Osaan aloittaa, mutta en jatkaa

Umpikujajuoksija

Ongelmani naisten kanssa on tällä hetkellä siinä, että onnistun ihan hyvin aloitteissa ja saan jutun nimellisesti käyntiin, mutta aina jossain vaiheessa se kuitenkin kariutuu ennen kun se menee sen pidemmälle. Oli se sitten puheenaiheiden loppuminen, tai muuten vaan kiinnostuksen lopahtaminen.

Mitään vinkkejä millä pääsisi eroon tästä ongelmasta?

27

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

Ole oma itsesi, älä yliyritä tai yritä mitään, olet vaan kiinnostunut kuulemaan toisesta, anna hänen kertoa itsestään, sillä lisäät puheenaiheita ja toisen kiinnostusta sinusta.

• Ap.

Kiitoksia neuvosta. :)

• Avoin tie

Mulla taas päinvastoin. Osaan jatkaa, mutten aloittaa.

• Minä taas

osaan jatkaa, mutta lopettaminen olisi viisainta, en osaa.

• 4+15
        Minä taas kirjoitti:

osaan jatkaa, mutta lopettaminen olisi viisainta, en osaa.

Voisitte pitää toisillenne nappikuulokkeita ja toinen auttaisi toista aloittamaan ja sitten toinen auttaisi toista jatkamaan.

• Ap.
        4+15 kirjoitti:

Voisitte pitää toisillenne nappikuulokkeita ja toinen auttaisi toista aloittamaan ja sitten toinen auttaisi toista jatkamaan.

Hyvä idea. :D

• Jii007

Minulla on täysin sama ongelma kun juttelen naisille netissä. Ensimmäisenä päivänä jutun saa kulkemaan ihan mukavasti, mutta toisella kirjoittelu kerralla jutut loppuu ja sitten vaan jauhan samaa paskaa. Sehän on vain merkki siitä, että on lopulta tylsää seuraa, eikä siitä suhteestakaan tulisi ikinä mitään.
      Miksi kukaan tahtoisi kumppania, joka ei osaa keskustella?

• "Ensimmäisenä päivänä jutun saa kulkemaan ihan mukavasti, mutta toisella kirjoittelu kerralla jutut loppuu ja sitten vaan jauhan samaa ******"

Sehän ei varmasti mitenkään voi johtua tämän palstan aiheuttamasta maailmankuvan kapeutumisesta? ;)

• Ex PUA
        helka kirjoitti:

"Ensimmäisenä päivänä jutun saa kulkemaan ihan mukavasti, mutta toisella kirjoittelu kerralla jutut loppuu ja sitten vaan jauhan samaa ******"

Sehän ei varmasti mitenkään voi johtua tämän palstan aiheuttamasta maailmankuvan kapeutumisesta? ;)

Ei itse asiassa voi.

Taas näitä idioottimaisia manipulointiyrityksiä: "Jos vain olisit valkoritari, niin saisit naista, kuten kaikki kiltit ja kunnolliset miehet saavat. Niin ja kun uskot sokeasti femakkojen valheet, niin sitten vasta saatkin naista"

• 3+19

Tarkoitatteko että pääsitte tapailuun asti, miten pitkään meni ennen kuin saitte pakit?

• Ap.

Ei aina edes tapailuun asti.

Viimeisin, jota edelsi parin viikon tiivis yhteydenpito, kariutui juuri päivää ennen tapaamista.

Muuten taas jotkut kokemukset menevät nääs miehen kertoman jutun suuntaisesti.

• nääs mies

Itse olen törmännyt samaan ongelmaan nyt treffaillessani.

Juttua riittää lähes aina ekoilla treffeillä 2-5h ajaksi, mutta toisilla treffeillä tuntuu aina olevan puheenaiheet vähissä, eikä naisetkaan yleensä itse mitään uutta aihetta ota esiin.

Olen tulkinnut tuon puheenaiheiden loppumisen siten etten ole naisen mielestä kiinnostava. Kyllä nainen ottaa itsekin uusia asioita puheeksi ja alkaa viemään, edes vähän keskustelua eteenpäin jos on oikeasti kiinnostunut minusta. Jos taas näin ei tapahdu, nainen on seurassani lähinnä kohteliaisuuttaan kunnes katsoo että kehtaa poistua jonkin hyvän tekosyyn tai ihan vain tarpeeksi kuluneen ajan perusteella.

• ht ...

Totuus on se, että kun perusfaktat on keskusteltu parissa tunnissa, niin ei siellä oikeasti ole uutta oikeaa juteltavaa toisesta, jollei oma tai toisen elämä ole oikeasti jännää.

Kuvioihin tuleekin se small-talkin taito. Pitäisi osata puhua sekaan täysin turhaa puuta heinää. Tärkeintä on vaan että juttu lentää sujuvasti kaiken aikaa, ei se että siinä olisi jotain oikeaa asiasisältöä.

Juuri vaikka nämä klassiset puheenaiheet, joita vaikka naapureidenkin kanssa puhutaan. Onpas kaunis sää, paljon parempi kuin eilen kun oli sateista, ... blah blah... ketä ihan oikeasti kiinnostaa se sisältö? ei ketään, mutta vaihtoehtona on muuten syvä vaivaantunut hiljaisuus.

Noh, deiteillä nyt ei saisi ehkä alkaa säästä jaarittelemaan, se on jo ihan liian tylsää. Deiteillä miehellä pitäisi olla vähän niitä naisen naurattajan taitoja, eli pitäisi jotain muuta humoristisempaa small talkkia tehdä. Sopivasti aasinsilloilla vetää keskustelusta mukaan jotain hauskoja tarinoita menneisyydestä, yms. ja tietysti yrittää samalla poimia aina kaikkea mistä voi toisesta kysellä lisää. Osoittaa kiinnostusta ja antaa sille toiselle syytä kertoilla omista kokemuksistaan.

Jos oma menneisyys on tylsää neljän seinän sisällä olemista eikä jännää menoa maailmalla, niin vaikeahan tuollaisia juttuja on tehdä jos ei niitä ihan puhtaasti päästään keksi. Ja vieläpä jos on luonteeltaan sellainen ettei keskity noihin tapahtumiin siltä näkökannalta, eikä ne jutut tule automaattisesti mieleen siinä kesken keskustelun, niin vaikeaksi menee.

Jos oikeasti sattuisi olemaan yhteisiä harrastuksia tai työtä, tms. niin ihan oikeaa juttua on helpompi saada aikaiseksi. Mutta sitä sattuu miesten ja naisten välillä harvoin. (Ja ihan liian työpainotteinen keskustelu ei ole välttämättä hyvä asia sekään, voi mennä liian asialliseksi.)

Tiedän etten itsekään ole paras mahdollinen keskustelija useimpien eri luonteisten ihmisten kanssa. Tietyn tyyppisten pohdiskelijoiden, jolla on jotain samankaltaisia kiinnostuksen aiheita - niiden kanssa sitten voikin käydä hyvin pitkiä ja mielenkiintoisia keskusteluja. Päivästä toiseen, eikä silti tarvitse jankata samoja asioita.

On vähän säälittävää että itse olen yleensä nautiskellut työ-aiheisista keskusteluista paljon enemmän kuin muista keskusteluista. Aikoinaan töiden jälkeen on helposti ajoittain saattanut mennä parikin tuntia, kun on jotain työhön liittyvää keskusteltu jonkun samanluonteisen työkaverin kanssa. Ja se on ollut minulle hupia eikä työtä. Koska se on ollut mielenkiintoista asiapitoista keskustelua eikä vain täysin turhaa small-talkkia säästä tai julkkiksista. Ihmisen luonne on mitä se on. Tuon takia on vähän vaikea nähdä itseään yhteensopivana ihan kaikenlaisten extrovertti-luonteiden kanssa, ongelma vaan olisi löytää se sopiva introvertti nainen, jolla on hieman samankaltainen luonne - ja niitähän ei kauheasti löydä.

• ryppis
        ht ... kirjoitti:

Totuus on se, että kun perusfaktat on keskusteltu parissa tunnissa, niin ei siellä oikeasti ole uutta oikeaa juteltavaa toisesta, jollei oma tai toisen elämä ole oikeasti jännää.

Kuvioihin tuleekin se small-talkin taito. Pitäisi osata puhua sekaan täysin turhaa puuta heinää. Tärkeintä on vaan että juttu lentää sujuvasti kaiken aikaa, ei se että siinä olisi jotain oikeaa asiasisältöä.

Juuri vaikka nämä klassiset puheenaiheet, joita vaikka naapureidenkin kanssa puhutaan. Onpas kaunis sää, paljon parempi kuin eilen kun oli sateista, ... blah blah... ketä ihan oikeasti kiinnostaa se sisältö? ei ketään, mutta vaihtoehtona on muuten syvä vaivaantunut hiljaisuus.

Noh, deiteillä nyt ei saisi ehkä alkaa säästä jaarittelemaan, se on jo ihan liian tylsää. Deiteillä miehellä pitäisi olla vähän niitä naisen naurattajan taitoja, eli pitäisi jotain muuta humoristisempaa small talkkia tehdä. Sopivasti aasinsilloilla vetää keskustelusta mukaan jotain hauskoja tarinoita menneisyydestä, yms. ja tietysti yrittää samalla poimia aina kaikkea mistä voi toisesta kysellä lisää. Osoittaa kiinnostusta ja antaa sille toiselle syytä kertoilla omista kokemuksistaan.

Jos oma menneisyys on tylsää neljän seinän sisällä olemista eikä jännää menoa maailmalla, niin vaikeahan tuollaisia juttuja on tehdä jos ei niitä ihan puhtaasti päästään keksi. Ja vieläpä jos on luonteeltaan sellainen ettei keskity noihin tapahtumiin siltä näkökannalta, eikä ne jutut tule automaattisesti mieleen siinä kesken keskustelun, niin vaikeaksi menee.

Jos oikeasti sattuisi olemaan yhteisiä harrastuksia tai työtä, tms. niin ihan oikeaa juttua on helpompi saada aikaiseksi. Mutta sitä sattuu miesten ja naisten välillä harvoin. (Ja ihan liian työpainotteinen keskustelu ei ole välttämättä hyvä asia sekään, voi mennä liian asialliseksi.)

Tiedän etten itsekään ole paras mahdollinen keskustelija useimpien eri luonteisten ihmisten kanssa. Tietyn tyyppisten pohdiskelijoiden, jolla on jotain samankaltaisia kiinnostuksen aiheita - niiden kanssa sitten voikin käydä hyvin pitkiä ja mielenkiintoisia keskusteluja. Päivästä toiseen, eikä silti tarvitse jankata samoja asioita.

On vähän säälittävää että itse olen yleensä nautiskellut työ-aiheisista keskusteluista paljon enemmän kuin muista keskusteluista. Aikoinaan töiden jälkeen on helposti ajoittain saattanut mennä parikin tuntia, kun on jotain työhön liittyvää keskusteltu jonkun samanluonteisen työkaverin kanssa. Ja se on ollut minulle hupia eikä työtä. Koska se on ollut mielenkiintoista asiapitoista keskustelua eikä vain täysin turhaa small-talkkia säästä tai julkkiksista. Ihmisen luonne on mitä se on. Tuon takia on vähän vaikea nähdä itseään yhteensopivana ihan kaikenlaisten extrovertti-luonteiden kanssa, ongelma vaan olisi löytää se sopiva introvertti nainen, jolla on hieman samankaltainen luonne - ja niitähän ei kauheasti löydä.

Olen ajatellut asiaa niin, että kyse ei välttämättä ole mistään pelkästä deittailutaidosta tms. Jos ei vain ole puhuttavaa toisen kanssa, voi olla myös niin, että yksinkertaisesti kyseessä ei ole toisilleen sopiva pari. Toki jos juttu tuntuu aina tyssäävän samaan vaiheeseen, voi alkaa vähän miettiä mistä on kysymys.

Itse en tykkää kovin paljon faktatietojen listaamisesta ja kyselemisestä, asioiden jankkaamisesta enkä seuraa esimerkiksi perusviihdettä paljoakaan. Siksi usein tuntuu siltä, että ei ole oikein samalla aaltopituudella toisen kanssa. Toki osaan heittää tarvittaessa pienempää juttua ja kommentteja, mutta se tuntuu enemmän väkinäiseltä työltä kuin hyvältä ajankäytöltä ja yhteyden löytämiseltä.

Joidenkin kanssa juttu luistaa paremmin. Kyse ei ehkä ole niinkään siitä, että puheenaiheet ja kiinnostuksen kohteet olevisivat suoraan samoja, mutta jotenkin tapa pureutua asioihin on samanlainen. Kaikkia ei kiinnosta pohtia erilaisia näkökulmia ja yhdistellä asioita, joitain kiinnostaa. Jos tuollainen tuntuu toisesta tylsältä, en näe kovin hyviä keskustelumahdollisuuksia jatkossakaan.

Naisilla tuntuisi olevan oleellisena osana tutustumisessa asioiden kysely toiselta. Jopa siinä määrin, että tehdään tulkintoja siten, että jos mies ei kysele, hän ei ole kiinnostunut. En tiedä onko minulla tässäkin joku epänormaali lähestyminen, mutta itse koen saavani toisesta paljon enemmä irti, kun puhutaan jostain asiasta (ei välttämättä mistään erityisen vakavasta) ja kuulee miten hän siihen suhtautuu. Ehkä pitäisi panostaa enemmän tuohon kysely ja vastaus -linjaankin. Siinä vain tuntuu siltä, että parin tunnin jälkeen kyssärit on kysytty ja käteen ei ole jäänyt paljon mitään.

• ht ...
        ryppis kirjoitti:

Olen ajatellut asiaa niin, että kyse ei välttämättä ole mistään pelkästä deittailutaidosta tms. Jos ei vain ole puhuttavaa toisen kanssa, voi olla myös niin, että yksinkertaisesti kyseessä ei ole toisilleen sopiva pari. Toki jos juttu tuntuu aina tyssäävän samaan vaiheeseen, voi alkaa vähän miettiä mistä on kysymys.

Itse en tykkää kovin paljon faktatietojen listaamisesta ja kyselemisestä, asioiden jankkaamisesta enkä seuraa esimerkiksi perusviihdettä paljoakaan. Siksi usein tuntuu siltä, että ei ole oikein samalla aaltopituudella toisen kanssa. Toki osaan heittää tarvittaessa pienempää juttua ja kommentteja, mutta se tuntuu enemmän väkinäiseltä työltä kuin hyvältä ajankäytöltä ja yhteyden löytämiseltä.

Joidenkin kanssa juttu luistaa paremmin. Kyse ei ehkä ole niinkään siitä, että puheenaiheet ja kiinnostuksen kohteet olevisivat suoraan samoja, mutta jotenkin tapa pureutua asioihin on samanlainen. Kaikkia ei kiinnosta pohtia erilaisia näkökulmia ja yhdistellä asioita, joitain kiinnostaa. Jos tuollainen tuntuu toisesta tylsältä, en näe kovin hyviä keskustelumahdollisuuksia jatkossakaan.

Naisilla tuntuisi olevan oleellisena osana tutustumisessa asioiden kysely toiselta. Jopa siinä määrin, että tehdään tulkintoja siten, että jos mies ei kysele, hän ei ole kiinnostunut. En tiedä onko minulla tässäkin joku epänormaali lähestyminen, mutta itse koen saavani toisesta paljon enemmä irti, kun puhutaan jostain asiasta (ei välttämättä mistään erityisen vakavasta) ja kuulee miten hän siihen suhtautuu. Ehkä pitäisi panostaa enemmän tuohon kysely ja vastaus -linjaankin. Siinä vain tuntuu siltä, että parin tunnin jälkeen kyssärit on kysytty ja käteen ei ole jäänyt paljon mitään.

"Jos ei vain ole puhuttavaa toisen kanssa, voi olla myös niin, että yksinkertaisesti kyseessä ei ole toisilleen sopiva pari."

Hyvinkin mahdollista. Voi olla että itselleni on niin vaikeaa löytää sitä sopivaa naista suhteeseen juurikin sen takia että naisen täytyisi olla juuri tietynlainen pohdiskeleva introvertti luonne että jutut oikeasti synkkais. Ja sellaisia ei montaa ole, eikä niitä ei ole helppo mistään löytää, kun ne ei tuolla baareissa yleensä roiku.

• 2+16
        ryppis kirjoitti:

"Jos ei vain ole puhuttavaa toisen kanssa, voi olla myös niin, että yksinkertaisesti kyseessä ei ole toisilleen sopiva pari."

Tai sitten mies on hiljainen ja sama asia tulee toistumaan jokaisen naisen kanssa olisi nainen miten kiinnostava tahansa. Harmi jos nainen vetäisi aina johtopäätöksen että ei varmaan ole mitään yhteistä.
        Varsinkin kun tietää miten harvinaista atm:lle on saada ok-tasoista naista kiinnostumaan.

• ryppis
        2+16 kirjoitti:

Tai sitten mies on hiljainen ja sama asia tulee toistumaan jokaisen naisen kanssa olisi nainen miten kiinnostava tahansa. Harmi jos nainen vetäisi aina johtopäätöksen että ei varmaan ole mitään yhteistä.
        Varsinkin kun tietää miten harvinaista atm:lle on saada ok-tasoista naista kiinnostumaan.

Toki näinkin. Ajattelin asiaa toisin päin, eli omasta näkökulmasta. Esimerkissäsihän toinen osapuoli (nainen) tekee arvion, kun ei tiedä miestä hiljaikseksi. Minä ajattelin sitä, miten itse tulkitsen tilanteen, jossa minun jutut eivät ota tuulta alleen ja hänen juttunsa eivät kiinnosta minua.

• ht ...
        ryppis kirjoitti:

Toki näinkin. Ajattelin asiaa toisin päin, eli omasta näkökulmasta. Esimerkissäsihän toinen osapuoli (nainen) tekee arvion, kun ei tiedä miestä hiljaikseksi. Minä ajattelin sitä, miten itse tulkitsen tilanteen, jossa minun jutut eivät ota tuulta alleen ja hänen juttunsa eivät kiinnosta minua.

Joo. No näinhän se menee että monen atm miehen tapauksessa se että "ei ole sopiva pari", tarkoittaa käytännössä siis sitä että naisen mielestä mies ei olisi sopiva - vaikka miehen mielestä nainen olisi sopiva.

Tietysti viisaampi mies ymmärtää että jos ei ole naiselle sopiva, niin sitten ei ole sopiva pari. Koska se homma ei kestäisi tai jos ei kaatuisi niin nainen tyytymättömyyttään esim. nalkuttaisi ja jatkuvasti osoittaisi epäkunnioitusta miestä kohtaan, joten suhde olisi lopulta huono molemmille.

Tavallaan siis ainakin itse näen asian niin että joudun painottamaan kumppanin etsinnässä ensisijaisesti sitä, että minkälaisen naisen voin kuvitella kiinnostuvan itsestäni - enkä sen perusteella että millaisesta naisesta voisin kuvitella itse todella kiinnostuvani. Sitten täytyy vain toivoa että kun löytää naisen joka itsestäni kiinnostuu, niin että myös itse kiinnostun siitä naisesta.
        Tavallaan aivan typerä lähtökohta jos asiaa ajattelee että etsii itselleen kumppania, mutta valitettavasti se ainoa realistinen lähtökohta.

