Elisakettu:-- Mä jo kerran kutsuin modellin mutta eihän hänelle kelvannut tullakaan. Sama juttu aina palstalaisten kanssa.--
Modelli: --En tunne aloittajaa, mutta on helppo yhtyä hänen mielipiteeseensä, koska olen useasti ihmetellyt sitä, kuinka estottomasti suhteessa elävät naiset ovat olleet valmiita alkamaan pelehtiä kanssani. Mitä enemmän asiaa ajattelen sitä tympe'ämmäksi se muuttu. Itse en ole vastannut kysyntään jos nainen on ollut fyysisesti tai edes henkisesti varattu.--
Elisakettu on siis kutsunut varattuna naisena Modellia treffeille. Aijaiaijai..
Elisakettu ja Modelli
11
76
Vastaukset
Suurinpiirtein sellaista elämä on.
- nojaaa..
Tuskin Modelli niin tosikko on, että luulisi niitä treffeiksi.
- y.b ei ehdi ny kirj.
:D Missäs modelli on nuin sanonut? Jos on oikeasti sanonut, niin ehkä tarkoittaakin mua.. Mähän olen kans varattu ja aina niin Modellin perään ja kaikkien muitten palstamiekkosten myös, tietysti, menneiden ja tulevien.. :P
- olisitkin
saatana..
*reps*
Aloittajalla on tainnut jäädä jokin ketju lukematta. On totta, että olen kutsunut modellin julkisesti iltaa viettämään itseni ja kumppanini seurassa. Mutta eihän modellikaan ole niin tampio, että noin pöhköön kutsuun viitsisi vaivautua. Ei, vaikka lupasin kutsua myös näpsäkän sinkkuystävättäreni mukaan.
;)Valitettavasti olen ollut hieman kiireinen viime aikoina, koska noita kutsuja satelee jatkuvalla syötöllä. Toki voin tulla katsastamaan tämän näppärän sinkkuystävän vaikka ensi juhannuksena....jos olen suomessa.
modelli kirjoitti:
Valitettavasti olen ollut hieman kiireinen viime aikoina, koska noita kutsuja satelee jatkuvalla syötöllä. Toki voin tulla katsastamaan tämän näppärän sinkkuystävän vaikka ensi juhannuksena....jos olen suomessa.
Ystävä ei oo juhannuksena Suomessa, minä oon töissä ja niin kai ukkokin. Tuu sit vaikka seuraavana vuonna.
Oikeesti olen liian vanha ja liian väsynyt järjestämään mitään miittejä enää koskaan. Sosiaalirajoitteisuuteni tapaamisten suhteen yltää korkeintaan promilleissa tehtyihin aivopieruihin.
Oikeastaan vain yksi ihminen on sellainen, jonka mielelläni ja ilman joutavia jännitteitä tapaisin. Häntä kutsuisin ystäväksi. *vilkuttaa kohti tuulista kaupunkia*
- erntertfear
Idiootti olet, etkä siitä muuksi muuta. Vai tuli hirveä hätä, jos joku palstalainen tapaisi toisen. Voi jeesus. Miten sairas pitää olla, että alkaa vahtaamaan toisten olemattomia kutsuja. Ja miten sairas pitää olla, että yhdistelee täällä toisen sanomia toisen sanomisiin.
Tulkitsetko esim. tässä modellin sanomisia?! Eiköhän se ole parempi, että hän itse päättää.
Sinulla on paha vika päässä. Jos joku kirjoittaa nimimerkillä, niin ne on sinun tuttujasi joiden sanomisia voi tulkata? Siis ihan sairas olet. Ymmärrätkö itse?- LumitaisteIija
eewari
- Kis~kisu
Eiköhän kyse ollut jostain seniorikansalaisten tapaamisesta. Kuorolaulua, teehetkiä sun muuta.
Hyvä, pidä lippu korkealla ja jatka määrätietoisesti pyrkimyksiäsi....mitä ne sitten onkaan ja tuskin montaakaan kiinostaa. Mut hieno homma, että kävit kertomassa mielipitees:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482