Ruoka, juoma ja hyvä elämä!

Kohta tulee taksi pihaan, ja sitten meikäläinen lähtee hakemaan sitä viimeksi mainittua.

Mikä sinun mielestä on sitä hyvää elämää?

http://tinyurl.com/pmfuad7

10

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modeIIi

      Puhtaat vaipat on parasta tässä iässä.

    • Kyky nauttia eri asioista.

      • Kuten palstailusta:D olen kanssasi saamaa mieltä, mutta joenkin mieleni on tänään määrittänyt hyvän elämän = seksi, läheisyys, tai edes hyvä keskustelu.

        Tuolla 24:sen puheenaiheena on mm. miten päästä eroon seksi riippuvuudesta! Mutta onko sitä suomessa???.... jos ajatellaan, että meitä on vain 620 982 as. pääkaupunkiseudulla, ja esim. Tallinassa, joka on yks vitun persläpi on 430 274 as.


      • modelli kirjoitti:

        Kuten palstailusta:D olen kanssasi saamaa mieltä, mutta joenkin mieleni on tänään määrittänyt hyvän elämän = seksi, läheisyys, tai edes hyvä keskustelu.

        Tuolla 24:sen puheenaiheena on mm. miten päästä eroon seksi riippuvuudesta! Mutta onko sitä suomessa???.... jos ajatellaan, että meitä on vain 620 982 as. pääkaupunkiseudulla, ja esim. Tallinassa, joka on yks vitun persläpi on 430 274 as.

        Seksiriippuvaisuus medikalisoituneena on jotenkin tolloa. Samanlainen riippuvaisuus seksuaalisuuteen on kuin siihen mainitsemaasi juomaan ja ruokaankin. Tosin monet kieltävät kokevansa sellaista. Mutta lajissaan verrattavissa vaikkapa hiilihydraattimattomaan ruokavalioon.

        Miksi sitten pitäisi päästä eroon? Vain jos se on itseä/toisia vahingoittavaa. Tietoisesti seksittömässä elämässä elävät ovat (suurin osa) tulleetkin siihen tulokseen, ettei seksi itsessään aiheuta kärsimystä, vaan sen puute.


      • elisakettu kirjoitti:

        Seksiriippuvaisuus medikalisoituneena on jotenkin tolloa. Samanlainen riippuvaisuus seksuaalisuuteen on kuin siihen mainitsemaasi juomaan ja ruokaankin. Tosin monet kieltävät kokevansa sellaista. Mutta lajissaan verrattavissa vaikkapa hiilihydraattimattomaan ruokavalioon.

        Miksi sitten pitäisi päästä eroon? Vain jos se on itseä/toisia vahingoittavaa. Tietoisesti seksittömässä elämässä elävät ovat (suurin osa) tulleetkin siihen tulokseen, ettei seksi itsessään aiheuta kärsimystä, vaan sen puute.

        Niin'pä jos oot parisuhteessa, niin alkottomuus on out, mutta jos juot 2 puloa punkkua viikossa, niin se on OUT ja liikaa:D Ja sama koskee seksiä, joko sitä on liikaa tai liian vähän. Mutta se on tosi asia, että jos näistä ei tee exeltaulukkoa, niin kaikki on varmaan OK:D


    • korjaa rollaattoris

      tilasitko invataksin?

      • En, ja miksi olisin tilannut invataksin? Eiköhän jätetä nyt invat rauhaan ja kunnioitetaan sitä, että tälläinen mahdollisuus on luotu....se että sun eno ja sen kaverit on vetänyt sua perseeseen kun oot juuttunut paskahuussin reikään, niin ei ole mun tai taksikuskien syy.


      • Olisin sanonut....ilman pettymyksiä helppo elämä, pinineen paineineen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe