Ei ole häävit jutut Ivalossa

Inarista mieki olen

Jopa on jutut.

Naisenpuutteessa kärvistelevä peräkammarin poika kirjoittaa Hilmana. Ivalolainen turhautunut suttura kirjoittaa joka viestiin mielipiteensä pierusta. Muuttakaa nyt palstan nimi edes Ivaloksi, jos haluatte typeryyttä jatkossakin julistaa.

Sillä inarilainen mie olen. Inarissa syntynyt ja kasvanut. Käyn edelleankin Inarissa vaikka vuosia olen ollut poissa. Ivalon yritän ohittaa äkäsesti, mitä nyt entisestä Maali- ja Konekodasta ostan jonkun kalavehkeen ja matkaan taas, ei ole häävi kylä se.

Enhän se Inarikaan kummoinen ole, mutta enhän mie tarvi entistä Ranta-Marin kuppilaa, en Näkkälän turistirysää enkä Samekkia, ohi vaan. Kylää tarvin sen verran, että saan bensaa, makkaraa, näkkäriä ja muuta evästä reiluksi viikoksi.

Inari on minulle Huutokallio, ratsupolku, Lemmenkivi, Nukkumajoki, hautuumaa ja monet muut lapsuuteni paikat, joita saatan käydä katsomassa. Muuten istun nuotiolla ja kalastelen viikon puroilla, jonne kukaan muu ei viitsi kävellä.

Jos Inari on teille pieruja ja peräkammarin pojan rivouksia, pitäkää toki se. Mutta muuttakaa nimi Ivaloksi, pyydän.

65

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös Inarista

      Samaan mieltä olen monesta näistä vakikirjoittajasta. Niillä on mielenterveysongelmia.

      • ei saa pilata!

        Ei niin, kateuksissaan tuhoavat toistenkin elämän. Pettyy yhteen ihmiseen ja alkaa juonittelemaan toisen pään menoksi kaikkea ilkeyksiä. Jokaiselle täytyy olla oikeus valita mieluinen elämä, joka tuntuu oikealta ja hyvältä. Tuhoajat voisi mennä itseensä ja miettiä. Mitä tuli tehtyä?


    • missä vaa

      Kuulkaa noi kirjoittavat on pitkin suomee, uskokaa jo, ei kaikki todellakaan ole Ivalosta.

      • Soitan obamalle!

        Ja aivan Amerikkaa myöten!


      • kelekallakairaan
        Soitan obamalle! kirjoitti:

        Ja aivan Amerikkaa myöten!

        Kalleki aiko ameriiikkaan.. varasti meiltä bensat hyppäs lynxin selekään ja lähti Sevetin baariin. Liekö vielä hengissä ?


      • RYYPISKELEVÄT?????
        kelekallakairaan kirjoitti:

        Kalleki aiko ameriiikkaan.. varasti meiltä bensat hyppäs lynxin selekään ja lähti Sevetin baariin. Liekö vielä hengissä ?

        Ottiko Villen kyytiin? Amerikkaanko? Onnea matkaan! Ottaa rohkaisuryypyn Sevetin Baarissa tai Ravintolassa! Kukapa pahan tappaisi!


      • PIRUA PAKOON!
        kelekallakairaan kirjoitti:

        Kalleki aiko ameriiikkaan.. varasti meiltä bensat hyppäs lynxin selekään ja lähti Sevetin baariin. Liekö vielä hengissä ?

        KulliKalle ja VittuVille ryypiskelee Baarissa, seuranaan RattoRaili ja RiemurasiaRaisa ja HuoraHulda. Parantelevat maailmanmenoa ja suunnittelevat Amerikkaan menoa. Obamalle suuri lahjakkuus! SiveäSaara puhuu Heille järkeä kera HienoHannan kanssa ja kaikki on oikkeinpäin. RaitisRiitta ja ReipasRaija mukanaan, Sekä MarttaMainio ja JussiJuonio! kiitokset saavat ja Menee Kirkkoon jossa, tapaavat Johdatuksen kauniille polulle!


      • Kirkossa!
        PIRUA PAKOON! kirjoitti:

        KulliKalle ja VittuVille ryypiskelee Baarissa, seuranaan RattoRaili ja RiemurasiaRaisa ja HuoraHulda. Parantelevat maailmanmenoa ja suunnittelevat Amerikkaan menoa. Obamalle suuri lahjakkuus! SiveäSaara puhuu Heille järkeä kera HienoHannan kanssa ja kaikki on oikkeinpäin. RaitisRiitta ja ReipasRaija mukanaan, Sekä MarttaMainio ja JussiJuonio! kiitokset saavat ja Menee Kirkkoon jossa, tapaavat Johdatuksen kauniille polulle!

        Ja He menevät Jumalanpalvelukseen jossa, IsäMitro jo odottaa heitä, Suopean hyväksyvä ilme kauniilla kasvoillaan ja ´Tervehtii Heitä Ystävällisesti; Tervetuloa Rakkaat Hahmot tänne rukoilemaan. Herra valistakoon kasvonsa teidän puoleenne ja olkoon Teille armollinen, herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja olkoon Teille armollinen. Ja He saivat kaikki sielunrauhan ja jatkoivat ravintolaan jossa, vastanaineet poskivalssia tanssivat; Elämän parketeilla liian liukasta olla voi... Rakkaus aito on vain kerran et sitä tuhlata sä saa... IsäMitro tarjoaa kaikille snapsit ja juhlat jatkuu aamuun asti ja kaikilla on hauskaa ja ......


      • Kiitos seisoo!
        Kirkossa! kirjoitti:

        Ja He menevät Jumalanpalvelukseen jossa, IsäMitro jo odottaa heitä, Suopean hyväksyvä ilme kauniilla kasvoillaan ja ´Tervehtii Heitä Ystävällisesti; Tervetuloa Rakkaat Hahmot tänne rukoilemaan. Herra valistakoon kasvonsa teidän puoleenne ja olkoon Teille armollinen, herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja olkoon Teille armollinen. Ja He saivat kaikki sielunrauhan ja jatkoivat ravintolaan jossa, vastanaineet poskivalssia tanssivat; Elämän parketeilla liian liukasta olla voi... Rakkaus aito on vain kerran et sitä tuhlata sä saa... IsäMitro tarjoaa kaikille snapsit ja juhlat jatkuu aamuun asti ja kaikilla on hauskaa ja ......

        KulliKalle Kairankiertäjä saa RiemurasiaRaisan matkaansa ja VittuVille Viidakon vaeltaja saa RattoRailin Ja ovat vähään tyytyväisiä. Huldahuora jää vielä IsäMitron tentattavaksi ja uskoon tultuaan alkaa jotain suunnitella hyväntekeväisyyttä.....Lopussa kaikilla on kaikki hyvin ja tulevaisuus loistaa taivaallisesti. Obamalle lähettävät joulukortin .... Vastanaineet perustavat kodin itselleen ja alkavat elämän polun yhdessä kulkemaan...


      • Anonyymi

        Piereskely on hauska harrastus!


    • Inarista mieki olen

      Olkootpa vaikka Vienan Kemistä. Kovin on törkyiset jutun. En tunnista niistä inarilaisuutta enkä tunnistaisi itseäni.Eihän maailmassa ole saastaa sen vuoksi, että meidän pitäisi siinä rypeä ja ryvettää itsemme.

      • Hilja

        Ei pidä olla kateellinen jos itse ei enää saa seksiä minä Hilja saan hyvin nykyään kun jaksoin kerjätä sitä tuossa palstalla vaikka ikää ei tosin ole paljon mutta halut on kovat aina nyt tulee päivittäin panoja.


      • Inarista mieki olen
        Hilja kirjoitti:

        Ei pidä olla kateellinen jos itse ei enää saa seksiä minä Hilja saan hyvin nykyään kun jaksoin kerjätä sitä tuossa palstalla vaikka ikää ei tosin ole paljon mutta halut on kovat aina nyt tulee päivittäin panoja.

        Meeppä Erkki korjaamaan saunan katto ja paa ne klapit räystään alle pinoon kuivumaan. Ei se oikein sovi, että aikamies kirjottaa pikku rivouksia täällä.


      • hyväksi käytetty!
        Hilja kirjoitti:

        Ei pidä olla kateellinen jos itse ei enää saa seksiä minä Hilja saan hyvin nykyään kun jaksoin kerjätä sitä tuossa palstalla vaikka ikää ei tosin ole paljon mutta halut on kovat aina nyt tulee päivittäin panoja.

        Ja mie taas jouin jakamaan, vaikken kerjännytkään! Oli se inhottavaa aikaa. En nauttinut yhtään. Tunsin itseni likaiseksi ja saastaiseksi!


      • HILJA PANOPETTERI!
        Hilja kirjoitti:

        Ei pidä olla kateellinen jos itse ei enää saa seksiä minä Hilja saan hyvin nykyään kun jaksoin kerjätä sitä tuossa palstalla vaikka ikää ei tosin ole paljon mutta halut on kovat aina nyt tulee päivittäin panoja.

        PanoPetteri on ottanut myös tilauksia vastaan! Hiljan kanssa ovat perustaneet firman nimeltä! PanePetteriHiljaa?


    • Hilja

      Jos tarkoitat sitä Erkkiä joka oli viimeyönä panemassa mua niin tuskin jaksaa tänään puita pinota sillä oli lyhyt tulilanka ko paukahti aina vähänväliä mutta kovasti yritti.

      • Inarista mieki olen

        Mikä mie oon hulluja paimentamaan. Kirjoita sie täällä ja mie jatkan matkaani. Mahtuuhan maailmaan näitä vajaakanttisia.

        Muuten olen edelleenkin sitä mieltä, että inarilaisuuten on muuta kuin pierujen laskentaa ja vajaakanttisen peräkamarin pojan pikku rivouksia.


      • Hilja
        Inarista mieki olen kirjoitti:

        Mikä mie oon hulluja paimentamaan. Kirjoita sie täällä ja mie jatkan matkaani. Mahtuuhan maailmaan näitä vajaakanttisia.

        Muuten olen edelleenkin sitä mieltä, että inarilaisuuten on muuta kuin pierujen laskentaa ja vajaakanttisen peräkamarin pojan pikku rivouksia.

        Ai jaa sinä olet niitä poikia jotka ei naisista ymmärrä mitään ovat vaan miehistä kiinnostuneita koska uskot minunkin olevan mies, kyllä meitä naisenpuoliakin on olemassa eihän väkilukukaan muuten nousisi. ajattele hiukan pidemälle asioita miten ne asiat menee.


      • pöööööööööööööööö
        Hilja kirjoitti:

        Ai jaa sinä olet niitä poikia jotka ei naisista ymmärrä mitään ovat vaan miehistä kiinnostuneita koska uskot minunkin olevan mies, kyllä meitä naisenpuoliakin on olemassa eihän väkilukukaan muuten nousisi. ajattele hiukan pidemälle asioita miten ne asiat menee.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12692117


      • huoria ei suudella!

        Huoriahan ei suudella, vaan niitä pannaan. Oma vaimo saa suudelmat aviomieheltään! Joten käyttäkäähän huorat Canestenia , ettei tartu minulle, kun suutelen omaa rakasta aviomiestäni suulle rakkaudesta.


      • uusintaan?

        Erkki sun perseessäsi on Hiljan merkki!


    • on nainen

      Palsta muuttunut täysin sellaiseksi missä yksi ihminen keskustelee itsensä kanssa eri nimimerkeillä.
      Kirjoitustyyli ja mielipiteet ovat täysin samat jotka sopivat palstan luotsiin, joka jatkanut häiriköintiä jo pitkään keskusteluissa.
      Siis saako yksi ihminen luotsina pilata palstat täysin?

      • Hilja

        Ookkos sinä siis luotsi koska yksin kirjoittelet jos ei kerta muita kirjoittajia oo onhan sulla ihme mielikuvitus kun välillä haukut itseäs ja jälleen kirjoitat normaalisti, vai olisiko joku toinen hekilö sekaantunut noihin sun juttuihis.


    • Hilja

      Harmittaa tuo Kempan pimppi ko polkee hintoja.

    • Inarista mieki

      Ooppa sie hupattamatta sitä Hiljaasi. Mieki olen elänyt tässä maailmassa sen verran, että haistan näistä "Hiljan" kirjoituksista naistenpuutteessa kärvistelevän peräkammarin pojan sata metriä vastatuuleenkin.

      Sitä mie en tiijä, mitä väristyksiä hiljana kirjoittaja saa siitä, että joku samanlainen tumpelo erehtyy ottamaan nimimerkin todesta ja sattuu vielä vastaamaankin.

      Senki mie tiijän, että Lappi on täynä ihania naisia, ei niistä ole koskaan ollut pula. Pula on oikeista miehistä. Mie pahoin pelkään, ettei tuollaset Hiljana huutelijat oikein kelpaa naisille, ei Lapissa eikä etelässä.

      Koetappa ryhdistäytyä. Osta vaikka sukset.

      • Hilja

        Siinähän vasta kateellinen ennustajaeukko on jos mä oon mies niin mikähän sä oot ehkä poro sitten, jos et enää saa keltään niin ehkä et tarvikkaan juokse poro kiinni ja laita sen takajalat saappaisiis niin siinäpäs saat kunnon kyytiä sinäkin.


      • sivusta seurannut
        Hilja kirjoitti:

        Siinähän vasta kateellinen ennustajaeukko on jos mä oon mies niin mikähän sä oot ehkä poro sitten, jos et enää saa keltään niin ehkä et tarvikkaan juokse poro kiinni ja laita sen takajalat saappaisiis niin siinäpäs saat kunnon kyytiä sinäkin.

        Käry kävi, ymmärtäisit jo lopettaa.


      • Hilja
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Käry kävi, ymmärtäisit jo lopettaa.

        Jaa sie jäit kiini eli kärähit mä en näitä juttuja lopeta pitää maksaa opinnot.


      • Kalle Koppelosta
        Hilja kirjoitti:

        Jaa sie jäit kiini eli kärähit mä en näitä juttuja lopeta pitää maksaa opinnot.

        Sunhan piti Erkki ostaa ne sukset. Ei me sinua todesta oteta vaikka osaatkin kätevästi peukuttaa.


      • Hilja
        Kalle Koppelosta kirjoitti:

        Sunhan piti Erkki ostaa ne sukset. Ei me sinua todesta oteta vaikka osaatkin kätevästi peukuttaa.

        Onko se juuri tämä kuuluisa poroerkki joka ei usko kaikkea sanotaan että tuota nyt ei usko poroerkkikään olen kuullut hänestä tällaista juttua.


      • kalle koo
        Hilja kirjoitti:

        Onko se juuri tämä kuuluisa poroerkki joka ei usko kaikkea sanotaan että tuota nyt ei usko poroerkkikään olen kuullut hänestä tällaista juttua.

        kätevästi se käy. ensi oma kirjoitus ja siihen aina peukulla plussa. kyllä met huomathin tuo.


      • Hilja
        kalle koo kirjoitti:

        kätevästi se käy. ensi oma kirjoitus ja siihen aina peukulla plussa. kyllä met huomathin tuo.

        Missä sinun peukalo sitten on onko pyllyssäs, en tiedä noista peukaloista kuka niitä laittaa lukeehan ätäkin palstaa ehkä joku toinenkin ihminen.


      • Opeta Hilja?
        Hilja kirjoitti:

        Missä sinun peukalo sitten on onko pyllyssäs, en tiedä noista peukaloista kuka niitä laittaa lukeehan ätäkin palstaa ehkä joku toinenkin ihminen.

        Toinen peukalo on pyllyreiässä ja toinen on nokkareiässä. Ei tapahdu mitään? Emmä osaa!


      • Anonyymi
        Opeta Hilja? kirjoitti:

        Toinen peukalo on pyllyreiässä ja toinen on nokkareiässä. Ei tapahdu mitään? Emmä osaa!

        Välillä pitää peukalot vaihtaa toisinpäin.


    • Hilja

      Nyt tää bisnes pyörii jo ihan omalla painollaan ihan vaki asiakkaat ovat.

      • nono

        lopettakaa tuo höpötys jo ja asiaa


    • oikijaa asiaa täältä

      Tässäpä avaaja kirjoitti justiinsa oikijaa asiajaa ja justiinsa niinko se on. Muka sosialistisessa metiassa saa puhuva asioista, no niin saaki. Mutta täälä riettaat rääkyjät ovat omineet koko palstan. En etes kehtaa sanoa mistä täälä koko ajan huuvellaan.

      Inari on komija paikka ja täälä on oikeita ihmisiä. Ivalosta en sano mittään, pitäkää se viinakauppa jos se on koko elämän ainua autuus. Terkkarin ja apteekin vois siirtää Inariin että olis lähempänä oikeita ihmisiä ne vähät palvelut joita joskus tarttii.

      Ja nämä palstan pahimmat rääkyjät vois lähettää Tuloman pavolle rakentaan kalatietä että saatas lohi takasi Luttoon.

    • Jouni L.

      No on siinäkin pöljä ei osaa edes suomen kieltä tuosta ei juuri mitään ymmärrä muuta kun sen että koettaa haukkua toisia kirjoittajia ja jos Hilja on saanut markkinat pyörimään niin toivotan hyvää jatkoa jutuilles, onhan se nyt hauskempi lukea ku jostain paliskunnan poroerotteluista ja kiistoista.

    • oikijaa asijaa

      Jopa Jouni pöljyyksiä päästelee ite. Miehän en kettään hauku. Sanon vaan että reittauksia ei ole ennenkää ollu tapana ääneen huuvella. Oikijaa asiaa ku kirjotat niin vastaan ihmisiksi. Ei sitä poikakulta ennen suomija kirjotettu hyvä ku osattiin raatata. Se oli sitä aikaa ku norjaa ja saamea piti osata ku Kautokenosta ruuvatki piti hakija. Ethän sie poikakulta lapista mittää tiijä mutta jospa sie joskus oppisit.

    • Jouni L.

      Kuka niitä riettauksia on huudellut tyttö vaan myy omaa tavaraansa ei se kelleen kuulu jos ei kiinnosta, mutta näyttäis moniakin kiinnostavan kuhan uskaltaisivat mennä sinne.

      • HYVÄÄ HILJALLE!

        Ja hyvä että hoitaa. Pedofiilit pysyy pikkulapsista kaukana. yms. Hyvä Hilja! olet hyvä!


    • oikijaa asijaa

      Älä sie Jouni yritä. Sellasta ei myyvä eikä osteta minkä Luojalta on saanu ilmaseksi. Se on tuommone touhu ja sinunki puhheet siitä ja tyttöraasusta selvä synti. On sitä enneki olu rahat viimistä kruunua myöten loppu vaan eletty on ja tupakasa pysytty. Onko käyty hillasa ja puolukasa, onko juostu sossussa ja puhuttu vielä seurakunnan diakonin kansa, sanopa se? Jos vielä senki jälkhen lapset itkee leipää voi aatella, että josko jotaki keksis. Riettautta tyo tommonen on. Älä sie Jouniraasu yritä eksyttää.

      • Jouni L.

        Ottaahan Fysioterapeuttikin maksun samoin parturi, hammaslääkäri, yleislääkäri ja kaikki jotka auttavat ihmisiä työkseen ihan luojan luomilla vartalonosilla se on ihan sama onko ne kädet vai jokin muu auttava paikka vartalossa.


    • oikijaa asijaa

      Se on jouniraasu aika selkiästi sanottu Kirjassa: Älä tee huorin. Oikija ja väärä on elämäsä valittavissa. Ihmisen auttaminen oikein ja huorintekemine väärin. Apuva se sieki raasu tarttet jos et tätä ymmärä.

      Tyhmät huutaa tyhmyyten julki toreilla ja sitä sie justhin nyt teet täälä.

      • Jouni L.

        Pöljä olet huorin tekeminen on ilmasta pinsanjakamista mutta jos siitä ottaa maksun se on työntekoa ja ihmisten auttamista palkanedestä. etkä sinä ole ollut missään ruotsissa etkä muuallakaan kun et näitä asioita lainkaan ymmärrä siellä istut pitkä parransänki leuvassa sätkä suussas ja väännät jotain itse keksimääsi mpuhetyyliä jota ei missään käytetä.


      • oikijaa asijaa
        Jouni L. kirjoitti:

        Pöljä olet huorin tekeminen on ilmasta pinsanjakamista mutta jos siitä ottaa maksun se on työntekoa ja ihmisten auttamista palkanedestä. etkä sinä ole ollut missään ruotsissa etkä muuallakaan kun et näitä asioita lainkaan ymmärrä siellä istut pitkä parransänki leuvassa sätkä suussas ja väännät jotain itse keksimääsi mpuhetyyliä jota ei missään käytetä.

        Voi jounirukkaa. Vai raha se erottaa onko huorin eli ei. En mie tyttöraasua moiti jos oikejaan rahan puutteesa on pakko van ne ukkomiehet. Tuovat tauvit kothin ja pillaavat avioliitonki siinä. Se van on synti et sie mihinkhän siitä kiemurtele nyt. Ruottissaki olen käyny ja Kirunassa monet kerrat, mistä sie tiijät minun reisut muka? Puhetyyli on justhinsa se mikä on. Käytä kuukkelin käännöstä jos on nuin vaikijaa taas. Sätkiä ei kääri ku lannan jätkät. Piipulisen saatan vetästä van se on eri asija.
        Mie olen kuule tätä inarin eloa katellu sen verran pitkhän että tohin sanoa.Poika laitto toisa talvena konhen että saapi sätätä. Soma peli ku ois van oikeita ihmisiä praatamasa.


