Mutta missä on Skoda?

Eiks se ookkaa hyvä?

http://app.kauppalehti.fi/news/article/auto?article=201409699974

Miksei näy listalla ensinkään??

22

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voida olettaa, että esimerkiksi halpis-KIA:n käyttäjä olisi yhtä tyytyväinen kuin luxus-Mersun.

Nollatutkimuksen nollatulos.

• ihmehöpötystä

Mutta Hondan, Toyotan, ja Mazdan omistajat voivat olla, vaikka ovat trollien mielestä halpoja riisikippoja?

• frenchfries

Ranskalaiset olivat muuten Fiatin kera häntäpäässä "yllättäen" :)

• Karu totuus
    • sdoda is best

No se on sijalla yksitoista sitten!

• Karu totuus

Ja aika hyvillä pisteillä

• Toyota Corolla

Skoda ei taida liiemmin olla arvostettu Saksassa. siellä autojen arvostuksessa on vähän eri käsitteet tärkeitä kuin Suomessa. Näemmä Toyotien kestävyys ja huippuhyvät ajo-ominaisuudet on sielläkin huomattu. Varmaan siksi siellä ei Skodaa arvosteta.

• Skoda Octavia

Kertooko Toyotan arvostuksesta Saksassa, että se on siellä marginaalimerkki 2,3% markkinaosuudella? Škoda myy siellä kuitenkin reilusti yli kaksinkertaisesti ja kasvaa edelleen Toyotan taantuessa.

• Tojoon ollaan

tyytyväisempiä kuin Mersuun. Skodaan ei ole näköjään oikein kukaan tyytyväinen.

• huisin hauska juttu

Vai Toyotien kestävyys ja varsinkin huippuhyvät ajo-ominaisuudet huomattu?
        Melkoista ironiaa kerrakseen.

• idiootithirteen
        huisin hauska juttu kirjoitti:

Vai Toyotien kestävyys ja varsinkin huippuhyvät ajo-ominaisuudet huomattu?
        Melkoista ironiaa kerrakseen.

Kerropa miksi siihen ollaan sitten tyytyväisiä Saksassa?

• ja sinuun

ei myöskään kukaan ole tyytyväinen

• oliko ihme

mukana sai olla jopa 3,5 vanhoja autoja, kuka niin vanhalla Skodalla enää uskaltaa ajaa.

• kmkjkj

Tyttönen asialla. Kommentti on kuin naistenlehdestä.

• turbo-skoda

Ajelin tänään mökiltä kotiin aamupäivällä ja satoi aika rankasti. Laitoin motarilla vakkarin nopeuteen 130 km/h. Mulla on alla melkein uudet Continental PremiumContactit. Kukaan ei mennyt ohi. Priimiumitkin matelivat alle sallitun nopeuden. Olen kuullut, että leveät renkaat ovat vaaralliset vesikelillä, varsinkin kun kulutuspinta on vähissä.

• ai sulla Contit
        turbo-skoda kirjoitti:

Ajelin tänään mökiltä kotiin aamupäivällä ja satoi aika rankasti. Laitoin motarilla vakkarin nopeuteen 130 km/h. Mulla on alla melkein uudet Continental PremiumContactit. Kukaan ei mennyt ohi. Priimiumitkin matelivat alle sallitun nopeuden. Olen kuullut, että leveät renkaat ovat vaaralliset vesikelillä, varsinkin kun kulutuspinta on vähissä.

Mitkäs renkaat siinä Skodassasi on?

• valtrat nousuun

Se alkaa nyt volvo jyräämään markkinoita saksan maalla, koska tuntuu olevan laatu nousussa!

• Olennainen se pointti

Listallahan olikin vain parhaat merkit...
      Jos siihen olisi otettu kaikiki rubumerkitkin, niin se olennaisuus, jota haluttiin saada olisi helposti hukkunut massaan. Eihän rubumerkkien listaus olisi tuonut mitään lisää tuohon listaan...

• No myyhän se

kohtuullisesti IVY-maissa. Ja siellähän on totuttu että tyytyväisyys ei ole ostoargumentti vaan että jonkun Trabin tai Skodan yleensä saa.

• sylvi.

Vaari nyt vaan ottaa ihan rauhallisesti ja lepäilee. Maailma on muuttunut paljon niistä vanhoista hyvistä ajoista.

• PullShitti

"Tyytyväisyysmittauksessa hännille jäi Chevrolet. Peräpään joukkoon kuuluivat myös Fiat, Citroën, Renault ja Peugeot."

Ei ainakaan siis hännillä.

Ja missäs sitten Seat, Jaguar, Ford, Opel, Mitsubishi, Nissan, jne.?

• Vain Skodaelämää

Skodamaailman sokaisemat rehvelit taas valittaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7474
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      130
      4218
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      31
      3575
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2918
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2513
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2462
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2060
    8. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      2050
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      373
      2032
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1968
    Aihe