Opiskelen parturi-kampaajaksi, ja ajattelin valmistuttuani mennä ensin töihin jollekin, en siis vielä vuokratuolilla yrittäjänä, koska haluan ensin työkokemusta. Paljonko parturi-kampaaja saa palkkaa kun on toisella töissä palkallisena?
Parturi-kampaajan palkka palkallisena
5
250
Vastaukset
- kyllästynyt_pa-ka
alkupalkka parturi-kampaajana on 1449€/kk ja siitähän menee sitten verot yms. vielä pois että eipä jää kuin 1100 käteen..
puolivuotta töissä oltuasi palkka nousee hieman, mutta siitäkään ei jää sitten kuin 1250-1300€ käteen ja tuollahan ei tule todellakaan toimeen! Parturi-kampaajana ei tule toimeen palkalla EIKÄ VARSINKAAN yrittäjänä, valtio pitää siitä huolen! - pakumies67
Eli verottaako valtio partureita enemmän kuin muita ammattiryhmiä vai onko valtio määrännyt parturoinnin hinnan.
Oliskohan kuitenkin niin, että parturit on itse hintansa polkenut liialla keskinäisellä kilpailulla. - nähtyo
Tähän on helppo vastata. Olet yksi niistä hölmoistä tytöistä joiden ihanneammatti on kampaaja tai kosmetologi. Heh! Kun tuo lapsuus tuosta karisee tulee totuus vastaan. Noita koulutetaan joka ikisessä kaupungissa ja kunnassa koska niihin on tulossa oppilaita ja valtiolta rahaa. Itse liikkeitä on sitten sitäkin enemmän. Jos satut työllistymään sen jälkeen kun olet valmistunut on palkkasi n. 1500€/kk brutto. Jos vuokraat tulevaisuudessa tuolin tai perustat johonkin kulmaan oman liikkeen. (jos mahtuu enää)... ota huomioon että tarvitset myös asiakkaita!!!! Tunnen monta pitkäaikaista yrittäjää jotka ovat pistäneet sakset pussiin. Ei riitä asiakkaita vaikka olisi kuinka hyvä. (on nääs pieni lama päällä) ja kiinteät kulut pitää silti maksaa.... Onnea valitsemallesi tielle :)
- kjfklsdjfkljglkf
kotiparturikone on säästänyt jo moninkertaisesti hintansa takaisin, yhden parturikäynnin hinnalla sai sen koneen ja sillä olen jo kahden vuoden ajan leikannut itse hiukseni. Olen saanut juuri sellaisen kuontalon kuin olen itse halunnut eikä ole tarvinnut olla menkkarage -naisten käsittelyssä jotka pahimmillaan on repineet hiuksiani juurineen irti, ilmeisesti tylsät sakset tai sitten muuten vaan akkaa raivostutti jokin ja minä sain kärsiä siitä.
- mealstout
joo olipa virhe kouluttautuminen. Köyhyys ja kurjuus odotettavissa loppuelämäksi jos et heti kouluttaudu muihin ammatteihin. Mullakin on yks tuttu kampaaja joka perusti heti koulun jälkeen oman yrityksen. Puolen vuoden päästä huomas, ettei tällä hommalla pärjää ja rupes yritystoiminnan jatkamisen mahdollistamiseksi myymään itseään paikallisella strippiklubilla. Päivät parturoi ja illat sekstaa. Mikäs siinä jos tykkää... Olen joutunut säälistä olemaan hänen asiakkaanaan... en tosin siellä parturissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750