Ajan kuluksi katsoin useita Catfish jaksoja

0909090909

Ja suht jokaisessa jaksossa on ainakin yksi yhdistävä tekijä. Se että jästipää mies/nainen on tavoitellut itseään hotimpaa. Joo sitä lässytetään miten pystyy juttelemaan mistä vaan ym. shaibaa, mutta ilmiselvästi on kuolattu vain kuvia.

7

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii007

Niinhän se netissä menee. Toisaalta taas saattaahan ne jututkin lopulta jotain merkata, mutta pinnallisuus vie aina voiton. Myös se huijatuksi tuleminen vaikeuttaa siihen toiseen luottamista. Miten voi olla varma, että se ei ole puhunut paskaa koko elämästään jos on kuvankin huijannut?
      Netissä kun ei ikinä kannata luottaa mihinkään. Jos joku näyttää ihan liian hyvältä niin se ei ole todellinen.

• 0909090909

Toinen usein huijareita yhdistävä tekijä näyttäisi olevan läskiys.

• mut catfish o hyvä

nii .. sen takii ei koskaan kannata seurustella.. ihmiset on liia pinnallisii olentoi

• marianne89...

"Ajan kuluksi katsoin useita Catfish jaksoja"

Niin tein minäkin, ja avasin jonnekin tänne sarjaa käsitelleen ketjun mutta se on varmastikin jo hukkunut useita sivuja taaksepäin.

Mielenkiintoinen ohjelma, mutta itse painottaisin tuota "hottiksen jahtaamista" enemmän sitä käytännön järkeä - eiköhän jokaisen olisi hyvä pitää mielessä, että niin kauan kuin mennään pelkän nettituttavuuden varassa mistään mitä toinen sanoo ei ole takeita.

Onhan sekin toki totta, että osan kohdalla pitää myös miettiä realismia eli "kiinnostuisiko tuollainen upea ihminen minusta". Mielestäni kuitenkin joillain kuvat ovat olleet melko tavallisia (kuten se lihava mies, joka oli lykännyt tapaamista painonsa takia) eivätkä edes lupailleet mitään superhyvännäköistä ihmistä. Tuon lihavan miehenkin tapauksessa kuvissakin esiintyi aika perusmies, ei mikään komea - ainoa ero siinä, että niissä kuvissa tosiaan oli kymmeniä kiloja vähemmän.

Joten pikemminkin se "kaikkia" tapauksia yhdistävä tekijä on naiivius ja sinisilmäisyys.

• Anonyymi

Joo, tuskinpa se haittaisi jos toinen olisi valehdellut olevansa ruma ja olisikin oikeasti kaunis. Ei silloin puhuttaisi mitään siitä, että luottamus meni.

• Anonyymi

Ahaa, alkaako huijamuija ihan ite paljastella huijaamisiaan....

• Anonyymi

joku huvittava juttu tuon Blackrock eli Netflixin kanssa kun sellainwen mainosjuttu että esim.. kirjoittaa sähköposriin että jäi ehkä kesken josrain sarjasta Lucifer - Sin Eater.

kun oli vähän aikaa tauolla tilaus joulun ja UUden Vuoden aikana niin j bluräy-juttukin noh näitä sattuu uusi tilauksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe