Tiedän, että olen käyttäytynyt huonosti viime aikoina ja viimeisen kymmenen vuoden ajan tällä palstalla. Haluaisin kuitenkin pyytää käytöstäni anteeksi ja toivoa anteeksiantoa teiltä, koska palsta on koko elämäni ja te olette ainoita ystäviäni elämässäni.
Minulla on todettu mielenterveysongelmia jonka takia joudun asumaan valvonnan alaisena yksiössä ja käyn päivisin puhumassa kehitysvammaisten tukiryhmässä. Ryhmässämme on monen asteisia kehitysvammaisia ja mielenterveysongelmallisia. Viime aikoina olen päässyt puhumaan homoseksuaalisista taipumuksistani joita olen hävennyt liian monta vuotta.
Työstän myös negatiivisten ajatusten eroon pääsemisestä ja päälakikaljuni hyväksymisen.
Anteeksipyyntöni kaikilta
62
163
Vastaukset
- TiinaW
Kiitoksia kun noin avoimesti puhuit ongelmistasi. Iso sydän ja onnea oikealle tielle, DarkFear
- homopojja
Mennäänkö joskus DTM-baariin, Darkkis?
- DarkFear (ei kirj.)
Mennään vain ;) odotan innolla. Kunhan palstalaiset eivät ajattele mitään negatiivista
- ota uusi elämä
Hyvä Teemu!!!!!! Hyvä että olet menny hoitoon ja käsittelet ongelmiasi. Ei meistä kukaan yksin jaksa, apua tarvitaan!!! Onnea ongelmies selättämiseen Teemu!!!!!
- pidä tämä linja
Kun osaisitkin kirjoittaa aina noin asiallisesti, voisin hyväksyä sut täysin ja sun kanssa olis ihan kiva keskustella. Ei fiksusti käyttäytyvästä ihmisestä ole kenenkään mitään syytä ajatella negatiivista. Pidän sun tästä puolesta 100 kertaa enemmän, kuin siitä sun toisesta pimeästä puolesta. Sitä sun pimeää puolta on vain aivan mahdotonta ymmärtää tai ajatella siitä mitään positiivista.
Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle se asia, että MÄ KUN KIRJOITAN TÄÄLLÄ AINA VAIN KIRJAUTUNEENA JA OMALLA NIMIMERKILLÄNI!!!!!!!!!
Ja mulla kun sitä ei ole todellakaan mitään syytä minkäänlaisiin anteeksipyyntöihin, sillä mä kun oon itse käyttäytynyt täällä ihan fiksusti ja asiallisesti kaikkien niiden vuosien aikana, mitä oon tänne palstalle aina kirjoitellut.
Että pyytele vaan sä vitun homopersehuorahinttari ja kaljuuntunut persujunttipaska itse anteeksi niitä omia sanomisiasi vitun nössö ja hinttari!!!!!!!!
Ja asu vaan jossain vitun epänormaalien ihmisten asuntoloissa, kun et vittu pysty edes omillasi aikuisena pärjäämään saatana!!!!!!!- Johan taas tempas
Mikä helvetin jakomielitauti sinulla on? Äsken vielä ajattelin sinusta positiivista kun myönsit ongelmasi ja keskustelit fiksusti, nyt sitten tulet taas autistisella raivolla tänne nimittelemään ihmisiä karmeilla nimillä, joista tulee mieleen ala-asteen kiusaajat!
- JOTAIN RAJAA
Sinä solvaat jotain nössöksi???? Mies joka ei uskalla käydä edes lähibaarissa saati ulkomailla, ja jos uskaltaisi ei saisi äidiltä lupaa, vaikka on jo keski-ikäinen :D Hah mikä pelle olet! Ja olet kyllä niin kaukana normaalista ihmisestä että ei sinulla ole varaa solvata kaltaisiasi. Sinähän olet malli esimerkki miten aikuisenakin on vielä täysin holhouksen alainen, et pysty tekemään mitään itsenäisesti.
Olet nössön ja paskahousun synonyymi. Muistathan kysyä äidiltä taas luvan kirjautua palstalle? Johan taas tempas kirjoitti:
Mikä helvetin jakomielitauti sinulla on? Äsken vielä ajattelin sinusta positiivista kun myönsit ongelmasi ja keskustelit fiksusti, nyt sitten tulet taas autistisella raivolla tänne nimittelemään ihmisiä karmeilla nimillä, joista tulee mieleen ala-asteen kiusaajat!
