Paras pizza

ppp.jjj1

Mitä täytteeksi?

12

274

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjj.ppp2

parhaat täytteet !

• saarioinen<3

Saarioisen kinkkupitzoja uuniin kiertoilmalle ja lasiin colaa. Siinä on paras kombo

• ppp.jjj39

oikeilla jäljillä taidat taiteilla

• On tuo ainakin edullista. Pizzan päälle lisukkeeksi roskiin menossa olevia wanhoja jämiä, mätiä tomaatteja yms, ja lidlistä halpaa colaa. nam nam.

• ppp.jjj39 kirjoitti:

oikeilla jäljillä taidat taiteilla

rottapizzaa, hiiripizzaa, kastematopizzaa a´la saarioisten:))

• simppelisimon

Paras pizza mielestäni on hyvin maustettu (peppaa, valkosipulia, yrttejä)tomaattikastike pohjaksi, mozzarella siivuja, salamin viipaleita, punasipulia viipaloituna ohuiksi siivuiksi, oiiiveja ja päälle vielä mustaleimaista emmentaalia raastettuna.

Uuniin 225-250 asteeseen noin 10-15 minuuttia ja herkku on valmis.

• 220-230, jätä ne oliivit, kun mä en tykkää oliiveista, muuten sulla perfect ainekset!

• pitsaavau!
        ppp.jjj1 kirjoitti:

220-230, jätä ne oliivit, kun mä en tykkää oliiveista, muuten sulla perfect ainekset!

Tykkäsit siis pizzasta - oliivit voi toki jättää pois ja varsinkin kastiketta voi tuunata ihan tekijän mieltymysten mukaiseksi.

Itse tykkään tulisesta, joten chiliä ja mausteita kastikkeessa varmuudella on kuin myös valitsemassani salamissa.

Toki jokainen rakentaa pizzansa oman mieltymyksensä mukaan ja siihen ei ole vastaan laittamista.

Pizza voi olla ohut/paksupohjainen, tomaattinen tai sitten ei, juustoinen tai sitten ei, täytteenä lihaa eri muodoissa, fisua, äyriäisiä jne... - perimmältään pizzahan on vain vehnälätty tähteillä päällystettynä ja uunissa kuumennettu, jottei bakteerit ihan heti hyökkää syöjän ylle.

Köyhän sapuskaa aikoinaan, mutta nykyään se on kaikkien peruselintarvike.

• Those R My Favs

Kusta, paskaa, spermaa, oksennusta ja hikeä.

• tuo kuvastaa sinua, sinulla on krapula.

• miten laitat hikee pizzaan?

• rgwrggr

Grandiosan Hawaii kinkku-ananas mikrossa lämmitettynä ja oreganoa päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe