulla oo partsia ja hiuksia riittäisi revittäväksi. Oot oikeasti silleen söötti kun luulet ärsyttäväsi. Iso hali sullekin!

        Pidä turpas kii!


      • duunari mies
        runontaja off kirjoitti:

        Saattaapi tuo normaalia suurempi alakulo johtua tehdyistä töistä. Torstaina hain kaksi kaatunutta mäntyä metsästä, toki siinä oli traktori ja moottorisaha apuna. Traktorilla ja köydellä vedin pois metsästä, pinosin peräkärryn lavalle ja sahan terä oli tylsä. Normaalisti sahaus hyvällä terällä olisi vienyt tunnin, nyt kaksi.

        Perjantaina siirrettiin käsivoimin kolme laituria merestä maalle ja yksi vene. Kun kyse on merestä, niin ei voinut jättää rantaan, vaan 5-10 m rannasta. Ja kun ne oli märkiä, painoivat noin puolta enemmän mitä tavallisesti. Lauantai menikin sitten lepäillessä ja voimia keräten.

        Mutta ruumiillisesta työstähän saa hyvän olon. Sellaista ei paperinpyörittelystä saa.


      • modelli kirjoitti:

        Pidä turpas kii!

        Enkä pidä! Lällällällää lää, modelliltapa pääsi pieruu... *näyttää kieltä*


      • duunari mies kirjoitti:

        Mutta ruumiillisesta työstähän saa hyvän olon. Sellaista ei paperinpyörittelystä saa.

        Saa jos käärii sätkiä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Enkä pidä! Lällällällää lää, modelliltapa pääsi pieruu... *näyttää kieltä*

        Se joka toiselle kieltänsä näyttää niin tykkää siitä. Vanha kiinalainen viisaus!


      • runontaja off kirjoitti:

        "Vi**u kun v**uttaa"? päätelmä?

        Eo löydy tämän vuoden puolelta synttäreitä minulle

        Sunnuntaihali sitte, kun ei voi onnitellakaan. JA KOETA NYT PRKL VÄHÄN PIRISTYÄ SIELLÄ!


      • elisakettu kirjoitti:

        Sunnuntaihali sitte, kun ei voi onnitellakaan. JA KOETA NYT PRKL VÄHÄN PIRISTYÄ SIELLÄ!

        Olo ei sentään ole kuin kussalla, kissantappovideolla


      • modelli kirjoitti:

        Miten hullu ihmisen pitää olla, että menee metsään ja vielä tylsän sahan kanssa, kas kun siinä sun traktorissa oli moottori, en olisi yhtään ihmetellyt jos olisit kertonut vetäväsi vielä moottoritonta traktoria.

        Viila unohtui työkaluvarastoon, kun olen tottunut metsurikanisterissa roikkuvaan viilaan. Paluumatkalla sitten noukki sen viilan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe