Muistellaan ysäriä.
Ysäri oli ihana.
Mitä sinä teit ysärinä?
Vastaukset 10
- Mies31v.
https://www.youtube.com/watch?v=NRtvqT_wMeY
Tätä ainakin kuuntelin ja harrastin seksiä. Pelasin jäkistä 8tuntia päivässä, pelasin futista saman ajan. Pelasin sählyä, vesipalloa ja kaikkea urheiluun liittyvää. Olisin nyt nhl:ssä tai palloa potkimassa tyyliin saksassa.
Isä ei töiden puolesta voinut viedä mua harkkoihin(olen aina katkera) ja löysin kiljun, pöllin röökit kaupasta ja bileissä oli aina suudeltavaa ja apiksen tahdissa tanssittavaa pikkupillua.
Löysin Smashing Pumpkinsin. Se oli paras bändi maailmassa.- Anonyymi00005UUSI
Olisitko voinut mennä
fillarilla tai mopolla harkkoihin?
- Mies31v.
https://www.youtube.com/watch?v=d1acEVmnVhI
Tämä muokkasi mut uudeksi. Annoin isälle anteeksi myöhemmin(hän vieläkin suree sitä että työ vei ajan minusta, lapsestaan).
Joskus 2000-luvulla opin laittamaan pilkut ja pisteet oikeisiin paikkoihin. :) Olin teini ja kävin peruskouluni loppuun, aloitin lukion ja totesin ei oo mun juttu. Haluan tehdä jotain muuta, kun lukea koulukirjoja, hain amikseen ja pääsin heti päivän testiin. Pääsin myös heti opiskelemaan jo elokuusta lähäriksi. Valmistuin, menin töihin jne.
Elin nuoruuttani on-off. On= suht hyvä päivä. Off= sängynpohjalla sairaspäivä.
Ei kovin häävi lapsuus ja nuoruus. Mutta siinä se meni.Paras oli ysärin loppu ja milleniumin puoli. Ostin ekan kotini itse ja rempattiin siitä mulle talo ja koti. Vaiherikkaampi ajanjakso alkoi.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Paras oli ysärin loppu ja milleniumin puoli. Ostin ekan kotini itse ja rempattiin siitä mulle talo ja koti. Vaiherikkaampi ajanjakso alkoi.
Mulle toi teini- ja nuoruusaika oli melko tylsä aika, kun en oikein ollut silleen villi ja menevä teini, joka kouhkaisi ympäriinsä, kun on lupa olla nuori ja tyhmä.
Silleen kaveritkin hoki. Joo olin nuori mutten tyhmä silloinkaan, niin koen että työpaikan saaminen oli ammattiin valmistumisen ohella parasta nuoruudessa. Pääsin toteuttaa itseeni mm. omakotitaloprojektilla.Tökstöksnöö kirjoitti:
Mulle toi teini- ja nuoruusaika oli melko tylsä aika, kun en oikein ollut silleen villi ja menevä teini, joka kouhkaisi ympäriinsä, kun on lupa olla nuori ja tyhmä.
Silleen kaveritkin hoki. Joo olin nuori mutten tyhmä silloinkaan, niin koen että työpaikan saaminen oli ammattiin valmistumisen ohella parasta nuoruudessa. Pääsin toteuttaa itseeni mm. omakotitaloprojektilla.Muistan tavallaan ihan oottaneeni, että se teininuoruus menee äkkiä ohi ja siirrytään johonkin älykkäämpään ja kivempaan ajanjaksoon. Lähtökuopissa varttumista se oli.
- Anonyymi00004UUSI
Tulin aikuiseksi, menin töihin, muutin omaan vuokra-asuntoon, olin itsenäinen, pelasin konsolipelejä, kuuntelin hyvää musiikkia, otin tatuointeja, ihmettelin elämää.
- Anonyymi00006UUSI
Olin lapsi ja tykkäsin ysäritanssipopista :) se oli kivaa ja hyväntuulista musiikkia vaikka oli siellä kaikenlaisia juttuja jotka oli ehkä tarkoitettu vähän isommille. Sen jälkeen muodikkaat musiikkityylit ovatkin olleet aika hirveitä ilman mitään hauskuutta tai viattomuutta joten olen iloinen että olin lapsi tuolloin.
Ysärillä teininä pelasin jalkapalloa ja haveilin peruskoulun päättymisestä.
Opiskelin yhden ammatin ja löysin poikkiksen melko nuorena (myöhempi aviomies ja lasteni isä).
Musiikkina toimi mm. Sentenced, Queen ja eurodance. Tänä aamuna on soinut päässä Resetin Never gonna get me.
https://youtu.be/Rhd4wuj7hBY?is=jJerXCXHiCD7oskR
Laitetaan rokin ystäville toinen rauhallisempi, niin ei tarvitse itkeä pskaa musiikkia.
https://youtu.be/171skzi5BKc?is=3PqHPMWBNTGfFZyF
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32468- 66419
- 33415
- 32405