Tuollaiset lokarit hankin 26" maasturiini, eli samat kuin tossa linkissä, paitsi 26" tuumaiseen ja 65mm leveenä, löytyi motonetin hyllyltä.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/382034/Lokasuojasarja-etu-ja-taka-mustaraita-28
Mites talvea ajatellen, niin kannattaako nuo asentaa sankojen puolelta reilusti irti renkaasta, suojalumen keräytymistä silmälläpitäen? La tuo läppä varmaankin kannattaa siirtää etulokasuojaan, koska takalokari on riittävän pituinen muutoinkin ja edessä läpästä olisi oikeasti hyötyä?
Lokasuoja neuvoja kaipaan
5
70
Vastaukset
- Sitä olen miettinyt
Sopivatko 28" lokasuojat kaikkiin 26" tuumaisiin pyöriin?
- talvipolkija äijä
tossa aloittajahan kertoi hankkimiensa lokareiden olevan 26" tarkoitetut, eikä kuvassa olevat 28".
Toki nuo linkin 28" istuu hyvin myös 26", koska ovat lasikuitua tms ja näin ollen kehää voi hieman muokata. Mulla itselläni on juuri linkin 28" lokarit 26" nishikin maasturissa, jossa oli etuhaarukassakin paikat sankojen kiinnitykseen.
Sitten aloittajan kysymykseen: Laita lokarit koko matkalta saman verran irti renkaan pinnasta, jos jätät sankojen puolellle enempi rakoa, kerääntyy sohjolumi sitten lokarin ja renkaan väliin edemmäs, eli kohtaan, jossa väli on pienempi. Tota läppä asiaa olen usein naureskellut, että miksi ihmeessä se pitää laittaa valmiiksi takalokariin, liekö käheemmän näköinen lokarinvalmistajan mielestä????? :=) Itse siirsin sen ainakin etulokariin ja hienosti pelittää. - mtb+cyclo
talvipolkija äijä kirjoitti:
tossa aloittajahan kertoi hankkimiensa lokareiden olevan 26" tarkoitetut, eikä kuvassa olevat 28".
Toki nuo linkin 28" istuu hyvin myös 26", koska ovat lasikuitua tms ja näin ollen kehää voi hieman muokata. Mulla itselläni on juuri linkin 28" lokarit 26" nishikin maasturissa, jossa oli etuhaarukassakin paikat sankojen kiinnitykseen.
Sitten aloittajan kysymykseen: Laita lokarit koko matkalta saman verran irti renkaan pinnasta, jos jätät sankojen puolellle enempi rakoa, kerääntyy sohjolumi sitten lokarin ja renkaan väliin edemmäs, eli kohtaan, jossa väli on pienempi. Tota läppä asiaa olen usein naureskellut, että miksi ihmeessä se pitää laittaa valmiiksi takalokariin, liekö käheemmän näköinen lokarinvalmistajan mielestä????? :=) Itse siirsin sen ainakin etulokariin ja hienosti pelittää.Juuri noin asennus, elis ei takaosaan isompaa väliä, vaan koko matkan sama väli. Toi kuvan läppä on mun mielestä edessä yhtä turha, kuin kakanakin, makuasia....
- Sitä olen miettinyt
talvipolkija äijä kirjoitti:
Sitten aloittajan kysymykseen: Laita lokarit koko matkalta saman verran irti renkaan pinnasta, jos jätät sankojen puolellle enempi rakoa, kerääntyy sohjolumi sitten lokarin ja renkaan väliin edemmäs, eli kohtaan, jossa väli on pienempi. Tota läppä asiaa olen usein naureskellut, että miksi ihmeessä se pitää laittaa valmiiksi takalokariin, liekö käheemmän näköinen lokarinvalmistajan mielestä????? :=) Itse siirsin sen ainakin etulokariin ja hienosti pelittää.Luetun ymmärtäminen on joskus näköjään hyvin vaikeata. :D
- citymies 26"
Mites noi 26 maasturit, heittääkö rapaa selkään asfaltilla? Hiekka teillä kait lokarit ok, mut tkaupungissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263