Ei mulla ole mitään ihmeen jakomielitautia, sillä mä kun en ole täällä edes koskaan myöntänyt mitään ongelmiani, enkä muutenkaan edes aloittanut tätä koko vitun keskustelua. Mä kun kirjoitan tänne aina vain kirjautuneena ja omalla nimimerkilläni, mutta sitten sitä aina jotkut vitun jätekasat yrittävät kirjoitella tänne muka mun nimissäni, mutta eivät edes pysty kirjautumaan tänne mun nimissäni, kun heillä ei ole niitä tänne tarvittavia tunnuksia, joita he tarvisivat sitä kirjautumista varten.
Ja mä kun nimittelen täällä just ketä haluan ja miten haluan, että siihen ei ole sulla tai näillä tämän palstan kusiperseaivoilla yhtään mitään sanomista!!!!!!!!- df the human dildo
DarkFear kirjoitti:
Ei mulla ole mitään ihmeen jakomielitautia, sillä mä kun en ole täällä edes koskaan myöntänyt mitään ongelmiani, enkä muutenkaan edes aloittanut tätä koko vitun keskustelua. Mä kun kirjoitan tänne aina vain kirjautuneena ja omalla nimimerkilläni, mutta sitten sitä aina jotkut vitun jätekasat yrittävät kirjoitella tänne muka mun nimissäni, mutta eivät edes pysty kirjautumaan tänne mun nimissäni, kun heillä ei ole niitä tänne tarvittavia tunnuksia, joita he tarvisivat sitä kirjautumista varten.
Ja mä kun nimittelen täällä just ketä haluan ja miten haluan, että siihen ei ole sulla tai näillä tämän palstan kusiperseaivoilla yhtään mitään sanomista!!!!!!!!mitä jos rasvaisit spedekaljusi tummelilla ja syöksyisit sinne mistä olet tullutkin
- 5+14
DarkFear kirjoitti:
Ja mä kun nimittelen täällä just ketä haluan ja miten haluan, että siihen ei ole sulla tai näillä tämän palstan kusiperseaivoilla yhtään mitään sanomista!!!!!!!!"sillä mä kun en ole täällä edes koskaan myöntänyt mitään ongelmiani"
Mitä ne sun ongelmat on? df the human dildo kirjoitti:
mitä jos rasvaisit spedekaljusi tummelilla ja syöksyisit sinne mistä olet tullutkin
Haista sinä vitun paska-aivo oikein pitkä perse vaan!!!!!!! Tollainen vitun jätekasa kun ei vittu kykene koskaan edes mihinkään asialliseen keskusteluun saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5+14 kirjoitti:
"sillä mä kun en ole täällä edes koskaan myöntänyt mitään ongelmiani"
Mitä ne sun ongelmat on?Ei mulla itselläni edes ole mitään ongelmia, sillä ne ongelmat ovat vain niillä tämän palstan kusiaivoilla, jotka ovat mua tällä palstalla jatkuvasti kiusaamassa ja pilkkaamassa. Heidän sitä pitäisikin johonkin hoitoon hakeutua ja sitten voisivat jättää mut täällä rauhaan.
- DarkFear (ei kirj.)
5+14 kirjoitti:
"sillä mä kun en ole täällä edes koskaan myöntänyt mitään ongelmiani"
Mitä ne sun ongelmat on?Kaappihomous, autismi, kaljuuntuminen, yksiön ahtaus.
- 20+19
DarkFear kirjoitti:
Haista sinä vitun paska-aivo oikein pitkä perse vaan!!!!!!! Tollainen vitun jätekasa kun ei vittu kykene koskaan edes mihinkään asialliseen keskusteluun saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄH, ÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖL, HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄH
20+19 kirjoitti:
HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄH, ÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖL, HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄH
Etkö säkään vitun jätekasa osaa vittu yhtään paremmin saatana sanoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vittu saatanan perkeleen perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saatanan vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Että haista vittu sinäkin oikein pitkä perse vaan vitun hinttari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- 20+19
DarkFear kirjoitti:
Etkö säkään vitun jätekasa osaa vittu yhtään paremmin saatana sanoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vittu saatanan perkeleen perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saatanan vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Että haista vittu sinäkin oikein pitkä perse vaan vitun hinttari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ai vittu kun oli hauskaa. :D
DarkFear (ei kirj.) kirjoitti:
Kaappihomous, autismi, kaljuuntuminen, yksiön ahtaus.