• 2+16

Mulla meni about kuukausi siihen että naisen kanssa alkoi loppumaan keskustelunaiheet ja aikalailla heti sen jälkeen tulikin pakit.
      Muistan kerran kun oltiin kahdestaan saunassa niin meni varmaan 10 sekuntia että kumpikaan ei sanonut mitään :D
      Ärsyttävää kun ei tule mitään sanottavaa mieleen..

• SAUNA-Make

Ei saunassa kuulu jutella, siellä saunotaan, juodaan viinaa ja joskus nussitaan!

• ............

10 sekuntia... >_> Jos mennään isän kanssa autolla johonkin kahdestaan, niin ei puhuta kahteen tuntiin mitään, eikä isä ole silti heittänyt minua pihalle.

• BEM
        SAUNA-Make kirjoitti:

Ei saunassa kuulu jutella, siellä saunotaan, juodaan viinaa ja joskus nussitaan!

Saunassa ei kyllä panna. Se on seksivapaa vyöhyke. Ehkä joskus takkahuoneessa ;-)

• "kerran kun oltiin kahdestaan saunassa niin meni varmaan 10 sekuntia että kumpikaan ei sanonut mitään"

Eli ne pakit tuli ihan selkeästi juuri siitä syystä ettet keksinyt saunassa 10 sekuntiin mitään sanottavaa.

Juu, näinhän ne hommat katsos meidän naisten kanssa menee. :D

• 11 + 15

No jos jutunaiheet loppuu eikä tule enää puhetta, niin sitten siitä jutusta puuttuu se jokin. Kun löytää oikean ihmisen niin puheenaiheet siirtyvät faktoista ja yleisistä aiheista suhteellisen pian henkilökohtaisiin, tunnetason asioihin ja intiimeihin ja seksuaalisiin juttuihin. Siitä se luonnostaan lähtee rullaamaan jos on rullatakseen. Jos vielä kolmansilla treffeillä huomaa istuvansa kahvilassa ja yrittävänsä keksiä puhuttavaa päivän lehtiotsikoista, ei juttu ole menossa mihinkään. Ainakaan romanttiseen suuntaan. Jotenkin siinä on oleellista se tunne, että toiselle on helppo puhua ja hän tuntuu jotenkin ennestään tutulta, jolloin uskaltaa siirtyä pehmeämpiin aiheisiin. Se on taas osa sitä paljon jahdattua kemiaa.

• ht ...

"Kun löytää oikean ihmisen niin puheenaiheet siirtyvät faktoista ja yleisistä aiheista suhteellisen pian henkilökohtaisiin, tunnetason asioihin ja intiimeihin ja seksuaalisiin juttuihin"

Nyt toi lausahdus oli juuri sellainen että mieleen tulee että ne "pelin osaavat miehet kiinnostavat" :D

Mutta tavallaan kyse tietysti vaan luonteesta. Jotkut vaan menevät avoimesti vaikka tunteisiin, seksiin ja intiimeihin aiheesiin. Joillekin se ei ole luontevaa.

"Jotenkin siinä on oleellista se tunne, että toiselle on helppo puhua ja hän tuntuu jotenkin ennestään tutulta."

Hah... Eräs baarista minut kotiinsa raahannut nainen sanoi siinä silmiin tuijottaen, juurikin hetki ennen kuin halusi minut sänkyyn että: "Sulle tuntuu niin helpolta puhua ihan mistä vaan, tuntuu kuin olisin tuntenut sut tosi kauan".

Rehellisesti en tiedä mistä ihmeestä se nainen noin ajatteli. Ei siinä mielestäni mitään eroa ollut muihin naisiin tai niiden kanssa keskusteluun... Ainoa ero oli se, että tuo nainen oli selvästi jo baarissa minut nähtyään muutamassa kymmenessä sekunnissa päättänyt että tuota miestä tekee mieli, kun oli jo silloin sellainen hymy naamalla ja innoissaan minua heti tanssilattialle raahaamassa.

...ts. oma ulkoinen olemus herätti naisessa sen kipinän, joten sen takia tuntui sitten niin helpolta jutella minulle mistä vaan. (Sori jos oon vähän kyyninen tän naisten "kemian" suhteen. Omat kokemukset ei taida olla sieltä ihan parhaasta päästä tota näkemystä kovin ruusuiseksi muuttamaan. ;)

• BEM
        ht ... kirjoitti:

"Kun löytää oikean ihmisen niin puheenaiheet siirtyvät faktoista ja yleisistä aiheista suhteellisen pian henkilökohtaisiin, tunnetason asioihin ja intiimeihin ja seksuaalisiin juttuihin"

Nyt toi lausahdus oli juuri sellainen että mieleen tulee että ne "pelin osaavat miehet kiinnostavat" :D

Mutta tavallaan kyse tietysti vaan luonteesta. Jotkut vaan menevät avoimesti vaikka tunteisiin, seksiin ja intiimeihin aiheesiin. Joillekin se ei ole luontevaa.

"Jotenkin siinä on oleellista se tunne, että toiselle on helppo puhua ja hän tuntuu jotenkin ennestään tutulta."

Hah... Eräs baarista minut kotiinsa raahannut nainen sanoi siinä silmiin tuijottaen, juurikin hetki ennen kuin halusi minut sänkyyn että: "Sulle tuntuu niin helpolta puhua ihan mistä vaan, tuntuu kuin olisin tuntenut sut tosi kauan".

Rehellisesti en tiedä mistä ihmeestä se nainen noin ajatteli. Ei siinä mielestäni mitään eroa ollut muihin naisiin tai niiden kanssa keskusteluun... Ainoa ero oli se, että tuo nainen oli selvästi jo baarissa minut nähtyään muutamassa kymmenessä sekunnissa päättänyt että tuota miestä tekee mieli, kun oli jo silloin sellainen hymy naamalla ja innoissaan minua heti tanssilattialle raahaamassa.

...ts. oma ulkoinen olemus herätti naisessa sen kipinän, joten sen takia tuntui sitten niin helpolta jutella minulle mistä vaan. (Sori jos oon vähän kyyninen tän naisten "kemian" suhteen. Omat kokemukset ei taida olla sieltä ihan parhaasta päästä tota näkemystä kovin ruusuiseksi muuttamaan. ;)

Olet varmaan vähän turhan kyyninen. Komppaan 11 15: ta

Tuo baarista sinut raahannut nainen tosiaan varmaan petti enemmän itseään.

Tottakai hyvä ulkonäkö auttaa missä osa-alueella tahansa, mutta tässä tapauksessa se auttaa siihen, että on halua löytää keskusteluyhteys, enemmän kuin ruman kanssa.

Varsinaista mukavaa ja luontevaa keskustelua ei kuitenkaasynny, vaikka toinen olisi miten hyvännäköinen. Melkeinpä päin vastoin. Liian hyvännäköisen ihmisen kanssa on vaarana, että menee totaalisesti lukkoon yrittäessään löytää sopivaa sanottavaa.

Omalta kohdaltani voin sanoa esimerkkinä, että olin kerran yhteydessä sellaisen itseäni parikymmentä vuotta nuoremman teiniprinsessatyyppisen naisen kanssa (hänen aloitteestaan) ja halusin kuollakseni päästä hänen kanssaan sänkyyn. Homma kaatui siihen, että tämän prinsessan suusta ei tullut kuin oksentamisbilettämistyyppisiä juttuja ja keskustelua tosi tv sarjoista. Ei natsannut.

Toisaalta päädyin taas treffeille naisen kanssa, joka sitten livenä osoittautui 15 kg kuvaansa lihavammaksi, mutta juttu hänen kanssaan luisti loistavasti, kun molemmat oli intohimoisia veneilijöitä.

• Ex PUA
        ht ... kirjoitti:

Sama täällä.

Rationalisointihamsteri toimii niillä aika tehokkaasti.

Erään naisen kohdalla "tuntui kun me voisimme puhua mistä vain", samalla kun minusta tuntui jopa tylsältä se latteuksia latelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2387
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      94
      1523
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1248
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      949
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      852
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      831
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      830
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe