Pojat tekeytyvät vuorotellen naisiksi palstalla ja kehuvat toisiaan.
Ovelaa...
He-hee! :-)
modellin ja dazun suhde
5
<50
Vastaukset
Varmaan olisin sinuna häipynyt sellaiseen kolkkaan pallolla mihin ei mikään yhteys yltäisi, koska mikä voi olla nolompaa kuin mennä tuohon halpaan mihin sinä menit. Kerro miten sua vedätettin, niin uudetkin palstalaiset saavat nauraa.
Hämärä homma. Luulin olleeni tänään koko päivän töissä, mutta olinkin pienissä häissä. Tai en ainakaan muista tehneeni tänne taas useampia aloituksia...
Ratikkakuski kirjoitti:
Hämärä homma. Luulin olleeni tänään koko päivän töissä, mutta olinkin pienissä häissä. Tai en ainakaan muista tehneeni tänne taas useampia aloituksia...
Mulla oli joskus papukaija lemmikkinä ja sekin oli fiksumpi kun toi sun kaveris kaima.
modelli kirjoitti:
Mulla oli joskus papukaija lemmikkinä ja sekin oli fiksumpi kun toi sun kaveris kaima.
Minä olen erityisesti ihmetellyt, että mitä hauskaa ylipäätään on, että miehet esiintyvät naisina. On jos jonkinmoista drag-queen-showta, leffaa ja sketsiä. Tämä aloittaja on vissiin niiden suurkuluttaja.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä olen erityisesti ihmetellyt, että mitä hauskaa ylipäätään on, että miehet esiintyvät naisina. On jos jonkinmoista drag-queen-showta, leffaa ja sketsiä. Tämä aloittaja on vissiin niiden suurkuluttaja.
Veikkaan, että tyyppi on transu mutta sosiaalisten paineiden takia piilo sellainen. Varmaan tälläkin hetkellä on tunkemassa jotain objektia (kahvinkeitin tai vastaava) hanuriinsa ja semmonen blondiperuukki väärinpäin pässä pitäen omituista huohotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482