Mitä vittua säkin vitun hinttari yrität vittu siinä kirjoitella tänne muka mun nimissäni saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi et koskaan kirjaudu tänne kirjautuneena vitun ALI-IHMINEN, JÄTEKASA JA PASKALÄJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NO VARMAAN SIKSI SÄ VITUN VITTUPÄÄ ET KIRJAUDU, KUN NE TUNNUKSET ONKIN VAIN MULLA JA SULLA EI VITTU NIITÄ OLE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Syytä vain itseäsi siitä, kun oot joku vitun autistinen ja ruma kaljuuntunut persupaskajuntti, etkä ole pystynyt edes kunnon asuntoon vittu muuttamaa saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- DF on säälittävä
DarkFear kirjoitti:
Mitä vittua säkin vitun hinttari yrität vittu siinä kirjoitella tänne muka mun nimissäni saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi et koskaan kirjaudu tänne kirjautuneena vitun ALI-IHMINEN, JÄTEKASA JA PASKALÄJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NO VARMAAN SIKSI SÄ VITUN VITTUPÄÄ ET KIRJAUDU, KUN NE TUNNUKSET ONKIN VAIN MULLA JA SULLA EI VITTU NIITÄ OLE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Syytä vain itseäsi siitä, kun oot joku vitun autistinen ja ruma kaljuuntunut persupaskajuntti, etkä ole pystynyt edes kunnon asuntoon vittu muuttamaa saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Huh DarkFear solvaa toista ali-ihmiseksi, arvasin että Darkkis on natsi! Samalla hän solvaa tuota normaalia kansalaista autistiksi ja kaljuuntuneeksi juntiksi mikä hän itse on, vielä asunnosta jaksaa vääntää vaikka asuu mamu-alueen surkeassa vuokra-yksiössä!
DF on säälittävä kirjoitti:
Huh DarkFear solvaa toista ali-ihmiseksi, arvasin että Darkkis on natsi! Samalla hän solvaa tuota normaalia kansalaista autistiksi ja kaljuuntuneeksi juntiksi mikä hän itse on, vielä asunnosta jaksaa vääntää vaikka asuu mamu-alueen surkeassa vuokra-yksiössä!
Ja mä kun asunkin vittu yli 60 neliön kaksiossa, enkä todellakaan missään vitun luusereille tarkoitetussa yksiössä saatana!!!!!!!!
- totta joka sana
DF on säälittävä kirjoitti:
Huh DarkFear solvaa toista ali-ihmiseksi, arvasin että Darkkis on natsi! Samalla hän solvaa tuota normaalia kansalaista autistiksi ja kaljuuntuneeksi juntiksi mikä hän itse on, vielä asunnosta jaksaa vääntää vaikka asuu mamu-alueen surkeassa vuokra-yksiössä!
lisäksi darkfear on kalju takatukkainen hikikääpiö, tummelitaneli ja kakkahomo!
- Totuus sinusta DF
DarkFear kirjoitti:
Ja mä kun asunkin vittu yli 60 neliön kaksiossa, enkä todellakaan missään vitun luusereille tarkoitetussa yksiössä saatana!!!!!!!!
Neitsyt-setä ja hc-atm joka ei saa äidiltä 33 vuotiaana lupaa käydä ulkomailla ei ole mitään muuta kuin TIMANTINKOVA LUUSERI ja SURKEA EPÄONNISTUJA!
- DarkFear (ei kirj.)
totta joka sana kirjoitti:
Elä tuu mitää kirjoittelee musta, kun et edes tiedä musta mitään. En oo mikään kalju, vaan mulla on komea tuuhea tukka. Tässä on kuva miltä näytän.
http://alltheglamour.com/wp-content/uploads/2010/11/colin-farrell-hair.jpg Totuus sinusta DF kirjoitti:
Neitsyt-setä ja hc-atm joka ei saa äidiltä 33 vuotiaana lupaa käydä ulkomailla ei ole mitään muuta kuin TIMANTINKOVA LUUSERI ja SURKEA EPÄONNISTUJA!
Niin tällaista se just on, kun sitä ei pysty olemaan koskaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
totta joka sana kirjoitti:
Tuollainen poikani valitettavasti on :(
Leena Fear
- DarkFear (ei kirj.)
