Pojat tekeytyvät vuorotellen naisiksi palstalla ja kehuvat toisiaan.
Ovelaa...
He-hee! :-)
modellin ja dazun suhde
5
<50
Vastaukset
Varmaan olisin sinuna häipynyt sellaiseen kolkkaan pallolla mihin ei mikään yhteys yltäisi, koska mikä voi olla nolompaa kuin mennä tuohon halpaan mihin sinä menit. Kerro miten sua vedätettin, niin uudetkin palstalaiset saavat nauraa.
Hämärä homma. Luulin olleeni tänään koko päivän töissä, mutta olinkin pienissä häissä. Tai en ainakaan muista tehneeni tänne taas useampia aloituksia...
Ratikkakuski kirjoitti:
Hämärä homma. Luulin olleeni tänään koko päivän töissä, mutta olinkin pienissä häissä. Tai en ainakaan muista tehneeni tänne taas useampia aloituksia...
Mulla oli joskus papukaija lemmikkinä ja sekin oli fiksumpi kun toi sun kaveris kaima.
modelli kirjoitti:
Mulla oli joskus papukaija lemmikkinä ja sekin oli fiksumpi kun toi sun kaveris kaima.
Minä olen erityisesti ihmetellyt, että mitä hauskaa ylipäätään on, että miehet esiintyvät naisina. On jos jonkinmoista drag-queen-showta, leffaa ja sketsiä. Tämä aloittaja on vissiin niiden suurkuluttaja.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä olen erityisesti ihmetellyt, että mitä hauskaa ylipäätään on, että miehet esiintyvät naisina. On jos jonkinmoista drag-queen-showta, leffaa ja sketsiä. Tämä aloittaja on vissiin niiden suurkuluttaja.
Veikkaan, että tyyppi on transu mutta sosiaalisten paineiden takia piilo sellainen. Varmaan tälläkin hetkellä on tunkemassa jotain objektia (kahvinkeitin tai vastaava) hanuriinsa ja semmonen blondiperuukki väärinpäin pässä pitäen omituista huohotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6363287Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982672Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211691Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471510Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500- 691444
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3421414- 271328
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233