Kaverimes vonkasi seksiä humalassa.

Anteeksi?

Kuten otsikossa todettiin. Kaverimies ehdotteli törkeyksiä huurteisen illan jälkeen. Soitti ja lähetteli viestejä siihen aikaan, kun on varmaan kaikki muut kortit jo käytetty.

Se ei minua sinänsä haitannut, sillä ihmiset tekee hölmöyksiä muutaman promillen humalassa. Miehestä ei kuitenkaan enää kuulunut tämän jälkeen. Olisin odottanut häneltä kevyttä anteeksipyyntöä ja asia olisi ollut selvä.
En oikein ymmärrä miksi kyseinen henkilö voi olla niin keskenkasvuinen ettei yli 30 vuotiaana ota vastuuta tekemisistään, vaan lakaisee asian maton alle eikä vastaa viesteihini tai puheluihini.
Kyseessä on kaveri, joka kanssa meillä oli pitkä tauko yhteydenotoista, kunnes vuoden vaihteen tienoilla törmättiin ja alettiin vaihtaa silloin tällöin kuulumisia ja pari kertaa lounastettiinkin. Ei hän ole aikaisemmin minulle mitään törkyviestejä lähetellyt.

Hän vaikutti aikaisemmin siltä, että hänellä olisi ollut ihan keverilliset fiilikset minua kohtaan. Mutta nyt hävisikin ihan kuulumattomiin.
En voi ymmärtää, sillä yhteydenpidon aikana tilitti minulle kuinka joku muu on kohdellut häntä huonosti ja nyt tekee itse tällaista. Mikä voi olla vikana? Ei ole mielestäni ihan normikäytöstä fiksulta mieheltä. Pitääkö siirtää hänet sinne idiootti kategoriaan ja sivuuttaa tyystin, jos enää ikinä kohdataan?

2

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+11

Koko aikana hän ei ole ollut kaveri-mies vaan sinuun naisena ihastunut yksinäinen mies joka humalassa paljasti toiveensa. Jos seurustelet tai et ole hänestä miehenä kiinnostunut niin jätä sikseen. Mies sai pakit, mies häipyy. Mitään kaveri-alkuista ei ole ollut kuin omassa päässäsi.

• mielipide.

Nainen ei ota yhteyttä mieheen, josta ei ole millään tavalla kiinnostunut. On todella ilkeätä olla vastaamatta yhteydenottoihin millään tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1107
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      47
      993
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      989
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      882
    6. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      85
      778
    7. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      774
    8. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      679
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      46
      673
    10. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      212
      664
    Aihe