Tuossa minä vilauttelen mummolle:
http://aijaa.com/eKiS92Miksi sä vitun vitun vitun vitun JÄTEKASA JA ALI-IHMINEN kirjoittelet aina tänne ilman kirjautumista saatana??!!!!!!!!!!!
No annas kun mä kerron sulle siihen syyn. Varmasti ihan siksi sä vitun paska-kasa kirjoittelet tänne aina noin NÖSSÖSTI JA HINTTIMÄISESTI ilman kirjautumista, kun sulla vitun paskaläjällä ei ole niitä tänne tarvittavia salasanoja, jotka ovat VAIN MUN KÄYTÖSSÄNI PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hakeutusit vittu hoitoon vitun sairas paskakasa, kun tarvisit selvästi ainakin hiustensiirtoa ja myös jotain psykiatrista apua.- DarkFear (ei kirj.)
DarkFear kirjoitti:
Miksi sä vitun vitun vitun vitun JÄTEKASA JA ALI-IHMINEN kirjoittelet aina tänne ilman kirjautumista saatana??!!!!!!!!!!!
No annas kun mä kerron sulle siihen syyn. Varmasti ihan siksi sä vitun paska-kasa kirjoittelet tänne aina noin NÖSSÖSTI JA HINTTIMÄISESTI ilman kirjautumista, kun sulla vitun paskaläjällä ei ole niitä tänne tarvittavia salasanoja, jotka ovat VAIN MUN KÄYTÖSSÄNI PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hakeutusit vittu hoitoon vitun sairas paskakasa, kun tarvisit selvästi ainakin hiustensiirtoa ja myös jotain psykiatrista apua.Myönnän tosin itsekin olevani ali-ihminen koska oppimisvaikeuksista kärsivät ihmiset ovat aina ali-ihmisiä! Että tietäkää te vittu se!!!!!!!!!
- Jakomielitautinenko?
DarkFear kirjoitti:
Miksi sä vitun vitun vitun vitun JÄTEKASA JA ALI-IHMINEN kirjoittelet aina tänne ilman kirjautumista saatana??!!!!!!!!!!!
Hakeutusit vittu hoitoon vitun sairas paskakasa, kun tarvisit selvästi ainakin hiustensiirtoa ja myös jotain psykiatrista apua.Nyt tappelet jo itsesi kanssa, olisit mennyt sinne armeijaan niin ei tarvitsisi aina tuntea oloaan neitimäiseksi hintiksi, pyydä vaikka nyt ensialkuun äidiltä lupa käydä baarissa, ja ota se velipoika mukaan, valehtele että juotte muka vain maitoa :) vaikka juottekin oikeasti kaikenmoisia hinttidrinkkejä kuten marianneja ja ville vallattomia!
- 1+1=4 1/2
DarkFear kirjoitti:
Hakeutusit vittu hoitoon vitun sairas paskakasa, kun tarvisit selvästi ainakin hiustensiirtoa ja myös jotain psykiatrista apua.Huh kylläpä laitoit itsellesi luun kurkkuun! Tuskin tulet enää ilman kirjautumisia tänne kirjoittelemaan kuin noin annoit itsesi kuulla kunniasi!
Jakomielitautinenko? kirjoitti:
Nyt tappelet jo itsesi kanssa, olisit mennyt sinne armeijaan niin ei tarvitsisi aina tuntea oloaan neitimäiseksi hintiksi, pyydä vaikka nyt ensialkuun äidiltä lupa käydä baarissa, ja ota se velipoika mukaan, valehtele että juotte muka vain maitoa :) vaikka juottekin oikeasti kaikenmoisia hinttidrinkkejä kuten marianneja ja ville vallattomia!
Ja mä kun en mitään tappele täällä itseni kanssa, koska mä sentään kirjoittelen tänne aina vain kirjautuneena, ihan niin kun kaikki KUNNON MIEHET kirjoittavatkin. Sen sijaan jotkut vitun mammanpojat, hinttarit ja luuseripaskat sitä kirjoittavat tänne vain kirjautumattomana.
Vai etkö sä vittu osaa erottaa edes kirjautunutta ja kirjautumatonta nimimerkkiä toisistaan???1+1=4 1/2 kirjoitti:
Huh kylläpä laitoit itsellesi luun kurkkuun! Tuskin tulet enää ilman kirjautumisia tänne kirjoittelemaan kuin noin annoit itsesi kuulla kunniasi!