      • häpeäksi vanhemmille
        oikijaa asijaa kirjoitti:

        Voi jounirukkaa. Vai raha se erottaa onko huorin eli ei. En mie tyttöraasua moiti jos oikejaan rahan puutteesa on pakko van ne ukkomiehet. Tuovat tauvit kothin ja pillaavat avioliitonki siinä. Se van on synti et sie mihinkhän siitä kiemurtele nyt. Ruottissaki olen käyny ja Kirunassa monet kerrat, mistä sie tiijät minun reisut muka? Puhetyyli on justhinsa se mikä on. Käytä kuukkelin käännöstä jos on nuin vaikijaa taas. Sätkiä ei kääri ku lannan jätkät. Piipulisen saatan vetästä van se on eri asija.
        Mie olen kuule tätä inarin eloa katellu sen verran pitkhän että tohin sanoa.Poika laitto toisa talvena konhen että saapi sätätä. Soma peli ku ois van oikeita ihmisiä praatamasa.

        Vanhemmille on kauhea shokki jos, tytär on huora eli yleisnainen! Miten luulet Isän ja Äidin ilkeävän mennä edes kauppaan kun, tietävät tyttären olevan huora ja menneen rahasta jopa naimisiin ja on miehensä huora. Ilman tunteita naimisissa.


      • Hilja
        häpeäksi vanhemmille kirjoitti:

        Vanhemmille on kauhea shokki jos, tytär on huora eli yleisnainen! Miten luulet Isän ja Äidin ilkeävän mennä edes kauppaan kun, tietävät tyttären olevan huora ja menneen rahasta jopa naimisiin ja on miehensä huora. Ilman tunteita naimisissa.

        En ole naimisissa olen 17v. ja vanhempani tietävät nää mun touhut eikä se heitä häiritse lainkaan ainoat ketä häiritsee on homot, vanhemmat naiset ja ukot kuten sinä olet oikeen malliesimerkki kateellisesta kykenemättömästä ukosta, oon jo pitkään tehnyt näitä hommia jo silloin kun asuin etelässä kotinurkissani.


    • oikijaa asijaa

      Elä tyttöparka tyhmyyttä nuin kehu itteäs. Vähä sie vielä elämästä tiijät. Norjassa on hommia jos vileepuukko van pyssyy kourassa eikä tartte ittiään myyvä. Pillaat ittes ja pillaat elämän. Mitäpä sitte tehhään jos tulis oikija mies vasthan. Vaikka sie vielä kelpaisit ei kukhan kestä niitä puhheita kylillä.

      Synti se on ja elämälle kauhia vaikka miten kaunistelet.

    • Hilja

      Piä ukko pääs jo kii mitä sä mun asioihin túnkeudut mä kyllä tiiiän mitä teen enkä mee minnekkään kalapuukkojuttuihin pöljä äijä hyi hitto kaikkia niitä on toivottavasti en nää sua koskaan tulis paha olo tollasesta onttopäästä pystyyn lahonnu ukko ei ymmärrä mitään nykyelämästä eikä sen iloista mun elämä on ihanaa enkä oo kinnostunut mitä jotkut pöljät puhuu tai kirjoittaa ihan haisee ton äijän kirjoitus.

      • kohta laukeaa?

        Pidä tussu kuumana ja miesten kullit! pystyssä ja tyydytä niitten tarpeet, kun omat vaimot ei ÄLYÄ olla helliä ja rakastavia mieskullejaan kohti?


      • masennus?

        nussijussinussi, niin kauan kuin viinapulloja täynnä on pussi.


    • Jänkäjoonas

      Käykäähän inarin miehet opettelemassa panohommia muualla. Tuutte sitte jonku ajan päästä takaisin oppineina miehinä, jos enää kiinnostaa palata. Helpoitenhan se onnistuu nuorilta miehiltä opiskelemaan lähtemällä muulle paikkakunnalle. Kyllä sitä jonku ajan päästä etsivä löytää panokavereita. Ahkerimmat saa sitten olla kulli kovana koko ajan, eikä tumputtamiselle varsinkaan jää edes aikaa enää. Saattaa vaikka käydä niinkin, että entisestä ostajasta tulee se, jolle naiset ihan maksaa, että saavat sitä herkkua. Kyllä se naisten narraaminen petipuuhiin on lopulta niin helppoa, että sitä alkaa ihan ihmettelemään, että mitä sitä ennen on oikein pelänny? Kyllä se lopulta onnistuu ujommaltaki kaverilta ihan luonnostaan. Käypi vaikka maksullisissa ne ekat kerrat. Sitten vaan baarissa piettää huolen ettei oo ihan perseet. Naisten mieleen kun on se, että on vaan sopivasti humalassa ja hauskalla tuulella. Semmosia sopivia pikku rivouksia kannattaa heille kertoa ja ennen kaikkea jollain lailla tuoda ilmi iskettävän naisen ainutlaatuisuus. Liian kranttu ei saa missään nimessä olla. Aloittelevalla panomiehellä ainoan kriteerin naisten suhteen tulisi olla se, ettei milloinkaan vikittele alaikäisiä. Muuten linjana tulisi olla kaikki naiset huomioitava linja. Ikinä ei saa naista moittia vaikkapa finnien tai ylipainon vuoksi. Onnistuneen illan jälkeen aamulla sitten voipi katsoa jatkuuko homma vai ei? Kokenut panomies piettää aina naisia vähän niinkuin varalla. Ivalon kokoisessa paikassa panomiehen asema ei ole mikään helppo, joten sitä on syytä harrastaa jossain muualla.

    • oikijaa asijaa

      Joko sie tyttöraasu suutahit? Enhän mie ole sinne työntymäsä, en mie misthän hinnasta koskis sinhun etes pitkhällä seiphällä. Sehän on synti ja maailman polkema tavara on muutenki pilalla, seki kyllä tiijetään.

      Se on rehellistä työtä kalan perkuu vallaki naisväelle. AIna ne on akat reeskat peranneet ja sie vaan huutelet hyi. Sitä voi ihminen mennä kala perkhun jälkhen vaikka saunaan ja ihminen on puhas. Nuitten sinun touhujen jälkhen lika ei lähe pesemällä, sie tiijät kyllä.

      Pese sie plikka suu ensin äläkä ole nuin paha suine.

    • ѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾ

      ѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾѾ

    • Oletteko huomanneet

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

      • Lapin neida

        Nämä tuntomerkit sopivat tuohon nimimerkki oikijaa asijaa en tiiä tuliko oikein mutta kuulemma haisee pahalle jo kymmenen metrin päähän.


      • oikijaa asijaa
        Lapin neida kirjoitti:

        Nämä tuntomerkit sopivat tuohon nimimerkki oikijaa asijaa en tiiä tuliko oikein mutta kuulemma haisee pahalle jo kymmenen metrin päähän.

        Olenhan mie huomanu, että kun asia loppuu hyökäthän kirjottajaa vastaan henkilönä. Se on soma tama nettitouhu. ;)


      • hyi kauheeta
        oikijaa asijaa kirjoitti:

        Olenhan mie huomanu, että kun asia loppuu hyökäthän kirjottajaa vastaan henkilönä. Se on soma tama nettitouhu. ;)

        Mikä täälä alkoi haista niin pahalta.


      • älä haise
        hyi kauheeta kirjoitti:

        Mikä täälä alkoi haista niin pahalta.

        Taisit haistella itseäsi. ;)))


      • Emma P.
        älä haise kirjoitti:

        Taisit haistella itseäsi. ;)))

        Se haisee oikijaa hajua tuo ukkeli joka on kovin kiinnostunut Hiljasta.


      • MisterXX
        Emma P. kirjoitti:

        Se haisee oikijaa hajua tuo ukkeli joka on kovin kiinnostunut Hiljasta.

        Kyllä selvää lantalan hajua haiset.


      • Anonyymi
        Lapin neida kirjoitti:

        Nämä tuntomerkit sopivat tuohon nimimerkki oikijaa asijaa en tiiä tuliko oikein mutta kuulemma haisee pahalle jo kymmenen metrin päähän.

        Ja se pieree todella kovaa.


      • Anonyymi
        hyi kauheeta kirjoitti:

        Mikä täälä alkoi haista niin pahalta.

        Haista paska!


    • Anonyymi

      Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Syö paskas!Olen ampunut pinpillä kananmunia 9 metriä lentää kananmuna kaaressa osuu työttömän otsaan työtön nuolee nälkäisenä roiskeet ja syö kuoretkin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe