Onko koripallossa (joukkueessa)
minkäälaisia "juoksu treenejä" Ym siis et juostaan vaikka
tunnin verran ylämäkeä ja hypitään sen jälkeen koriskenttää ympäri??
Onko koripallossa?
4
638
Vastaukset
- Tinde
Luulisin, että jokaisen lajin harjoitteluun kuuluu yhtenä osa-alueena juoksu- ja kestävyysharjoittelu. Mutten kyllä usko että se koko ajan tulee olemaan kuvailemaasi mäkijuoksua ja hölkkää kentän ympäri.. Juoksuharjoitukset yleisimmin koostuvat spurtti-, intervalli- ja loikkatyylisistä harjoitteista. Jokainen motivoitunut treenaaja käy sitten omatoimisesti tunnin-kahden juoksulenkeillä, tai sitten vaihtoehtoisesti koko porukka lähtee yhdessä lenkille.
- Esa
Yleensä paskan matsin jälkeen juostaa valmentajaa karkuun, niin pelaajat kuin vanhemmatkin, ettei se hullu listi meitä!
- namiii
Tietysti on,miten luulet et me muuten jaksetaan painaa kaudella??kesä on suunnilleen omistettu ulkona juoksuun!!!se vaan on niin tylsää juosta jossai ulkona hulluja,mielummun laji treenit salissa!!!
koris - viira
Laji kuin laji. Ei koripallossa kunnolla pärjää, jos vain osaa palloa pompotella. Täytyy jaksaa juosta ja olla mukana. Varsinkin kesällä juoksemin on melkein yhtä mukavaa kuin pelaaminenkin. Lihas yms. treenit kuuluvat myös ohjelmaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241580
- 1231110
- 351036
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828