Täytyyhän sitä tollaisten vitun paska-aivojen antaa kuulla kunniansa, kun eivät osaa vittu edes nimimerkkejä hankkia, kun yrittävät muka kirjoitella tänne muiden ihmisten nimissä.
- Puhut itsestäsi
DarkFear kirjoitti:
Ja mä kun en mitään tappele täällä itseni kanssa, koska mä sentään kirjoittelen tänne aina vain kirjautuneena, ihan niin kun kaikki KUNNON MIEHET kirjoittavatkin. Sen sijaan jotkut vitun mammanpojat, hinttarit ja luuseripaskat sitä kirjoittavat tänne vain kirjautumattomana.
Vai etkö sä vittu osaa erottaa edes kirjautunutta ja kirjautumatonta nimimerkkiä toisistaan???Mammanpoika,hinttari, luuseripaska = DARKFEAR on tätä kaikkea! Ei saa äidiltä lupaa käydä risteilyllä keksi-ikäisenä!!! Hinttari = ei ole saanut koskaan naista, on myös hc-atm! Luuseripaska = Ei kavereita, ei elämää, pelkästään tämä palsta jossa huomiohuoraa 59 kertaa vuodessa uhaten jättää palstan, EI KUITENKAAN KOSKAAN LÄHDE!! Surkeaa!!
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Hakeutusit vittu hoitoon vitun sairas paskakasa, kun tarvisit selvästi ainakin hiustensiirtoa ja myös jotain psykiatrista apua.Sinä olet kyllä varsinainen koomikko. Oletko harkinnut uraa komiikan parissa? Harvoin olen nauranut niin makeasti kuin tätä sinun teatraalista (teko?)raivoamista lukiessani.
- ------------
Miksi sä DarkFear olet tuollainen helvetin pelle joka riehuu täällä kuin joku vitun marakatti? Lopeta tuo tyhmäily.
- Darkkis The Gay ATM
Juice-tukkaisella Neitsyt-sedällä on liikaa estrogeeniä. Estrogeenitason vaihtelu saa aikaan ns. kuumia aaltoja jolloin manboobseihin sattuu ja peräaukon limakalvot kuivuvat ja kutiavat. Ja sitten onkin hintti-setä oikein känkkäränkkänä kaikille!
- Anonyymi
Sasi oli irti jo vuonna 2014, ja autismikin on vain pahentunut noista ajoista.
- Anonyymi
Sä olet varmaan vanha koulukiusaaja...Kaivat jotain vanhoja juttuja tahallasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet varmaan vanha koulukiusaaja...Kaivat jotain vanhoja juttuja tahallasi.
Hyvä että kaivoi. Mulla oli ainakin ihan saatanan hauskaa Darkkiksen raivoamista lukiessani
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että kaivoi. Mulla oli ainakin ihan saatanan hauskaa Darkkiksen raivoamista lukiessani
Niin koet kerrankin olevasi joku, kun jotakuta kiusataan... mutta et sä ole sen enempää. Säälin sua ja muitakin kiusaajia. Mahtaa olla huonosti asiat, kun ainoa nautinto on kiusaaminen. Otan osaa.... toivottavasti löytäisit elämästäsi jotain iloa...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin koet kerrankin olevasi joku, kun jotakuta kiusataan... mutta et sä ole sen enempää. Säälin sua ja muitakin kiusaajia. Mahtaa olla huonosti asiat, kun ainoa nautinto on kiusaaminen. Otan osaa.... toivottavasti löytäisit elämästäsi jotain iloa...
Joku raja naiiviudellakin pitäisi olla. Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että tässä on kiusaamisesta kysymys? Vain oikeita ihmisiä voi kiusata eikä Darkkis ole mikään oikea ihminen, vaan vaan harvinaisen sitkeä trolli. Kukaan oikea ihminen ei ole noin dorka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku raja naiiviudellakin pitäisi olla. Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että tässä on kiusaamisesta kysymys? Vain oikeita ihmisiä voi kiusata eikä Darkkis ole mikään oikea ihminen, vaan vaan harvinaisen sitkeä trolli. Kukaan oikea ihminen ei ole noin dorka.
