Länsi on nuori, mutta sen kehittämä hyvinvointimalli on nykyaikaa.
Ihmisen luonne sen sijaan on pysyvämpi kuin sivilisaatio.
Luonnetta on tutkittu aikaisemmin monissa kulttuureissa jo pitkään.
Horoskooppi oli yhtä tieteellista siihen aikaan kuin tiede nykyään.
Dalai Lama sanoi, että tiede ja uskonto puhuvat samoista asioista.
Horoskoopissa on 12 merkkiä. Kukin merkki on jaettu 12 kuukauteen. Astrologia perustuu ensisijaisesti aurinkokunnan planeettojen suhteisiin elämäämme.
Kukin merkki vastaa elämäämme kuuluvista osa-alueista. Jokainen on siis hyvä jossakin. Lukemalla horoskooppikirjallisuutta, voi ymmärtää analyyttisesti missä on hyvä ja mitä kannaattaa tehdä. Säästyy raha ja vaiva.
Toimiva ja reilu yhteiskunta ottaa huomioon kaikki merkit niin hyvin kuin pysty.
Kuinka Horoskooppi Liittyy Yhteiskunta keskusteluun?
Pekka Susi
2
91
Vastaukset
- Pekka Susi
"Horoskoopissa on 12 merkkiä. Kukin merkki on jaettu 12 kuukauteen"
on virhe lause
vuodessa on 12 zodiac merkkiä jokaiselle kuukaudelle (läsnimainen horoskooppi)- Pekka Susi
Esimerkiksi miksi joku kuolee opiskeluun?
Miksi joku ei jaksa viettää päivääkään kotona eikä perheelämä sovi hänelle?
Miksi joku on erinomainen businessmies ja onnistuu aina?
Se ei johdu vain opiskelusta. Se johtuu synnynnäisistä mentaliteettieroista. Pitää tiedostaa analyyttisesti niitä astrologian kautta, jotta yhteiskunta olisi suvaitsevainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398