Kuinka pyydän treffeille itselleni lähes tuntematonta naista, johon olen ihastunut? Vinkkejä/omia kokemuksia!
Kuinka pyytää tuntematonta naista treffeille?
12
1181
Vastaukset
Moi, sä näytät ihan siltä, kun haluaisit tutustua muhun (liian itsevarmaa...? Ehkä)
Moi, mä haluisin mennä leffaan, mut pelkään pimeää. Voitko tulla mukaan pitään mua kädestä kiinni? (Keksin just äsken ja olen väsynyt. Sori. :D)
Tykkäätkö mielummin keilaamisesta vai seinäkiipeilystä? *miten niin?* Ei kun mä vaan mietin, mihin mä veisin sut treffeille... vaihtoehtoina voi käyttää myös vaikka eri leffoja tai kahviloita tms.
Äh, en mä tiedä. En mä osaa noin iskee ihmisiä. Mä menen vaan juttelemaan ja sit vaan keksin sitä mukaa jotain. Improvisoin siis.- persekuiskaaja
Monta miestä olet iskenyt?
- ei jaksa kikkoja
Toimiiko seuraava. "Hei, haluaisitko lähteä treffeille?"
Minulla ei ole vastauksia sen vertaa kuin naisillakaan, mutta kysytään nyt silti: mistä tiedät tämän naisen, ja mikä asiassa on ongelma (tai koet ongelmaksi)?
Joku kirjoitti tällä palstalla muutama viikko sitten bussi-ihastuksestaan. Mitenhän sillekin on käynyt... Pystyn joka tapauksessa samaistumaan täysin, olen joskus ihastunut itsekin johonkin, joka sattuu kulkemaan samalla bussilla. Opiskelijana oli ainakin yksi, ja pari vuotta sitten oli toimistotäti nyttemmin entiseltä työpaikaltani. Silloin ainakin tuntui, että ainoa tapa edetä asiassa on unohtaa koko juttu suosiolla. Tietysti naisethan ovat bussissakin pitämässä vain hauskaa kavereidensa kanssa eikä matkustamassa tullakseen miesten iskemiksi, mutta muutenkin on vaikea kuvitella yhtään toimivaa vaihtoehtoa. Tunkea viereen, yrittää änkyttää jotain, nainen joko kääntää päänsä kuin vältelläkseen kontaktia jonkun hullun humalaisen kanssa, tai sitten sanoo että annapa minun olla rauhassa ja painu (jonkun muun) vittuun. Sitten täytyy jäädä paniikissa seuraavalla pysäkillä pois, odottaa seuraavaa vuoroa ja jatkossa vältellä viimeiseen asti samaa bussivuoroa. Ei hyvä.
Tietysti, voihan olla että lopputulos olisikin myönteinen. Tuntuu vain aika kovalta riskiltä. Jossain baarissa ongelma on paljon pienempi, koska vaikka naiset sielläkin on vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa eikä olemassa miesten iskettävinä, on iskuyritykset kuitenkin sallitumpia, ja vaikka sattuisikin tulemaan pakit (nouseeko Aurinko idästä?) ei kumpikaan myöhemmin enää muista koko juttua, ja todennäköisesti eivät ainakaan törmää enää koskaan niin että muistaisivatkin, että tuo yritti jotain tai tuo antoi veriset pakit.Kyllä minä annoin kerran yhdelle bussissa minua lähennelleelle miehelle aika tylyt pakit, mutta ei se kyllä poistunut bussista mitenkään paniikissa heti seuraavalla pysäkillä. (Tosin kyseessä oli ympärikännissä oleva henkilö joka yritti vuoron perään änkeä jokaisen bussissa istuvan naisen viereen, ja episodi tapahtui kylmänä ja pimeänä talvi-iltana Lapissa.)
stellaria81 kirjoitti:
Kyllä minä annoin kerran yhdelle bussissa minua lähennelleelle miehelle aika tylyt pakit, mutta ei se kyllä poistunut bussista mitenkään paniikissa heti seuraavalla pysäkillä. (Tosin kyseessä oli ympärikännissä oleva henkilö joka yritti vuoron perään änkeä jokaisen bussissa istuvan naisen viereen, ja episodi tapahtui kylmänä ja pimeänä talvi-iltana Lapissa.)
Ehkä se mies oli tehnyt jo niin monta aloitetta naisille elämänsä aikana, ettei sapekas sivallus enää tuntunut missään.
- kiltti atm
Joko stellaria on öljyt vaihtanut?
En oo, kun vähäsen arveluttaa ne omat taidot. Jos saisi jostain halvalla toisen keulan siihen pyörään, niin voisi alkaakin tuota vanhaa keulaa rassaamaan, mutta nyt ei uskalla ettei mene ainoa asiallinen talvipyörä vallan piloille.
- kiltti atm
stellaria81 kirjoitti:
En oo, kun vähäsen arveluttaa ne omat taidot. Jos saisi jostain halvalla toisen keulan siihen pyörään, niin voisi alkaakin tuota vanhaa keulaa rassaamaan, mutta nyt ei uskalla ettei mene ainoa asiallinen talvipyörä vallan piloille.
Kannattaakin putsata kunnolla. Sisältä voi löytyä vettä ja jopa hiekkaa. Kovia liuottimia ei kannata käyttää putsaamisessa. Onko a-head -keula?
kiltti atm kirjoitti:
Kannattaakin putsata kunnolla. Sisältä voi löytyä vettä ja jopa hiekkaa. Kovia liuottimia ei kannata käyttää putsaamisessa. Onko a-head -keula?
En tiedä mitä tuo a-head tarkoittaa. Siis maasturin teräsjousellinen keula kyseessä. (En ehkä jaksa nyt merkkiä ja mallia täs julistaa, kun on vähän pelko persiissä että saattaisi vaikka joku tunnistaa sen perusteella jos olisi saman kaupungin pyöräilypiireissä roikkunut...)
En ikinä suosittelisi pyytämään tuntematonta ihmistä _treffeille_. Ihan liikaa paineita!
Jos kyseessä on todellakin lähes tuntematon ihminen, niin ensimmäinen askel on tutustua häneen. Alkaa jutella niitä-näitä. Sitten kun ollaan small talk- tuttavia niin voi mainita, että "olen menossa xx-paikkaan, lähtisitkö mukaan?"
Tietysti voi myös kokeilla, jos olet varma, että hän jo lähettää "vihreää valoa", kysyä kahville tai johonkin tilaisuuteen seuraksi. Siitä on vain huomattavasti vaikeampi "palata taaksepäin", jos vastaus on jyrkkä 'ei'- en ymmärrä
Mitä paineita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34785