Ei ole mun mielestä vähään aikaan ollut näin paljoa. Johtuuko vaikeasta syksystä?
"Meillä ei ole varaa elättää masentuneita" ("masentuneet veisivät oikeastisairaiden leivän.") - ei usko masennukseen, masentuneiden pitäisi kärsiä lisää.
"Luomupilu yksi parhaista masennuslääkkeistä" - Puhtaimmille ihmisille epäselvää (kuten mulle vähän aikaa). Lisää siihen yksi L.
"Masentuneet ovat vain laiskoja!" - Masentuneita häiritsevä täysi trolli.
"Mikä olis paras paikka loisille ?" - Loiset = masentuneita?
"Masennus==helppoa rahaa" - Huom. Ei kukaan koe sitä helvettiä mitä syvä masennus on rahan ja äkkiä tulevan itsemurhan takia.
No vastasin siihen viimeiseen. Tai käykää vaikka tässä keskustelua trollien kanssa. Parempi kuin joka aloitukseen turha spämmääminen.
Elkää vastatko trollien ja spämmereihin aloittamiin!
33
122
Vastaukset
- retku2
Jos et totuutta kestä, niin pysy pois. Ei täällä ole pakko roikkua.
- PePeP
Kuulostaa hyvin subjektiiviselta "totuudelta".
- Olet oikeassa !
PePeP kirjoitti:
Kuulostaa hyvin subjektiiviselta "totuudelta".
Paskaloinen on paskaloinen vaikka voissa paistais, eikö totta ?
- PePeP
Olet oikeassa ! kirjoitti:
Tuli mieleen, että mitä tekisit, jos vaikka mahdollinen ystäväsi tai puolisosi sairastuisi masennukseen?
- terapiaa
Sinulla on jotain aika syviä ongelmia kun käyttäydyt näin. Hankkiudu vaikka terapiaan, älä viitsi täällä riehua.
- konnapuolue-kok
kokkarit ne suurimpia paskaloisia ovat!
- sinkkuelämää46v
konnapuolue-kok kirjoitti:
kokkarit ne suurimpia paskaloisia ovat!
Perustele vastauksesi niin saadaan asialle jonkinlainen selitys.!
Pystytkö?
- OP31
Mene sinä pois aiheuttamasta lisää huonoa olo masentuneille. Tämä on masentuneiden palsta, ei trollien ja mieltäpahoittajien.
- Masennus on sairaus
Mitä jos nää trollit siirtyis vaikka tuonne Suomi 24:n sinkut palstan puolelle. Siellä näitä oksennuksia on muutenkin jatkuvasti niin siellä voi purkaa pahaa mieltään niin paljon kuin huvittaa. Vähintä mitä voi toivoa on se että oikeasti sairaat jätettäis rauhaan.
- Ahdistunut mies
Minulla kävi mielessä sellainenkin vaihtoehto ettei nää provoilijat vaan ole Suomen hallituksen palkkaamia trolleja joiden tehtävänä on syyllistää masentuneita. Tarkoituksena on aiheuttaa masentuneille niin suuri syyllisyydentunne että he joko ryhtyvät veronmaksajiksi tai luopuvat etuuksistaan ja tekevät itsemurhan.
- Olet oikeassa !
Nälkä on paras sponssori, myös paskaloislle ! Kiitos vinkistä !
Juuri näin. Trollit ovat kipeitä ihmisiä, joilla on sadistisia piirteitä: http://www.iltalehti.fi/digi/2014091918676898_du.shtml
Masennuspalsta houkuttelee trolleja, koska he uskovat, että masentuneille on helppo tuottaa (lisää) pahaa mieltä. Paras on jättää nämä kipuilemaan omaan arvoonsa. Trolliavaukset voi myös ilmoittaa asiattomiksi, jolloin ne hyvällä tsägällä poistetaan.- Olet oikeassa !
Loiset ovat pahoja ihmisiä jotka elävät toisten siivellä, välittämättä mitään näiden ihmisten sietokyvystä ja terveydestä. Jotkut loisethan viettävät kaiken aikansa valittamassa täällä, eikö totta ?
- 12+15
Loiset ovat pahoja ihmisiä jotka elävät toisten siivellä, välittämättä mitään näiden ihmisten sietokyvystä ja terveydestä. Jotkut loisethan viettävät kaiken aikansa valittamassa täällä, eikö totta ?
Ei ole totta, osa ihmisistä voi olla näitä "loisia", mutta ei läheskään kaikki. Annat "loisien" viedä sun huomion ja annat niiden saada sut luulemaan, että joka masentunut on "loinen", jonka takia pahoitat vaan oikeasti masentuneiden vointia. Mitä edes teet masennuspalstalla?? Ootko oikeasti täällä vaan pilkkaamassa masentuneita? Jos sulla ei ole masennusta, mene pois, pahennat ihmisten vointia! Jos oot täällä järkevästä syystä, kerro.
- Ahdistunut mies
Voihan noista trolliavauksista laittaa menemään myös nettivinkkiä poliisille.
- pePeP
Valittamisesta puheen ollen...
- Outo juttu !
Toisten rahoilla elävät soittavat suutaan elättäjiään kohtaan eli purevat syöttäjänsä kättä. Siihen joudutaan tilanteessa, kun yhteiskunnassa demokratia ei enää toimi, vaan vallalla on jonkun vähemmistön diktatuuri.
Mutta kansa on aina oikeassa ja laittaa asiat oikeaan järjestykseen.- 12+15
Arvasin, ettet edes vastaa kysymykseen, koska se on niin totta. Sulla on skitsofrenian ja sadismin tapaista ongelmaa ja purat täällä oloa masentuneisiin! Sairaimpia ihmisiä mitä näkee!
Tästä kannattaa ihmiset päätellä, että ei kannata edes reagoida näihin, tai ainakin vastatkaa välinpitämättömästi. - Olet oikeassa !
12+15 kirjoitti:
Arvasin, ettet edes vastaa kysymykseen, koska se on niin totta. Sulla on skitsofrenian ja sadismin tapaista ongelmaa ja purat täällä oloa masentuneisiin! Sairaimpia ihmisiä mitä näkee!
Tästä kannattaa ihmiset päätellä, että ei kannata edes reagoida näihin, tai ainakin vastatkaa välinpitämättömästi.Loiset pyrkivät siihen ettei niiden loisimista huomattais. Erehdyt pahemman kerran asiassa. Heheh:)))
- fsdfdsfsdfsdfsd
Antakaa noiden trollien keskustella itsensä kanssa, ei kannata ruokkia sairaita mieliä
- röllipeikko
Muistakaa, että me trollit muistutamme todellisuudesta ja senhän te laiskat rotat tiedätte. :-)
- PePeP
Paitsi, että tämä on hyvinvointiyhteiskunta...
- lallatilaa..
Kuinkahan laiska itse todellisuudessa olet:D luulen, et juuri siksi pitää huudella täällä, kun itse ei saa aikaiseksi mitään! Itse käyn hyvinkin töissä ja maksan ne kuuluisat veroni ja olen silti masentunut. Voi voi, kun ottais porukat selvää asioista, ennenkuin kirjoittelee olemattomia! Niin paha en halua olla, että tällaista olotilaa huutelijoille/heidän läheisille toivoisi..sen verran raskas on matka taivallettavana. Onnea ja menestystä elämääsi supertehokas yksilö:))
- 9+13
lallatilaa.. kirjoitti:
Kuinkahan laiska itse todellisuudessa olet:D luulen, et juuri siksi pitää huudella täällä, kun itse ei saa aikaiseksi mitään! Itse käyn hyvinkin töissä ja maksan ne kuuluisat veroni ja olen silti masentunut. Voi voi, kun ottais porukat selvää asioista, ennenkuin kirjoittelee olemattomia! Niin paha en halua olla, että tällaista olotilaa huutelijoille/heidän läheisille toivoisi..sen verran raskas on matka taivallettavana. Onnea ja menestystä elämääsi supertehokas yksilö:))
Tuskin käyt töissä, isolla todennäköisyydellä valehtelet, tunnut olevan sen verran sairas ja tärähtänyt ihminen.
- PePeP
9+13 kirjoitti:
Tuskin käyt töissä, isolla todennäköisyydellä valehtelet, tunnut olevan sen verran sairas ja tärähtänyt ihminen.
"Katso peiliin, se olet sinä!"
- 9+13
PePeP kirjoitti:
"Katso peiliin, se olet sinä!"
Odotas, luulin "lallatilaa":ta trolliksi En tajunnut, että vastaus oli trollille.. Käyttää samalla lailla hymiöitä, kuin se sairain trolli.
- PePeP
9+13 kirjoitti:
Odotas, luulin "lallatilaa":ta trolliksi En tajunnut, että vastaus oli trollille.. Käyttää samalla lailla hymiöitä, kuin se sairain trolli.
No näitä sattuu :) Pari kertaa on ollut itsellänikin lähellä.
- gfbfbfdbfdbb
Kannattaa raportoida poliisille. NS. hullun yllyttäminen on rikos ja luulisi että trollaaminen vertaistuki foorumilla olisi myös jonkin lainen rikos myös. Saattaa pään auko loppua kun poliisit jäljittää ja vie koneen pois.
- PePeP
nii, itse mietin, et oiskohan mahdollista trollata trollia... Vois olla melko absurdi lopputulos.
- jussipaita64
Mihinkähän tämä elämä menisi ilman trolleja... niin maustavat elämää.
- jotainrajaajookkko
Eikö tätä palstaa moderoida mitenkään?!
Tämä meinaan yksi nistä palstoista, joita pitäisi ihan oikeasti pitää silmällä.
Jos joku on sitä mieltä, että masennus ei ole sairaus tai masentuneet on loisia, niin se hänelle mielipiteenä sallittakoon mutta hän on VÄÄRÄLLÄ palstalla sitä purnaamassa!
Nuohan kuuluu yhteiskunta palstalle, ei henkinen hyvinvointi ja mielenterveys palstalle ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252651
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562117Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241701- 1291518
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711200- 891055
- 90979
- 127920