Paras pizza

ppp.jjj1

Mitä täytteeksi?

12

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjj.ppp2

parhaat täytteet !

• saarioinen<3

Saarioisen kinkkupitzoja uuniin kiertoilmalle ja lasiin colaa. Siinä on paras kombo

• ppp.jjj39

oikeilla jäljillä taidat taiteilla

• On tuo ainakin edullista. Pizzan päälle lisukkeeksi roskiin menossa olevia wanhoja jämiä, mätiä tomaatteja yms, ja lidlistä halpaa colaa. nam nam.

• ppp.jjj39 kirjoitti:

oikeilla jäljillä taidat taiteilla

rottapizzaa, hiiripizzaa, kastematopizzaa a´la saarioisten:))

• simppelisimon

Paras pizza mielestäni on hyvin maustettu (peppaa, valkosipulia, yrttejä)tomaattikastike pohjaksi, mozzarella siivuja, salamin viipaleita, punasipulia viipaloituna ohuiksi siivuiksi, oiiiveja ja päälle vielä mustaleimaista emmentaalia raastettuna.

Uuniin 225-250 asteeseen noin 10-15 minuuttia ja herkku on valmis.

• 220-230, jätä ne oliivit, kun mä en tykkää oliiveista, muuten sulla perfect ainekset!

• pitsaavau!
        ppp.jjj1 kirjoitti:

220-230, jätä ne oliivit, kun mä en tykkää oliiveista, muuten sulla perfect ainekset!

Tykkäsit siis pizzasta - oliivit voi toki jättää pois ja varsinkin kastiketta voi tuunata ihan tekijän mieltymysten mukaiseksi.

Itse tykkään tulisesta, joten chiliä ja mausteita kastikkeessa varmuudella on kuin myös valitsemassani salamissa.

Toki jokainen rakentaa pizzansa oman mieltymyksensä mukaan ja siihen ei ole vastaan laittamista.

Pizza voi olla ohut/paksupohjainen, tomaattinen tai sitten ei, juustoinen tai sitten ei, täytteenä lihaa eri muodoissa, fisua, äyriäisiä jne... - perimmältään pizzahan on vain vehnälätty tähteillä päällystettynä ja uunissa kuumennettu, jottei bakteerit ihan heti hyökkää syöjän ylle.

Köyhän sapuskaa aikoinaan, mutta nykyään se on kaikkien peruselintarvike.

• Those R My Favs

Kusta, paskaa, spermaa, oksennusta ja hikeä.

• tuo kuvastaa sinua, sinulla on krapula.

• miten laitat hikee pizzaan?

• rgwrggr

Grandiosan Hawaii kinkku-ananas mikrossa lämmitettynä ja oreganoa päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2718
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2561
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      28
      2075
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1852
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1825
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      33
      1362
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      834
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      804
    Aihe