Näin on, ei trollia voi kiusata.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, oli mitä oli, mutta enemmän mä oon huolissaan, että vaikka sä jaksat innostua moisesta... Veikkaan, ettet ole ihan 12 vuotiaskaan, kun osaat sentään noinkin monimutkaista kieltä käyttää.
Disse kirjoitti:
Niin kyllähän sen jokainen tietää, että nämä palstakiusaajat ovatkin just niitä naisettomuudesta kärsiviä luuseriätmejä, joilla sitä ei juuri iloja omassa kurjassa elämässä mitään olekaan.
Nyt en ole heille enää sitä iloa vuosiin suonutkaan, että viitsisin vastata heidän viesteihin mitenkään "hauskasti" raivonpurkauksin. Vaan laitan heille vastauksena ainoastaan saman copypaste-kirjoituksen, joka ei heitä oikeastaan enää mitenkään naurata, jos on koskaan edes naurattanutkaan.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Niin kyllähän sen jokainen tietää, että nämä palstakiusaajat ovatkin just niitä naisettomuudesta kärsiviä luuseriätmejä, joilla sitä ei juuri iloja omassa kurjassa elämässä mitään olekaan.
Nyt en ole heille enää sitä iloa vuosiin suonutkaan, että viitsisin vastata heidän viesteihin mitenkään "hauskasti" raivonpurkauksin. Vaan laitan heille vastauksena ainoastaan saman copypaste-kirjoituksen, joka ei heitä oikeastaan enää mitenkään naurata, jos on koskaan edes naurattanutkaan.Alinta kastia palstalla on sinunlaisesi trolli. Vuosikausia pelkkää trollaamista.
DarkFear kirjoitti:
Nyt en ole heille enää sitä iloa vuosiin suonutkaan, että viitsisin vastata heidän viesteihin mitenkään "hauskasti" raivonpurkauksin. Vaan laitan heille vastauksena ainoastaan saman copypaste-kirjoituksen, joka ei heitä oikeastaan enää mitenkään naurata, jos on koskaan edes naurattanutkaan.Ignooraa vaan kunnolla. Elä välitä.
Kiusaajille kun antaa sen mitä he kaipaavat, että hermostut, niin he jatkavat. Kyllä sinä jo täällä tiedät ketkä kirjoittaa fiksumpia juttuja ja ketkä ei.
Olkoot sitten mitä ovat, mutta totuushan kiusaajissa on aina se, että heillä ei ole kaikki asiat hyvin ja se pitää jotenkin purkaa.
Ota se kiva täältä palstalta ja unohda noi perseilijät...Disse kirjoitti:
Ignooraa vaan kunnolla. Elä välitä.
Kiusaajille kun antaa sen mitä he kaipaavat, että hermostut, niin he jatkavat. Kyllä sinä jo täällä tiedät ketkä kirjoittaa fiksumpia juttuja ja ketkä ei.
Olkoot sitten mitä ovat, mutta totuushan kiusaajissa on aina se, että heillä ei ole kaikki asiat hyvin ja se pitää jotenkin purkaa.
Ota se kiva täältä palstalta ja unohda noi perseilijät...No mielestäni se onkin täysin oikeutettua haukkua nämä kiusaajat mahdollisimman törkein nimityksin, niin sen kyllä haluan aina tehdä. Kyllä se varmasti heitä loukkaa, kun saavat kuulla kaikkia törkeitä nimityksiä ja vielä vittuilua siitä väärästä poliittisesta valinnastaan. Sen kun tietää, että he kuitenkin kaikki ovat niitä persuja, sillä ei ketkään muut lähtisi tollaiseen ala-arvoiseen käyttäytymiseen tällä palstalla syyllistymään.
Saavatpa lantaperseaivot kuulla kunnolla kunniansa, niin tulee heille siitä paha mieli.Disse kirjoitti:
Ota se kiva täältä palstalta ja unohda noi perseilijät...No mielestäni se onkin täysin oikeutettua haukkua nämä kiusaajat mahdollisimman törkein nimityksin, niin sen kyllä haluan aina tehdä. Kyllä se varmasti heitä loukkaa, kun saavat kuulla kaikkia törkeitä nimityksiä ja vielä vittuilua siitä väärästä poliittisesta valinnastaan. Sen kun tietää, että he kuitenkin kaikki ovat niitä persuja, sillä ei ketkään muut lähtisi tollaiseen ala-arvoiseen käyttäytymiseen tällä palstalla syyllistymään.
Saavatpa lantaperseaivot kuulla kunnolla kunniansa, niin tulee heille siitä paha mieli.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
No mielestäni se onkin täysin oikeutettua haukkua nämä kiusaajat mahdollisimman törkein nimityksin, niin sen kyllä haluan aina tehdä. Kyllä se varmasti heitä loukkaa, kun saavat kuulla kaikkia törkeitä nimityksiä ja vielä vittuilua siitä väärästä poliittisesta valinnastaan. Sen kun tietää, että he kuitenkin kaikki ovat niitä persuja, sillä ei ketkään muut lähtisi tollaiseen ala-arvoiseen käyttäytymiseen tällä palstalla syyllistymään.
Saavatpa lantaperseaivot kuulla kunnolla kunniansa, niin tulee heille siitä paha mieli.Tulee paha mieli.. sun sönkötyksistä :D:D:D
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ota se kiva täältä palstalta ja unohda noi perseilijät...Disse-täti palstan sosiaalikuraattorina :)
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
No mielestäni se onkin täysin oikeutettua haukkua nämä kiusaajat mahdollisimman törkein nimityksin, niin sen kyllä haluan aina tehdä. Kyllä se varmasti heitä loukkaa, kun saavat kuulla kaikkia törkeitä nimityksiä ja vielä vittuilua siitä väärästä poliittisesta valinnastaan. Sen kun tietää, että he kuitenkin kaikki ovat niitä persuja, sillä ei ketkään muut lähtisi tollaiseen ala-arvoiseen käyttäytymiseen tällä palstalla syyllistymään.
Saavatpa lantaperseaivot kuulla kunnolla kunniansa, niin tulee heille siitä paha mieli.Sinun meuhkaaminen on niin koomista ettei siitä paha mieli kyllä tule :-)))
Anonyymi kirjoitti:
Sinun meuhkaaminen on niin koomista ettei siitä paha mieli kyllä tule :-)))
Tuskin se mukavalta tuntuu, jos sitä saa kuulla olevansa vaikka "homopersehuora" tai käsketään ottamaan suihin sitä miehen kalua. Vaikealta tuntuu uskoa, että tollaisten kuuleminen voisi mitenkään mukavaa olla.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Tuskin se mukavalta tuntuu, jos sitä saa kuulla olevansa vaikka "homopersehuora" tai käsketään ottamaan suihin sitä miehen kalua. Vaikealta tuntuu uskoa, että tollaisten kuuleminen voisi mitenkään mukavaa olla.
Se on yksinomaan koomista, kuin B-luokan stand up-koomikko, joka ei pysty kuin tahattomaan komiikkaan :D
Anonyymi kirjoitti:
Se on yksinomaan koomista, kuin B-luokan stand up-koomikko, joka ei pysty kuin tahattomaan komiikkaan :D
No mikä sitten olisi hyvä ja parempi keino noille vittuilijoille vastata?
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
No mikä sitten olisi hyvä ja parempi keino noille vittuilijoille vastata?
Lopettaa trollaaminen varmaan
Anonyymi kirjoitti:
Lopettaa trollaaminen varmaan
No mä en ole kyllä täällä mitään trollannut.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
No mä en ole kyllä täällä mitään trollannut.
Mitä nyt mm periksen satuolennoilla aputrollina:)
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt mm periksen satuolennoilla aputrollina:)
Mikä ihmeen aputrolli? Nyt en ymmärrä kyllä alkuunkaan. Ei kai se nyt mitään trollaamista ole, jos sitä keskustelee täällä asiallisten ja hyvätasoisten kirjoittajien kanssa.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Mikä ihmeen aputrolli? Nyt en ymmärrä kyllä alkuunkaan. Ei kai se nyt mitään trollaamista ole, jos sitä keskustelee täällä asiallisten ja hyvätasoisten kirjoittajien kanssa.
Peris, älä viitsi jauhaa paskaa!
- Anonyymi
Ensimmäinen DarkFearin aloitus johon on tullut runsaasti laadukasta keskustelua 👍🏼
Saat anteeksi kun kuitenkin noin nätisti pyyät.
Minä taas ilkeänä vastaan musiikilla. https://www.youtube.com/watch?v=6cn5QvynWFc
Mies muuttuu jänikseksi, ja rumaksi sellaiseksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346