Hei! Olen monta kertaa ostanut tertun hieman vihertäviä banaaneja ja ajatuksena ollut antaa niiden kypsyä rauhassa ruskeapilkullisiksi, mutta kertaakaan en tuohon vaiheeseen ole päässyt, koska banaanit alkavat harmaantumaan muutaman päivän päästä! Harmaantuminen alkaa niistä vihreistä osioista. Siis miten ihmeessä banaania tarvii säilyttää!? Tuossa keittiön pöydällä ne minulla on tertussa olleet.
Banaanin säilytys!?
4
1271
Vastaukset
- banskuunassuun
Ihan huoneenlämmössä ilmavasti säilyttäen ovat ainakin minulla kypsyneet pilkullisiksi ilman mitään kommervenkkejä.
Johtuukohan banaanin laadusta tuo harmaantuminen?- hedelmätietäjä
Näitä on vain niin raakana poimittu, että kypysminen vain ei tuo tulosta.
- banaani persees
pitää työntää banaanit perseeseen ni kyl ne siel ruskistuu!
- imad ugur
mine vaan kiilota banaani vaseliinilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1564639Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn401638Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811635GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys561511- 851435
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!381399- 671328
- 681131
- 591086
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle391012